Catalans EOL v2.0

Bueno bueno, no és un mal resultat per al Barça

Per cert, dels pitjors que he vist ha sigut a Messi. Sóc jo, o realment no ha fet res en tot el partit?
ruben92css escribió:Hola ,soy castellano pero mi familia era de la Antigua Catalunya(antes de Franco y to eso xD)

quiero decir que viva la Libertad de Expresión,pero me da pena que algunos Catalenes y Vascos(sobre todo Vascos) se Están Volviendo Nacionalistas con Z [mamaaaaa] [buuuaaaa]


¿Antigua Cataluña? ¬_¬

Nitrosh escribió:Bueno bueno, no és un mal resultat per al Barça

Per cert, dels pitjors que he vist ha sigut a Messi. Sóc jo, o realment no ha fet res en tot el partit?


No ha fet res el Messi,esperem que s'estigui reservant pel dissabte.

I no,jo tampoc crec que sigui mal resultat.Amb cualsevol empat amb gols passem nosaltres :)
Desconeixia això d'antiga catalunya [+risas]
Nitrosh escribió:Desconeixia això d'antiga catalunya [+risas]


deu ser com l'antiga iogoslavia [jaja]
ruben92css escribió:quiero decir que viva la Libertad de Expresión,pero me da pena que algunos Catalenes y Vascos(sobre todo Vascos) se Están Volviendo Nacionalistas con Z [mamaaaaa] [buuuaaaa]


si, claro [bye]
mrt escribió:
Nitrosh escribió:Desconeixia això d'antiga catalunya [+risas]


deu ser com l'antiga iogoslavia [jaja]

o l'anterior república de macedonia [qmparto] [qmparto] [qmparto]
putos virus [bad] estem tots a casa amb una gastroenteritis que flipes }:/
mrt escribió:putos virus [bad] estem tots a casa amb una gastroenteritis que flipes }:/


virus de porc?
ssux escribió:
virus de porc?


nooo! no fotem! poca broma amb aixo ;) nomes son "cagarrines" xDDDD i "vomitines" xD
Nomes volia saludar a tots els catalans, que encara no m'havia passat per aqui i ja toca, com a bona catalana que soc XD

En fi, que aixo, salutacions!
psipsina escribió:Nomes volia saludar a tots els catalans, que encara no m'havia passat per aqui i ja toca, com a bona catalana que soc XD

En fi, que aixo, salutacions!


igualment! [beer]
kurras una dona de lloret!... a no que ara te novia.
ssux escribió:kurras una dona de lloret!... a no que ara te novia.


sii i a part de mi n'hi ha unes cuantes mes aqui a LLoret.. XD

P.D.=No funcionaria q el meu cor tambe esta ocupat [sonrisa]
Hi ha gent de Terrassa i Sabadell per aquí?
i de Rubí
i de Barcelona
i de Sant Cugat
i de Valldoreix
i de l'Hospitalet
i de...
En el primer post estan els nicks dels catalans. Hi ha molts que posen la ciutat d'on són

EDIT: algú d'aquí va a la KDD-manifestació de Madrid aquest 24? Ho dic per curiositat [sonrisa]
phoennix escribió:i de Rubí
i de Barcelona
i de Sant Cugat
i de Valldoreix
i de l'Hospitalet
i de...



i de Lleida [jaja]
Uff acabo de tornar de Toulouse de pasar el finde, quin festival! Aixo de les resis y festes Erasmus son un grandisim invent mare meva..

Que divertit sera dema anar al currele.. [+risas]
kurras escribió:Que divertit sera dema anar al currele.. [+risas]


Per tu i per tots xD

Jo demà tenia que anar anar a granollers per treball amb el cotxe i no podré ja que em va deixar tirat aquest divendres i tots els tallers estaben tancats, a veure que em diu el jefe cuan em presenti demà a barcelona >_<

Un salut a tots els catalans jo també, que em paso molt poc per aqui xD
Jo acabo d'arribar de L'Escala (Girona) on he passat cuatre dies de puta mare amb un solet que feia goig.

Com m'agrada aquest poble,a mes tot déu és del barça i molt català,no veguis el "pollo" que es va liar cuan va acabar el partit XD

En fi,ja torno a estar a Hospi,a on els charnegos predominen i demà a currar [buuuaaaa]
mrt escribió: [carcajad]

i dissabte a 1 puntet [poraki]

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Casi, si haguessiu marcat 5 gols mes si que estarieu a 1 punt xD
NGC escribió:
mrt escribió: [carcajad]

i dissabte a 1 puntet [poraki]

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Casi, si haguessiu marcat 5 gols mes si que estarieu a 1 punt xD


Pobre mrt s'ha canviat fins i tot la firma,vergonya li deu donar que la gent sapiga que es merengue [poraki]
Pero este foro en que idioma esta¿?que no entiendo una mierda!!!!!
sonyfallon escribió:Pero este foro en que idioma esta¿?que no entiendo una mierda!!!!!

Está en klingon. Tienes que dominarlo antes de venir a postear aquí XD

Este es un hilo de catalanes, pero eso no quita que podamos hablar en castellano también.
OLELE OLALA SER DEL BARÇA ES EL MILLOR QUE HI HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NGC escribió:
mrt escribió: [carcajad]

i dissabte a 1 puntet [poraki]

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Casi, si haguessiu marcat 5 gols mes si que estarieu a 1 punt xD


Patxo escribió:
NGC escribió:
mrt escribió: [carcajad]

i dissabte a 1 puntet [poraki]

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Casi, si haguessiu marcat 5 gols mes si que estarieu a 1 punt xD


Pobre mrt s'ha canviat fins i tot la firma,vergonya li deu donar que la gent sapiga que es merengue [poraki]
[buuuaaaa] disfruteu mamons [oki] quina pallissa ens vau fotre [buuuaaaa] i ara a contra el Manchester. Per cert, si ahir per passar a la final es va liar la de deu (al menys aqui lleida), que fareu si guanyeu el "triplete"? Minim cremar catalunya, no? [sati] [jaja]

[ fj ] escribió:


sonyfallon escribió:Pero este foro en que idioma esta¿?que no entiendo una mierda!!!!!

Está en klingon. Tienes que dominarlo antes de venir a postear aquí XD


Este es un hilo de catalanes, pero eso no quita que podamos hablar en castellano también.


[qmparto] [qmparto] [qmparto]

como bien te han dicho en este hilo la mayoria hablamos en catalan, en el resto del foro (y aqui tambien) en castellano [oki]
com esta el fil [triston]

el cap de setmana vinent l'aplec del caragol [fies] i volien tancar a les 4 de la matinada... XD
mrt escribió:com esta el fil [triston]

el cap de setmana vinent l'aplec del caragol [fies] i volien tancar a les 4 de la matinada... XD


un pare responsable no pot anar a l'aplec, a casa canviant caquetes [poraki]

et van despertar el nen moltes vegades ahir? [poraki]
ssux escribió:
un pare responsable no pot anar a l'aplec, a casa canviant caquetes [poraki]

et van despertar el nen moltes vegades ahir? [poraki]


i qui ho ha dit que sigui responsable [sati] a mes, perque existeixen el avis si no?? el meu nen, per ara, es porta molt be! fins que començi a caminar o es faci del barça [poraki] [jaja]
woah, cuantos catalanes! X3 yo soy catalana, de barcelona!
Eri escribió:woah, cuantos catalanes! X3 yo soy catalana, de barcelona!


Benvinguda [beer]
Eri escribió:woah, cuantos catalanes! X3 yo soy catalana, de barcelona!

Bienvenida :)
Joder, kina setmana mes llarga!!!!! Dimarts cap a Roma!
mrt escribió:
ssux escribió:
un pare responsable no pot anar a l'aplec, a casa canviant caquetes [poraki]

et van despertar el nen moltes vegades ahir? [poraki]


i qui ho ha dit que sigui responsable [sati] a mes, perque existeixen el avis si no?? el meu nen, per ara, es porta molt be! fins que començi a caminar o es faci del barça [poraki] [jaja]


Si es fa del barça el portes a casa meva uns dies, ja veuràs com torna xDDD en fin, aquests dies fa cosa ser merengue eh! es fotut xDD a veure si el tito Floren es fa carreg d'això aviat.

Eri escribió:woah, cuantos catalanes! X3 yo soy catalana, de barcelona!


Bienvenida!
Eri escribió:woah, cuantos catalanes! X3 yo soy catalana, de barcelona!


Hola!! Bienvenida!!

Que bien, otra chica [ginyo]

[bye]
Buenas a todos!
Tengo una duda muy importante jeje
¿Como se traduciria al catalan "Mapache"? Es que lo necesito para un trabajo y no se como es la traduccion :-?


Muchas gracias a todos!

saluudos
Tupeky escribió:Buenas a todos!
Tengo una duda muy importante jeje
¿Como se traduciria al catalan "Mapache"? Es que lo necesito para un trabajo y no se como es la traduccion :-?


Muchas gracias a todos!

saluudos


Mapatx? XD XD

Lo he buscado en google y aunque me ha cosatado un poco he encontrado alguien que asegura que se llama "Os Rentador"

Traduccion literal seria oso lavador,pero por lo visto Os Rentador=Mapache
Eii, un perdut, que no havia vist el fil
Mark_Cat (Sant Cugat)
Patxo escribió:
Tupeky escribió:Buenas a todos!
Tengo una duda muy importante jeje
¿Como se traduciria al catalan "Mapache"? Es que lo necesito para un trabajo y no se como es la traduccion :-?


Muchas gracias a todos!

saluudos


Mapatx? XD XD

Lo he buscado en google y aunque me ha cosatado un poco he encontrado alguien que asegura que se llama "Os Rentador"

Traduccion literal seria oso lavador,pero por lo visto Os Rentador=Mapache


Es ós rentador, jo ho reafirmo.

Salutacions!
Mark_Cat escribió:Eii, un perdut, que no havia vist el fil
Mark_Cat (Sant Cugat)


Hola!!

Benvingut [ginyo]


Per cert, jo sempre li dic Mapache [carcajad] , ara li tindrè que cambiar el nom.

[bye]
Jo tota la vida tambe ho he escoltat com os rentador
everon escribió:Jo tota la vida tambe ho he escoltat com os rentador


¬_¬

Jo no ho havia sentit a dir en la vida
Definició del grec
http://www.enciclopedia.cat/fitxa_v2.jsp?NDCHEC=0235335

I jo no ho sabia que es deia aixi. Hauria dit "mapatxo" XD
0m3gA escribió:
mrt escribió:
ssux escribió:
un pare responsable no pot anar a l'aplec, a casa canviant caquetes [poraki]

et van despertar el nen moltes vegades ahir? [poraki]


i qui ho ha dit que sigui responsable [sati] a mes, perque existeixen el avis si no?? el meu nen, per ara, es porta molt be! fins que començi a caminar o es faci del barça [poraki] [jaja]


Si es fa del barça el portes a casa meva uns dies, ja veuràs com torna xDDD en fin, aquests dies fa cosa ser merengue eh! es fotut xDD a veure si el tito Floren es fa carreg d'això aviat.



[plas] aixo, aixo, el tito omega [jaja] portara pel bon cami al meu nano. A veure si es veritat i amb al Floren tornem a disfrutar una mica [risita]

p.d. ni un post dedicat al barça o al "triplete"??? encara esteu de resaca?? [jaja]

p.d. 2 pensava que no podria entrar en 1 any... [jaja]
mrt escribió:
0m3gA escribió:
mrt escribió:i qui ho ha dit que sigui responsable [sati] a mes, perque existeixen el avis si no?? el meu nen, per ara, es porta molt be! fins que començi a caminar o es faci del barça [poraki] [jaja]


Si es fa del barça el portes a casa meva uns dies, ja veuràs com torna xDDD en fin, aquests dies fa cosa ser merengue eh! es fotut xDD a veure si el tito Floren es fa carreg d'això aviat.



[plas] aixo, aixo, el tito omega [jaja] portara pel bon cami al meu nano. A veure si es veritat i amb al Floren tornem a disfrutar una mica [risita]

p.d. ni un post dedicat al barça o al "triplete"??? encara esteu de resaca?? [jaja]

p.d. 2 pensava que no podria entrar en 1 any... [jaja]

El teu fill sera culer amb aquest triplet!!!
BARÇA!!!
NGC escribió:El teu fill sera culer amb aquest triplet!!!
BARÇA!!!


noooooooo!!!!! al lado oscuro noooooo!!!!! [carcajad] la veritat es que no hem faria res, estaria sempre castigat, pero si aixi es feliç no sere jo qui li tregui l'il.lusio [qmparto]
Bones a tots/es
El proper dia 30 d'aquest mes vaig a Barcelona a gaudir del concert U2 i necessito en part la vostra ajuda. Com alguns sabreu actuen al Camp Nou i com una vegada finalitzat el concert no tornaré cap a casa, necessito que em recomaneu un hotel que no sigui mol car però sobre tot que no sigui una merda, barat no es igual a cutre eh! Per na fen una reserva amb antelació.
Us agraeixo les molèsties presses en llegir el post i més efusivament als que contesteu.

^^ PD si algú es vol vindre que ho digui.
el city park hotel surt per 64,20 la nit

y si no busca a la addresa http://www.hotelsbarcelona.org
kurras, que ets de vacançes?? kurras dimissio!!! :) que mort esta aquest fil [triston] des que no fan aparicio el trio caldero, els altres 2 components del trio calavera (un d'ells soc jo XD ) i van banejar l'etc (et tenim en les nostres pregaries [carcajad] ) aixo ja no es el que era [buuuaaaa]

ja queden pocs dies per anar a ballar a la sorra del desert........ [babas]
mrt escribió:kurras, que ets de vacançes?? kurras dimissio!!! :)

Despres que tothom em deixés pel terra prefereixo centrar-me en altres coses..
3095 respuestas