Catalans EOL v2.0

eTc, talibà! Que nosaltres molem molt! No ens deixis de banda! Ens aburrim molt!
Acabem de treure el cava... qui vol una copeta????!

P.D: lodis, nem a fer croisantets i a xafardejar que fa el veí? xD
vales...sii mmm corsants de xocolata!!!!! ^_^
Bon dia a tots!

Bueno, avui toca pluja, que ho faci bé i diumenge faci bon dia que he d'anar a la platja >_<

lodis, a veure si et veig pel messenger després, que necessito a la psicòloga personal xDD
Les noves generacions estan perdudes..
bon dia gent!!!!! acabo de dinar fa un rato, merda de pluja, espero que ara per la tarda no plogui ¬¬ uis el finde nosaltres (Rouse, Debra and me) ens pirem al poble del Pakomet per veure eurovisión!! XD lo d'ahir nit no será res, nosaltres ja agafem forces XD jaja.

omega... ara m'hi enxufaré, sino després al vespre quant tronir de practiques i de fer recados.
lodis!! he vist el 18 que fort, que fort! però m'e quedat amb la sensació que ha estat fluix el final de temporada ..
ja veus Rouse i jo igual, ha molat però el final ha estat....

bueno tranquil·la que el contracte de la G es per la segona temporada també jeje, així que fijo que estem entretingudes ^_^

vaig a preparar 4 coses pel finde a la bossa, i a fer-me una mica de dinar i berenar pel tren :)

apa gent disfruteu del finde!!
La peli del Indiana no mata gaire... la veritat
Ja ha acabat la primera temporada de The big bang
ssux escribió:Ja ha acabat la primera temporada de The big bang

En fa de dies.. :-|
La selecció perd 0-1 amb Argentina.. no està del tot malament, comptant que no juga ni Bojan, ni Xavi, ni Puyol, ni Capdevila, ni Cesc ni algun altre...
eTc_84 escribió:
ssux escribió:Ja ha acabat la primera temporada de The big bang

En fa de dies.. :-|
La selecció perd 0-1 amb Argentina.. no està del tot malament, comptant que no juga ni Bojan, ni Xavi, ni Puyol, ni Capdevila, ni Cesc ni algun altre...


5 dies, si.

els partits de la selecció son descafeinats i a sobre el fan coincidir amb el basquet.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:
ssux escribió:Ja ha acabat la primera temporada de The big bang

En fa de dies.. :-|
La selecció perd 0-1 amb Argentina.. no està del tot malament, comptant que no juga ni Bojan, ni Xavi, ni Puyol, ni Capdevila, ni Cesc ni algun altre...


5 dies, si.

els partits de la selecció son descafeinats i a sobre el fan coincidir amb el basquet.

Home, entre 30 i 40 mil persones i un ambientàs excelent, encara que molesti a uns quants :)
descafeinats per les alineacions ficticies que sempre hi ha, jo vull veure el veritable potencial de la nostra selecció i sempre és impossible.
aixó serà molt dificil, veure tots el jugadors bons junts.
ssux escribió:descafeinats per les alineacions ficticies que sempre hi ha, jo vull veure el veritable potencial de la nostra selecció i sempre és impossible.

El potencial real de la selecció és molt elevat, tant en futbol, en basket (navarro, gasols, raul lopez...), en hockey patins, en handbol no m'extranyaria que també... es podrien tenir seleccions competitives de molts dels esports més importants.
bon dia a tots!
escolteu, sabeu alguna frase que es ser substituida per els pronoms febles "els els" i una altre per "-la hi" [+risas]

saluut
m de marc escribió:bon dia a tots!
escolteu, sabeu alguna frase que es ser substituida per els pronoms febles "els els" i una altre per "-la hi" [+risas]

saluut


Es+ser= Input Error? No entenc que vols dir, explica't millor si us plau.

PD: Sembla que algú ve a fer els deures a EOL XD
loaer escribió:
m de marc escribió:bon dia a tots!
escolteu, sabeu alguna frase que es ser substituida per els pronoms febles "els els" i una altre per "-la hi" [+risas]

saluut


Es+ser= Input Error? No entenc que vols dir, explica't millor si us plau.

PD: Sembla que algú ve a fer els deures a EOL XD



mes o menys xD, vinc a fer un examen

volia dir: pugui ser xD
Fa molt de temps que no practico coses acadèmiques de gent de lletres..

Porta la pilota a la quinceañera pija

Porta-la-hi
uff dimarts primer examen, i probablement de lassignatura mes perra de la carrera.. Si aprovo practicament tinc la carrera al sac!!
He arribat ara de veure Indiana Jones... sort que anava amb algú que m'explicava les coses, que no he vist encara les anteriors fins al final xDD

Quina fumada de final... però en general bastant bé
0m3gA escribió:He arribat ara de veure Indiana Jones... sort que anava amb algú que m'explicava les coses, que no he vist encara les anteriors fins al final xDD

Quina fumada de final... però en general bastant bé
A mi em va decepcionar bastant.. Me l'imaginava flipada..pero no tant.. [+risas]
A mi el final de la peli també em va decepcionar.
Des del meu punt de vista de ex-estudiant de història, el tros dels àliens és una aberració xD
Moltes gracias lodis!! ^^ [ayay] [ayay]
Felicitats Om3ga ^^
Hi han trossos d'indiana que no saps per on agafar-les. I el final aquell sobra u.u
Gracies aya!!

22 anys... no està malament xD i un dia de pluja per que quedi tot bé.

Indiana... a veure, jo no soc gran fan de la saga suposo que per això tampoc em va afectar gaire, però veure la cara d'una amiga que si que ho es... no va tenir preu, pobreta xDD
Felictats omega ^^

eTc_84 escribió:Pels més veterans..

http://es.youtube.com/watch?v=ZdxSzdfaMIg

[qmparto]

[tadoramo]
Eis posam a mi que soc de Mora d'Ebre, soc el numero 606 :D
MonkeyPS2 escribió:Eis posam a mi que soc de Mora d'Ebre, soc el numero 606 :D


D'on ets o d'on vens?
O "On va neixer" XD


Estic dels putus nervis.... menys de 24h per començar els fatidics examens [mad]
ssux escribió:
MonkeyPS2 escribió:Eis posam a mi que soc de Mora d'Ebre, soc el numero 606 :D


D'on ets o d'on vens?

Pelegrí pelegrí: de donde soy o de donde vengo? [qmparto]

Kurras ànims! que tu pots! i a tots els que esteu ja d'examens, també! [Ooooo]
Tota la vida e viscut a Mora d'Ebre :P
*Rouse* escribió:
Kurras ànims! que tu pots! i a tots els que esteu ja d'examens, també! [Ooooo]
asiesss! i que a Biologia no fan examens o que? XD
kurras escribió:
*Rouse* escribió:
Kurras ànims! que tu pots! i a tots els que esteu ja d'examens, també! [Ooooo]
asiesss! i que a Biologia no fan examens o que? XD

Emmmm.. et puc dir que dimecres tinc el primer exàmen, i el que penso fer és, a primera hora, pillar un bus cap a Andorra per anar a relaxar-me a Caldea... passo de tot xD
eTc_84 escribió:Pels més veterans..

http://es.youtube.com/watch?v=ZdxSzdfaMIg

[qmparto]


no podia ser d'un altre lloc, no ¬¬

felicitats omega [fies]

anims kurras [oki]
Gracies a tots per les felicitacions!

He fet una paradeta a la feina per beure algo amb cafeïna que m'estic quedant sopa a la cadira xD

Sembla que aquest finde me quedo sense platja un altre cop :-(
ahir per la nit va començar una tempesta i ja no ha parat fins ara fa un rato... está bé que plogui, no dic que no, però al menys podria fer sol els findes no?? o algun rato durant el dia...

jo vaig a dinar, a fer un rato el vago, després tinc dentista i practiques de cotxe ^_^
lodis escribió:ahir per la nit va començar una tempesta i ja no ha parat fins ara fa un rato... está bé que plogui, no dic que no, però al menys podria fer sol els findes no?? o algun rato durant el dia...

jo vaig a dinar, a fer un rato el vago, després tinc dentista i practiques de cotxe ^_^

La qüestió és queixar-se, amb la falta que feia que plogués..
Acabo de sortir per España Directo, cuan conecten a Miravet, per alli em voreu xupan camara jejejeje
uff primer examen fet!! Mha anat millor del que em pensava.. Espero aprovar!
eTc_84 escribió:
lodis escribió:ahir per la nit va començar una tempesta i ja no ha parat fins ara fa un rato... está bé que plogui, no dic que no, però al menys podria fer sol els findes no?? o algun rato durant el dia...

jo vaig a dinar, a fer un rato el vago, després tinc dentista i practiques de cotxe ^_^

La qüestió és queixar-se, amb la falta que feia que plogués..


Que plogui cada dia! però per deu que no faci vent que no hi ha res més penós que barallar-se amb el paraigües un dia de vent i pluja.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:
lodis escribió:ahir per la nit va començar una tempesta i ja no ha parat fins ara fa un rato... está bé que plogui, no dic que no, però al menys podria fer sol els findes no?? o algun rato durant el dia...

jo vaig a dinar, a fer un rato el vago, després tinc dentista i practiques de cotxe ^_^

La qüestió és queixar-se, amb la falta que feia que plogués..


Que plogui cada dia! però per deu que no faci vent que no hi ha res més penós que barallar-se amb el paraigües un dia de vent i pluja.

Jo no faig servir paraigües, són molt incòmodes.
I més vent que la tramuntana de l'Empordà.. [barret] XD
Ei nens un altre que s'apunta al post ... el cap de cerimonies que hem fique al llistat! De les Terres de l'Ebre s'ha dit!!! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
UP!!! que estem a la segona pàgina!!

benvinguts als nous :)


ais que bonic, un dia amb sol, no m'ho crec, fijo que més tard plou el temps està molt boig últimament...

aya, ja he vist el últim de anatomia!!!! [amor] [amor] lo primer que vaig pensar jo vull!!!! XD jajaja.
3095 respuestas
14, 5, 6, 7, 862