Catalans EOL v2.0

Per mi be, ja que molts dels nous, no esteu a la llista, es manté la original i que la gent es vaigi afegint, i nois/es, que aixo esta molt abandonadet e ?
Ja he obert un fil al subforum de la wiki per veure la manera més factible de fer-ho (per les categories) i si ho veuen bé l'hi enviaré l'MP a en kurras.

M'autoquotejo per que la gent ho vegi:

jarna3 escribió:Us vull fer una proposta, que us semblaria crear un article dels catalans al wiki i així que cadascú es pogués afegir a la llista? Si la proposta té èxit l'hi enviaré un MP a en kurras per a veure si dona el seu consentiment (enllaçar l'article wiki al primer missatge)

Salutacions i ja em direu.


Salutacions.
A mi també em sembla una bona idea. Aviam si tira endavant :).
Bé, ja està creada la pàgina wiki, podeu modificarla tant com vulgueu :) :

wiki/Catalans_EOL_v2.0

Salutacions.
Ja m' hi he afegit. Gracies per muntar-la ;).
Jo també sóc català!!! XD

Però, de què va aquest fil exactament???
sparda_x12 escribió:Jo també sóc català!!! XD

Però, de què va aquest fil exactament???

Als vells temps sembla que era similar al fol dels solters.

Crec que no cal que et digui res més ja, oi? xD
ARC22993 escribió:
sparda_x12 escribió:Jo també sóc català!!! XD

Però, de què va aquest fil exactament???

Als vells temps sembla que era similar al fol dels solters.

Crec que no cal que et digui res més ja, oi? xD


Ahhh, però aquí hi han noies de debò o és una il•lusió com a l'altre? XD

En tot cas aquí teniu a un català més [+furioso]
sparda_x12 escribió:
ARC22993 escribió:
sparda_x12 escribió:Jo també sóc català!!! XD

Però, de què va aquest fil exactament???

Als vells temps sembla que era similar al fol dels solters.

Crec que no cal que et digui res més ja, oi? xD


Ahhh, però aquí hi han noies de debò o és una il•lusió com a l'altre? XD

En tot cas aquí teniu a un català més [+furioso]

Davant del dubte, son bots xDDDD
sparda_x12 escribió:Jo també sóc català!!! XD

Però, de què va aquest fil exactament???

És l'únic fil de EOL en que podem parlar (i/o spamejar) en català xD
Dos imatges pujades al wiki, així llueix més [beer] [beer] . Si veieu algo que no us agrada, no dubteu en canviar-ho.

Salutacions.

PD: Mireu si som avançats tecnològicament a catalunya XD XD que som els únics en tenir article wiki :Ð :Ð .

Es broma, eh? no pretenc ofendre a les altres comunitats.
Ei que be!!! un fil en català!

Doncs res... m´apunto a la llista tambe XD
Valquiria escribió:Ei que be!!! un fil en català!

Doncs res... m´apunto a la llista tambe XD


A partir d'ara cadascú es pot apuntar per si mateix si vol, he fet una petita explicació a la primera plana, en tot cas ja te he apuntat, pero per si algú més vol apuntar-se es millor que ho fagi un mateix (bàsicament per no haver de dependre d'un altre), en cas que hi hagi algun dubte, no dubteu en preguntar.

Salutacions.
jarna3 escribió:A partir d'ara cadascú es pot apuntar per si mateix si vol, he fet una petita explicació a la primera plana, en tot cas ja te he apuntat, pero per si algú més vol apuntar-se es millor que ho fagi un mateix (bàsicament per no haver de dependre d'un altre), en cas que hi hagi algun dubte, no dubteu en preguntar.

Salutacions.


Gràcies!! no ho havia vist, estic avui que no m´entero de res [ayay]


Salutacions
Jo també m'he afegit ja :)

sparda_x12 escribió:Ahhh, però aquí hi han noies de debò o és una il•lusió com a l'altre? XD

En tot cas aquí teniu a un català més [+furioso]


Som poques, però som de debò eh!
psipsina escribió:
Som poques, però som de debò eh!


Jo encara m´estic pensant si soc un bot o no [carcajad]
Eh gente, una cosa, tengo un "amigo" que va a Barcelona de vacaciones y me esta preguntando sobre que zonas son buenas para cogerse el hotel, que sean seguras y esten cerca de lo que haya mas importante para ver.
Lo que pasa que me pregunta a mi porque soy el unico español que conoce pero no tengo ni puta idea, pero tmapoco lo voy a dejar que se vaya a un barrio de gitanos el pobre y lo desvalijen. Me podeis recomendar zonas u hoteles directamente si sabeis alguno.

Gracias!
NaN escribió:Eh gente, una cosa, tengo un "amigo" que va a Barcelona de vacaciones y me esta preguntando sobre que zonas son buenas para cogerse el hotel, que sean seguras y esten cerca de lo que haya mas importante para ver.
Lo que pasa que me pregunta a mi porque soy el unico español que conoce pero no tengo ni puta idea, pero tmapoco lo voy a dejar que se vaya a un barrio de gitanos el pobre y lo desvalijen. Me podeis recomendar zonas u hoteles directamente si sabeis alguno.

Gracias!


Soy de Barcelona, pero para recomendarte algo necesitaria algunos datos, como cuanto planea gastarse por noche, nivel del hotel, que monumentos quiere visitar...
jordi46 escribió:
NaN escribió:Eh gente, una cosa, tengo un "amigo" que va a Barcelona de vacaciones y me esta preguntando sobre que zonas son buenas para cogerse el hotel, que sean seguras y esten cerca de lo que haya mas importante para ver.
Lo que pasa que me pregunta a mi porque soy el unico español que conoce pero no tengo ni puta idea, pero tmapoco lo voy a dejar que se vaya a un barrio de gitanos el pobre y lo desvalijen. Me podeis recomendar zonas u hoteles directamente si sabeis alguno.

Gracias!


Soy de Barcelona, pero para recomendarte algo necesitaria algunos datos, como cuanto planea gastarse por noche, nivel del hotel, que monumentos quiere visitar...

nivel medio-bueno, no un 5 estrellas pero un 3 o 4 esta bien. Sobre monumentos pues no se, alguno que no quede lejos un poco de los mas tipicos. EL por ejemplo me ha dicho que las ramblas le han dicho que no, pero otra gente que si, etc....
A ver en las ramblas hay bastantes robos porque están allí todos los turistas y hay bastante mangante, yo le recomendaría un hotel en les corts, cerca de una línea de metro. Mientras no se vaya muy a las afueras de barcelona o a sitios muy frecuentados por turistas (las ramblas o el puerto) no debería tener ningun problema.
psipsina escribió:Jo també m'he afegit ja :)

sparda_x12 escribió:Ahhh, però aquí hi han noies de debò o és una il•lusió com a l'altre? XD

En tot cas aquí teniu a un català més [+furioso]


Som poques, però som de debò eh!


Val! En aquest cas m'ho hauré de creure XD Per cert, ets de Mataró? Molts caps de setmana surto per allà pel Privat. El coneixes?
sparda_x12 escribió:
psipsina escribió:Jo també m'he afegit ja :)

sparda_x12 escribió:Ahhh, però aquí hi han noies de debò o és una il•lusió com a l'altre? XD

En tot cas aquí teniu a un català més [+furioso]


Som poques, però som de debò eh!


Val! En aquest cas m'ho hauré de creure XD Per cert, ets de Mataró? Molts caps de setmana surto per allà pel Privat. El coneixes?


Ligue undercover.
Aprofitant que s'ha afegit la llista a la wiki, m'hi apuntaré :)

PD: Hola a tots XD
sparda_x12 escribió:
psipsina escribió:Jo també m'he afegit ja :)

sparda_x12 escribió:Ahhh, però aquí hi han noies de debò o és una il•lusió com a l'altre? XD

En tot cas aquí teniu a un català més [+furioso]


Som poques, però som de debò eh!


Val! En aquest cas m'ho hauré de creure XD Per cert, ets de Mataró? Molts caps de setmana surto per allà pel Privat. El coneixes?


Si sóc de Mataró però ara visc a Pineda. Conec Privat, es la única discoteca a la que acostumo anar quan surto.. (Tot i que fa segles que no surto).
2 anys a EOL y encara no havia vist aquest fil. jajaja
Bueno, veig que a la lista la majoria sou de la zona de Barcelona.
N'hi ha pocs de la Costa Brava, pero bueno aquí tenim un.
cAmis - Sant feliu de Guíxols - Girona.

Fins un altreee
cAmis escribió:2 anys a EOL y encara no havia vist aquest fil. jajaja
Bueno, veig que a la lista la majoria sou de la zona de Barcelona.
N'hi ha pocs de la Costa Brava, pero bueno aquí tenim un.
cAmis - Sant feliu de Guíxols - Girona.

Fins un altreee


Jo he viscut durant 2 anys a Lloret de mar, i sort que vaig marxar... xD Es horrible viure a la Costa Brava, sobretot a l'estiu.
Desde Terrassa, Barcelona [beer]
psipsina escribió:Es horrible viure a la Costa Brava, sobretot a l'estiu.


A mi em passa igual, pero en sentit contrari. Es horrible viure aqui a l´hivern, no hi ha qui pari XD
Valquiria escribió:
psipsina escribió:Es horrible viure a la Costa Brava, sobretot a l'estiu.


A mi em passa igual, pero en sentit contrari. Es horrible viure aqui a l´hivern, no hi ha qui pari XD


Es que com el Maresme, cap. [carcajad]
¿Aún sigue este hilo en pie? XD

Ya ni me acordaba, supongo que aún figuro por la lista jajajaja.

Del que se queja de la Costa Brava, buscad gente en la lista de les Terres de l'Ebre, aunque ultimamente estoy entre Mataró, Barcelona y mi pueblo (se podría decir que vivo en Renfe).

¡Un saludo!
Jo faig vida a St. Cugat i pel matí també fa un fred considerable [reojillo]
Sense que la cosa no es noti molt, aixecarem el fil.

Per cert, parlant de fred, no trobeu que aquest hivern n'ha fet poc?

Salutacions.
jarna3 escribió:Sense que la cosa no es noti molt, aixecarem el fil.

Per cert, parlant de fred, no trobeu que aquest hivern n'ha fet poc?

Salutacions.

poquet... pero també ha fet molt de fret alguns díes...
no havia vist aquest fil, jo també soc català.
la paella es valenciana ;)
Din-A4 escribió:la paella es valenciana ;)

:-?
troon95 escribió:
Din-A4 escribió:la paella es valenciana ;)

:-?


Jo tampoc entenc la finalitat del missatge.

Per cert troon95, et pots afeigir tu mateix a la llista.

Salutacions.
Si, gràcies ja ho he fet. :D
Ostres tú, ara veig que hi ha un fil per els catalans.

QUI NO CARDA A OLOT NO CARDA ENLLOC. XD
Jo també soc Català, m'afegeixo a la llista!

Saluts!
Jo tambe soc catala, que algu magregui a la llista!!!
PD: VISCA CATALUNYA!!
alex1295 escribió:Jo tambe soc catala, que algu magregui a la llista!!!
PD: VISCA CATALUNYA!!

Ja t'agrego jo mister.
A ver troncos tarraconenses, com nassos es va de Camp de Tarragona a Tarragona?
Mira-sol /santcugatenc aquí!

no sabia que n´hi hagues un post d'aquests!
Hazard escribió:A ver troncos tarraconenses, com nassos es va de Camp de Tarragona a Tarragona?


Es molt urgent sisplau! La renfe me la jugada i necesito trobar la manera d'anar-hi!
Hazard escribió:A ver troncos tarraconenses, com nassos es va de Camp de Tarragona a Tarragona?



Bones!! et poso un parell d´enllaços, potser et vinguin bé.
No et puc ajudar gaire perqué no soc de Tarragona, pero menys es res

http://visitasalou.com/servicio-autobuses-a-la-estacion-del-ave-del-camp-de-tarragona/

http://emtanemambtu.cat/about/linies/


Sort!
Jo també soc Català, m'afegeixo a la llista!

Saluts!
Etemenanki escribió:Jo també soc Català, m'afegeixo a la llista!

Saluts!


Com més siguem millor :) .

Salutacions
Hola senyors, feia eons que no em passava per aquest fil.

Hola de nou. Imagen
Hola a tots. M'anava a afegir pero he vist que ja estic a la posicio 129!!! Woooooo!!!!!

Se'm fa estrany escriure català a EOL, però la veritat es que és molt necessari perquè oblidem la forma d'escriure'l!!! Moltes vegades tinc preguntes que només es podrien resoldre en fòrums en català i em cabrejo al veure que no hi ha cap en català a EOL, però ara m'he enrecordat d'aquest fil!!!

Ara mateix no tinc res més a dir, quan se m'ocurreixi alguna cosa ja la preguntaré, o intentaré respondre els dubtes que tingueu.

I Visca Catalunya, collons! :)
3095 respuestas