Catalans EOL v2.0

ssux escribió:
ZholvaX escribió:20 ja, ke gran el basket regalantme akesta victoria contra el TAU!


es una indirecta per que et felicitem? XD


Sabeu que una felicitació sense convidar a cerveses no es el mateix [Ooooo]
Acabo d'arribar de fer la primera volteta amb el cotxe nou!!! Mare de deuuu, es la caññaaa [babas] [babas]
kurras escribió:Acabo d'arribar de fer la primera volteta amb el cotxe nou!!! Mare de deuuu, es la caññaaa [babas] [babas]


No sabia que tenies un coche nou, quin es?
No saps que als mods els hi pertoca un ferrari ?
eTc_84 escribió:No saps que als mods els hi pertoca un ferrari ?


Tu no ets madrileny? Saps català?
Gramac escribió:
eTc_84 escribió:No saps que als mods els hi pertoca un ferrari ?


Tu no ets madrileny? Saps català?


L'etc és com Ansar, parla català en la intimitat...
qwerty72 escribió:
Gramac escribió:
eTc_84 escribió:No saps que als mods els hi pertoca un ferrari ?


Tu no ets madrileny? Saps català?


L'etc és com Ansar, parla català en la intimitat...


Ah, ok ok xD
qwerty72 escribió:
Gramac escribió:
eTc_84 escribió:No saps que als mods els hi pertoca un ferrari ?


Tu no ets madrileny? Saps català?


L'etc és com Ansar, parla català en la intimitat...

Quan l'espegganza no està vigilant...
eTc_84 escribió:
qwerty72 escribió:
Gramac escribió:
Tu no ets madrileny? Saps català?


L'etc és com Ansar, parla català en la intimitat...

Quan l'espegganza no està vigilant...


no et preocupis, la cinta es perd sempre a TeleEspe...
Al nord-est de madrid es para molt el català. En la intimitat sempre clar.
cada dos per tres sempre hi ha algu que li diu al eTc que si es madrileny xD, amb la firma que porta..... provocador!!!! [carcajad]
mrt escribió:cada dos per tres sempre hi ha algu que li diu al eTc que si es madrileny xD, amb la firma que porta..... provocador!!!! [carcajad]

I això és lo més suau que em diuen, així que imagina't xDD

PD: Ja has registrat a la teva culé descencència a eol ? [poraki]
kurras escribió:http://www.elotrolado.net/hilo_creo-que-me-he-enamorado_1184582_s100#p1715628400 [Ooooo]
Mare meva, aquest finde no he parat de donar volts.. xD



Jeje, espero que no sigui ràpid, però quan tinguis la primera rascadeta, filosofia, filosofia.. :D

BTW, molt xulo!
LOL, ara resulta que tinc un despatxet per mi sol a la feina xDDD
Algu s'apunta a fer el carrilet d'Olot? Hi aniré sol pero si algu vol anar millor!

hilo_el-carrilet-de-olot-quien-se-apunta_1214085

Contesteu en el fil, si us plau =)
ssux escribió:Antidisturwiis

[qmparto] [qmparto]

Aquest ja le vist, el van emitir en l'APM.

Bonissim! xDDD
Holaaa vinga un català més a la llista :D
:o :o :o
eTc_84 escribió:
mrt escribió:cada dos per tres sempre hi ha algu que li diu al eTc que si es madrileny xD, amb la firma que porta..... provocador!!!! [carcajad]

I això és lo més suau que em diuen, així que imagina't xDD

PD: Ja has registrat a la teva culé descencència a eol ? [poraki]



[uzi] [jaja] que va, encara no he tingut temps xD, quan entro, llegeixo quatre posts, faig alguna opinio i ja tinc que estar pendent del nen [carcajad] es una voragine de bolquers i biberons xD
Un altre catala a la llista, dintre de poc el mon sera nostre XD XD
Vangas92 escribió:Un altre catala a la llista, dintre de poc el mon sera nostre XD XD


el Pedro Jota el pensa vendre?

perdò per l'acudit, són les hores... :P
No sé si ja m'havia passar per aquí abans... :-?

Hola a tots, un altre català per aquí ^^
qwerty72 escribió:
Vangas92 escribió:Un altre catala a la llista, dintre de poc el mon sera nostre XD XD


el Pedro Jota el pensa vendre?

perdò per l'acudit, són les hores... :P



festival del humor xDD
qwerty72 escribió:
Vangas92 escribió:Un altre catala a la llista, dintre de poc el mon sera nostre XD XD


el Pedro Jota el pensa vendre?

perdò per l'acudit, són les hores... :P

Uf que suat.

De totes formes, en el pack també hi aniria un corpiño [jaja]
qwerty72 escribió:
Vangas92 escribió:Un altre catala a la llista, dintre de poc el mon sera nostre XD XD


el Pedro Jota el pensa vendre?

perdò per l'acudit, són les hores... :P


Mereixes una setmana de ban [mad]
.. jo com a mínim he tingut la decència de deixar-ho i no esborrar-ho després... :P

Salutacions!
Hola!!

Feia mooolt de temps que no pasaba per aquí i ja de pas que paso a saludar, aprofito per fer una pregunta: com vull fer un "canvi d'aires", m'agradaria anar a viure a Terrassa, es que on estic ara es un poblet i no hiha quasi res, a part, la familia la tinc tota a Barcelona i aixi si visques a Terrassa la tindria mes aprop, aviam les recomanacions que em feu, moltes gracies!!

[bye]
Terrassa mala raça xD
crisan escribió:Hola!!

Feia mooolt de temps que no pasaba per aquí i ja de pas que paso a saludar, aprofito per fer una pregunta: com vull fer un "canvi d'aires", m'agradaria anar a viure a Terrassa, es que on estic ara es un poblet i no hiha quasi res, a part, la familia la tinc tota a Barcelona i aixi si visques a Terrassa la tindria mes aprop, aviam les recomanacions que em feu, moltes gracies!!

[bye]


fa poc un tio a misce va preguntar el mateix XD

hilo_como-se-vive-en-terrassa-catalanes-del-foro-os-invoco_1206415
Hola!!

Gracies pel link, ara el miraré i escriuré alguna cosa.

Patxo jo tmb he sentit aquest "dit", Terrassa mala raça, Sabadell mala pell [carcajad]

Gracies!! [bye]
Sabadell >>> Terrassa xD
hmm mhaig de posar un ratu a actualitzar la llista.. [+risas]
Al tanto amb el tzare que em sona que és de Sabadell i sonyer XD

kurras dimisió!!
On estigui Esparreguera
Granollers és bastant tranquil. No puc dir el mateix de L'H XD!!!encara que és bo si vols estar aprop de barna per la familia
Hola!!

Si per mis fos, aniria a viure al meu barri mateix [sonrisa] pero Barcelona es careta, i mirant per internet Terrassa está relativament a prop, te comerços, está comunicat i sembla que el pisos no están tan cars com a Barcelona. Es el que diem, la familia i la ciutat tira i ara estic una mica apartada de tot i aixo no pot ser [ginyo]

[bye]
crisan escribió:Hola!!

Si per mis fos, aniria a viure al meu barri mateix [sonrisa] pero Barcelona es careta, i mirant per internet Terrassa está relativament a prop, te comerços, está comunicat i sembla que el pisos no están tan cars com a Barcelona. Es el que diem, la familia i la ciutat tira i ara estic una mica apartada de tot i aixo no pot ser [ginyo]

[bye]

Hola,

No sé, pero crec que no trobaràs pisos més cars que barcelona [poraki] . Sense tenir molta idea de com és sabadell, doncs terrasa millor [sonrisa]
Hola!!

Pel que he mirat a internet, Sabadell es me careta que Terrassa, la idea es estar mes aprop de la familia, no com ara que estic a 80Km i al poble que estic no hi ha quasi de ress.

[bye]
kurras escribió:hmm mhaig de posar un ratu a actualitzar la llista.. [+risas]


Crec que arribu tard! [+risas]

No se com no habia vist aquest fil abans, ho he vist per el que s'ha obert a misce per apendre català,aqui un servidor es de sant vicenç, al costat de barcelona.

Bona tarda!
Ja ens han censurat l'altre fil, el demòcrata major de la plana d'eol XD

En canvi, el fil en anglès, ni tocar-lo XD
Era evident que la curia imperialista no trigaria en apareixer...
eTc_84 escribió:Ja ens han censurat l'altre fil, el demòcrata major de la plana d'eol XD

Quien quiera exponerme educadamente los motivos por los que debería ser abierto es bienvenido. A ti, etc, se te acabó la cuerda. Te dije que no te pasaría ni una, y ya han sido más de 20 desde entonces.
:O l'etc banejat una altra vegada
Ya ha fet bé l'Alejo I tancant laltre fil. Com ha dit, si aquest fil no es algu productiu es culpa nostra.. Tots els temes sobre el catala han de tenir cabuda aqui.

Una llastima lu del eTc, pero tenia un historial que deunido.. [decaio]
ssux escribió::O l'etc banejat una altra vegada


Què ha passat? Com és que l'han banejat?
Nitrosh escribió:
ssux escribió::O l'etc banejat una altra vegada


Què ha passat? Com és que l'han banejat?

Las confianzas solo se toman cuando se tienen. Ya me he cansado de dejar que todo el mundo se ande pitorreando de los moderadores con eso de que andamos más permisivos.
kurras escribió:Ya ha fet bé l'Alejo I tancant laltre fil. Com ha dit, si aquest fil no es algu productiu es culpa nostra.. Tots els temes sobre el catala han de tenir cabuda aqui.

Una llastima lu del eTc, pero tenia un historial que deunido.. [decaio]


Doncs jo discrepo... i molt !!!!!!!

Per quina raó han de tancar un fil per aprendre català? Si poses aquí tot el sidral de com s´escriu tal o qual em sembla que aquest fil no tindria el sentit que té ara mateix.

Una barbaritat, em sembla que no es gaire just i que potser hi ha a qui li molesten aquestes coses. Es el que sembla.

Salut :cool:
Siguiendo con el off-topic.
¿Me recomendáis ver Cashern? XD
3095 respuestas