Catalans EOL v2.0

jo si que els he fet......... a mitges....xDDD

Pero tens raó , quan es donaran compte que en vacances la gent no fa ressss....Només els frik's de classe, els que es tancan a la biblio...
maligno168 escribió:jo si que els he fet......... a mitges....xDDD

Pero tens raó , quan es donaran compte que en vacances la gent no fa ressss....Només els frik's de classe, els que es tancan a la biblio...

aixo si, quan ells tenen que corregir, "no comteu en tenir-ho per despres de vacances perque no penso fer res"
o alhora de corretgir els examens....... ja pots esperar, bueno normalment els meus professors, quan diuen una data( que sortira la nota) surt, pero sino ,ja la pots esperar....esperar.... i a més a més , una nota final d'assignatura que et diguin" les notes sortiran el dia X" i deprés que sortin el dia X+5, pos no fa gens de gràcia.....
Jo he estat esperant mes de 3 setmanes. Crec que fins i tot he arribat al mes esperant
Deu meuu, un mes...........

jo si hem passa algu semblant , me'n vaig cap al Sindic de greuges, de la facultat y alee, a presentar la queixa corresponent, ara be, em de mirar si l'examen era de convocatoria ordinaria, o si era un parcial d'aquests que el profe fa , pero de'ls que no te l'obligació, etc...
Hola! Aquí uno de Sant Felliu de Llobregat, pero que ha pasado la mayor parte de su vida en Murcia.

Este post me va a venir de perlas para repasar la escritura en catalán, que la tengo muy muy olvidada, así que como a partir de este post escribiré en catalán, me haríais un grandisimo favor si me marcarais las faltas de ortografía o gramatica que vaya cometiendo.

Muchas gracias por adelantado. ;)

Sheaehn.
sheaehn escribió:Hola! Aquí uno de Sant Felliu de Llobregat, pero que ha pasado la mayor parte de su vida en Murcia.

Este post me va a venir de perlas para repasar la escritura en catalán, que la tengo muy muy olvidada, así que como a partir de este post escribiré en catalán, me haríais un grandisimo favor si me marcarais las faltas de ortografía o gramatica que vaya cometiendo.

Muchas gracias por adelantado. ;)

Sheaehn.


Benvingut company pero ja et dic jo que aqui la majoria fotem unes faltes d'ortografia garrafals xD
faltes d'ortografia... jo el primer XD


p.d. apustuflant!!!!!!!!! [qmparto]

Imagen
sheaehn escribió:Hola! Aquí uno de Sant Felliu de Llobregat, pero que ha pasado la mayor parte de su vida en Murcia.

Este post me va a venir de perlas para repasar la escritura en catalán, que la tengo muy muy olvidada, así que como a partir de este post escribiré en catalán, me haríais un grandisimo favor si me marcarais las faltas de ortografía o gramatica que vaya cometiendo.

Muchas gracias por adelantado. ;)

Sheaehn.

buff, a quin lloc has vingut, aqui fem mes faltes d'ortografia que un grup de canis escribint en japones xD
Namco69 escribió:
sheaehn escribió:Hola! Aquí uno de Sant Felliu de Llobregat, pero que ha pasado la mayor parte de su vida en Murcia.

Este post me va a venir de perlas para repasar la escritura en catalán, que la tengo muy muy olvidada, así que como a partir de este post escribiré en catalán, me haríais un grandisimo favor si me marcarais las faltas de ortografía o gramatica que vaya cometiendo.

Muchas gracias por adelantado. ;)

Sheaehn.

buff, a quin lloc has vingut, aqui fem mes faltes d'ortografia que un grup de canis escribint en japones xD

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Namco69 escribió:
sheaehn escribió:Hola! Aquí uno de Sant Felliu de Llobregat, pero que ha pasado la mayor parte de su vida en Murcia.

Este post me va a venir de perlas para repasar la escritura en catalán, que la tengo muy muy olvidada, así que como a partir de este post escribiré en catalán, me haríais un grandisimo favor si me marcarais las faltas de ortografía o gramatica que vaya cometiendo.

Muchas gracias por adelantado. ;)

Sheaehn.

buff, a quin lloc has vingut, aqui fem mes faltes d'ortografia que un grup de canis escribint en japones xD

Oooh
[qmparto]
[qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto]
[qmparto]
Es más parecido que el portugués, si les leo de una los entiendo y todo. Por lo menos cuando escriben, que en cataluña a los pocos que hablaban catalán (fui a zona turística) no les entendia nada.

En fin, me despido porque no teno nada que hacer en este hilo.

Saludos.
(mensaje borrado)
(mensaje borrado)
David_VTE tio, pero el citis encara que sigui utilitzant spoilers xD
quin fastig de gent, per cert, com han anat per aqui les vacances de setmana santa?
sergiss4 escribió:quin fastig de gent, per cert, com han anat per aqui les vacances de setmana santa?

masa curtes.
Aqui otro catalan de Tarragona!! Vila-Seca para ser mas exacto XD
Namco69 escribió:
sergiss4 escribió:quin fastig de gent, per cert, com han anat per aqui les vacances de setmana santa?

masa curtes.

aixo no cal dir-ho XD , jo apart d'aixó aburrides. Ens han manat una burrada de feina, no ho entenc, al meu insititut sempre manen més feina per semana santa que hi ha menys temps que per nadal, llavors cuasibé no manen res i tenim gairebé 3 setmanes. fills de putaaaaaaaaaaaa [+furioso] [+furioso] ratataaaa
Feia com 3 anys que no xerraba català, i això que a l'institut era "obligatori", pero jo passaba i xerraba en castellà XD

Em costa bastant escriure, y xerrar encara mes...

Joder como cuesta XD
toni_23 escribió:Feia com 3 anys que no xerraba català, i això que a l'institut era "obligatori", pero jo passaba i xerraba en castellà XD

Em costa bastant escriure, y xerrar encara mes...

Joder como cuesta XD

Jo fa mes encara. En l'institut parlavem tots en castellà. Per sort encara recordo l'idioma per el K3 (ara conegut com canal super 3.), els llibres de harry potters que els he llegit en català i algun amic que el parla sempre.

Aixo si, l'ultim cop que vaig intenta parla en catala (no escrit) es van riure de mi i tot perque o feia fatal xD
Es que quan fa temps que no parles no et surten les paraules.
Doncs, si. Jo porto 3 anys vivint a Málaga i ara em costa tela parlar en català. I em fa rabia perque han sigut 21 anys parlant en català.
"I s'ha demostrat s'ha demostrat que mai ningú no ens podrà tòrcer" :p
Es que encara estic eufòrica pel partit
CATALAN COMBO BREAKER!
Haruhi!!! m'encanta aquesta serie. A veure si tinc sort y d'aqui a 3 messos em regalen la primera novela per l'aniversari.
Que mort que està aixó.... No hi ha ningú de Lleida per aqui? Com aneu passant la festa major? Jo ahir vaig anar al concert de muro i the real Mckenzies^^. Bé també vam veure el de karbunko y un altre grup que va tocar abans de muro, a la cantant se li van trencar els pantalons de cuir per la part de darrera [carcajad] . I vaig poder agafar una pua de les que anaven tirant pel public els de muro XD
Algu ha anat al saló del comic? Mare meva quina desepció...
Namco69 escribió:Algu ha anat al saló del comic? Mare meva quina desepció...

Per? Que ha passat?
sergiss4 escribió:
Namco69 escribió:Algu ha anat al saló del comic? Mare meva quina desepció...

Per? Que ha passat?

Res... pero no se, m'esperava mes. Als stands hi havia poca cosa, i a mes hi havia poc ambient.
Namco69 escribió:
sergiss4 escribió:
Namco69 escribió:Algu ha anat al saló del comic? Mare meva quina desepció...

Per? Que ha passat?

Res... pero no se, m'esperava mes. Als stands hi havia poca cosa, i a mes hi havia poc ambient.

Faltava el son goku 2 del APM? xD
sergiss4 escribió:Faltava el son goku 2 del APM? xD

Jo crec que faltava de tot xD.
sergiss4 escribió:Que mort que està aixó.... No hi ha ningú de Lleida per aqui? Com aneu passant la festa major? Jo ahir vaig anar al concert de muro i the real Mckenzies^^. Bé també vam veure el de karbunko y un altre grup que va tocar abans de muro, a la cantant se li van trencar els pantalons de cuir per la part de darrera [carcajad] . I vaig poder agafar una pua de les que anaven tirant pel public els de muro XD


No de Lleida no hi ha ningú. Però que no t'has mirat el primer post? si ens tens a tots fitxats alla home...
sergiss4 escribió:Que mort que està aixó.... No hi ha ningú de Lleida per aqui? Com aneu passant la festa major? Jo ahir vaig anar al concert de muro i the real Mckenzies^^. Bé també vam veure el de karbunko y un altre grup que va tocar abans de muro, a la cantant se li van trencar els pantalons de cuir per la part de darrera [carcajad] . I vaig poder agafar una pua de les que anaven tirant pel public els de muro XD


eiii!! no ens podem queixar ^^ la festa major, com sempre, a pasar-ho be, encara que jo per la nit no vaig als concerts, tinc un fill d'un any i no es plan d'anar amb ell de concerts xD. Hem reservo per l'aplec, sort dels avis....
Si que ni ha algun, Juriolo, Joel94... pero a mi encara es hora que mi fiquin, si fa un any que no s'actualitze......

mrt escribió:
sergiss4 escribió:Que mort que està aixó.... No hi ha ningú de Lleida per aqui? Com aneu passant la festa major? Jo ahir vaig anar al concert de muro i the real Mckenzies^^. Bé també vam veure el de karbunko y un altre grup que va tocar abans de muro, a la cantant se li van trencar els pantalons de cuir per la part de darrera [carcajad] . I vaig poder agafar una pua de les que anaven tirant pel public els de muro XD


eiii!! no ens podem queixar ^^ la festa major, com sempre, a pasar-ho be, encara que jo per la nit no vaig als concerts, tinc un fill d'un any i no es plan d'anar amb ell de concerts xD. Hem reservo per l'aplec, sort dels avis....


No se on acabe més beguda la gent, a la festa major o a l'aplec xDDDD
Pero e, que jo no vaig buere ni gota d'alcohol ahir :)

EDIT: a i l'amic mrt XD
soc castellanoparlant i estic en aquest moment estudiant per al mitjà (nivell C), que el necessite per treball, així que aquest fil em ve perfecte!

Ací on viu no hi ha ningú que parle valencià, volia que em resolguéreu un dubte:

Quan useu "per" o " per a " davant d´un verb en infinitu?? podríeu posar alguns exemples?

Agradeixeria que em diguéreu les incorrecions que tinc al escriure....

1 salut
Oigan soi medio catalan,entiendo los mensajes xDDDDDD,y eso que soi andaluz [qmparto]
vizcaino escribió:soc castellanoparlant i estic en aquest moment estudiant per al mitjà (nivell C), que el necessite per treball, així que aquest fil em ve perfecte!

Ací on viu no hi ha ningú que parle valencià, volia que em resolguéreu un dubte:

Quan useu "per" o " per a " davant d´un verb en infinitu?? podríeu posar alguns exemples?

Agradeixeria que em diguéreu les incorrecions que tinc al escriure....

1 salut

t'he subrallat les errades que es veien més (no m'hi he esmerat gaire) i per l'altre part, ho tinc al llibre de català, que ara no tinc aquí, però si vols demà t'envio una foto de la pag. on ho posa.
edit: xo també ho diu aqui http://esadir.cat/sintaxi/prepperpera


necessite = Necessito
parle = parla
agradeixeria = Agrairia
Un català més que s'afegeix al fil Imagen
Tempus_Fugit escribió:
vizcaino escribió:soc castellanoparlant i estic en aquest moment estudiant per al mitjà (nivell C), que el necessite per treball, així que aquest fil em ve perfecte!

Ací on viu no hi ha ningú que parle valencià, volia que em resolguéreu un dubte:

Quan useu "per" o " per a " davant d´un verb en infinitu?? podríeu posar alguns exemples?

Agradeixeria que em diguéreu les incorrecions que tinc al escriure....

1 salut

t'he subrallat les errades que es veien més (no m'hi he esmerat gaire) i per l'altre part, ho tinc al llibre de català, que ara no tinc aquí, però si vols demà t'envio una foto de la pag. on ho posa.
edit: xo també ho diu aqui http://esadir.cat/sintaxi/prepperpera


necessite = Necessito
parle = parla
agradeixeria = Agrairia



Moltíssimes gràcies per ajudarme!!!! No coneixia eixa pàgina, està perfecta, me la guarde!!
I pel que fa a les errades:
-parle crec que és subjuntiu, i estaria bé
-necessite l´he buscada al diccionari i diu que:
Present
necessite
necessites
necessita
necessitem
necessiteu
necessiten
-Agradeixeria me l´he inventada jejejeje

Moltíssimes gràcies de nou!!!
Tempus_Fugit escribió:
vizcaino escribió:soc castellanoparlant i estic en aquest moment estudiant per al mitjà (nivell C), que el necessite per treball, així que aquest fil em ve perfecte!

Ací on viu no hi ha ningú que parle valencià, volia que em resolguéreu un dubte:

Quan useu "per" o " per a " davant d´un verb en infinitu?? podríeu posar alguns exemples?

Agradeixeria que em diguéreu les incorrecions que tinc al escriure....

1 salut

t'he subrallat les errades que es veien més (no m'hi he esmerat gaire) i per l'altre part, ho tinc al llibre de català, que ara no tinc aquí, però si vols demà t'envio una foto de la pag. on ho posa.
edit: xo també ho diu aqui http://esadir.cat/sintaxi/prepperpera


necessite = Necessito
parle = parla
agradeixeria = Agrairia

Sobre el verbs, depén de la zona (català de barcelona = necessito, "català" de valència = necessite)
I sobre el "per" y el "per a", el truc és per = por y "per a" = para
Però si dius "vinc aquí per fer els deures" pot significar tant "por" que "para". Així es la normativa catalana [carcajad]
http://www.tv3.cat/videos/2935290/Adeu-Espanya
Algu el va veure ahir? Em va semblar bastant interessant, el penjo aqui per a qui li pugui interessar :)
L'acabo de veure (gràcies per el link sergiss4). Sincerament, no m'ha deixat indiferent. No soc independentista ni molt menys (de fet soc valencià), pero porto 4 anys aqui a catalunya ja i desde figueres fins l'ebre m'encanta la seva cultura, la seva forma de "ser" diferent.

Pero era dels que pensaba que no fos posible, ni viable una Independencia de Catalunya... pero despres de veure el documental.... indiferent no m'he quedat, de fet... ho veig bastant viable, i per damunt de tot, prosper per a la gent catalana.

M'ha agradat molt, si senyor.
d4rkb1t escribió:L'acabo de veure (gràcies per el link sergiss4). Sincerament, no m'ha deixat indiferent. No soc independentista ni molt menys (de fet soc valencià), pero porto 4 anys aqui a catalunya ja i desde figueres fins l'ebre m'encanta la seva cultura, la seva forma de "ser" diferent.

Pero era dels que pensaba que no fos posible, ni viable una Independencia de Catalunya... pero despres de veure el documental.... indiferent no m'he quedat, de fet... ho veig bastant viable, i per damunt de tot, prosper per a la gent catalana.

M'ha agradat molt, si senyor.

Me'n alegro que t'hagi agradat :p Veia el fil catala una mica mort i volia veure si aixi s'anima una mica.
sergiss4 escribió:http://www.tv3.cat/videos/2935290/Adeu-Espanya
Algu el va veure ahir? Em va semblar bastant interessant, el penjo aqui per a qui li pugui interessar :)

Molt interessant el video. M' ha agradat molt la representació amb els playmobils XD

PD: Algú sap on puc trobar l' article que va escriure en Ferran Monegal sobre l' Andreu Buenafuente? Esque l' he buscat pel google pero no aconsegueixo trobar-lo. Imagen
vizcaino escribió:...

El que t'ha corregit el Tempus Fugit no eren errors sinó variacions lingüístiques segons el territori (dialèctes).
Té, et pot servir d'ajuda: http://www20.gencat.cat/portal/site/Lle ... ialtoken=1

Si necessites alguna altra cosa cosa pregunta
A veure nenes, necessito la vostra ajuda.
Com puc anar desde Lleida a Roses? se que com a mínim hauré d'agafar el tren fins Barcelona i d'allà anar cap a Girona, però i després? Hi ha trens o busos?
Hazard escribió:A veure nenes, necessito la vostra ajuda.
Com puc anar desde Lleida a Roses? se que com a mínim hauré d'agafar el tren fins Barcelona i d'allà anar cap a Girona, però i després? Hi ha trens o busos?

Sense tenir-ne molta idea, l'eixbus fins a Girona i allà suposo que hi haurà algun bus cap a Roses.
Hi ha lloc a la llista per un nano de Granollers? [ayay]
3095 respuestas