Catalans EOL v2.0

drknss escribió:Petit up des de segona pàgina ^^

Kurras, amb calma, que si la llista ha estat durant molt temps desactualitzada, no li ve d'una setmana. Jo ja estic oficialment de vacances [jaja], i a la recerca de curru.



doncs ara que ja no fas res, ja podries organitzar-te, a part del curro, per venir a veure algun pis per aquí dalt XD després no t'agradarà i ens fotràs bronca :)
http://www.20minutos.es/noticia/386417/ ... dia/multa/

Más de 4 años de cárcel para un guardia que multó a un hombre 11 veces en 17 días


S'ha de ser imbècil.. [qmparto]
eTc_84 escribió:http://www.20minutos.es/noticia/386417/0/urbano/guardia/multa/

Más de 4 años de cárcel para un guardia que multó a un hombre 11 veces en 17 días


S'ha de ser imbècil.. [qmparto]



n'hi ha que a part de néixer, s'entren cada dia més per ser-ho.XD
Amb 2 collons 11 vegades en 17 dies [qmparto]

Bueno per fi es divendres!! ja esta aquí el cap de setmana, a veure si puc anar a veure "88 minutos"
joderr, mhan follat de gust avui.. Em fot rabia perque d'acabar el dilluns acabaria l'1 de juliol.. [burla3]
lodis escribió:
eTc_84 escribió:http://www.20minutos.es/noticia/386417/0/urbano/guardia/multa/

Más de 4 años de cárcel para un guardia que multó a un hombre 11 veces en 17 días


S'ha de ser imbècil.. [qmparto]


n'hi ha que a part de néixer, s'entren cada dia més per ser-ho.XD

És lo que té anar de mamporrero per la vida XD
Per fi tinc el cotxe nou : ).............................

Ha valgut la pena l'espera, des de ahir que el tinc i va de collons comparat amb el que la va palmar xD
Cafetino escribió:Per fi tinc el cotxe nou : ).............................

Quin cotxe? :p
Kurras, és aquest:
Imagen
Ell té feina a babejar ara xD
drknss escribió:Kurras, és aquest:
Imagen
Ell té feina a babejar ara xD

Fail.
Coms se'ls gasta en cafetino.
ja que ens fa de xofer, al menys que sigui amb classe ^_^

el color, quin al final? no recordo que em va dir XD

aya, prepara la enveja, demà me'n vaig a sopar a un japonès jeje [amor]
Carai, estavem a segona plana i tot

kurras escribió: Quin cotxe? :p

Fiat Bravo 1600 105cv

lodis escribió:el color, quin al final? no recordo que em va dir XD

Un gris fosc

ssux escribió:Coms se'ls gasta en cafetino.

No hi havia mes remei, el meu antic skoda estava al limit i mort, i no era plan tirar els calers en reparacions que només faran que ajornar-lo per més endavant.

---

Si puc ja posare alguna foto :p
lodis escribió:ja que ens fa de xofer, al menys que sigui amb classe ^_^

el color, quin al final? no recordo que em va dir XD

aya, prepara la enveja, demà me'n vaig a sopar a un japonès jeje [amor]




¬¬ doncs avui m'ha fet uns tortellinis que no tenen compració amb el sushi [amor] :-|
uff dema ultim examen de la primera convocatoria.. Com a minim me pillare una semaneta de relax.. Dema mateix em vaig a pillar el GTAIV ^^
kurras escribió:uff dema ultim examen de la primera convocatoria.. Com a minim me pillare una semaneta de relax.. Dema mateix em vaig a pillar el GTAIV ^^

Estas al corrent de la de bugs que no? xDDD


PD: Molt sort
Cafetino escribió:Estas al corrent de la de bugs que no? xDDD

Algu he llegit, pero fins que no ho vegi a la meva PS3.. Tambe es deia bastant del Assassin's i 0 problemes. Encara que espero amb mes ganes el Metal 4  [babas]
Aya_cat escribió:
lodis escribió:ja que ens fa de xofer, al menys que sigui amb classe ^_^

el color, quin al final? no recordo que em va dir XD

aya, prepara la enveja, demà me'n vaig a sopar a un japonès jeje [amor]




¬¬ doncs avui m'ha fet uns tortellinis que no tenen compració amb el sushi [amor] :-|



buas no em comparis uns tortelinis amb el sushi, ni punt de comparació jaja, jo avui he anat a dinar fora per celebrar el cumple de ma mare, entre ahir sopar i avui a dinar, m'estic posant les botes a saco; amb lo tonteria me jalat casi 3 postres jo sola, perquè com ells no en volen a destacar les 5 textures de tiramisú jaja.

he descobert una nova "carn" es diu pressa, totalment recomanable, és del porc, de la part de sota del llom, dios en serio és melosa, tendre, es cou com un filet en una peça i després es pot fer a llonses, o directament a llonses, al punt està perfecte mmmm [babas]
sushi basura, filet de vedella powa.
eTc_84 escribió:sushi basura, filet de vedella powa.


Segona vegada que estic d'acord amb etc... això es preocupant

Bon cap de setmana, amb molts esports i moltes risas a costa del hamilton [qmparto]
Jo també sóc català (TTEE).
el sushi està bonissim!!! si està ben fet

i del hamilton no me'n parlis que el mato u.u
Voto per transformar el fil en un fil de catalans i no de "catalunyencs" eliminat els elements que es refereixen a catalunya del pimer missatge i canviarlos per informacio de la cultura catalana (sobretot del idioma, deixant el tema dels PPCC per que se`ns menjen)
Jo voto per posar alguna userbar al primer missatge del fil.
UP!!

Us passeu tot el dia estudiant i ningú spameja per aquí!
jo marxo a buscar la meva amant, que ja no pot tardar massa; ja que Rouse m'ha abandonat he fet venir a drknss ^_^

quant s'acabin els exàmens, tornarem a la normalitat...
lodis escribió:jo marxo a buscar la meva amant, que ja no pot tardar massa; ja que Rouse m'ha abandonat he fet venir a drknss ^_^

¬¬
estudiar? jo ja no se que es aixo XD
Hola nois!!

He descobert avui aquest post!

Sóc de Terrassa i els caps de setmana em moc per Sant Andreu (Barcelona), que és on viu la meva xicota!!


Salutacions!
albertpg escribió:Hola nois!!

He descobert avui aquest post!

Sóc de Terrassa i els caps de setmana em moc per Sant Andreu (Barcelona), que és on viu la meva xicota!!


Salutacions!

Bones, ets el català numero 483 [barret]
jo no vull estudiar més u.u

el dilluns començo les pràctiques
$%"&$·"/$· d'entorns multimedia...!
Eiss que abandonat està això

els Lakers han perdut un altre cop u.u
Jo tampoc vull estudiar més!! Porto tota la setmana i demà els dos primers exàmens, he estudiat al carrer a un banc, a la cuina mentre cuinava, al sofà, mmmm potse me'n vaig a estudiar a l'habitació estirat al llit una estona.

Salut!
uhmm io a una nota d'estar oficialment de vacancess! Encara que porto tota aquesta setmana rascanmela.. XD
LALALAAAAAA GIRONA GIRONA GIRONAAAAAAAA


[plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas]

GIRONA A 2 A XD XD XD XD XD

Foteu-vos desgraciats del Ceuta, per bruts [poraki]
eTc_84 escribió:
LALALAAAAAA GIRONA GIRONA GIRONAAAAAAAA


[plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas]

GIRONA A 2 A XD XD XD XD XD

Foteu-vos desgraciats del Ceuta, per bruts [poraki]

Espera... Girona té equip de futbol? Veig que en 1 any de viure-hi no se res encara... prou em va costar per enterarme que l'akasvaiu era l'equip de bàsquet...
En fins.. el curs que ve ja posaré més atenció xD
*Rouse* escribió:
eTc_84 escribió:
LALALAAAAAA GIRONA GIRONA GIRONAAAAAAAA


[plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas]

GIRONA A 2 A XD XD XD XD XD

Foteu-vos desgraciats del Ceuta, per bruts [poraki]

Espera... Girona té equip de futbol? Veig que en 1 any de viure-hi no se res encara... prou em va costar per enterarme que l'akasvaiu era l'equip de bàsquet...
En fins.. el curs que ve ja posaré més atenció xD

Troll xDDD
O Trolla, que diria la ministra xDD
Jo ara estic a l'espera de la colla de xaqueteros que es faran socis del Gironca FC, al igual que va passar amb l'akasvayu, que varen sortir aficionats de tota la vida de sota les pedres....
Enhorabona Girona!! Aviam si us pot acompanyar el Terrassa l'any que vé ;) i tres equips catalans més.

Salut!
Rouse...el camp el tenen la costat de Montilivi [+risas]

si, el any que ve jugarà contra el Nàstic ^_^
eTc_84 escribió:
LALALAAAAAA GIRONA GIRONA GIRONAAAAAAAA


[plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas]

GIRONA A 2 A XD XD XD XD XD

Foteu-vos desgraciats del Ceuta, per bruts [poraki]


Así este año,tienes que algo que celebrar no? Porque lo que es con el Barça [poraki] .
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
LALALAAAAAA GIRONA GIRONA GIRONAAAAAAAA


[plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas]

GIRONA A 2 A XD XD XD XD XD

Foteu-vos desgraciats del Ceuta, per bruts [poraki]


Así este año,tienes que algo que celebrar no? Porque lo que es con el Barça [poraki] .

jaja este año el Barça ganó una Champions.. pwned [poraki]
Afegiume a la llista please [poraki]
Una setmana nova que comença a veure que surt!

Algú ha vist la peli de "88 minutos" tinc ganes de veure-la però necessito opinions.
El més conegut de la peli és sens dubte el Al Pacino, però la resta, al menys en series o altres pel·lícules no estan gens mal. Ara es preveu la típica peli de acció, mig suspens de a veure que son els dolents i un possible final feliç...?¿ per lo que fan ara mateix a la cartellera, val la pena; menys divendres que fan al estrena de sexo en NY [amor]
0m3gA escribió:Una setmana nova que comença a veure que surt!

Algú ha vist la peli de "88 minutos" tinc ganes de veure-la però necessito opinions.


jo l`he vist i no em va agradar.
la de 88 minutos no surt la Jessica Alba o és una altra ?

jo la de sexo en NY me l'hauré de baixar que l'oscuros no mi vol portar XD!!!!
tinc nervis perque dintre d'una estona començo les pràctiques [mad]
ssux escribió:
0m3gA escribió:Una setmana nova que comença a veure que surt!

Algú ha vist la peli de "88 minutos" tinc ganes de veure-la però necessito opinions.


jo l`he vist i no em va agradar.


He mirat critiques abans i... se m'han tret totes les ganes de veure la peli, ara mateix no fan res decent a cartellera... quina merda de pelis hi ha ara.
Jo l'he vist i si em va agradar. També les crítiques deien que Borat era una bona peli.... i no hi estic gens d'acord.

Salut
3095 respuestas