Catalans EOL v2.0

1, 2, 3, 4, 562
- Fil mogut al wiki -
Userbar català de catalunya
Imagen

----------------------------------
Hola soc el 483... ostia! ja no! XD

Visca catalunya i visca jo XD
Bueno, fil nou i per ja surto a la llista :P

Esperem que kurras no s'estresi amb la feina que li portarà mantenir actualitzat el fil.
Un fil nou? Doncs sortiré a la primera plana com a mínim, =D. [bye]

Per cert kurras, per si em vols ficar a la llista i no vols buscar per l'altre fil:

Tales de Milet - Camp de Tarragona
un més per a la llista:

pradins - Barcelona
TalesdeMilet escribió:Un fil nou? Doncs sortiré a la primera plana com a mínim, =D. [bye]

Per cert kurras, per si em vols ficar a la llista i no vols buscar per l'altre fil:

Tales de Milet - Camp de Tarragona
Si ia et vas apuntar ia ho trobare suposo, i per força haure de buscar en tots els fils, la de spam que m'estic tragant.. xD

salutt
kurras escribió:
TalesdeMilet escribió:Un fil nou? Doncs sortiré a la primera plana com a mínim, =D. [bye]

Per cert kurras, per si em vols ficar a la llista i no vols buscar per l'altre fil:

Tales de Milet - Camp de Tarragona
Si ia et vas apuntar ia ho trobare suposo, i per força haure de buscar en tots els fils, la de spam que m'estic tragant.. xD

salutt



apunta'm.

Sabadell (barcelona).
No m'agrada gens el canvi nou de EOL... que TORNI JA L'ANTIC EOL!!!

PD:Feia molt que no pasava per aquest fil :D


Salu2!
el fil nou jaa ^^

vinga kurras que tu pots
Per cert, amb el nou EOL, que passa quan un fil arriba a 500 missatges? Fa com abans i se'n obre un de nou amb el tag #numero?
Aquí un altre de Barcelona. :cool:
Krytos escribió:Per cert, amb el nou EOL, que passa quan un fil arriba a 500 missatges? Fa com abans i se'n obre un de nou amb el tag #numero?
No, ara els fils ia no es tanquen. En part per aixo tambe hem aprofitat per fer el fil de nou.

Salutt
Hola, soc el GIKE de Barcelona!
bones gent!!! estic sense internet per aixo no em veieu gaire per aki [buuuaaaa]

no esta malament el nou aspecte pero em molava + abans, sera acostumarsi jejeeje


buenu q vagi b
bones gent!!

acabem d'arribar a girona fa un rato, posant a parir renfe i tots plegats ,però bueno, el finde... regular, però ahir em va servir per distreure'm, va ser una kdda de pu** mare XD


m'alegro del fil nou, kurras el primer post, hi posaràs més informació, o al menys de les capitals de província?? fotos i estes coses?? XD
lodis escribió:bones gent!!

acabem d'arribar a girona fa un rato, posant a parir renfe i tots plegats ,però bueno, el finde... regular, però ahir em va servir per distreure'm, va ser una kdda de pu** mare XD


m'alegro del fil nou, kurras el primer post, hi posaràs més informació, o al menys de les capitals de província?? fotos i estes coses?? XD



jo amb renfe me les hi tornaré a veure demà, que fa dies que no sé dels trens XD!!!
Carai estic fora des de dimecres al vespre i la que em lien....

Nou tema sucks!!!

La culpa es dels n000bs que nomes feien que demanar canvi de color



PD: Ja veig que la forma toca arreglar-la....
jo em queixo per la vaga, per ser incompetents i per la mare que els va fer a tots, i això que quant dimecres m'hi vaig torbar em van dir que no que només seria dimecres i divendres i una merda, avui també ha caigut...

a mi m'agrada el fil nou, el títol i poc a poc m'hi vaig acostumant amb el nou eol...
lodis escribió:jo em queixo per la vaga, per ser incompetents i per la mare que els va fer a tots, i això que quant dimecres m'hi vaig torbar em van dir que no que només seria dimecres i divendres i una merda, avui també ha caigut...

a mi m'agrada el fil nou, el títol i poc a poc m'hi vaig acostumant amb el nou eol...


vaga?ai dios que avui no arribo a classe.

Bon dia a la vila del pingüí ^^
apuntam!

kytu (Barcelona)
Bon dia!

Deu ni do quin canvi a EOL... he acabat al skin vell perque no m'hi trobava [sonrisa]

Salut!
Hola!!!!!!!!!
Si que es una merda que no se n'acabin els fils...
Si no Jixo tindra que currar per juntar els fils de TOT...o no
PD:Kurras, apunta'm

ExalteR3V3NG3 (Barcelona)

Saluts!!!!!!!!!!
Crec que em vaig voler apuntar fa mil... però no sé perq ho vaig deixar córrer xDDD.

Apunta: Goten23 (Barcelona)
Ohh, ahir li vem fer a la meva mare el millor regal que l'hi hem fet mai, a més l'aprofitare jo, la cafetera Dolce-Gusto aquesta, vaig fer-me un capuccino dissabte... molt bo! ara tindré capuccino quan vulgui :P

Bueno, torno a ser un irresponsable a l'empresa i per celebrar-ho he fet tard, merda d'autobusos els dilluns
quelcom escribió:Bon dia!

Deu ni do quin canvi a EOL... he acabat al skin vell perque no m'hi trobava [sonrisa]

Salut!



clàssic >>> 2.0

Trivial.

xD


bon dia, vaig a estudiar a la biblio. a mamarla tots
Kurras, a veure si pots cambiar l'ho de Girona, que soc de provincia de Barcelona (Osona estaria be, que tampoc cal donar masses detalles a les meves animadores, cof cof cof) xD
darix2006 escribió:Kurras, a veure si pots cambiar l'ho de Girona, que soc de provincia de Barcelona (Osona estaria be, que tampoc cal donar masses detalles a les meves animadores, cof cof cof) xD
[oki]
Bon díaaaaaaaa..

Juer fent una repassada ràpida a la llista he vist gent de llocs curiosos, ejjejej

Rouse de Torredembarra, deus ser la única de per alli no?? ejjejej jo he viscut a Roda de barà i al Vendrell ... i bueno ara visc al Prat de Llobregat i no m'ha semblat veure ningú d'aquí tampoc i això que hi viu gent.

salu2.
Dave338 escribió:Bon díaaaaaaaa..

Juer fent una repassada ràpida a la llista he vist gent de llocs curiosos, ejjejej

Rouse de Torredembarra, deus ser la única de per alli no?? ejjejej jo he viscut a Roda de barà i al Vendrell ... i bueno ara visc al Prat de Llobregat i no m'ha semblat veure ningú d'aquí tampoc i això que hi viu gent.

salu2.

Que va!!! Si som un munt. Mira, precisament dissabte passat vam fer una quedada amb tots els de la província de Tarragona :) Tenim el fil d'eolianos tarraconensis. Si vols passa't-hi!

Que tal tot, gent? Jo estic agafant forces per posar-me en serio amb els estudis, a veure si aconsegueixo aprovar algo aquest semestre... [decaio]
bones!!!!

tenim moltes noves incorporacions a la llista ^_^

kurras, com portes la lectura del spam?¿ XD


siii kdda del fil de tarragonins power!!! ^_^
lodis escribió:kurras, com portes la lectura del spam?¿ XD

Imagen

XD
que ningu s'enrecorda de miiiiiiii???????, aqui una catalana "de pura cepa" jajajajaja [beer]
Anuskafm escribió:que ningu s'enrecorda de miiiiiiii, aqui una catalana "de pura cepa" jajajajaja [beer]

422. Anuskafm

Aiaiai! ;)
kurras escribió:
Anuskafm escribió:que ningu s'enrecorda de miiiiiiii, aqui una catalana "de pura cepa" jajajajaja [beer]

422. Anuskafm

Aiaiai! ;)



com es que tinc el 422??? no va per ordre??? quanta penya!!!

no fa falta que digui que sóc barcelonina no? [sonrisa]
Anuskafm escribió:com es que tinc el 422??? no va per ordre??? quanta penya!!!

no fa falta que digui que sóc barcelonina no? [sonrisa]
És que ia estaves a la llista XD
Jo no estic a la llista?? [chiu]
kurras escribió:
Anuskafm escribió:com es que tinc el 422??? no va per ordre??? quanta penya!!!

no fa falta que digui que sóc barcelonina no? [sonrisa]
És que ia estaves a la llista XD


[reojillo] [reojillo] [reojillo] [+risas] [+risas] [+risas]
En 332 passa a saludar aquesta nova versió del fil de catalans! La veritat és que em passo ben poc pel rincón i per misce... Ja em començo a acostumar al nou look d'EOL, i sí, tinc posat l'estil blanc nuclear! [mad]
Soc de Lleida i vull entrar a la llista :P

Seria una bona idea organitzar la llista en les 4 provincies (Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona) :D

Soy de Lleida i quiero entrar a la lista :P

Seria una buena idea organizar la lista en las 4 provincias (Barcelona, Lleida, Tarragona y Girona) :D
BlackMad escribió:Soc de Lleida i vull entrar a la llista :P

Seria una bona idea organitzar la llista en les 4 provincies (Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona) :D

Soy de Lleida i quiero entrar a la lista :P

Seria una buena idea organizar la lista en las 4 provincias (Barcelona, Lleida, Tarragona y Girona) :D
Tranquil, prou que ha costat actualitzar des de cert número maleït... a més, no hi ha la procedència de tothom. De moment deixeu fer en kurras, que prou feina té remenant tants fils passats. [sonrisa]
BeaKManiak escribió:En 332 passa a saludar aquesta nova versió del fil de catalans! La veritat és que em passo ben poc pel rincón i per misce... Ja em començo a acostumar al nou look d'EOL, i sí, tinc posat l'estil blanc nuclear! [mad]


Posa't el verd, jo amb el blanc he intentat quedarme'l com a preferit i acabo amb un mal de cap... (les notícies es llegeixen millor amb el blanc la veritat, en canvi els fórums no xD)
deixem que el kurras s'aclari amb l'spam i després es parla com som organitza o algú

la renfe ha arribat 10 minuts abans increibleee [Ooooo]
Organitzar la llista per provincies no ho fare pas, com ha dit la drknss no tothom ha posat la seva procedencia, i a mes, precisament està organitzada segons l'ordre que la gent s'ha anat apuntant..
Apart d'aixo em tornaria boig havent de repassar tota la llista un per un..
salutt
un mapa de Catalunya, o informació de les capitals de comarca (mal sigui el link d'alguna web del ajuntament o així) si que estaria bé, quedaria més maco :)
Caram, si soc el 500! Gran número xDD

(Per cert, soc de Sabadell. No feu la rima, que els acudits dolents ja els faig jo xD)
Nylonathathep escribió:Caram, si soc el 500! Gran número xDD

(Per cert, soc de Sabadell. No feu la rima, que els acudits dolents ja els faig jo xD)


Uo, un altre de Sabadell! Al final serem bastants... Em sembla que hi havia un usuari que es deia golmate o algo així que també va dir que era d'aquí, tot i que potser m'equivoco i resulta que és valencià o algo per l'estil XD
ssux escribió:Kurras dimissió!!


XD
Me for president! XD
váyase señor kurras, váyase XD


a cada vídeo i foto que veig de la kdda de tarragona és ... [tomaaa]
3095 respuestas
1, 2, 3, 4, 562