Catalans EOL v2.0

R1K3 escribió:Quants d´aquí teniu els exàmens aquesta setmana que comença¿? Com ho porteu? :p


Jo, dimecres i divendres.. em moro [mad]



Valquiria escribió:
USB_ escribió:
Tu no acabaves avui? :-?


Si, si vaig acavar ahi. De fer els exàmens
Em refería que fins a octubre no agafo vacançes del treball. XD

Per cert.. en unes horetes marxo, si no arribo a temps, molta sort amb preh ! :D


Joo.. doncs ja saps per on estic XD

Gracies maca :)
Aquí un amigo que vive en Mira-sol :) (Sant Cugat)

No parlo molt en català ja que no tinc la mateixa agilitat que amb el castellà pero hi fare un esforç, a més axí el milloro una mica :)

Algú d'aquí es presenta a les PAU? com aneu? jo estic una mica cagat XD
kirtashtan escribió:Aquí un amigo que vive en Mira-sol :) (Sant Cugat)

No parlo molt en català ja que no tinc la mateixa agilitat que amb el castellà pero hi fare un esforç, a més axí el milloro una mica :)

Algú d'aquí es presenta a les PAU? com aneu? jo estic una mica cagat XD


http://www.youtube.com/watch?v=c7c_64K9tao

M'has recordat al senyor aquest xD

Aquí un altre que començarà ara els exàmens... perquè és un "perro" i s'ho ha deixat tot per segona convocatòria.

3 exàmens del primer semestre + 2 del segon semestre en 1 mes i sense haver anat a classe...

Imagen
kirtashtan escribió:Aquí un amigo que vive en Mira-sol :) (Sant Cugat)

No parlo molt en català ja que no tinc la mateixa agilitat que amb el castellà pero hi fare un esforç, a més axí el milloro una mica :)

Algú d'aquí es presenta a les PAU? com aneu? jo estic una mica cagat XD


Jo soc murcia i mira'm XD
USB_ escribió:
kirtashtan escribió:Aquí un amigo que vive en Mira-sol :) (Sant Cugat)

No parlo molt en català ja que no tinc la mateixa agilitat que amb el castellà pero hi fare un esforç, a més axí el milloro una mica :)

Algú d'aquí es presenta a les PAU? com aneu? jo estic una mica cagat XD


Jo soc murcia i mira'm XD


Ja però jo no tinc excusa si m'equivoco ._.

PD: Quin fastic de temps, aquesta calor i humitat aaaaarhhhhjggj
USB_ escribió:
kirtashtan escribió:Aquí un amigo que vive en Mira-sol :) (Sant Cugat)

No parlo molt en català ja que no tinc la mateixa agilitat que amb el castellà pero hi fare un esforç, a més axí el milloro una mica :)

Algú d'aquí es presenta a les PAU? com aneu? jo estic una mica cagat XD


Jo soc murcia i mira'm XD


I es pot saber com és que escrius tan bé el català, si ets murcià? Es per curiositat..
Hola a tothom!
Estic aquí per que un ésser cruel i informàtic m'ha obligat a fer pràctiques de català. M'ha dit que si no les feia em mostraria llibres de programació i coses pitjors.
Així que aquí estic. Us vigilaré. Mhuahahaha.
USB_ escribió:
Joo.. doncs ja saps per on estic XD

Gracies maca :)


Et dic lo mateix... ja et podies venir :-|


Mello escribió:Hola a tothom!
Estic aquí per que un ésser cruel i informàtic m'ha obligat a fer pràctiques de català. M'ha dit que si no les feia em mostraria llibres de programació i coses pitjors.
Així que aquí estic. Us vigilaré. Mhuahahaha.


Hola Mello!!!! només per no veure els llibres infernals, jo que tu faría pràctiques XD
Com portes el català?
Bon dia catalans!!!! Avui començem la sele [mad] jo "nomès" tinc 3 exàmens (1 per dia, vinc de CFGS) i ja tinc ganes de que acabi, no em vull imaginar com debeu estar els demès!!!
Molts ànims i molta sort!
Molta sort!!! ja veuràs com al final sembla més de lo que realment es ;)
R1K3 escribió:Bon dia catalans!!!! Avui començem la sele [mad] jo "nomès" tinc 3 exàmens (1 per dia, vinc de CFGS) i ja tinc ganes de que acabi, no em vull imaginar com debeu estar els demès!!!
Molts ànims i molta sort!


Molta sooort!!!!!!
Valquiria escribió:Hola Mello!!!! només per no veure els llibres infernals, jo que tu faría pràctiques XD
Com portes el català?


Ho porto bé. No tinc cap problema per entendre-ho. Parlar-ho es una mica més difícil (tinc que acostumar-me) i escriure-ho es massa complicat. Has de tenir en compte que quan tenia 7 anys jo vaig anar a Andalusia i fins ara no havia tornat a parlar català. Però haig de fer-ho (fins i tot sense la amenaça dels llibres binaris XD).
Mello escribió:
Valquiria escribió:Hola Mello!!!! només per no veure els llibres infernals, jo que tu faría pràctiques XD
Com portes el català?


Ho porto bé. No tinc cap problema per entendre-ho. Parlar-ho es una mica més difícil (tinc que acostumar-me) i escriure-ho es massa complicat. Has de tenir en compte que quan tenia 7 anys jo vaig anar a Andalusia i fins ara no havia tornat a parlar català. Però haig de fer-ho (fins i tot sense la amenaça dels llibres binaris XD).


En res ja li has agafat el punt, ja veuràs.
Sobretot intenta xerrar , que agafis una mica de pràctica ;)
Com us ha anat el primer dia de slectivitat als qui la feu?
Jo n'he de recuperar tres i el treball de recerca TT
Oxímorons...antítesis...cabrons ¬¬

I en Català ritus! esa la tinc correcta XD
Valquiria escribió:Molta sort!!! ja veuràs com al final sembla més de lo que realment es ;)

S´agraeixen els ànims company! Jo vaig tranquil, cuant acabi tots els exàmens es quan em posaré neguitòs fins saber la nota XD

psipsina escribió:
R1K3 escribió:Bon dia catalans!!!! Avui començem la sele [mad] jo "nomès" tinc 3 exàmens (1 per dia, vinc de CFGS) i ja tinc ganes de que acabi, no em vull imaginar com debeu estar els demès!!!
Molts ànims i molta sort!


Molta sooort!!!!!!

Gràcies! El de lite castellana ja està fet, demà toca lite catalana i divendres geografía. Sooooom-hi!
psipsina escribió:
USB_ escribió:
kirtashtan escribió:Aquí un amigo que vive en Mira-sol :) (Sant Cugat)

No parlo molt en català ja que no tinc la mateixa agilitat que amb el castellà pero hi fare un esforç, a més axí el milloro una mica :)

Algú d'aquí es presenta a les PAU? com aneu? jo estic una mica cagat XD


Jo soc murcia i mira'm XD


I es pot saber com és que escrius tan bé el català, si ets murcià? Es per curiositat..


Soc murcia de soca pura XD

Doncs res, que volia aprendre catala i em vaig posar [ayay]. Encara tinc problemes amb els verbis i alguna cosa de vocabulari... pero encara sort tinc el traductor per al que em falta. :p
USB_ escribió:
Soc murcia de soca pura XD

Doncs res, que volia aprendre catala i em vaig posar [ayay]. Encara tinc problemes amb els verbis i alguna cosa de vocabulari... pero encara sort tinc el traductor per al que em falta. :p


Ei doncs per ser autodidacta escrius molt bé :) I pel tema dels verbs i tal, poc a poc, si vas practicant ja aniràs perfeccionant.
Sort als que tingueu la Selectivitat! Jo estic esperant al dilluns per rebre les notes [+risas]
psipsina escribió:
USB_ escribió:
Soc murcia de soca pura XD

Doncs res, que volia aprendre catala i em vaig posar [ayay]. Encara tinc problemes amb els verbis i alguna cosa de vocabulari... pero encara sort tinc el traductor per al que em falta. :p


Ei doncs per ser autodidacta escrius molt bé :) I pel tema dels verbs i tal, poc a poc, si vas practicant ja aniràs perfeccionant.


Avui he aprés a posar bé els accents XD

Loaded escribió:Sort als que tingueu la Selectivitat! Jo estic esperant al dilluns per rebre les notes [+risas]


Jo Loaded que enveja cabró!! cawento

Al meu encara em queda un examen per demà per la tarda [snif]
USB_ escribió:
psipsina escribió:
USB_ escribió:
Soc murcia de soca pura XD

Doncs res, que volia aprendre catala i em vaig posar [ayay]. Encara tinc problemes amb els verbis i alguna cosa de vocabulari... pero encara sort tinc el traductor per al que em falta. :p


Ei doncs per ser autodidacta escrius molt bé :) I pel tema dels verbs i tal, poc a poc, si vas practicant ja aniràs perfeccionant.


Avui he aprés a posar bé els accents XD

Loaded escribió:Sort als que tingueu la Selectivitat! Jo estic esperant al dilluns per rebre les notes [+risas]


Jo Loaded que enveja cabró!! cawento

Al meu encara em queda un examen per demà per la tarda [snif]


après :)
USB_ escribió:
Jo Loaded que enveja cabró!! cawento

Al meu encara em queda un examen per demà per la tarda [snif]


Enveja perquè ja ha acabat els examens?
Jo us tinc enveja a vosaltres que encara us preocupeu per examens...
Podeu estar contents!!! estareu un mínim de 4 anys més vivint "de puta mare". Us ho diu un que fa 5 anys que va acabar la carrera... Què bé que es vivia "preocupat" per els estudis, jejeje [poraki]

PD: Osti, què "carca" que em sento, i només tinc 26 anys... [buuuaaaa] [tomaaa]
Silent Bob escribió:
USB_ escribió:
Jo Loaded que enveja cabró!! cawento

Al meu encara em queda un examen per demà per la tarda [snif]


Enveja perquè ja ha acabat els examens?
Jo us tinc enveja a vosaltres que encara us preocupeu per examens...
Podeu estar contents!!! estareu un mínim de 4 anys més vivint "de puta mare". Us ho diu un que fa 5 anys que va acabar la carrera... Què bé que es vivia "preocupat" per els estudis, jejeje [poraki]

PD: Osti, què "carca" que em sento, i només tinc 26 anys... [buuuaaaa] [tomaaa]


Jo de vegades també envejo l'època en que estudiava. Però només de vegades, eh jajajaja
El dissabte em vaig a Barna a vore un col·legi major i a arreglar uns papers [risita]
psipsina escribió:
USB_ escribió:
psipsina escribió:
Ei doncs per ser autodidacta escrius molt bé :) I pel tema dels verbs i tal, poc a poc, si vas practicant ja aniràs perfeccionant.


Avui he aprés a posar bé els accents XD

Loaded escribió:Sort als que tingueu la Selectivitat! Jo estic esperant al dilluns per rebre les notes [+risas]


Jo Loaded que enveja cabró!! cawento

Al meu encara em queda un examen per demà per la tarda [snif]


après :)


Això :o
Mallorca no conta? Quina putada, jo que em sentia tan catala...

Un catala hibrid, pero catala orgullos de ser-ho (o mig ser-ho xD)
Xephy escribió:Mallorca no conta? Quina putada, jo que em sentia tan catala...

Un catala hibrid, pero catala orgullos de ser-ho (o mig ser-ho xD)


Imagen

:o
Aixo vol dir que si o que no? Ja se que mallorca no esta aferrada a catalunya ni res d'aixo, pero com que parlo catala, doncs volia saber aixo
Xephy escribió:Aixo vol dir que si o que no? Ja se que mallorca no esta aferrada a catalunya ni res d'aixo, pero com que parlo catala, doncs volia saber aixo


Clar que si... benvingut !!
Doncs ara mateix^9001 me'n vaig a afegir-me. Gracies per l'aclaracio (i suposo que a USB_ tambe, tot i que no hagui entes molt be el que ha... dit? xD)

Edit: No em puc afegir, he de participar un poquet mes xDDD
Benvingut!

Quina mandra posar-se a fer totes les pràctiques que has anat aplaçant durant tot el quatrimestre... Ànims als que encara estiguin d'examens.

A veure si aconsegueixo escriure al fil, que sempre vull però mai hi penso :)
Xephy escribió:Doncs ara mateix^9001 me'n vaig a afegir-me. Gracies per l'aclaracio (i suposo que a USB_ tambe, tot i que no hagui entes molt be el que ha... dit? xD)

Edit: No em puc afegir, he de participar un poquet mes xDDD


No em facis cas, era una conya innocent només [risita]. Jo si que soc un infiltrat, que soc murcià XD Benvigut!!

Que no puts afegir? :-?
Suposo que serà el seu nick a la wiki, crec que hi ha un mínim de missatges per poder editar-la.

T'hi afegim algun de nosaltres? :)
Catalunya del Sud som natros! Eixe mapa està mal :o
L'única catalana del sud sóc jo, que vaig néixer a Catalunya, després vaig viure a Andalusia y ara (vint anys després) sóc una altra vegada a Catalunya XD
M'agrada viatjar, sí XD

PD: Primer missatge sense corrector. Uhhhh...
Hylak escribió:Suposo que serà el seu nick a la wiki, crec que hi ha un mínim de missatges per poder editar-la.

T'hi afegim algun de nosaltres? :)


Exactament. Encara soc "Novato" i per aixo no puc editar el wiki

Per mi perfecte, perque segur que se m'oblidara quan arribi a poder-ho editar
Bon día! Va que ja és divendres, un exàmen i apa!! Quines hores mare meva, no sóc persona encara [jaja]
R1K3 escribió:Bon día! Va que ja és divendres, un exàmen i apa!! Quines hores mare meva, no sóc persona encara [jaja]


Jo aquesta nit no he dormit [mamaaaaa]
Algú d'aquí em sabria dir on puc trobar un fòrum on em puguin orientar respecte a la prova d'accés de grau superior? És a dir, un lloc on pugui trobar temaris, models de proves (la meitat de les de Gencat tenen l'enllaç caigut...) i experiències de gent que hagi fet la prova. Fa temps que busco però el google només m'ha portat a un parell de fòrums semi-abandonats d'on no he pogut treure res en clar. I preferiblement que sigui en català, esclar, ja que la prova la faré aquí.

M'hauria de preparar pel meu compte perquè a causa de la feina no tinc temps per fer cursos presencials, però bé, tinc tot un any ja que les proves son al maig.

L'altre dubte és si hi ha possibilitat de cursar el mòdul de grau superior a distància, tinc entès que es pot però que les plaçes son ultra-limitades. Com ja he comentat, a causa de la feina em seria impossible assistir a classes (treballo de 9 del matí a 8 del vespre) pel que la única possibilitat que em queda és realitzar el curs a distància.

Algú em pot donar un cop de mà? Qualsevol informació pot ser útil. Gràcies!
No se si et referiràs a la prova d´acces per majors de 25 anys, pot ser aixo?

Si es aixo, et posso un enllaç d´un foro de gent de la UNED, potser et vingui bé.

http://www.cursodeacceso-uned.com/


Per els altres dubtes no et puc ajudar gaire, ho sento [ayay]

De totes formes, et posso l´enllaç on pots trobar informació sobre els móduls a distància, a veure si trobes algo:

http://xtec.cat/fp/


Sort!
Time Master escribió:Algú d'aquí em sabria dir on puc trobar un fòrum on em puguin orientar respecte a la prova d'accés de grau superior? És a dir, un lloc on pugui trobar temaris, models de proves (la meitat de les de Gencat tenen l'enllaç caigut...) i experiències de gent que hagi fet la prova. Fa temps que busco però el google només m'ha portat a un parell de fòrums semi-abandonats d'on no he pogut treure res en clar. I preferiblement que sigui en català, esclar, ja que la prova la faré aquí.

M'hauria de preparar pel meu compte perquè a causa de la feina no tinc temps per fer cursos presencials, però bé, tinc tot un any ja que les proves son al maig.

L'altre dubte és si hi ha possibilitat de cursar el mòdul de grau superior a distància, tinc entès que es pot però que les plaçes son ultra-limitades. Com ja he comentat, a causa de la feina em seria impossible assistir a classes (treballo de 9 del matí a 8 del vespre) pel que la única possibilitat que em queda és realitzar el curs a distància.

Algú em pot donar un cop de mà? Qualsevol informació pot ser útil. Gràcies!

Sobre els models de les proves, no se si et servirà...
http://www20.gencat.cat/portal/site/ensenyament/menuitem.e79d96e9bc498691c65d3082b0c0e1a0/?vgnextoid=2eb99e30405cb210VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=2eb99e30405cb210VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default

http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/Home/Serveis_tramits/Proves/Formaci%C3%B3%20professional/Prova_acces_grau_superior_FP/ARXIUS/TemarPA_GS_FP.pdf

A mi els links dels exàmens em funcionen bé, mirat el adobe si no et carrega.
Per fer el curs a distància potser hi hagi alguna cosa al IOC (no sé de cap altre que faci cursos a distància o no presencials)
http://ioc.xtec.cat/educacio/
Gràcies a tots per les respostes, amb això ja em faig una idea de que aprovaria amb bona nota les llengües i catejaria tota la resta jajaja Em sembla que aprofitaré aquest any per fer una bona repassada de matemàtiques, física i química.

Respecte al que he preguntat abans... si la nota de tall supera el 5, és vàlida encara que categis la meitat d'assignatures? O hi ha un límit en les assignatures que pots suspendre?

Gràcies!
Time Master escribió:Gràcies a tots per les respostes, amb això ja em faig una idea de que aprovaria amb bona nota les llengües i catejaria tota la resta jajaja Em sembla que aprofitaré aquest any per fer una bona repassada de matemàtiques, física i química.

Respecte al que he preguntat abans... si la nota de tall supera el 5, és vàlida encara que categis la meitat d'assignatures? O hi ha un límit en les assignatures que pots suspendre?

Gràcies!


Hola, amb sembla que no hi ha limit d'assignatures suspeses nomes que en casa examen com a mínim treure un 3, jo he aprovat la prova, i mates i angles les tinc suspeses, encara que no estic segur perquè no se la nota de cada examen però no hem van anar molt be. [+risas]
sancho18 está baneado por "saltarse baneo temporal con clon"
Si en un examen de Català uses paraules admeses per la Acadèmia Valenciana de la Llengua, ¿es computen com errades i per tanto et descompten punts?
Per exemple, xiquet en lloc de nen, espill en lloc de mirall...
sancho18 escribió:Si en un examen de Català uses paraules admeses per la Acadèmia Valenciana de la Llengua, ¿es computen com errades i per tanto et descompten punts?
Per exemple, xiquet en lloc de nen, espill en lloc de mirall...


Hola, ho he mirat en aquesta pàgina i sembla que es correcte.
Time Master escribió:Gràcies a tots per les respostes, amb això ja em faig una idea de que aprovaria amb bona nota les llengües i catejaria tota la resta jajaja Em sembla que aprofitaré aquest any per fer una bona repassada de matemàtiques, física i química.

Respecte al que he preguntat abans... si la nota de tall supera el 5, és vàlida encara que categis la meitat d'assignatures? O hi ha un límit en les assignatures que pots suspendre?

Gràcies!


La nota es calcula agafant la mitjana entre la part comuna (llengües i mates) i la de la part específica, però si es suspen una de les dues parts, no es pot aprovar. Per tant que si treus un 10 de la part comuna y un 0 de l'altre, per molt que la mitjana finao sigui un 5, està suspès. Almenys era així fa 2 anys enrere. xd
Oks, va bé saber-ho ^^ Al final he decidit fer el curs preparatori al IOC per anar sobre segur. A més així vaig agafant l'hàbit d'estudiar, que fa molts anys que no ho faig.
Una mica d'ajuda!!

A veure si us podeu passar per aqui: hilo_lugares-romanticos-por-barcelona-y-o-alrededores_1634346 , es que vull sorprendre a la meva novia pero no conec gaires llocs romàntics de barcelona... i necessito ajuda :P
Es el primer cop que veig aquest fil, i la veritat, al veure que jo era el català número 782 d'aquí m'he quedat sense paraules!
Sabia que hi havia catalans per aquest fòrum, pero mai m'haguera imaginat que fóssim tants!

No es per fer offtopic, però algú de vosaltres ha fet la sele fa uns dies? Ho dic perquè jo sóc un dels que sí, i volia saber si el tema de la, amb perdó, follada de física i tecnologia era tant gran com la estan pintant pel facebook xd.

Vinga, encantat de que hi hagi un fil com aquest!
3095 respuestas