Catalans EOL v2.0

lodis escribió:per cert, us va el msn?¿

muahuahuahuahau tragèdia.

Ja tinc userbar, ara m'he de pensar si l'agafo i la modifico o em quedo així.
Ja que a nosaltres ens la neguen mentre els amics del mod en tenen, mentrestant en faré ús.
eTc ens fem una de Coyote dimisión?? xDD

Lodis tens un coment al flog ;)

Ahir vaig jugar un partit de fútbol i... als 10 minuts estava per anar a la dutxa i al bar, que dolent es això de fer esport
eTc_84 escribió:
lodis escribió:per cert, us va el msn?¿

muahuahuahuahau tragèdia.

Ja tinc userbar, ara m'he de pensar si l'agafo i la modifico o em quedo així.
Ja que a nosaltres ens la neguen mentre els amics del mod en tenen, mentrestant en faré ús.


et veig indignat amb lo del usebar [jaja] [oki]
estic una mica perdut, q vol dir q està prohibit el userbar?
oscuros escribió:estic una mica perdut, q vol dir q està prohibit el userbar?


va haver un petit jaleo amb uns "trolls" que van entrar, i els molestaven els usebars "independentistes" (ho poso entre cometes perque dubto que fossin independentistes, pero be...) i els mods van intervenir dient que al rincon no es pot parlar de politica i el kurras, per evitar el tancament del fil, va decidir retirar-los, mes o menys va anar aixi la cosa.

Quin caxondeo eh?? [jaja]
Que censurin una senyera com a userbar em sembla patetic.
N'haurem de fer de andorra, userbar andorrana ja!! xD

No han deixat la opcio de recorre la sentencia al tribunal suprem (jixo, alejoI)??
La reivindicació no és per l'userbar indepe, si no per la normal.. abans hi eren les dues i mai ningú havia dit res :-|
una autonòmica no ens poden dir res, que d'altres fils en tenen.
en tot cas, no se'n posen amb la estrella i les 4 barres i només amb la senyera i ningú pot dir que son de caire independentista.
lodis escribió:talladet!! que bon nen que està fet :) això si el proper cotxe, amb el maletero més gran sisplau XD

Cert. De fer ja he començat a mirar...
Imagen
[sati]

Debra laFave escribió:esclavizando XD

Només li faltava fustigar-me amb el fuet de Rouse [mad]
xDD


---

Espanya campiona a l'Eurocpa

Enhorabona als jugadors, a la aficio primermundista i que donin pel cul a l'aficio casposa de sempre.
M'alegro que hagi guanyat espaÑA, llàstima dels tercermundistes que hi han repartits per tot arreu.
Es mereixien guanyar, ha sigut l'equip que ha jugat millor de l'eurocopa. Ballack es un fullero el cabrón.
Jo me n'alegro de que hagin guanyat.

No per Espanya.

No per la selecció espanyola.

Sinò per els JUGADORS de la selecció espanyola.

[risita]
Es mereixien guanyar de sobres
doncs si, pels jugadors s'ho mereixin.

ara, es veu que per aquí Girona la gasolina la regalen... vinga a pitar cotxes, encara piten i amb la hora que és...
eTc_84 escribió:Raúl SELECCIÓN [jaja]


Alguns es consolen amb el que poden [hallow]
NGC escribió:Es mereixien guanyar, ha sigut l'equip que ha jugat millor de l'eurocopa. Ballack es un fullero el cabrón.


Encara li deuen fer mal les orelles de tot el que li vaig dir xDD
Jo he comprat el Marca i el As, ho guardaré bé per si això no torna a passar.
eTc_84 escribió:La reivindicació no és per l'userbar indepe, si no per la normal.. abans hi eren les dues i mai ningú havia dit res :-|


¿De debó no deixen posar userbars amb la senyera? Espero que no sigui veritat.

Ja em semblaria malament que no es pogués posar la independentista, però és que la senyera... De fet, hi ha un usuari, que ara no recordo qui és, que porta l'estelada amb el fons blau...


Salut!
sanches escribió:
eTc_84 escribió:La reivindicació no és per l'userbar indepe, si no per la normal.. abans hi eren les dues i mai ningú havia dit res :-|


¿De debó no deixen posar userbars amb la senyera? Espero que no sigui veritat.

Ja em semblaria malament que no es pogués posar la independentista, però és que la senyera... De fet, hi ha un usuari, que ara no recordo qui és, que porta l'estelada amb el fons blau...


Salut!

Ostia que gran la teva firma [qmparto]

HO HAVEU VIST???? HO HAVEU VIST??? LA MARE QUE EM VA PARIIIIIIIIIIR! [qmparto]

Lo de les userbars tampoc ho he entés, però amb el pollo que es va liar, qualsevol diu res [burla3]
*Rouse* escribió:Ostia que gran la teva firma [qmparto]

HO HAVEU VIST???? HO HAVEU VIST??? LA MARE QUE EM VA PARIIIIIIIIIIR! [qmparto]


És un crack aquest paio. Si vols riure més, mira't l'enllaç al youtube del meu perfil. Millor: aquest.

*Rouse* escribió:Lo de les userbars tampoc ho he entés, però amb el pollo que es va liar, qualsevol diu res [burla3]


Jo és que aquesta història me la vaig perdre. De fet, no sabia ni que s'havia liat cap pollo. Me'n feu cinc cèntims?
van entrar un trolls els mods van dir de treure-les el kurras les va treure això seria el resum rapid.

però trobo que, les independentistes si, però la senyera?? si altres comunitats en tenen, nosaltres no podem?? que passa som massa guapos per portar-ne??
oskitar escribió:
eTc_84 escribió:Raúl SELECCIÓN [jaja]


Alguns es consolen amb el que poden [hallow]

jajaja es que dieron mucho por saco con el tema XD, ahora es momento de recordárselo :P

El merder ve d'aquí: viewtopic.php?f=67&t=1015714&p=1712082173#p1712082173
Ja es veu quin peu calça algun "personatge"

El que va passar va ser una cosa esperpèntica, un troll ve aquí a insultar, i no només no se li diu res, si no que la culpa la tenim nosaltres XD

D'acord amb el meu userbar, jo ahir era a colon [jaja]
sanches escribió:
eTc_84 escribió:La reivindicació no és per l'userbar indepe, si no per la normal.. abans hi eren les dues i mai ningú havia dit res :-|


¿De debó no deixen posar userbars amb la senyera? Espero que no sigui veritat.

Ja em semblaria malament que no es pogués posar la independentista, però és que la senyera... De fet, hi ha un usuari, que ara no recordo qui és, que porta l'estelada amb el fons blau...


Salut!


No deixen posar-los al fil (al primer missatge del fil) ja que hi ha catalans "super tolerants" i els molesta.
A les firmes no diuen res i que no ho diguin per que hi ha cada firma... com la del jose que visita el fil del barcelona amb una frase del fill d`un dictador, creador d`un partit feixista espanyol i inspirador del franquisme.... tot un personatje.
La userbar de la senyera es constitucional, igual que l'himne, per aixo crec que no hi pot haver ningun problema en posar-ho en primera pagina. Ademes la senyera esta dins l'escut de la bandera espanyola...
Les altres coses que les posin els usuaris de la primera pagina i no en kurras xD
Apunta'm! (sta coloma de gramenet - Barcelona = ) XD
Benvingut!!

Bon dia a la vila del pingüí!!!!
ales un altre dia a la feina
he estat mirant aquesta moguda...tampoc es per tant. Pot fotre una mica que siguin la part independentista la que s'hagi de fotre, pero ja sabeu com van les coses aquí, es tendeix a tallar els problemes d'arrel.
hmm ara arribo d'una entrevista de feinaa.. a vere si menchufu ia al mon laboral d'una vegada.. xD
BdM escribió:he estat mirant aquesta moguda...tampoc es per tant. Pot fotre una mica que siguin la part independentista la que s'hagi de fotre, pero ja sabeu com van les coses aquí, es tendeix a tallar els problemes d'arrel.


Jo ho he trobat del tot injust, però bé, ara no toca seguir parlant d'això. He arribat tard... [toctoc]
En sergio ramos tota la celebracio enganxat a la bandera andalusa, si algun catala hagues estat enganxat a la catalana ja l'estarien fotent a caldo per tot arreu.
Acabo de llegir-me la polèmica... desde luegu hi ha gent que, o s'expressa molt malament, o té posat un filtre de prejudicis entre la realitat i el cervell (per dir-ho finament).
Talibà XD.

Tu també ets una mica incorregible, com t'agrada provocar i liarla... xD. Mira't això i demana-t'ho per reis: http://www.youtube.com/watch?v=xBJ5qxE5N7g



PD: Aquest cap de setmana congrés del PP(c)! www.ppcatalunya.com/12congreso/index.asp
Hauré de passar, més sovint, per aquí a veure que s'hi diu perquè em sembla que monteu uns bons culebrots. Pot ser divertit i tot. A més, tinc el català escrit una mica oblidat. Per tant, ja m'anirà bé ja.

Apa!
oh! el moderador mes curt de la historia d'EOL fa acte de presencia XD
eis gent, algú d vosaltres ha volat amb Ryanair alguna vegada? Es q tinc un problema, tinc vol reservat per londres al setembre, el tinc pagat i confirmat, però no m'ha arrivat cap confirmació per mail del vol ni res quan a la web hi diu clarament que t'envien un mail, algú li ha passat alguna cosa semblant?
agentejandro009 está baneado del subforo por "No especificado"
ssux escribió:En sergio ramos tota la celebracio enganxat a la bandera andalusa, si algun catala hagues estat enganxat a la catalana ja l'estarien fotent a caldo per tot arreu.


Practicamente todos los juegadores an tocado la bandera de españ en al celebracion,estaba esperando a que puyol o xavi se acercarana tocarla a cojerla o algo..pero no.
No digo nada,solo que eso me da que pensar.

Por mi mejor,ojala se hubieran llevado la bandera catalana...OJALA por mi mucho mejor,mientras no sea la de la estrella..pero vamos insisto mejor.. si se la hubieran llevado..
agentejandro009 escribió:
ssux escribió:En sergio ramos tota la celebracio enganxat a la bandera andalusa, si algun catala hagues estat enganxat a la catalana ja l'estarien fotent a caldo per tot arreu.


Practicamente todos los juegadores an tocado la bandera de españ en al celebracion,estaba esperando a que puyol o xavi se acercarana tocarla a cojerla o algo..pero no.
No digo nada,solo que eso me da que pensar.

Por mi mejor,ojala se hubieran llevado la bandera catalana...OJALA por mi mucho mejor,mientras no sea la de la estrella..pero vamos insisto mejor.. si se la hubieran llevado..

Pues imagina si sólo hubieran tenido la catalana y a la española ni caso.. se hubiera montado pequeña XD
Pero vamos, a mí plin, sólo se comentaba.
-
Encara que, amb lo de "España es roja", alguns devien estar cawento cawento

Gerim escribió:Talibà XD.

Tu també ets una mica incorregible, com t'agrada provocar i liarla... xD. Mira't això i demana-t'ho per reis: http://www.youtube.com/watch?v=XXXXX

PD: Aquest cap de setmana congrés del PP(c)! http://www.ppcatalunya.com/12congreso/index.asp

El talibà és el cafetino [poraki]
Ja em coneixes.. [ayay] i això que ara tenim al tzare i el keops de baixa, per diferents raons XD quin grupet es va reunir en aquella pizzeria xDD
Cuidado amb el youtube, que et poden denunciar per terrorisme.

Ens veiem al congrés [barret]
oscuros escribió:eis gent, algú d vosaltres ha volat amb Ryanair alguna vegada? Es q tinc un problema, tinc vol reservat per londres al setembre, el tinc pagat i confirmat, però no m'ha arrivat cap confirmació per mail del vol ni res quan a la web hi diu clarament que t'envien un mail, algú li ha passat alguna cosa semblant?



has mirat el no deseado? a mi em va arribar allí, però al moment, si, es raro que no tinguis cap mail... :s en tot cas truca per preguntar... jo hi he volat més d'un cop i mai he tingut cap problema.
agentejandro009 escribió:Practicamente todos los juegadores an tocado la bandera de españ en al celebracion,estaba esperando a que puyol o xavi se acercarana tocarla a cojerla o algo..pero no.




[qmparto] gracies per donar-me la rao, si ens dediquem a buscar aquestes tonteries sense bandera catalana com haguessin reaccionat si la portessin...

Ramos separatista!! [jaja]
Afegiu-me a la llista! Sóc de Rubí (BCN)
woonaval escribió:Afegiu-me a la llista! Sóc de Rubí (BCN)

Jo també soc de Rubí

P.D: afegiu-me a la llista [+risas]
Afegiu-me. Sóc de barcelona :) :)
El trio calavera passa a ser quarteto!
benvinguts tots els nous! [fies]
eTc_84 escribió:El trio calavera passa a ser quarteto!


Al final dominarem el fil [Ooooo]

Benvinguts els nous!
eTc_84 escribió:El trio calavera passa a ser quarteto!


quina por, eh?? [jaja]

i cada vegada en serem mes, i mes, i mes, farem un nou fil i el presidira...... COYOTE jajajajajajjaja

0m3gA escribió:
eTc_84 escribió:El trio calavera passa a ser quarteto!


Al final dominarem el fil [Ooooo]


siiiiiii [jaja]

quina paranoia me montat [mad]
ssux escribió:En sergio ramos tota la celebracio enganxat a la bandera andalusa, si algun catala hagues estat enganxat a la catalana ja l'estarien fotent a caldo per tot arreu.

soy de cádiz y estoy de acuerdo, seguro que si sale xavi con la bandera de catalunya se lo comen to los payasos de madrid y le llamarían de todo
un saludo
bona nit (es bona nit no?? xD)
3095 respuestas