Catalans EOL v2.0

Alejo I escribió:
eTc_84 escribió:Ja ens han censurat l'altre fil, el demòcrata major de la plana d'eol XD

Quien quiera exponerme educadamente los motivos por los que debería ser abierto es bienvenido. A ti, etc, se te acabó la cuerda. Te dije que no te pasaría ni una, y ya han sido más de 20 desde entonces.



Si me permites, creo que por "equivalencia" para el foro, si hay varios hilos de "linguistica", seal el Idioma que sea, Ingles, Euskera, Catalan, Frances o cualquiera es mejor tenerlos todos en el mismo subforo.
Así, por comodidad si yo quiero participar tanto en el de Ingles como en el de Catalan, no tengo que ir de sub-foro en sub-foro.
Yo desconocia la existencia de este hilo, aunque lo veo mas como una especie de ghetto para Catalanes, que no un hilo para quien queira aprender Catalan.

En fin, es solo mi opinion
everon escribió:
kurras escribió:hmm mhaig de posar un ratu a actualitzar la llista.. [+risas]


Crec que arribu tard! [+risas]

No se com no habia vist aquest fil abans, ho he vist per el que s'ha obert a misce per apendre català,aqui un servidor es de sant vicenç, al costat de barcelona.

Bona tarda![/quote

Aqui un altre de Sant Vicenç!!!
mistermakki escribió:
Per quina raó han de tancar un fil per aprendre català? Si poses aquí tot el sidral de com s´escriu tal o qual em sembla que aquest fil no tindria el sentit que té ara mateix.

Doncs io crec que ara mateix aquest fil poc sentit té, apart dspamejar una mica. Recordeu que la llengua oficial del foro es el castella, bastant que es va permetre tenir un fil per parlar catala. Si ni n'aprofitem un com voleu tenir-ne dos..
Jo simplement flipo.... com es nota que li tenien ganes
Amb tot el respecte Kurras,a tu el fil d'apendre a parlar bè el català t'hagues vingut de puta mare.

Pobre etc,no se amb exactitut què ha passat,però a mi em semblava un bon tiu :(
Patxo escribió:Amb tot el respecte Kurras,a tu el fil d'apendre a parlar bè el català t'hagues vingut de puta mare.

¬_¬ Si vos també puc trobar faltes al teu post eh..
kurras escribió:
mistermakki escribió:
Per quina raó han de tancar un fil per aprendre català? Si poses aquí tot el sidral de com s´escriu tal o qual em sembla que aquest fil no tindria el sentit que té ara mateix.

Doncs io crec que ara mateix aquest fil poc sentit té, apart dspamejar una mica. Recordeu que la llengua oficial del foro es el castella, bastant que es va permetre tenir un fil per parlar catala. Si ni n'aprofitem un com voleu tenir-ne dos..


Que si, que el idioma del foro es el castellà, però sempre s'és més permissiu amb altres idiomes que amb els d'España. Peró bé això ja no es qüestió d'EOL sinó de la mentalitat espanyola en general.
kurras escribió: Doncs io crec que ara mateix aquest fil poc sentit té, apart dspamejar una mica. Recordeu que la llengua oficial del foro es el castella, bastant que es va permetre tenir un fil per parlar catala. Si ni n'aprofitem un com voleu tenir-ne dos..

Ja em perdonaràs, pero el primer comentari te'l podries haver estalviat, perquè per aquesta definició tampoc tenen sentit molts altres fils del rincón. No em ficaré en el tema del fil tancat pq no me l'he mirat.
D'acord, la llengua oficial del foro és el castellà, i no em molesta respondre-hi en tots els altres fils, i si entra algú aquí parlant-lo se li respon segons el que entén. Pero al final dóna la sensació que hauré de posar un altar i enviar pernils com a símbol de gratitud i adoració per tenir un fil on poder espamejar en català, tenint en compte que els pocs que esteu regularment per aqui m'enteneu en aquest idioma.
M'has decebut bastant kurras.
------------------------------------
A l'eTc li tenien ja moltes ganes, i es dificil que aguantés molt més amb gent apunt per llançarseli al coll...
drknss escribió:Ja em perdonaràs, pero el primer comentari te'l podries haver estalviat, perquè per aquesta definició tampoc tenen sentit molts altres fils del rincón. No em ficaré en el tema del fil tancat pq no me l'he mirat.
D'acord, la llengua oficial del foro és el castellà, i no em molesta respondre-hi en tots els altres fils, i si entra algú aquí parlant-lo se li respon segons el que entén. Pero al final dóna la sensació que hauré de posar un altar i enviar pernils com a símbol de gratitud i adoració per tenir un fil on poder espamejar en català, tenint en compte que els pocs que esteu regularment per aqui m'enteneu en aquest idioma.
M'has decebut bastant kurras.
------------------------------------

Que m'equivoco però? Jo no dic de tancar-lo ni res, i soc el primer que tancaria el CEV per exemple, però de la mateix manera que es permet, tampoc passa res amb aquest. Però no creieu que ajudar amb temes lingüistics aqui tindria cabuda perfectament? O només voleu el fil per spamejar?
En fi, almenys io crec que l'altre fil és innecessari.

De totes maneres no he sigut jo el que l'ha tancat, perquè ara sembla que tot sigui culpa meva..
kurras escribió:
drknss escribió:Ja em perdonaràs, pero el primer comentari te'l podries haver estalviat, perquè per aquesta definició tampoc tenen sentit molts altres fils del rincón. No em ficaré en el tema del fil tancat pq no me l'he mirat.
D'acord, la llengua oficial del foro és el castellà, i no em molesta respondre-hi en tots els altres fils, i si entra algú aquí parlant-lo se li respon segons el que entén. Pero al final dóna la sensació que hauré de posar un altar i enviar pernils com a símbol de gratitud i adoració per tenir un fil on poder espamejar en català, tenint en compte que els pocs que esteu regularment per aqui m'enteneu en aquest idioma.
M'has decebut bastant kurras.
------------------------------------

Que m'equivoco però? Jo no dic de tancar-lo ni res, i soc el primer que tancaria el CEV per exemple, però de la mateix manera que es permet, tampoc passa res amb aquest. Però no creieu que ajudar amb temes lingüistics aqui tindria cabuda perfectament? O només voleu el fil per spamejar?
En fi, almenys io crec que l'altre fil és innecessari.

De totes maneres no he sigut jo el que l'ha tancat, perquè ara sembla que tot sigui culpa meva..

Ja he dit que no m'he llegit l'altre fil, i no m'hi fico amb el seu tancament o si el voleu incloure aquí. Jo només et dic que penso que aquest fil és algo més que un fil per spammejar (dintre del que jo considero espamejar, em semblava que algunes converses que s'hi tenien no eren spam, pero bueno). Si tu no penses el mateix, doncs vale. No et dono la culpa de lo de l'altre fil, no cal ser molt llest per veure que a misce un fil així dura menys que un pestanyeig.
A mi el que m'ha molestat es això i que em diguis que hem de donar gràcies per parlar en català en un fil que la majoria de dies s'enfonsa pq hi ha pocs habituals, tots disposats (suposo) i sense ser obligats de parlar en català i havent-hi mods que l'entenen i que si no se'ls hi tradueix.
Per mi pots estar tranquil, no em dedicaré a "espamejar" més per aquí. Ja ho faré en altres fils del rincón on està ben vist fer-ho.
drknss escribió:Ja he dit que no m'he llegit l'altre fil, i no m'hi fico amb el seu tancament o si el voleu incloure aquí. Jo només et dic que penso que aquest fil és algo més que un fil per spammejar (dintre del que jo considero espamejar, em semblava que algunes converses que s'hi tenien no eren spam, pero bueno). Si tu no penses el mateix, doncs vale. No et dono la culpa de lo de l'altre fil, no cal ser molt llest per veure que a misce un fil així dura menys que un pestanyeig.
A mi el que m'ha molestat es això i que em diguis que hem de donar gràcies per parlar en català en un fil que la majoria de dies s'enfonsa pq hi ha pocs habituals, tots disposats (suposo) i sense ser obligats de parlar en català i havent-hi mods que l'entenen i que si no se'ls hi tradueix.
Per mi pots estar tranquil, no em dedicaré a "espamejar" més per aquí. Ja ho faré en altres fils del rincón on està ben vist fer-ho.

Jo en cap moment he dit que no es pugui spamejar, nomes que crec que perfectament es podria aprofitar aquest fil per resoldre qualsevol dubte linguistica, que era la finalitat de l'altre fil. Es podria combinar tot perfectament, si no ho veieu aixi..
I en fi, si no vos passar-te mes per aqui no serà perquè jo estigui mes tranquil.. no se a què ve això..
Evidentment si es tanca el de Català, llengua espanyola, i no el d'Anglès sembla més un motiu polític més que normatiu... i si no, que m'ho expiquin i argumentin. Doncs si la llengua es el castellà, perquè es deixa tenir un fil en Anglès a Misce, hauria d'estar al Rincón, English Learners "Come Here" o quelcom semblant.
flipo (faig servir aquesta paraula que s'escriu igual en castellà i anglés)

paso de dir res més...
EEEiiiii, que en kurras no te la culpa del que ha passat, que alguns sembla que l'estigueu atacant.
L'etc no teniga gaire bon rotllo amb algun mod i al final se l'han carregat, cert es que sempre estava al limit i jugant amb foc, pero bueno, es lo que hi ha (inclus crec que ha durat bastant veient com esta el pati xD). Eol no deixa de ser un foro, te uns amos i poden fer el que vulguin. Fotres a queixar-se es una mica absurd ja que s'esta utilitzant una web que l'han creat uns altres, aixo si, algunes queixes era per millorar-ne el funcionament i ser justos en la moderació pel bon funcionament, si s'ignoren doncs ja s'ho faran, pero en els fils de futbol no hi hagut justicia i els castig sempre han estat molt desiguals.
A mí em sembla que sí tres fils són molt, doncs molt bé deixeu-ne dos: un cens de catalans y un de lingüística (també sociolingüística), pero no dues llistes pretenent que una d'aquestes es converteixi en el que no és (s'hauria de canviar el títol i post principal per deixar-ho ben clar als usuaris).
Naje escribió:Evidentment si es tanca el de Català, llengua espanyola, i no el d'Anglès sembla més un motiu polític més que normatiu... i si no, que m'ho expiquin i argumentin. Doncs si la llengua es el castellà, perquè es deixa tenir un fil en Anglès a Misce, hauria d'estar al Rincón, English Learners "Come Here" o quelcom semblant.


Precisament d´aixó he parlat amb Alejo, i te raò en una cosa, ja existeix un fil sobre Catalans que es aquest precissament, per altra banda no n´hi habia cap fil d´anglessos, alehores crec que es correcte mantindre només un fil per llengua.

Dic això precissamente perque a mi em va entrar el mateix dubte i se´l vaig consultar i crec que es un motiu lògic i objectiu encara que en un principi pugui paréixer una represàlia contra l`eTc... (jo vaig pensar açò) o una altra cosa.

En fi, que el que es veritat es que de catalans o català ja existeix aquet fil en el que estem de la mateixa manera que ara hi ha un sol fil d´anglessos o d´anglés.

Res mes... Dew!!
A mi em deixa flipant tot això, per les reaccions de la gent i pel ban a etc, però crec que les 2 coses es veien a venir, obrir un fil en català a misce es absurd, sembla que no coneixeu a la gent d'allà, es més, estic segur que un dels primers a respondre ha estat el tal Jony... i lo d'etc, els que ens movem pels fils de futbol sabem que sempre ha estat per allà atacant a la moderació i recordem que es un foro, que no seria el mateix sense els usuaris, però qui mana es qui paga...

El fil últimament no està gens bé, hi ha molt bona gent, amb la que en el meu cas he tret una amistat bonissima, però últimament estava sempre en segona pàgina, si es pot aprofitar per ajudar a la gent a escriure bé en català, perquè no? amb els fils de futbol passa el mateix, si hi ha un del madrid, tots els temes es tractan allà, si hi ha un del barça idem.

En resum "que solo es un foro cohone!!"
Fils d'anglès n'hi ha hagut més d'un, segurament s'han enfonsat, però no tancat.

A mi em sembla perfecte que la gent vingui a parlar català aquí, però esta clar que aquest no es l'objectiu del fil i que no es cap barbaritat que n'hi hagi 2, ja que aquest no es per parlar català, es per que parlin els catalans, que com tots sabem tant poden parlar català com castellà.

Peró no em sorprèn, a españa es te al·lèrgia a les llengües que no son la castellana i en comptes d'ajudar-les sempre s'intenta minimitzar-les, el que passa aquí es un simple reflex de la societat.
Que si a misce en fa un fil ben fet, on només al títol ja es deixi ben clar per que serveix no veig quin es el problema tan gran.

Que facin el que vulguin, el fòrum és seu, si el deixen obert s'enfadaran els feixistes que volten per misce, si el tanquen s'enfaden els que volien practicar català, ells sabran a qui volen tenir contents.

Precisament d´aixó he parlat amb Alejo, i te raò en una cosa, ja existeix un fil sobre Catalans que es aquest precissament, per altra banda no n´hi habia cap fil d´anglessos


un fil on es parli anglès i un fil d'anglesos es el mateix? a mi em sembla que no i el segon no te gaire sentit ja que els anglesos no formen part d'espanya i no crec que visitin la web, en canvi els catalans si que formen part d'espanya i visiten la web.
Contesto a est fil per tal de fer saber la meua opinió.

No sóc català, sóc valencià, i per mí una cosa és la "nacionalitat autonòmica", i una altra la llengua.

Com molt bé han dit, a est fil, per molt que siga per catalans, poden haver catalans que parlen en català, altres en castellà, i òbviamente la llengua pot ser un tema més que es tracte al fil, però com això: un més.

També podria tancar-se el fil del barcelonisme, ja que també es podria argumentar seguint la línia del tancament del fill de la llengua catalana, que per parlar del Barça ja tenen els catalans un fil...
caren103 escribió:Contesto a est fil per tal de fer saber la meua opinió.

No sóc català, sóc valencià, i per mí una cosa és la "nacionalitat autonòmica", i una altra la llengua.

Com molt bé han dit, a est fil, per molt que siga per catalans, poden haver catalans que parlen en català, altres en castellà, i òbviamente la llengua pot ser un tema més que es tracte al fil, però com això: un més.

També podria tancar-se el fil del barcelonisme, ja que també es podria argumentar seguint la línia del tancament del fill de la llengua catalana, que per parlar del Barça ja tenen els catalans un fil...

Hi ha molts socis i seguidors del barça que no saben catala.
Jo durant una epoca participava bastant en "catlans aixakeuvos", el fil anterior i al principi d'aquest tambe, pero ultimament no tinc temps, quasi mai i entro  I quan entro hi han dies que no se que dir xD
Mareta meua quina escabetxina!

Sap greu lo de l'eTc...

Sobre els fils. Jo estic d'acord amb l'Alejo, en aquest fil hi te cabuda perfectament qualsevol dubte en català. Crec que l'altre s'acabaria enfonsant i ja està. Una llàstima, perquè m'agradava la idea.

Tot i això aquest comentari m'ha fet mal, per molta raó que hi hagin en les seves paraules:
kurras escribió:Doncs io crec que ara mateix aquest fil poc sentit té, apart dspamejar una mica. Recordeu que la llengua oficial del foro es el castella, bastant que es va permetre tenir un fil per parlar catala. Si ni n'aprofitem un com voleu tenir-ne dos..


Seguint aquest argument (el de que el fil de catalans està per spam) i tenint en compte la temàtica del fòrum, quasi que tot Miscelánea i el Rincón sobren, i molt, no?

[bye]
SwapNewbie escribió:
Seguint aquest argument (el de que el fil de catalans està per spam) i tenint en compte la temàtica del fòrum, quasi que tot Miscelánea i el Rincón sobren, i molt, no?

[bye]

Que algu ha dit de tancar aquest fil?

Que es mentida que en aquest fil s'hi fagi poc més que spam?

Que no es veritat que el que es proposava a l'altre fil té cabuda aquí perfectament?

No se què mes voleu que us digui...
Fa temps q no em passo per aqui pero quan em vaig enterar del que va passar amb el fil aquest de la llengua... i sento dir que crec que tenen part de raó, del baneig no n'opino que no he vist la famosa frase de l'etc però el q diu el kurras és cert, el fil de catalans és tractat com el que és, un fil amb més spam que una altra cosa, i el tema de les correccions amb la llengua es podrien haver fet en aquest fil, aixi q aqui ho deixo, potser ara em saltareu dient q amb el temps q fa q no passo per aqui no puc opinar però és el que crec, si no voleu que tractin aquest fil com un niu d'spam feu-hi alguna cosa.

Apa sense rencors que només he vingut a donar la meva opinió sobre el tema jeje
Bueno, acabo de leer esta última página y estoy flipando un poco, pero como habéis comentado, se puede utilizar este hilo para aprender catalán, no? Yo ya empecé el otro día ;)

com s'ha dit, aquest fil pot ser utilitzat per aprendre català, amb això i el traductor jo lo trobo fàcil

(Por cierto, el traductor me traduce por això "esto" y "eso", no hay diferencia?)

a veure si hi ha algú ànima caritativa qu'em pugui ajudar i corregir-me
[-FALCO-] escribió:com s'ha dit, aquest fil pot ser utilitzat per aprendre català, amb això i el traductor jo ho trobo fàcil

a veure si hi ha alguna ànima caritativa que em pugui ajudar i corregir-me


salut!

(Por cierto, el traductor me traduce por això "esto" y "eso", no hay diferencia?)


La diferencia entre "esto" i "eso" és la proximitat, en català seria "això" i "allò"
ssux escribió:
[-FALCO-] escribió:com s'ha dit, aquest fil pot ser utilitzat per aprendre català, amb això i el traductor jo ho trobo fàcil

a veure si hi ha alguna ànima caritativa que em pugui ajudar i corregir-me


salut!

(Por cierto, el traductor me traduce por això "esto" y "eso", no hay diferencia?)


La diferencia entre "esto" i "eso" és la proximitat, en català seria "això" i "allò"

Además, en valència (corregidme si me equivoco) también dicen açò para referirse a "eso". Es decir:
Valenciano: això, açò, allò
Castellano: esto, eso, aquello
kurras escribió:
SwapNewbie escribió:
Seguint aquest argument (el de que el fil de catalans està per spam) i tenint en compte la temàtica del fòrum, quasi que tot Miscelánea i el Rincón sobren, i molt, no?

[bye]

Que algu ha dit de tancar aquest fil?

Que es mentida que en aquest fil s'hi fagi poc més que spam?

Que no es veritat que el que es proposava a l'altre fil té cabuda aquí perfectament?

No se què mes voleu que us digui...


Que no et contradic!

Mira:
Tot i això aquest comentari m'ha fet mal, per molta raó que hi hagin en les seves paraules

Si hi estic d'acord, però no sé, m'ha semblat que has tirat pedres sobre la pròpia teulada i m'ha sabut greu, ja està ;)

[bye]
nooooooo!!! el taliba banejat nooooo!!! que fare jo ara sense els seus comentaris i el seu rolfcopter [triston]

i no us foteu tant amb el kurras!
mrt escribió:nooooooo!!! el taliba banejat nooooo!!! que fare jo ara sense els seus comentaris i el seu rolfcopter [triston]

i no us foteu tant amb el kurras!


tot és culpa de Coyote :P
qwerty72 escribió:
mrt escribió:nooooooo!!! el taliba banejat nooooo!!! que fare jo ara sense els seus comentaris i el seu rolfcopter [triston]

i no us foteu tant amb el kurras!


tot és culpa de Coyote :P


Aquest fil mai mes tornara a ser el mateix sense l'etc :(
Avui a "el Hormiguero" una "entrevista" a en Hurley de "Lost"
qwerty72 escribió:
tot és culpa de Coyote :P


coyote dimissio!!!! villarato!!! xD

Patxo escribió:Aquest fil mai mes tornara a ser el mateix sense l'etc :(


tindra algun clon i ens vigilara..... xDDD
Bona nit a tothom, pasaba a saludar [ginyo]

[bye]
Collooooons a veure si perd el Madrid aquesta nit contra el Geta,que ja començen a ser una mica "cansinus" aquesta gent ¬_¬
Muahahahahahaha HE TORNAT XD XD XD ¿encara puc entrar al club? hahahahahaha

a veure quines cares conegudes resten per aquí :)
Patxo escribió:Collooooons a veure si perd el Madrid aquesta nit contra el Geta,que ja començen a ser una mica "cansinus" aquesta gent ¬_¬


doncs no, [carcajad] no hem perdut [sonrisa] a patir una mica mes [jaja]
mrt escribió:
Patxo escribió:Collooooons a veure si perd el Madrid aquesta nit contra el Geta,que ja començen a ser una mica "cansinus" aquesta gent ¬_¬


doncs no, [carcajad] no hem perdut [sonrisa] a patir una mica mes [jaja]


tela amb en pepe
ssux escribió:
mrt escribió:
Patxo escribió:Collooooons a veure si perd el Madrid aquesta nit contra el Geta,que ja començen a ser una mica "cansinus" aquesta gent ¬_¬


doncs no, [carcajad] no hem perdut [sonrisa] a patir una mica mes [jaja]


tela amb en pepe


es un kinki [360º] li caura la del pulpo, i ja li estara be, a veure si es calma una mica
Mínim 8 partits, i de màxim... però li posin la sanció que li posin, s'ho mereix
pues ya he abierto un hilo, pero eso, restaurante para calçotada en lérida/lleida?
Guanakoko escribió:pues ya he abierto un hilo, pero eso, restaurante para calçotada en lérida/lleida?

Te he contestado en el hilo, pero de todas formas también te lo posteo aqui.


Segun mis fuentes, si quieres comer una buena calçotada recomiendan que vayas a un pueblo que se llama Valls. O en otro pueblo que está un poco más lejos, les Borges Blanques, en un restaurante que se llama "La masia Salat" (o algo así xD).
En Lleida, hay un restaurante que se llama "San Bernardo", y otro que se llama "La Huerta", pero creo que en éste se tiene que pedir sitio con antelación.

El lugar exacto dónde se encuentran no lo sé porque ami els calçots no me gustan, pero supongo que en google saldrá algo.
Enfin, espero de haberte servido de ayuda.

No sé de dónde eres, pero espero que te guste Lleida ;)
Be doncs,a 6 puntets que anem a dormir i ja queda menys [toctoc]

Quin Barça tu i sense fer servir la violència ¿eh Pepe? [rtfm]
Reusell está baneado por "troll"
Hola, oye quiero aprender catalan, si alguno no le importan decirme algunas cosas y estructuras en catalán me puede mandar un privado con su msn? muchas gracias.

saludos.
"Olemos a muerto?" tal i com va dir tintin marquez o que?
Quants dies sense que ningu digui res...
Deu ser que estem acollonits:

gent banejada,fils tancats,el madrid a 4 punts,aquesta nit ve el chelsea.... [mamaaaaa]
d acollonits res [sonrisa] aqui al peu del cano a la minima [carcajad]

i dissabte a 1 puntet [poraki]

guanyeu la champions i deixeu-nos a nosaltres la lliga ;)
Hola ,soy castellano pero mi familia era de la Antigua Catalunya(antes de Franco y to eso xD)

quiero decir que viva la Libertad de Expresión,pero me da pena que algunos Catalenes y Vascos(sobre todo Vascos) se Están Volviendo Nacionalistas con Z [mamaaaaa] [buuuaaaa]
avadnc escribió:Muahahahahahaha HE TORNAT XD XD XD ¿encara puc entrar al club? hahahahahaha

a veure quines cares conegudes resten per aquí :)



Hola!!

Que tal? Feia un munt de temps que no et veia pel forum.

fins aviat

[bye]
ruben92css escribió:Hola ,soy castellano pero mi familia era de la Antigua Catalunya(antes de Franco y to eso xD)

quiero decir que viva la Libertad de Expresión,pero me da pena que algunos Catalenes y Vascos(sobre todo Vascos) se Están Volviendo Nacionalistas con Z [mamaaaaa] [buuuaaaa]

Hola,

Nunca había oído lo de Antigua Catalunya. Lo único que he oído de especial es la franja de ponent :-?

Saludos!
3095 respuestas