Catalans EOL v2.0

blipi escribió:Es el primer cop que veig aquest fil, i la veritat, al veure que jo era el català número 782 d'aquí m'he quedat sense paraules!
Sabia que hi havia catalans per aquest fòrum, pero mai m'haguera imaginat que fóssim tants!

No es per fer offtopic, però algú de vosaltres ha fet la sele fa uns dies? Ho dic perquè jo sóc un dels que sí, i volia saber si el tema de la, amb perdó, follada de física i tecnologia era tant gran com la estan pintant pel facebook xd.

Vinga, encantat de que hi hagi un fil com aquest!

Sí, uns pocs la vam fer, respecte el dubte no et puc dir res, ja que venía de CFGS i no vaig fer les assignatures que dius. Però sí que es veritat que diuen que es van passar...
En fi, demà surten els resultats, veurem [mad]

EDIT: i li faig un up al fil, que fa dies que no postejava ningú :)
R1K3 escribió:
EDIT: i li faig un up al fil, que fa dies que no postejava ningú :)


Es veritat, ara que semblava que hi havia una mica d'activitat, torna a estar mort..
Bon día a tothom!!! com va?
A veure si animem una mica aixó XD
Valquiria escribió:Bon día a tothom!!! com va?
A veure si animem una mica aixó XD


demà en donem les notes de les pau!
tinc molta poooooooooooooooooooor Imagen
kirtashtan escribió:demà en donem les notes de les pau!
tinc molta poooooooooooooooooooor Imagen


I que, com va anar? no tinguis por, que sempre sembla més de lo que realment es ;)
Valquiria escribió:
kirtashtan escribió:demà en donem les notes de les pau!
tinc molta poooooooooooooooooooor Imagen


I que, com va anar? no tinguis por, que sempre sembla més de lo que realment es ;)


Va ser fàcil però química va ser un genocidi...
ja veurem com termina tot.
:O i a un Fil de Catalans:O . Un més per la llista.

salutacions.
782 catalans inscrits, déu ni do. [buenazo]
Ja estàn les notes de la Sele!!!! Com han anat???? Jo estic molt content XD XD XD XD
No vull fer spam, però ja que sou de Catalunya veieu si podem ajudar-me o donar-me la vostra opinió http://www.elotrolado.net/hilo_opiniones-uab-y-vila_1638935
R1K3 escribió:Ja estàn les notes de la Sele!!!! Com han anat???? Jo estic molt content XD XD XD XD

I jo! tinc un 5 a química la qual creia suspesa amb un 2 hjajaja un 6 a català un 8 a castellà i les altres normaletes.

La que em fa tirria es filosofia, tinc un excelent a 2 de bachillerat en aquesta i he tingut un 3,5 a la sele. Imagen

Mitja per accedir a la carrera que vull 7 (l'any passat la nota de tall era un 5 així que crec que m'hi sortiré)
firewire escribió:782 catalans inscrits, déu ni do. [buenazo]


i un murcià [hallow]
kirtashtan escribió:
R1K3 escribió:Ja estàn les notes de la Sele!!!! Com han anat???? Jo estic molt content XD XD XD XD

I jo! tinc un 5 a química la qual creia suspesa amb un 2 hjajaja un 6 a català un 8 a castellà i les altres normaletes.

La que em fa tirria es filosofia, tinc un excelent a 2 de bachillerat en aquesta i he tingut un 3,5 a la sele. Imagen

Mitja per accedir a la carrera que vull 7 (l'any passat la nota de tall era un 5 així que crec que m'hi sortiré)


Per curiositat, quina carrera vols cursar? ;)

Salutacions!
USB_ escribió:
firewire escribió:782 catalans inscrits, déu ni do. [buenazo]


i un murcià [hallow]


Hola premoh. [hallow]

Namco69 escribió:torna bola de drac!


Siiiiii!!!

http://youtu.be/-M9c-nDk2go
ostia cuant de temps sense entrar al fil

Us enrecordeu de l' etc? :(
Bon día!!! Com va??
Jo estic encara indecís sobre quina universitat triar, UPF o UAB...Estic entre fer publicitat o comunicació audiovisual (segurament faré aquesta última)...

Que tingueu bon cap de setmana ;)
Jamirofr@nk escribió:
kirtashtan escribió:
R1K3 escribió:Ja estàn les notes de la Sele!!!! Com han anat???? Jo estic molt content XD XD XD XD

I jo! tinc un 5 a química la qual creia suspesa amb un 2 hjajaja un 6 a català un 8 a castellà i les altres normaletes.

La que em fa tirria es filosofia, tinc un excelent a 2 de bachillerat en aquesta i he tingut un 3,5 a la sele. Imagen

Mitja per accedir a la carrera que vull 7 (l'any passat la nota de tall era un 5 així que crec que m'hi sortiré)


Per curiositat, quina carrera vols cursar? ;)

Salutacions!


Informàtica a la UAB
Hola a tots!!

Necessitaria parlar amb algu de Mataró i voltants (Maresme en general). És que la meva novia és d'alli i m'agradaria donar-li una sorpresa, ja que la setmana que ve pujare uns dies alli. Em farieu un gran favor!

Red_Wolf
Red_Wolf escribió:Hola a tots!!

Necessitaria parlar amb algu de Mataró i voltants (Maresme en general). És que la meva novia és d'alli i m'agradaria donar-li una sorpresa, ja que la setmana que ve pujare uns dies alli. Em farieu un gran favor!

Red_Wolf


Jo sóc de Mataró! T'envio un privat!
psipsina escribió:Jo sóc de Mataró! T'envio un privat!


Privat rebut i contestat, merci!!! =)
EIIIIIII companys!!
Apuntado por aquí uno de L'Hospi pero que ahora vive en Rubí, je je.
Saludos!!
Stibi666 escribió:EIIIIIII companys!!
Apuntad por aquí a uno de L'Hospi pero que ahora vive en Rubí, je je.
Saludos!!

PD. ¿Ya mismo llegamos a los 1000 o no está actualizada la lista?

Ahora puedes apuntarte tu mismo en el primer post. Para ello dale al link editar, te añades y listo XD
[ fj ] escribió:
Stibi666 escribió:EIIIIIII companys!!
Apuntad por aquí a uno de L'Hospi pero que ahora vive en Rubí, je je.
Saludos!!

PD. ¿Ya mismo llegamos a los 1000 o no está actualizada la lista?

Ahora puedes apuntarte tu mismo en el primer post. Para ello dale al link editar, te añades y listo XD

Si ja ja, justo venía a editar mi mensaje, pues lo acabo de ver...
Arribarem a 1000 o què?!!!
Wow gente de Hospitalet, otra por aquí de ese bonito lugar xD
hola peña , yo soy de les roquetes ya he editado wiki ;)
Arashi_ escribió:Wow gente de Hospitalet, otra por aquí de ese bonito lugar xD


Home, L'H maco... [+risas]
firewire escribió:
Arashi_ escribió:Wow gente de Hospitalet, otra por aquí de ese bonito lugar xD

Home, L'H maco... [+risas]
.
Sí, es maco.
Hola, buenas a todos!! Voy a pasar 5 días en Barcelona con mi familia, y no se que cosas podría ver allí, si me hicierais una lista de cosas imprescindibles me aconsejaríais ver me ayudaríais muchísimo!

Además a ver si me escaqueo un poco de mis padres y puedo ver a unos poc@s eolian@s ;)

Un saludo!!
shadow22 escribió:Hola, buenas a todos!! Voy a pasar 5 días en Barcelona con mi familia, y no se que cosas podría ver allí, si me hicierais una lista de cosas imprescindibles me aconsejaríais ver me ayudaríais muchísimo!

Además a ver si me escaqueo un poco de mis padres y puedo ver a unos poc@s eolian@s ;)

Un saludo!!



Sagrada familia, parc güell, tibidabo, la pedrera, port olimpic, forum, el camp nou... es Barcelona, con 5 dias no tendras suficiente ;)
mrt escribió:
shadow22 escribió:Hola, buenas a todos!! Voy a pasar 5 días en Barcelona con mi familia, y no se que cosas podría ver allí, si me hicierais una lista de cosas imprescindibles me aconsejaríais ver me ayudaríais muchísimo!

Además a ver si me escaqueo un poco de mis padres y puedo ver a unos poc@s eolian@s ;)

Un saludo!!



Sagrada familia, parc güell, tibidabo, la pedrera, port olimpic, forum, el camp nou... es Barcelona, con 5 dias no tendras suficiente ;)

Pim pam, que grande mrt. Para tener la firma que tienes te honra que menciones el camp nou. je je [plas]

Shadow 22. Vas a venir en una epoca cojonuda de temperatura, casi en agosto y por las noches hay que taparse, aunque haya momentos de calor durante el día, vaya diferencia con otros años. Otra cosa que habrá, serán unos cuanto miles como tú ;)
Saludos y que la disfrutes.
Stibi666 escribió:Pim pam, que grande mrt. Para tener la firma que tienes te honra que menciones el camp nou. je je [plas]



xDDD sabia que algu m'ho diria... ho he posat molt facil, oi? He visitat el Camp Nou i no he fet actes vandalics... tot i ser madridista 100%. Fora conyes, no hem fa res veure, visitar o nombrar el estadi del Barça o el seu equip, la rivalitat sempre a de ser sana
mrt escribió:
Stibi666 escribió:Pim pam, que grande mrt. Para tener la firma que tienes te honra que menciones el camp nou. je je [plas]



xDDD sabia que algu m'ho diria... ho he posat molt facil, oi? He visitat el Camp Nou i no he fet actes vandalics... tot i ser madridista 100%. Fora conyes, no hem fa res veure, visitar o nombrar el estadi del Barça o el seu equip, la rivalitat sempre a de ser sana


Això es perquè en el fons saps que el millor equip del món es el Barça... xD
psipsina escribió:
mrt escribió:
Stibi666 escribió:Pim pam, que grande mrt. Para tener la firma que tienes te honra que menciones el camp nou. je je [plas]



xDDD sabia que algu m'ho diria... ho he posat molt facil, oi? He visitat el Camp Nou i no he fet actes vandalics... tot i ser madridista 100%. Fora conyes, no hem fa res veure, visitar o nombrar el estadi del Barça o el seu equip, la rivalitat sempre a de ser sana


Això es perquè en el fons saps que el millor equip del món es el Barça... xD

ja ja ja. Muy bien mrt. Mi mujer tambien es del Madrid y la rivalidad no siempre es tan sana, ja ja ja ja. [+risas]
Es muy divertido pero a veces es surrealista tener al enemigo en casa xDDD
Stibi666 escribió:ja ja ja.Muy bien mrt. Mi mujer tambien es del Madrid y la rivalidad no siempre es tan sana, ja ja ja ja. [+risas]
Es muy divertido pero a veces es surrealista tener al enemigo en casa xDDD


[jaja] aixi m'agrada, has trobat una bona dona xD.
aixo si que es chungo, les discusions a casa vostra han de ser la hostia [uzi] aquestos ultims derbis allo deia ser la guerra ratataaaa


psipsina escribió:Això es perquè en el fons saps que el millor equip del món es el Barça... xD



entrariem en un debat intens i per aixo ja estan els fils de futbol [jaja] una cosa es rivalitat sana i un altra reconeixer segons quines coses... [qmparto]
mrt escribió:
Stibi666 escribió:ja ja ja.Muy bien mrt. Mi mujer tambien es del Madrid y la rivalidad no siempre es tan sana, ja ja ja ja. [+risas]
Es muy divertido pero a veces es surrealista tener al enemigo en casa xDDD


[jaja] aixi m'agrada, has trobat una bona dona xD.
aixo si que es chungo, les discusions a casa vostra han de ser la hostia [uzi] aquestos ultims derbis allo deia ser la guerra ratataaaa

Podem dir que els dies dels derbis ni ens parlem XD . Es conya, però esta "guay", encara que a vegades ens hem de controlar l'euforia pero allò de si volem dormir al sofà, ja ja ja
El problema es quan vaig a la casa dels sogres y del cunyat (o encunyat?), allà es la guerra!!!!!!!!! [uzi] [uzi] [uzi]
Chavales, ¡me uno al censo!

Tarragona me ha acogido como hijo adoptivo indefinidamente :)

PD - Me encuentro tb con que no se donde ir ni tengo con quien. ¡Si algún Eoliano Tarragonés quiere tomarse una birra que me mande un MP!

[bye]
pikachuyellow está baneado por "troll"
amics meus us envio una ABRAZO!!!!!!!!!!!!
Keihanzo escribió:Chavales, ¡me uno al censo!

Tarragona me ha acogido como hijo adoptivo indefinidamente :)

PD - Me encuentro tb con que no se donde ir ni tengo con quien. ¡Si algún Eoliano Tarragonés quiere tomarse una birra que me mande un MP!

[bye]


Pues bienvenido a la tierra de las oportunida---- a calla, que esto era antes de lo del paro xD Ahora que habrá pasado un mes desde el post, te las apañas con el idioma? :)

Por otra parte, los que estais en EOL: Supongo que el foro de Misce ni lo tocais no?
Fueno, me uno yo también, de Puigcerdà, en Girona.

Saludos!
que tal es veuen els espectacles/concerts a la grada superior del Sant Jordi??
otro catalán por aquí.

tato27 - Vic (Osona)
Gracias Sabio.

Companys com va!!?? Aixo esta mooolt aturat!
Què vols? Fil arxivat i poques ganes d'embolicar la troca...
Vinga va, la meva aportació i axí de pas faig up al fil. Estic fins als collons dels guiris de les rambles. Son pesats, maleducats, fills de...I bueno, millor parar ja.

Ho sento, estic d'atenció al client. M'heu de comprendre XD
Se'm feia estrany aquest fil tan enfonsat xD

Jo es que torno de Londres i tinc mooooltes ganes de Catala i de Barcelona, ara semblo una mica retarded parlant o escrivint :Ð

vicodina escribió:Vinga va, la meva aportació i axí de pas faig up al fil. Estic fins als collons dels guiris de les rambles. Son pesats, maleducats, fills de...I bueno, millor parar ja.

Ho sento, estic d'atenció al client. M'heu de comprendre XD


Has vist Bye Bye Barcelona? Es un bon documental sobre el turisme a la capital. Fa molta pena com està el tema, esta arribant al nivell de Lloret de Mar jajaja
ÑeK escribió:Se'm feia estrany aquest fil tan enfonsat xD

Jo es que torno de Londres i tinc mooooltes ganes de Catala i de Barcelona, ara semblo una mica retarded parlant o escrivint :Ð

vicodina escribió:Vinga va, la meva aportació i axí de pas faig up al fil. Estic fins als collons dels guiris de les rambles. Son pesats, maleducats, fills de...I bueno, millor parar ja.

Ho sento, estic d'atenció al client. M'heu de comprendre XD


Has vist Bye Bye Barcelona? Es un bon documental sobre el turisme a la capital. Fa molta pena com està el tema, esta arribant al nivell de Lloret de Mar jajaja

El vaig veure si, és interesant veure como ha canviat, a pitjor, la ciutat en pocs anys. Una llàstima. Jo crec que dintre d'uns anys estarem mes a prop de Magaluf que de Lloret XD
3095 respuestas
157, 58, 59, 60, 61, 62