Catalans EOL v2.0

telondeakiles escribió:Hi ha lloc a la llista per un nano de Granollers? [ayay]

No l'actualitzen desde el 9 de març de l'any passat [+risas]
Que em fiquin a la llista!!!
Hazard escribió:A veure nenes, necessito la vostra ajuda.
Com puc anar desde Lleida a Roses? se que com a mínim hauré d'agafar el tren fins Barcelona i d'allà anar cap a Girona, però i després? Hi ha trens o busos?


Hi ha un bus que fa: girona -> figueres -> castello -> roses
Sino un tren fins a figueres i des d'allà un bus a roses
Hola! Soc de Mallorca i a partir de setembre viuré a Barcelona per tema d'estudis.

¿Sabeu si fa falta estar empadronat a Barcelona per fer-se bicing?
arce322 escribió:Hola! Soc de Mallorca i a partir de setembre viuré a Barcelona per tema d'estudis.

¿Sabeu si fa falta estar empadronat a Barcelona per fer-se bicing?


Crec que no, almenys el primer any quan va sorgir el bicing no feia falta. Truca al 010 en tot cas o miraho al web www.bcn.cat
sergiss4 escribió:
telondeakiles escribió:Hi ha lloc a la llista per un nano de Granollers? [ayay]

No l'actualitzen desde el 9 de març de l'any passat [+risas]

Llavors me'n oblido D:
arce322 escribió:Hola! Soc de Mallorca i a partir de setembre viuré a Barcelona per tema d'estudis.

¿Sabeu si fa falta estar empadronat a Barcelona per fer-se bicing?


En absolut, només dir-te que els guiris que venen aquí per poc temps es poden fer del Bicing... Així que...


Salut!

P.D: Feia temps que no entraba en el fil.
Buff, jo si que feia temps, igual feia un any segur que no entraba per aqui jejeje, per lo que vec esta tot be no ? Be, a verem si entre mes per aqui, salutacions nois/es.
No vegis que mort que està això no?

Feia la tira que no entrava per aquí. [chulito]
Quie anirà al saló del manga d'aqui a 3 setmanes?
Aquesta llista és mentira, jo surto dues vegades!

Si el creador del 'fil' ho vol corregir... també pot afegir Barcelona al darrera meu

XD

PD: Ja veig que no está actualitzada! Una llàstima!
Un fil de catalans... Incloeu-m'hi quan pugueu.
Salutacions a tothom!!!!
Uff, des de l'agost fin a l'octubre que no s'havia postejat, està molt apagat el fil, en tot cas, jo recomenaria que entre tots pensessim un incentiu per donar-li més de vida.

Salutacions ;)
Solid_87 está baneado por "Clon de usuario baneado por estafas en CV"
Bona tarda a tothom, em podeu ajudar amb una coseta?

M´agrada molt Bleach i la estic seguint en la TV3, pero me he donat compte que durant el cap de setmana fan alguns episodis, sabeu a quina hora els fan?

Moltes gracies a tots.
Solid_87 escribió:Bona tarda a tothom, em podeu ajudar amb una coseta?

M´agrada molt Bleach i la estic seguint en la TV3, pero me he donat compte que durant el cap de setmana fan alguns episodis, sabeu a quina hora els fan?

Moltes gracies a tots.

Aqui et pots mirar la programació del 3xl ;)
http://www.3xl.cat/programacio
Solid_87 está baneado por "Clon de usuario baneado por estafas en CV"
Motisimes gracies, quines ganes de vore Bleach.
Namco69 escribió:Quie anirà al saló del manga d'aqui a 3 setmanes?


Jo! Aunque tampoco es seguro. En principio voy a Barna para pasar el halloween, pero intentaré pasarme por el Salón [sonrisa]
Visca Catalunya, i Visca Espanya!!!



así revivo un poco el hilo que me aburro.

Sin ánimo de ofender.
Wow, en kurras no ha actualitzat la llista des d'el març de l'any passat [+risas]
[ fj ] escribió:Wow, en kurras no ha actualitzat la llista des d'el març de l'any passat [+risas]


Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió.
Hazard escribió:
[ fj ] escribió:Wow, en kurras no ha actualitzat la llista des d'el març de l'any passat [+risas]


Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió.


es que hem sembla que el Kurras va acabar fins als nassos d'aquest fil....
culé está baneado por "adiós"
mrt escribió:
Hazard escribió:
[ fj ] escribió:Wow, en kurras no ha actualitzat la llista des d'el març de l'any passat [+risas]


Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió, Kurras dimisió.


es que hem sembla que el Kurras va acabar fins als nassos d'aquest fil....

Si hem poden afegir gracies

CULÉ
culé escribió:Si hem poden afegir gracies

CULÉ

envia-li un MP dien-li que vols que t'apunti a la llista y no crec que hagi problema.
Jo em sembla que tampoc hi surto, tot i que m'ho he mirat per sobre perquè hi ha molts noms...
Hola!!!!
Quina sorpresa al veure aquest fil.No sabia que erem tans catalans a EOL! Dons res,apartir d'avui esperu pasam sovint per aqui.
Que he de fer per poder apuntam? :-? ;)
carlescme está baneado por "troll"
D'acord, jo m'apunto per a formar part del Catalans d'EOL, sóc de Manresa-Barcelona, crec que el kurras, és el millor Moderador ja que és Catalá ;) , y Benzo, em semble que també ho és, visca Catalunya i visca el Barça!!
Jo i surto amb el nick antic

psipsina escribió:Jo em sembla que tampoc hi surto, tot i que m'ho he mirat per sobre perquè hi ha molts noms...


No surts (al menys amb aquest nick - ctrl+f i no surt res amb psi a la primera pagina) :/

Estaria be agrupar la gent per comarques i provincies. Jo he donat la idea, que es molta feina xD
Es podria fer una wiki en la qual la gent s'hi va afegint XD
No m'havia fixat, jo si que hi sóc a la llista, però no recordo quan em vaig passar per aquest fil xD
Mare meva... amb la d'spam que hi havia arrivat a haver en aquest fil, i ara és mort... com es nota que unes que jo em sé no hi passen mai ja xD

En fi, passava per aquí per demanar-vos consell i opinió:

Cap d'any a Barcelona city... que tal està? Tinc pensat anar-hi amb uns amics en plan guarro, sopar i festa pel carrer, i de baretos i així. Trobarem llocs als que no s'hagi de pagar entrada? I sabeu si fan algo especial a la ovella negra?

I bé, qualsevol suggerència serà d'agraïr ^^
Llocs on no hagis de pagar entrada.... xDD què difícil ho tens. A la meva empresa muntem el sistema informàtic de moltes discoteques i et puc dir que no hi ha ni una sola que no cobri entrada per cap d'any. I no només això, sino que foten unes clavades de campionat. I qualsevol lloc que puguis entrar de franc estarà tan ple que com tinguis a un claustrofòbic al grup ho tindreu xungo. A menys que vagis a baretos més aviat guarros, d'aquests on van els iaios a fer la canya al matí.

Jo pels caps d'any sempre he preferit anar a casa d'algú, fer el sopar allà, beure tranquilament i jugar a jocs de taula o coses per l'estil. I bé, a la meva època adolescent tiràvem de "botellón" però a la nostra edat casi que no xD
Som casi 800 persones a eol i també hi deu haver més gent que no s'ha passat per aquí...

Hi ha fotos d'alguna kedada que hagueu fet o algo?Està pensat fer-ne alguna aquest nadal?
Chun-Li escribió:Som casi 800 persones a eol i també hi deu haver més gent que no s'ha passat per aquí...

Hi ha fotos d'alguna kedada que hagueu fet o algo?Està pensat fer-ne alguna aquest nadal?


Estaria bé pero on fiques 800 persones xDDDD
Apunteu un altre català més per aquí ^^.
ARC22993 escribió:Apunteu un altre català més per aquí ^^.


No, tu no que ets un n00b i ja tens prou amb el fil del solters, que ens ha sortit acaparador el nen [qmparto]
Hazard escribió:
ARC22993 escribió:Apunteu un altre català més per aquí ^^.


No, tu no que ets un n00b i ja tens prou amb el fil del solters, que ens ha sortit acaparador el nen [qmparto]

Si amb prou feines hi escric, al fil dels solters! Aixó no es pot permetre ¬¬
Time Master escribió:Llocs on no hagis de pagar entrada.... xDD què difícil ho tens. A la meva empresa muntem el sistema informàtic de moltes discoteques i et puc dir que no hi ha ni una sola que no cobri entrada per cap d'any. I no només això, sino que foten unes clavades de campionat. I qualsevol lloc que puguis entrar de franc estarà tan ple que com tinguis a un claustrofòbic al grup ho tindreu xungo. A menys que vagis a baretos més aviat guarros, d'aquests on van els iaios a fer la canya al matí.

Jo pels caps d'any sempre he preferit anar a casa d'algú, fer el sopar allà, beure tranquilament i jugar a jocs de taula o coses per l'estil. I bé, a la meva època adolescent tiràvem de "botellón" però a la nostra edat casi que no xD

Gràcies per respondre :) Però amb això de que a la nostra edat ja no es fa botellón... per la meva economia i pel meu esperit jove, segueix sent una opció vàlida jajaja

Ara fa molt que no es fa una kdd... jo m'apuntaria! :D
Només que cadascú aportés una petita quantitat es podria fer una festassa de les grosses. Llogar un local i tot el que es vulgui que en som molts home!
PD: No sé ja ni quant de temps fa que no passo per aquí.
PD2: Hola, per cert xD
Un altre catala per aqui.
Un altre català, de Salt (Girona). No se si mai m'havia presentat, pot ser que si, o pot ser que no. Pero el que està clar és que a la llista no hi surto, jeje [sonrisa]
Català de Granollers (BCN)

Salut!
*Rouse* escribió:
Time Master escribió:Llocs on no hagis de pagar entrada.... xDD què difícil ho tens. A la meva empresa muntem el sistema informàtic de moltes discoteques i et puc dir que no hi ha ni una sola que no cobri entrada per cap d'any. I no només això, sino que foten unes clavades de campionat. I qualsevol lloc que puguis entrar de franc estarà tan ple que com tinguis a un claustrofòbic al grup ho tindreu xungo. A menys que vagis a baretos més aviat guarros, d'aquests on van els iaios a fer la canya al matí.

Jo pels caps d'any sempre he preferit anar a casa d'algú, fer el sopar allà, beure tranquilament i jugar a jocs de taula o coses per l'estil. I bé, a la meva època adolescent tiràvem de "botellón" però a la nostra edat casi que no xD

Gràcies per respondre :) Però amb això de que a la nostra edat ja no es fa botellón... per la meva economia i pel meu esperit jove, segueix sent una opció vàlida jajaja

Bé, però una cosa és fer botellón al carrer... i una altra cosa és fer-lo a casa d'algú. És que anar de botellón al carrer en ple hivern... què vols que et digui, fa pal. Quan portes mitja ampolla de whisky ja no notes tant el fred però fins a cert punt. De totes maneres jo ja no sóc de beure com quan tenia 16-18 anys, un amb el temps es calma jejeje ara cauen tres o quatre copes com a molt. A excepció de l'última, que la vaig pillar amb absenta, però això ja és un altre tema que no ve a cuento XD

HardRowToHoe escribió:Només que cadascú aportés una petita quantitat es podria fer una festassa de les grosses. Llogar un local i tot el que es vulgui que en som molts home!
PD: No sé ja ni quant de temps fa que no passo per aquí.
PD2: Hola, per cert xD

Si estàs registrat desde juny molt de temps no farà : P

I si, estaria bé fer una quedada com s'està comentant per aquí. Jo m'apuntaria segur. Ja de cara a l'any que ve, esclar. Però si, lo del local podria estar bé si som molts. De fet és el que s'hauria de fer si és un grup gran. De totes maneres ja sé com acaba això, que 50 persones diuen "m'apunto" i després acabem sent menys de 10, molt típic, això m'ho vaig trobar sovint quan jugava al travian ^^
Hola, un altre català que es presenta, en aquest cas de Sant Fost de Campsentelles.

Salutacions a tots y a totes.
No se si em vaig presentar, soc de santa coloma de gramenet.

Bon dia a tots, qe ja es 15 de gener.
Cuant de temps sense pasam per aqui, com esteu tots ? Ultimament e tingut EOL una miqueta deixat, pero ara ma tornat a enganxar [sonrisa]
Com mola catalunya¡¡¡
Aquest fil està molt abandonat, l'aixecarem dissimuladament Imagen.

A veure si en kurras ens afegeix a la primera plana.

Salutacions.
Apunta'm-hi!

Geekhemp - Camp de Tarragona

Salut!
Us vull fer una proposta, que us semblaria crear un article dels catalans al wiki i així que cadascú es pogués afegir a la llista? Si la proposta té èxit l'hi enviaré un MP a en kurras per a veure si dona el seu consentiment (enllaçar l'article wiki al primer missatge)

Salutacions i ja em direu.
3095 respuestas