Catalans EOL v2.0

Quanta gent catalana, bueno jo tambe m'apunto, un de Lleida.

Aqui a Lleida el temps esta boig, abans ploure, ara fa sól.
lodis escribió:UP!!! que estem a la segona pàgina!!

benvinguts als nous :)


ais que bonic, un dia amb sol, no m'ho crec, fijo que més tard plou el temps està molt boig últimament...

aya, ja he vist el últim de anatomia!!!! [amor] [amor] lo primer que vaig pensar jo vull!!!! XD jajaja.



jo he vist poc sol a Vic u.u no ha plogut però uns núvols...

anatomia l'últim és genial l'he vist aquesta tarda i aixxxx que bonic és tot [amor]
Bon dia a tots!

Ahir em van regalar el llibre de Justine, del Marques de Sade, te bona pinta i amb contingut sexual, ja veig que les iaies en miraran malament al bus xD

lodis tens un MP ;)
Més entretinguda del que em pensava Ironman.

Quina calor que torna a fer.
Continuem sense tenir l'userbar de catalans, com tenen els madrileñs entre d'altres... potser el schuster tenia raó amb allò de a veure d'on era l'àrbitre :-|
Ja es divendres!

Demà sopar de cumple i últims regalets :P, em faltaria gent per demà però bueno i una personeta que pulula per aquí i a la que li dec un regalet encara, eh lodis! xDD a veure si parlem després ;)
jo demà ho tinc xungo, sinó ja t'hauria dit de venir XD jaja

quant acabi exàmens llavors ja podré quedar sense tenir que mirar horaris de tren XD jaja.
0m3gA escribió:Ja es divendres!

Demà sopar de cumple i últims regalets :P, em faltaria gent per demà però bueno i una personeta que pulula per aquí i a la que li dec un regalet encara, eh lodis! xDD a veure si parlem després ;)


Monta una moció de censura contra en calderón i segur que et surten amiguets de sota les pedres XD
ssux escribió:
0m3gA escribió:Ja es divendres!

Demà sopar de cumple i últims regalets :P, em faltaria gent per demà però bueno i una personeta que pulula per aquí i a la que li dec un regalet encara, eh lodis! xDD a veure si parlem després ;)


Monta una moció de censura contra en calderón i segur que et surten amiguets de sota les pedres XD


Doncs no et dic jo que no eh! algú a qui li agradi la idea segur que ve a sopar, però collons, no tinc tanta pasta per convidar a molta gent :P
ssux escribió:
0m3gA escribió:Ja es divendres!

Demà sopar de cumple i últims regalets :P, em faltaria gent per demà però bueno i una personeta que pulula per aquí i a la que li dec un regalet encara, eh lodis! xDD a veure si parlem després ;)


Monta una moció de censura contra en calderón i segur que et surten amiguets de sota les pedres XD

Mala llet que tens xDD
eTc_84 escribió:Mala llet que tens xDD


Molts antinacionalistes estan sortin de les seves coves amb la tonteria.
A les BB.BB hi quedarien molt bé, no se que hi fan al barça.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Mala llet que tens xDD


Molts antinacionalistes estan sortin de les seves coves amb la tonteria.
A les BB.BB hi quedarien molt bé, no se que hi fan al barça.

Home, és de tots sabut de quin color eren el nuñito i el gaspart (mes fatxes que fraga)... això també et dóna una idea de perquè no se'ls atacava en aquest aspecte..
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Mala llet que tens xDD


Molts antinacionalistes estan sortin de les seves coves amb la tonteria.
A les BB.BB hi quedarien molt bé, no se que hi fan al barça.

Home, és de tots sabut de quin color eren el nuñito i el gaspart (mes fatxes que fraga)... això també et dóna una idea de perquè no se'ls atacava en aquest aspecte..


Primeres eleccions al barça després de la dictadura, ariño perd per 815 vots amb nuñez:
Ariño por su parte manifestó: "El Barça ha perdido un trozo de su autentico Barça. Tal como han ido las cosas, la acción de Charly y Cruyff ha sido decisiva. A este le diria que ha hecho un mal servicio al club y a Catalunya. Al holandes, que tanto habla de democracia en su país, que aquí ha demostrado ser poco democrático. Aunque también culpo a la prensa: "En estas elecciones se han demostrado claramente los intereses de las familias periodisticas (referiendose al Grupo Godo [MD, La Vanguardia]).No se puede decir que hayan sido estas unas elecciones democráticas cuando se ha gastado tanto dinero. No seri sincero si felicitase al vencedor. Desde luego, no aceptare ningún cargo en su junta. Vamos por caminos muy distintos. Yo seguire mi línea de catalanismo y barcelonismo


els diaris seguien igual XD
ssux escribió:Primeres eleccions al barça després de la dictadura, ariño perd per 815 vots amb nuñez:
Ariño por su parte manifestó: "El Barça ha perdido un trozo de su autentico Barça. Tal como han ido las cosas, la acción de Charly y Cruyff ha sido decisiva. A este le diria que ha hecho un mal servicio al club y a Catalunya. Al holandes, que tanto habla de democracia en su país, que aquí ha demostrado ser poco democrático. Aunque también culpo a la prensa: "En estas elecciones se han demostrado claramente los intereses de las familias periodisticas (referiendose al Grupo Godo [MD, La Vanguardia]).No se puede decir que hayan sido estas unas elecciones democráticas cuando se ha gastado tanto dinero. No seri sincero si felicitase al vencedor. Desde luego, no aceptare ningún cargo en su junta. Vamos por caminos muy distintos. Yo seguire mi línea de catalanismo y barcelonismo


els diaris seguien igual XD

Això digali al jefe del fil [jaja]
Passen els anys i la gent no canvia..
etc no posis mes el video de les nenes de l'opus que despres tinc malsons xD
Ara feia temps que no el treies no?

M'agradaria veure la gent que esta darrera del calvo de les firmes contra laporta, encara ens quedarem sense fitxatges aquest estiu per la mocio de censura.
NGC escribió:etc no posis mes el video de les nenes de l'opus que despres tinc malsons xD
Ara feia temps que no el treies no?

M'agradaria veure la gent que esta darrera del calvo de les firmes contra laporta, encara ens quedarem sense fitxatges aquest estiu per la mocio de censura.

Doncs a més d'una se'ls hauria d'ensenyar l'infern [sati], segur que moltes són reprimides de tota la vida però quan ho proven són vicioses.
El tancament de wikisubtitles ha estat una putada enorme, i als seus clons no hi ha una merda.
Vaia tres dies de bojos... divendres el cotxe s'escalfa a 100-110º i em deixa tirat un rato fins que hi aboco aigua que tenia en una garrafa, dissabte pillo el cotxe, el deixo aparcat i al tornar em trobo tot un bassalt negre format per aigua del radiador i una mica d'oli pel que sembla, total arrenco i el deixo al carrer de casa, el cotxe ja el dono per mort a l'espera que si hi ha sort aquesta setmana m'entregueran el cotxe nou.

I això no és tot, com que tenia llogada una plaça de parking i havia quedat buida, li deixo al novio de me mare perquè aparqui.. i va i aquest matí s'hi cala foc. [mad]

Al seu cotxe no li ha passat res pel que sembla, però no deixa d'estar en unes males condicions, sort que el té a tot risc....
Cafetino escribió:Vaia tres dies de bojos... divendres el cotxe s'escalfa a 100-110º i em deixa tirat un rato fins que hi aboco aigua que tenia en una garrafa, dissabte pillo el cotxe, el deixo aparcat i al tornar em trobo tot un bassalt negre format per aigua del radiador i una mica d'oli pel que sembla, total arrenco i el deixo al carrer de casa, el cotxe ja el dono per mort a l'espera que si hi ha sort aquesta setmana m'entregueran el cotxe nou.

I això no és tot, com que tenia llogada una plaça de parking i havia quedat buida, li deixo al novio de me mare perquè aparqui.. i va i aquest matí s'hi cala foc. [mad]

Al seu cotxe no li ha passat res pel que sembla, però no deixa d'estar en unes males condicions, sort que el té a tot risc....


buff quina mala sort que has tingut noi
Demà tinc examen de formulació i no hi ha manera que m'entrin les ditxoses valències... T____T
Tirurí XD
Imagen

I no és ni animersion ni pr0n XD
7GB entre 2 peers sols XD
eTc_84 escribió:Tirurí XD
Imagen

I no és ni animersion ni pr0n XD
7GB entre 2 peers sols XD


Perdona, però the big bang va molt més ràpid que això i sense ratios XD

A més, estant baixant una debian no té mérit XD
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Tirurí XD
Imagen

I no és ni animersion ni pr0n XD
7GB entre 2 peers sols XD


Perdona, però the big bang va molt més ràpid que això i sense ratios XD

A més, estant baixant una debian no té mérit XD

Pel meu ratio no et preocupis, >1TB de pujada i baixada són un bon coixí XD
Oh, però quina conexió té el senyor 666 ? aquí 3MB
Apart, la cosa és la constància, baixar un torrent de 18GB en un sol dia, a una velocitat quasi constant i quasi al límit..

Ets un embaucador [poraki]
eTc_84 escribió:
ssux escribió:
eTc_84 escribió:Tirurí XD
Imagen

I no és ni animersion ni pr0n XD
7GB entre 2 peers sols XD


Perdona, però the big bang va molt més ràpid que això i sense ratios XD

A més, estant baixant una debian no té mérit XD

Pel meu ratio no et preocupis, >1TB de pujada i baixada són un bon coixí XD
Oh, però quina conexió té el senyor 666 ? aquí 3MB
Apart, la cosa és la constància, baixar un torrent de 18GB en un sol dia, a una velocitat quasi constant i quasi al límit..

Ets un embaucador [poraki]


jo tinc els que capen els p2p XD em sembla que encara 4mb, ho volien pujar a 6.

the big bang, de mitja a 350k/s, es la diferéncia entre usar un traker tercermundista o un d'internacional XD

18gb de linux no té cap mérit [poraki]
ssux escribió:jo tinc els que capen els p2p XD em sembla que encara 4mb, ho volien pujar a 6.

the big bang, de mitja a 350k/s, es la diferéncia entre usar un traker tercermundista o un d'internacional XD

18gb de linux no té cap mérit [poraki]

Tracker tercermundista era el de emw, si et van fer fora d'animersion i el seu ratio seeds:leech de 33:1 et fots [poraki]
No era linux.. era HDTV :P
Hola gent, a ver si em podeu pegar un cop de ma, estic buscant per mangermana algun curset de Quiromassatge, especialment per Tarragona, Reus. Si sabeu de alguna us o agrariria, ya que per Internet no trobem gaira cosa. Gracies :D
MonkeyPS2 escribió:Hola gent, a ver si em podeu pegar un cop de ma, estic buscant per mangermana algun curset de Quiromassatge, especialment per Tarragona, Reus. Si sabeu de alguna us o agrariria, ya que per Internet no trobem gaira cosa. Gracies :D


curset de ara al estiu o el curs en si?¿ si mal no recordo, abans es feia alguna cosa la estiu, nocions bàsiques, però ni idea de si ara encara es fa, era a través del ajuntament (a Tarragona)

bueno, ja en tinc una d'aprovada, demà començo els exàmens oficialment a veure com van...ara fa un rato he anat a la piscina per distreure'm que tenia el cap espès després del tancament forçós per estudiar, ne trobat a 2 més de la meva classe XD jaja em sembla que el examen de demà faran escabetxina...tots per la guillotina per no dir una altre cosa...
Jo estic feliç i això que demà tinc un examen. A veure com va castellà que porto tota la tarda fent exercicis
En èpoques com aquesta un s'alegra d'estar currant [sati]
Clar que tinguent lo de la uoc tampoc puc dir molt, encara sort que només són practiques [+risas]
lodis escribió:bueno, ja en tinc una d'aprovada, demà començo els exàmens oficialment a veure com van...

M'abstindré de fer comentaris obcens XD
eTc_84 escribió:Imagen

WTF? Això és real?
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Imagen

WTF? Això és real?

Si.
eTc_84 escribió:
lodis escribió:bueno, ja en tinc una d'aprovada, demà començo els exàmens oficialment a veure com van...

M'abstindré de fer comentaris obcens XD


mira que arribes a ser gamarús....

es una que a base de parcials i entregues de treballs al finde ens han dit qui anava a fer l'examen i qui no, es anual així que me tret un gran pes de sobre ^_^

talladet, aplicat amb les practiques de la uoc!! XD
lodis escribió:
eTc_84 escribió:
lodis escribió:bueno, ja en tinc una d'aprovada, demà començo els exàmens oficialment a veure com van...

M'abstindré de fer comentaris obcens XD


mira que arribes a ser gamarús....

es una que a base de parcials i entregues de treballs al finde ens han dit qui anava a fer l'examen i qui no, es anual així que me tret un gran pes de sobre ^_^

talladet, aplicat amb les practiques de la uoc!! XD



amb l'edat que té no sap que vol dir avaluació continuada xdd
lodis escribió:
MonkeyPS2 escribió:Hola gent, a ver si em podeu pegar un cop de ma, estic buscant per mangermana algun curset de Quiromassatge, especialment per Tarragona, Reus. Si sabeu de alguna us o agrariria, ya que per Internet no trobem gaira cosa. Gracies :D


curset de ara al estiu o el curs en si?¿ si mal no recordo, abans es feia alguna cosa la estiu, nocions bàsiques, però ni idea de si ara encara es fa, era a través del ajuntament (a Tarragona)


Duran el curs, es per planificar lo curs 2008/2009. :)
lodis escribió:...talladet, aplicat amb les practiques de la uoc!! XD
Si aquest ja va acabar dimecres passat de fer feina de la UOC xD, només li quedava saber notes.
Però perquè no s'avorreixi li deixo revisar la presentacio del p*** cds, que si surt bé m'estalviaré de compar un pernil perquè m'aprovin ^^U
que cony has de comrpar un pernil....en estes coses hi ha dos opcions per les bones o amb el latigo XD jajaja.

el examen ha anat...ja veurem els resultats... vaig a fer una mcia el dropo i després practica de cotxe, estudiar i piscina. ^_^
lodis escribió:
eTc_84 escribió:
lodis escribió:bueno, ja en tinc una d'aprovada, demà començo els exàmens oficialment a veure com van...

M'abstindré de fer comentaris obcens XD


mira que arribes a ser gamarús....

es una que a base de parcials i entregues de treballs al finde ens han dit qui anava a fer l'examen i qui no, es anual així que me tret un gran pes de sobre ^_^

talladet, aplicat amb les practiques de la uoc!! XD

Excusatio non petita, accusatio manifesta.
eTc_84 escribió:
ssux escribió:jo tinc els que capen els p2p XD em sembla que encara 4mb, ho volien pujar a 6.

the big bang, de mitja a 350k/s, es la diferéncia entre usar un traker tercermundista o un d'internacional XD

18gb de linux no té cap mérit [poraki]

Tracker tercermundista era el de emw, si et van fer fora d'animersion i el seu ratio seeds:leech de 33:1 et fots [poraki]
No era linux.. era HDTV :P


Em sap greu decepcionar-te, pero no m'han fet fora. Cert va ràpid (no tant com the big bang XD, públic i sense ratio) pero es massa dificil guanyar ratio, sort que ara tenen els golden, pero tot i això semblen retrassats per la croada anti-clonsleechers que tenen quan son ideals per guanyar ratio.(un tracker privat amb ratio no té cap mérit anar rápid, només faltaria)
Emw, spanishtr...tercermundistes.XD
A la segona pàgina!

Bueno, mitja setmana fulminada ja a veure com es presenta el finde i si fa bon temps que porto 3 setmanes volent anar a la platja i no hi ha manera!

Bah, descàrrega directa es millor que els tracker i aquestes coses que mai he fet servir, però critico igualment, per fer algo
uf, tercer examen fet, em queda dema a les 4, divendres a les 9 i dilluns a les 9.. Vamosss [mamaaaaa]
Que divertides son les petades de taula al mysql [+risas]

Quin matí més estressant
ssux escribió:Em sap greu decepcionar-te, pero no m'han fet fora. Cert va ràpid (no tant com the big bang XD, públic i sense ratio) pero es massa dificil guanyar ratio, sort que ara tenen els golden, pero tot i això semblen retrassats per la croada anti-clonsleechers que tenen quan son ideals per guanyar ratio.(un tracker privat amb ratio no té cap mérit anar rápid, només faltaria)
Emw, spanishtr...tercermundistes.XD

xDD
La idea és aquesta, si vols compartir, ets dins, si no, a la calle XD
A mi lo que més em va putejar va ser lo d'haver de tenir ratio 1 per donar invitacions, perquè sempre estava en 0'95-0'96..
Encara que em sona que van canviar el sistema no fa gaire, més que segons els GB pujats/baixats, era un tant mensual si complies certes coses.

Dels userbars, què se'n sap ? Es segueix el joc als d'algun ressentit, o tornem a posar el de catalunya, el no indepe, almenys ?
eTc_84 escribió:
ssux escribió:Em sap greu decepcionar-te, pero no m'han fet fora. Cert va ràpid (no tant com the big bang XD, públic i sense ratio) pero es massa dificil guanyar ratio, sort que ara tenen els golden, pero tot i això semblen retrassats per la croada anti-clonsleechers que tenen quan son ideals per guanyar ratio.(un tracker privat amb ratio no té cap mérit anar rápid, només faltaria)
Emw, spanishtr...tercermundistes.XD

xDD
La idea és aquesta, si vols compartir, ets dins, si no, a la calle XD


Que si, que molt maco, el problema es que tothom vol compartir i llavors es dificil fer-ho tu també.
Haurien de fer un ratio 2:1 o algo així.
Ostres, que el meu nick surt repetit a la lista:

469. Dym (Lloret de Mar-Girona)
470. rom_kurt (Barcelona)
471. Follett (Badalona-Barcelona)
472. danitxu (Parets-Barcelona)
473. Dym (Lloret-Girona)

Fiqueu-hi un altre usuari.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:
ssux escribió:Em sap greu decepcionar-te, pero no m'han fet fora. Cert va ràpid (no tant com the big bang XD, públic i sense ratio) pero es massa dificil guanyar ratio, sort que ara tenen els golden, pero tot i això semblen retrassats per la croada anti-clonsleechers que tenen quan son ideals per guanyar ratio.(un tracker privat amb ratio no té cap mérit anar rápid, només faltaria)
Emw, spanishtr...tercermundistes.XD

xDD
La idea és aquesta, si vols compartir, ets dins, si no, a la calle XD


Que si, que molt maco, el problema es que tothom vol compartir i llavors es dificil fer-ho tu també.
Haurien de fer un ratio 2:1 o algo així.

Diga-m'ho a mi lo que costava compartir.
Però baixar coses a tot drap té el seu preu.

Dym escribió:Ostres, que el meu nick surt repetit a la lista:

469. Dym (Lloret de Mar-Girona)
470. rom_kurt (Barcelona)
471. Follett (Badalona-Barcelona)
472. danitxu (Parets-Barcelona)
473. Dym (Lloret-Girona)

Fiqueu-hi un altre usuari.

$me no flamegis, $me no busquis merder amb lo de l'altre usuari XD
Dym escribió:Ostres, que el meu nick surt repetit a la lista:

469. Dym (Lloret de Mar-Girona)
470. rom_kurt (Barcelona)
471. Follett (Badalona-Barcelona)
472. danitxu (Parets-Barcelona)
473. Dym (Lloret-Girona)

Fiqueu-hi un altre usuari.


joder pos vaia putada.. Ara estic fins a dalt d'examens, quan estigui de vacances potser ho arreglo.. encara que hauria de moure tots els numeros.. ^^U
Petit up des de segona pàgina ^^

Kurras, amb calma, que si la llista ha estat durant molt temps desactualitzada, no li ve d'una setmana. Jo ja estic oficialment de vacances [jaja], i a la recerca de curru.
Soc catalàaaa !
Doncs això, de Sabadell

Apa deu!
3095 respuestas
15, 6, 7, 8, 962