Catalans EOL v2.0

kurras escribió:
mrt escribió:kurras, que ets de vacançes?? kurras dimissio!!! :)

Despres que tothom em deixés pel terra prefereixo centrar-me en altres coses..


comorr?? qui et va deixar per terra?? sigui el que sigui, no facis ni cas tu! i si no,
els hi fots un baneig i "arreando" [jaja]
no se perque deia ser, pero passa molt.
Doncs no se perque el deixen malament a en Kurras, si es el millor moderador que hi ha xD.
George_Stobbart está baneado por "Clon-troll"
Aqui estic! Batcelona - Terrassa
George_Stobbart escribió:Aqui estic! Batcelona - Terrassa
Estas fet un crack jo també soc de Terrassa xD.
Snifflesp escribió:
George_Stobbart escribió:Aqui estic! Batcelona - Terrassa
Estas fet un crack jo també soc de Terrassa xD.

jo he estat en terrassa, puc unirme al club? [ayay]
Carma_vlc escribió:
Snifflesp escribió:
George_Stobbart escribió:Aqui estic! Batcelona - Terrassa
Estas fet un crack jo també soc de Terrassa xD.

jo he estat en terrassa, puc unirme al club? [ayay]

Abans et queixaves de que hi havia gent valenciana al fil i que per això deies que no podien ser catalans :o

Carma catalana? Ara ja tinc excusa per dir-te que ets catalana [poraki]
Uno de Badalona, perdonad no use el Catalán, pero lo tengo muy en desuso y mejor parecer tonto que abrir la boca y demostrarlo.
[ fj ] escribió:Abans et queixaves de que hi havia gent valenciana al fil i que per això deies que no podien ser catalans :o

Carma catalana? Ara ja tinc excusa per dir-te que ets catalana [poraki]



si soc flamer, perqe soc flamer; si soc simpatica, perqe soc simpatica, TU EL CAS ES QEIXARTE }:/

kbjasdjbasdk si jo soc catalana tu eres mmmmmmmm.......... VALENCIA }:/
Carma_vlc escribió:
[ fj ] escribió:Abans et queixaves de que hi havia gent valenciana al fil i que per això deies que no podien ser catalans :o

Carma catalana? Ara ja tinc excusa per dir-te que ets catalana [poraki]



si soc flamer, perqe soc flamer; si soc simpatica, perqe soc simpatica, TU EL CAS ES QEIXARTE }:/

kbjasdjbasdk si jo soc catalana tu eres mmmmmmmm.......... VALENCIA }:/

Jo sóc un voltor, no un rat-penat :p
mrt escribió:
kurras escribió:
mrt escribió:kurras, que ets de vacançes?? kurras dimissio!!! :)

Despres que tothom em deixés pel terra prefereixo centrar-me en altres coses..


comorr?? qui et va deixar per terra?? sigui el que sigui, no facis ni cas tu! i si no,
els hi fots un baneig i "arreando" [jaja]
no se perque deia ser, pero passa molt.


Imagino que ho diu per lo del fil d'aprendre català a misce i tot el pollastre...

Jo la veritat es que cada cop passo menys pel fil :S

mrt, com va el nen?? ja te samarreta de CR9??
Jo sóc de Vilafranca companys!!!
Sou uns cracks. ¿Algú d'aqui que estudi a la uab o començi l'any que be?

Benvingut pololot.
0m3gA escribió:Imagino que ho diu per lo del fil d'aprendre català a misce i tot el pollastre...

Jo la veritat es que cada cop passo menys pel fil :S

mrt, com va el nen?? ja te samarreta de CR9??



hola omega ;) sempre igual amb lo del idioma cawento


el nen es porta molt be [angelito] i que duri.... de moment encara no s'ha fet del barça [qmparto] i la samarreta la te amb el seu nom, no amb el del CR, no sigui que despres es busqui una novia com la Hilton [uzi] [jaja]

i tu que tal el cotxe?? disfrutan-lo?? alguna rascadeta ja?? [666] quina mala llet....

salutacions
mrt escribió:
0m3gA escribió:Imagino que ho diu per lo del fil d'aprendre català a misce i tot el pollastre...

Jo la veritat es que cada cop passo menys pel fil :S

mrt, com va el nen?? ja te samarreta de CR9??



hola omega ;) sempre igual amb lo del idioma cawento


el nen es porta molt be [angelito] i que duri.... de moment encara no s'ha fet del barça [qmparto] i la samarreta la te amb el seu nom, no amb el del CR, no sigui que despres es busqui una novia com la Hilton [uzi] [jaja]

i tu que tal el cotxe?? disfrutan-lo?? alguna rascadeta ja?? [666] quina mala llet....

salutacions

El cotxe bé, desprès d'alguns problemes amb ell ja esta tot bé (es seat... problemes, poques ganes de resoldre per part de fabrica etc) i rascades ja te 1 a la part delantera i encara no se d'on ha sortit, sembla feta a mala llet amb una clau o algo, al menys es al costat de la matricula i no es veu xDD
0m3gA escribió:El cotxe bé, desprès d'alguns problemes amb ell ja esta tot bé (es seat... problemes, poques ganes de resoldre per part de fabrica etc) i rascades ja te 1 a la part delantera i encara no se d'on ha sortit, sembla feta a mala llet amb una clau o algo, al menys es al costat de la matricula i no es veu xDD


be, al menys te ho han solventat. I les rascadetes, espera, el meu Honda te ja 9 anyets i hem fa mandra anar-lo a netejar nomes per no veure totes les rascades que te [qmparto]
Aquí un Barcelonès.

Adeu!
siento si esto no va por aqui pero llevo poco en cataluña....

vivo en girona desde hace 3 meses y me gustaria saber si alguien conoce alguna pista de tenis que no sea la de la devesa???

agradeceria contestacion

saludos
Tampoc sabia de l’existència d’aquest fil. Intentaré passar-m’hi més sovint!
Súria (Barcelona)
Català, Culé i de Barcelona. Aquest any a pel Madrid a la Champions en la final del Bernabeu...serà impressionant!!

Bé, una salutació [beer]
Szonik escribió:Català, Culé i de Barcelona. Aquest any a pel Madrid a la Champions en la final del Bernabeu...serà impressionant!!

Bé, una salutació [beer]


+1, fa messos que no em passo per aqui.
Catalá, Anti-culé y anti-perico. Honor al SABADELL!! xDD
si alguien lo conoce, me mande un mp, es que hice una venta por internet y no he tenido el gusto de conocerlo ni charlar con el, trabaja en la avda barcelona, 24, en molins de rei
Catala malparit, soc del Reial Madrid!!!! XD
llol está baneado por "clon-troll"
Buaaaaah!!! me parece increíble que EOL respete este tipo de post, me cago en la ostia coño, aver señores EOL es ESPAAAÑOL!!! Y POR MUCHO QUE QUERRÍAIS SOIS ESPAÑOLES!!! joder es que me parece increíble son Españoles y se ponen ha hablar en catalan se creen que es un idioma, por mucho que este que es un idioma... es un dialecto en ESPAÑA SE HABLA ESPAÑOL y punto!!!!!

Saludos y Buen rollo.
llol escribió:Buaaaaah!!! me parece increible que EOL respete este tipo de post, me cago en la ostia coño, aver señores EOL es ESPAAAÑOL!!! Y POR MUCHO QUE QUERRAIS SOYS ESPAÑOOOLES!!! joder es que me parece increible son Españoles y se ponen ha hablar en catalan se creen que es un idioma, por mucho que este que es un idioma... es un puto dialecto coño en ESPAÑA SE HABLA ESPAÑOL y punto!!!!! si estubiera el que tuviera que estar ivais a correr mucho ustedes cabrones.

Saludos y Buen rollo ostia


¿Y qué dialecto habla usted? Porque español no es ni por asomo.

La parte en cursiva posee una sintaxis demasiado vernácula para usted, que es imposible que alguien que hable español, la compreda.

Por cierto, ¿dónde estuvo usted cuando enseñaban los signos de puntuación?
llol escribió:Buaaaaah!!! me parece increíble que EOL respete este tipo de post, me cago en la ostia coño, aver señores EOL es ESPAAAÑOL!!! Y POR MUCHO QUE QUERRÍAIS SOIS ESPAÑOLES!!! joder es que me parece increíble son Españoles y se ponen ha hablar en catalan se creen que es un idioma, por mucho que este que es un idioma... es un dialecto en ESPAÑA SE HABLA ESPAÑOL y punto!!!!!

Saludos y Buen rollo.


Reportado :)
llol escribió:Buaaaaah!!! me parece increíble que EOL respete este tipo de post, me cago en la ostia coño, aver señores EOL es ESPAAAÑOL!!! Y POR MUCHO QUE QUERRÍAIS SOIS ESPAÑOLES!!! joder es que me parece increíble son Españoles y se ponen ha hablar en catalan se creen que es un idioma, por mucho que este que es un idioma... es un dialecto en ESPAÑA SE HABLA ESPAÑOL y punto!!!!!

Saludos y Buen rollo.


d'on ha sortir aquest individu? XD
Estar dos años "callado" y abrir la boca para decir semejante tontería...En fin.
llol escribió:bla,bla,bla...

Saludos y Buen rollo.



on es el bon rotllo??

[qmparto] troll
llol está baneado por "clon-troll"
Pero a ver, que yo no insulto a nadie ni nada por el estilo, yo solo os estoy diciendo eso pero nada mas no quiero crear malos rollos ni nada, pero si por lo que veo he ofendido ha alguien le pido disculpas lo siento de verdad. :)
llol escribió:Pero a ver, que yo no insulto a nadie ni nada por el estilo, yo solo os estoy diciendo eso pero nada mas no quiero crear malos rollos ni nada, pero si por lo que veo he ofendido ha alguien le pido disculpas lo siento de verdad. :)


pues suerte que no quieres crear malos rollos..... este hilo fue creado con el consentimiento de los administradores de eol y si a muchos catalanes (mira el primer post y veras que la lista es extensa) nos gusta expresarnos en nuestra lengua, que mas te da?
llol escribió:Pero a ver, que yo no insulto a nadie ni nada por el estilo, yo solo os estoy diciendo eso pero nada mas no quiero crear malos rollos ni nada, pero si por lo que veo he ofendido ha alguien le pido disculpas lo siento de verdad. :)


Aqui tenima un senyor "facha-troll" [qmparto]

Sense voler ofendre eh?
llol escribió:Pero a ver, que yo no insulto a nadie ni nada por el estilo, yo solo os estoy diciendo eso pero nada mas no quiero crear malos rollos ni nada, pero si por lo que veo he ofendido ha alguien le pido disculpas lo siento de verdad. :)

Resumiendo: me cago en vuestros muertos, pero de buen rollo :)

Revisa lo que pones y además, sólo hablamos catalán en un hilo que, sorpresa, pone catalanes de EOL. [carcajad]
Y otra sorpresa, también somos capaces de hablar español/castellano [360º]
[ fj ] escribió:
llol escribió:Pero a ver, que yo no insulto a nadie ni nada por el estilo, yo solo os estoy diciendo eso pero nada mas no quiero crear malos rollos ni nada, pero si por lo que veo he ofendido ha alguien le pido disculpas lo siento de verdad. :)

Resumiendo: me cago en vuestros muertos, pero de buen rollo :)

Revisa lo que pones y además, sólo hablamos catalán en un hilo que, sorpresa, pone catalanes de EOL. [carcajad]
Y otra sorpresa, también somos capaces de hablar español/castellano [360º]


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]



Si tienes algun problema con los catalanes, puerta. }:/
jajajaa ya tardaba en aparecer uno de estos
Bueno, vull entrar a el club "Catalans EOL".
I, com be diu el meu perfil, so cde Granollers, hi ha algu mes per aqui? ^__^
jeje quin show que s'ha montat. Bueno hi ha d'haber de tot en aquesta vida XD.
Rul_Noa escribió:Bueno, vull entrar a el club "Catalans EOL".
I, com be diu el meu perfil, so cde Granollers, hi ha algu mes per aqui? ^__^


Jo soc per aqui aprop! xD
ABRERA=EPIC WIN!
wii jo tambe soc catala :D, e vist a alguns eolians de mataro ^^ un dia podriem fer una kdd de mataro eh xD
ShinMegami escribió:wii jo tambe soc catala :D, e vist a alguns eolians de mataro ^^ un dia podriem fer una kdd de mataro eh xD


Wo! un altre mataroní, jo m'apunto a la kdd!

Salutacions!
Uaaa jo també ho sóc però ara visc a Vilanova, val oi? :p
evelyn escribió:Uaaa jo també ho sóc però ara visc a Vilanova, val oi? :p


Si, si que val, que jo tampoc visc a mataró ara XD el que compta es que som mataronines, no?
be, en veritat, xDDD jo tampoc soc de mataro, soc de canet de mar (que esta la costat) pasa que curru i estudio alla mataro (Y) xD, a mi em va be fer una kdd, pero... seria molt complicat organitzarla??? :S nose, intentarse es podria intentar, i ara som estiu aixi q... millor no? xD

en qualsevol cas, encarregat tu psipsina i/o tu evelyn que jo estic molt ocupat :-| :-| [reojillo] [barret]
ShinMegami escribió:be, en veritat, xDDD jo tampoc soc de mataro, soc de canet de mar (que esta la costat) pasa que curru i estudio alla mataro (Y) xD, a mi em va be fer una kdd, pero... seria molt complicat organitzarla??? :S nose, intentarse es podria intentar, i ara som estiu aixi q... millor no? xD

en qualsevol cas, encarregat tu psipsina i/o tu evelyn que jo estic molt ocupat :-| :-| [reojillo] [barret]


Home complicat nose, mas i he estat a cap XD de totes maneres ho has proposat tu i ara ens pases el marron, anda que...! en fi, jo proposo que entre tots els que volguem asisitir es digui un dia i s'organitza entre tots.
psipsina escribió:
ShinMegami escribió:be, en veritat, xDDD jo tampoc soc de mataro, soc de canet de mar (que esta la costat) pasa que curru i estudio alla mataro (Y) xD, a mi em va be fer una kdd, pero... seria molt complicat organitzarla??? :S nose, intentarse es podria intentar, i ara som estiu aixi q... millor no? xD

en qualsevol cas, encarregat tu psipsina i/o tu evelyn que jo estic molt ocupat :-| :-| [reojillo] [barret]


Home complicat nose, mas i he estat a cap XD de totes maneres ho has proposat tu i ara ens pases el marron, anda que...! en fi, jo proposo que entre tots els que volguem asisitir es digui un dia i s'organitza entre tots.


jo e estat a la de barna de proves :D m'ho vaig pasar molt be i vaig coneixer a gent molt simpatica i tal, a mi de dies, mes igual (ara en agost treballo i tinc els divendres i disabtes a la nit lliures) i septembre tots els dies.

tambe seria fer un planing, xD a mi em va be tot, podem na a mataro park a la tarda sopar, i a la nit a platja (per ejemple) o lo que es proposi (Y)
ShinMegami escribió:
psipsina escribió:
ShinMegami escribió:be, en veritat, xDDD jo tampoc soc de mataro, soc de canet de mar (que esta la costat) pasa que curru i estudio alla mataro (Y) xD, a mi em va be fer una kdd, pero... seria molt complicat organitzarla??? :S nose, intentarse es podria intentar, i ara som estiu aixi q... millor no? xD

en qualsevol cas, encarregat tu psipsina i/o tu evelyn que jo estic molt ocupat :-| :-| [reojillo] [barret]


Home complicat nose, mas i he estat a cap XD de totes maneres ho has proposat tu i ara ens pases el marron, anda que...! en fi, jo proposo que entre tots els que volguem asisitir es digui un dia i s'organitza entre tots.


jo e estat a la de barna de proves :D m'ho vaig pasar molt be i vaig coneixer a gent molt simpatica i tal, a mi de dies, mes igual (ara en agost treballo i tinc els divendres i disabtes a la nit lliures) i septembre tots els dies.

tambe seria fer un planing, xD a mi em va be tot, podem na a mataro park a la tarda sopar, i a la nit a platja (per ejemple) o lo que es proposi (Y)


A mi em sembla bé, a veure si algú més s'apunta i l'evelyn dóna senyals de vida jeje
Ei sóc aqui! el que passa es que si ho feu dissabte (que és probable oi?) jo no podre per que em dedico a l'hosteleria i ja se sap, ni caps de setmana ni res...
Jo si sou moltes noies m´apunto [carcajad]
Jo soc de Barcelona tambe ;)
3095 respuestas