Catalans EOL v2.0

Un altra de Barcelona, concretamen de Viladecans.
evelyn escribió:Ei sóc aqui! el que passa es que si ho feu dissabte (que és probable oi?) jo no podre per que em dedico a l'hosteleria i ja se sap, ni caps de setmana ni res...


ostres, doncs no ho sé, a mi me's igual un dia que un altre que soc una dels milions d'aturats xD a veure si s'apunta mes gent i diuen quan els va bé.

AbeLiyO escribió:Jo si sou moltes noies m´apunto [carcajad]


anda que... xD al pas que nem no ho se pas eh! de moment només soc jo de noia.
psipsina escribió:
evelyn escribió:Ei sóc aqui! el que passa es que si ho feu dissabte (que és probable oi?) jo no podre per que em dedico a l'hosteleria i ja se sap, ni caps de setmana ni res...


ostres, doncs no ho sé, a mi me's igual un dia que un altre que soc una dels milions d'aturats xD a veure si s'apunta mes gent i diuen quan els va bé..


weno, aixo es pot mirar, jo a partir de septembre tinc barra lliure de vacanses :D
iep, jo tb visc a catalunya, a sant boi...

vinga, vagi be
Una cosa: a mataró arriba algun tren? Si es així, a lo millor m'animo :)
[ fj ] escribió:Una cosa: a mataró arriba algun tren? Si es així, a lo millor m'animo :)


juas.... quines preguntes tu! hi ha trens i autobusos.
psipsina escribió:
[ fj ] escribió:Una cosa: a mataró arriba algun tren? Si es així, a lo millor m'animo :)


juas.... quines preguntes tu! hi ha trens i autobusos.


a mataro pots arribar amb el cercanies de barcelona ;)
eiii,apunteume,soc una barcelonina
salut!
ShinMegami escribió:
psipsina escribió:
[ fj ] escribió:Una cosa: a mataró arriba algun tren? Si es així, a lo millor m'animo :)


juas.... quines preguntes tu! hi ha trens i autobusos.


a mataro pots arribar amb el cercanies de barcelona ;)

Merci! [oki]
Ja direu alguna cosa [barret]
la psipina que es la que ho organitza [sonrisa] [sonrisa]
un altre "barcelonenc" per aquí
Hola nois!

Sóc de Terrassa ;)

Salutacions a tots.
Collons si que està aturat això!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia a tots

A veure si algú li ve de gust unirse al grup de catalans per fer unes partides a la 360. Us deixo l'enllaç.

hilo_hilo-oficial-catalans-al-live_1286980

Salutacions
jo estic a dos llocs a la vegada:

cerdanyola del valles - barcelona

torredembarra - Tarragona
m'hi poseu a la llista? soc Necseron, de Ripollet-Barcelona
veig aixo parat :D algun nira aquest disabte a barrakes calella? jo estare per alla :D
Jurs, d'Osona crec que nomes som 2 o 3 i no els conec de re xD

Ningu mes d'osona?
Ei, jo sóc de Barcelona ciutat :-|
Vila de Gracia (Barcelona) [poraki]
Hi ha algú de Terrassa que vagi al IES Nicolau Copèrnic?
jo aviat sere mes de Barcelona que de Reus em sembla xD.
un altre català per aquí (Barcelona)

Apunteu-me a la llista penya.

Que vagi bé!
Surto en un fil mort!! [qmparto] [qmparto]
NGC escribió:Surto en un fil mort!! [qmparto] [qmparto]

[sonrisa] [sonrisa]
Hola a totsss

Una altre catalana:
Barcelona.
crisan escribió:Bona nit a tothom [ginyo]

[bye]


Bona nit. ;)

Aprofito per preguntar, el títol del fil no seria: Catalans d'EOL 2.0?



Salut!
firewire escribió:
crisan escribió:Bona nit a tothom [ginyo]

[bye]


Bona nit. ;)

Aprofito per preguntar, el títol del fil no seria: Catalans d'EOL 2.0?



Salut!


tant de temps lleginte (sobretot per probes) i no sabia que també parlabes català, simplement m'ha semblat curios :Ð
everon escribió:tant de temps lleginte (sobretot per probes) i no sabia que també parlabes català, simplement m'ha semblat curios :Ð


I tant! Amb molt d'orgull a demés! Encara que sempre he dit que m'hauria agradat néixer a la província de Girona ja que l'accent d'allà és molt bonic. El català de BCN fot fàstic, sembla que vomitin paraules en comptes de parlar. Per sort jo em mantenc intacte fora d'influències lingüístiques malignes. [sati] ejjejeej [jaja]

Però què collons m'estàs contant, hamij? jijijiji Això sempre li dic a un colega, em tronxo amb el teu avatar.


Salut!
si que esta mort el fil

Amunt! [cartman]
Bones a tots i a totes!!

un altre català soc de reus...

ens veiem
Hola, un més per el grup :D Sóc d'Igualada i estic entre Igualada i l'Hospitalet :D

Saluts!
Jo sóc de la Vila d'Hostalric...

Encara que no parlo molt el català (només a la feina i poc). Visca els catalans!! xD
Tenim el fil una mica mort eh? :(
Aquí arriba un català més, concretament de Sabadell. Veig que el tema està una miqueta mort, però bé, així engrandeixo la llista xD
bona nit
algui coneix Vallirana?
jo soc de Bellpuig Lleida
Be pos jo tambe mapuntu! i a ver si animem una mica mes aixo.

Bona nit desd Sitges [poraki]
Veig a molta gent de Mataró per aquí. Jo vaig mudarme de BCN a Mataró fa 5 mesos i m'agrada molt aquesta ciutat :p
Bielichin escribió:Veig a molta gent de Mataró per aquí. Jo vaig mudarme de BCN a Mataró fa 5 mesos i m'agrada molt aquesta ciutat :p


Mataró rules! jo vaig marxar fa un any i mig per coses de la vida, però estic molt enyorada :( En fi, espero tornar-hi algun dia...
No es que me sienta catalán, pero poned ahí mi nombre.

Aqui us parla un de Manresa.
enne92 escribió:No es que me sienta catalán, pero poned ahí mi nombre.

Aqui us parla un de Manresa.


Cony, quina contradicció. Si no et sents català perquè vols pertànyer a aquest fil? [+risas]
Aquí un gironí que s'afegeix!
Bielichin escribió:
enne92 escribió:No es que me sienta catalán, pero poned ahí mi nombre.

Aqui us parla un de Manresa.


Cony, quina contradicció. Si no et sents català perquè vols pertànyer a aquest fil? [+risas]


No es que no em senti català, es que sòc de Rumanía, pero porto desde ben petitet aquí.

La qüestió es que visc a Catalunya, i que m' agradaría que sapiguessin que un EOLià viu a Manresa, i si ens trobem uns cuants de EOL, nem a liarla. [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]

Bona Tarda.
enne92 escribió:No es que no em senti català, es que sòc de Rumanía, pero porto desde ben petitet aquí.

La qüestió es que visc a Catalunya, i que m' agradaría que sapiguessin que un EOLià viu a Manresa, i si ens trobem uns cuants de EOL, nem a liarla. [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]

Bona Tarda.


És català aquell qui viu o treballa a Catalunya. Així que per mi ets tan català com un nascut a Verges ;)

[carcajad]
Aqui un de Lleida que també s'apunta!

Bona nit!
enne92 escribió:
Bielichin escribió:
enne92 escribió:No es que me sienta catalán, pero poned ahí mi nombre.

Aqui us parla un de Manresa.


Cony, quina contradicció. Si no et sents català perquè vols pertànyer a aquest fil? [+risas]


No es que no em senti català, es que sòc de Rumanía, pero porto desde ben petitet aquí.

La qüestió es que visc a Catalunya, i que m' agradaría que sapiguessin que un EOLià viu a Manresa, i si ens trobem uns cuants de EOL, nem a liarla. [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]

Bona Tarda.


clar que eres català home :)
3095 respuestas