Catalans EOL v2.0

21 Blackjack és LA peli XD
Aya_cat escribió:la de 88 minutos no surt la Jessica Alba o és una altra ?

jo la de sexo en NY me l'hauré de baixar que l'oscuros no mi vol portar XD!!!!
tinc nervis perque dintre d'una estona començo les pràctiques [mad]



jo hi vaig divendres, així que si vols... ja tens amb qui anar!!
he de mirar els horaris de baixar i mira, podria fer parada a bcn, anem al cine, i enganxo amb el tren de baixada... (això si a primeres hores de la tarda per enganxar amb el tren) Rouse també està enganxada a la serie ^_^
eis gent un q feia temps q no passava per aki XD

[quote=eTc_84] 21 Blackjack és LA peli XD [/quote]
a mi em va desil·lusionar la veritat, em va semblar massa fàcil de saber com aniria tot, ho vaig encertar tot [jaja]


PS: dios ja no ser fer ni cites [tomaaa]
eTc_84 escribió:21 Blackjack és LA peli XD


L'he vist ja 3 cops xDD

Eh eh! jo amb Borat vaig riure bastant eh! a casa es clar no vaig anar al cine a veure això xDD
Sexo en nueva york?
No hi ha cap interès en veure una colla de iaies premenopausiques amb mentalitat de quinceñera amb blog, discutint per veure quin és el yogurin que es van tirar la última nit xDDD
Jo ja he vist la de Sex in the city! Però els subtituls eran bastant merdosos i no feien cap gràcia, així que penso anar al cine aquest finde (si trobo un rato u_u).

Lodis, carinyu meu... m'hauries de fer un favor enorme... podries pasar pel pelostop i demanar-me hora per divendres al matí? Plis... [ayay]
Cafetino escribió:... bla bla bla iaies premenopàusiques bla bla bla ....

:-| Ehem, tu no xerris gaire... no sé qui és el que m'ha fet empassar les 2 primeres d'American Pie quan ha descobert que no les havia vist ¬¬.
eTc_84 escribió:
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
LALALAAAAAA GIRONA GIRONA GIRONAAAAAAAA


[plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [plas]

GIRONA A 2 A XD XD XD XD XD

Foteu-vos desgraciats del Ceuta, per bruts [poraki]


Así este año,tienes que algo que celebrar no? Porque lo que es con el Barça [poraki] .

jaja este año el Barça ganó una Champions.. pwned [poraki]


Que ha ganao que? En un que? Se la ha dado la Federació Catalana de Petanca?
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
seaman escribió:Así este año,tienes que algo que celebrar no? Porque lo que es con el Barça [poraki] .

jaja este año el Barça ganó una Champions.. pwned [poraki]


Que ha ganao que? En un que? Se la ha dado la Federació Catalana de Petanca?

Anda, ten, troll [poraki]
Pues eso, Petanca sobre ruedas xDDDD.

EtC_69 pkt.
seaman escribió:Pues eso, Petanca sobre ruedas xDDDD.

EtC_69 pkt.

petanca lo que usas como bolas chinas tú...

[rtfm]
eTc_84 escribió:
seaman escribió:Pues eso, Petanca sobre ruedas xDDDD.

EtC_69 pkt.

petanca lo que usas como bolas chinas tú...

[rtfm]

Vosotros dos os molas.... ese rollo bollo!
eTc_84 escribió:
seaman escribió:Pues eso, Petanca sobre ruedas xDDDD.

EtC_69 pkt.

petanca lo que usas como bolas chinas tú...

[rtfm]


Ya,es que a ti te gusta usar fruita y luego encima te la comes... asqueroso.
seaman escribió:
eTc_84 escribió:
seaman escribió:Pues eso, Petanca sobre ruedas xDDDD.

EtC_69 pkt.

petanca lo que usas como bolas chinas tú...

[rtfm]


Ya,es que a ti te gusta usar fruita y luego encima te la comes... asqueroso.

Cree el ladrón..
eTc_84 escribió:Cree el ladrón..


Cree el ladrón que patada en los cojones [poraki] .
Apart del fil del madridisme també us llenceu els trastos aquí?? iros a un hotel!!

Bueno, crec que no aniré a veure la de 88 minutos, em fa mandra després de les crítiques i Cafetino i Oscuros, teniu el meu recolzament moral amb el tema de Sexo en NY
eTc_84 escribió:21 Blackjack és LA peli XD


ja hi tornem, cito la meva opinio sobre la peli? millor busqueu-la XD
A mi em va agradar u.u


Omega no parlis gaire que encara t'hi portarem nosaltres a veure-la XD.

I et recordo oscuros ... que em vas portar a la Indiana Jones i a la de los guardianes de la noche o del día i eheeeeeem

no saps triar pelis XD
Aya_cat escribió:A mi em va agradar u.u


Omega no parlis gaire que encara t'hi portarem nosaltres a veure-la XD.

I et recordo oscuros ... que em vas portar a la Indiana Jones i a la de los guardianes de la noche o del día i eheeeeeem

no saps triar pelis XD


en sé més q tu... indiana jones va ser per seguir la tradició i guardianes del DIA va ser pq... tenia curiositat jajajaja




per fi he acabat tot ueueueueue [fies] prou exàmens fins l'any q vé jejejej avui he fet l'últim d'SQL [jaja]
Cafetino escribió:Mozillowned!
Apa, acabo d'instal·lar el firefox 3, a veure que tal. :P
Aya_cat escribió:Omega no parlis gaire que encara t'hi portarem nosaltres a veure-la XD.


Nachos + Coca cola i veig lo que vulguis xDD
dios kin firefox més lleig :-?
oscuros escribió:
en sé més q tu... indiana jones va ser per seguir la tradició i guardianes del DIA va ser pq... tenia curiositat jajajaja




Excusesssssss les que he triat jo no tens cap queixa [chulito]
oscuros escribió:dios kin firefox més lleig :-?

La versio per windows i osx encara son potables, perquè la de linux no gaire... és lo que té "integrar-se" amb la m**** del gnome [poraki]

Encara sort que hi han skins
Del firefox jo ja he provat la versió per mac i per pc i m'agrada bastant, la del mac porto des de la RC1 amb ell.

Lodis, tu no tenies l'examen del carnet de cotxe aquesta setmana em vas dir??
No me la poseu nerviosa, que demà li toca (aq no ser que li canviin).
Sort que demà no em toca anar a girona..
que li anirà moolt bé
[ayay] [ayay] xiii em toca demà, així que vull els carrers de Girona pel mati ben despejat!!!

merci pels compliments carinyets >_<

jo de moment no penso actualitzar res del firfox, fins que no formategi es queda tot igual :) ara estic acabant de fer neteja de tot o que he de guardar :)
Cafetino escribió:Sexo en nueva york?
No hi ha cap interès en veure una colla de iaies premenopausiques amb mentalitat de quinceñera amb blog, discutint per veure quin és el yogurin que es van tirar la última nit xDDD



massa benevolent has estat amb la descripcio

era evident el que passaria ahir amb la web de mozilla XD
lodis escribió:[ayay] [ayay] xiii em toca demà, així que vull els carrers de Girona pel mati ben despejat!!!

merci pels compliments carinyets >_<

jo de moment no penso actualitzar res del firfox, fins que no formategi es queda tot igual :) ara estic acabant de fer neteja de tot o que he de guardar :)



a mi l'oscuros em va dir que no l'instal·les que no valia la pena i com m'està netejant els ordinadors de merda doncs esperaré.

Jo vull els carrers buits
Que no val la pena passar de FF2 a FF3 ???

Collons...
eTc_84 escribió:Que no val la pena passar de FF2 a FF3 ???

Collons...


jo no dic q no valgui la pena pero a mi no m'ha agradat

kines diferències hi ha? es q m'agradaria saber-les jejeej
La principal, que jo personalment he comprovat aquest matí, menys consum de RAM, més facilitats per ficar una web a marcadores (estrella al costat de la url), a la barra d'url en comptes de per url pots buscar per títol (es a dir, si a la barra d'url ficas Catalans, et surtirá el post...)

Per mi si val la pena, porto des de la RC1 amb el firefox al Mac.
I l'augment de velocitat, tant a l'hora d'obrir-lo, com navegant.. és increible el canvi xD
Jo porto amb el 3 des de la beta 4.
ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)
lodis escribió:ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)
Felicitats lodis! [fies]


io aquesta nit fare la primera incursió a Lloret a vere com esta el tema XD
lodis escribió:ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)


Ja t'ho he dit, però, felicitats!! ara el cotxe i a tombar per tot arreu amb ell jeje
lodis escribió:ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)

Felicitats ^_^
lodis escribió:ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)

Al final, el soborn, de què ha constat ? No calen detalls, només xifres.
eTc_84 escribió:
lodis escribió:ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)

Al final, el soborn, de què ha constat ? No calen detalls, només xifres.


Unes mamadetes gratis.








De les de tarragona malpensats.
ssux escribió:
eTc_84 escribió:
lodis escribió:ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)

Al final, el soborn, de què ha constat ? No calen detalls, només xifres.

Unes mamadetes gratis.

xDD
Felicitats!!!!!!!! [Ooooo] ja t'ho he dit però ho sabia
Joder...no recordaba aquest fil. Entro, busco priorat per curiositat i...

268. BdM (Bellmunt del Priorat)
Gent proposo una cosa: una quedada!!! Jo llanço la idea .... ara a fer-la grossa! Lloc, data?¿ Aneu postejant pero ara mateix!!!! [fumando] [fumando] [fumando] [fumando] [fumando] [fumando]
ssux escribió:
eTc_84 escribió:
lodis escribió:ja podeu estar tranquils la gent de Girona, he aprovat XD ja no hi ha un perill menys en pràctiques XD


merci pels ànims i comentaris varis :)

Al final, el soborn, de què ha constat ? No calen detalls, només xifres.


Unes mamadetes gratis.










De les de tarragona malpensats.



aquí te vist XD jajaja ^_^


no, res de cap suborn, tot legal :)

aus ja tenim el contracte del pis nou firmat.
molt bona akesta cafetino [oki]
A veure quin "sindicat" utilitzaran ara per denunciar i tal, hi ha de candidats HaztePulir, ManosNegras, PezonesBlancos i alguna altra, com KK..ehm CCC.
3095 respuestas