Monster Hunter World

1, 2, 3, 4, 5, 61183
Miraii
Adicta
152 mensajes
desde jun 2017
en Barcelona
Nuevas características anunciadas:

- Monster Hunter: World has been in development for four years.

- Originally, it was going to be called "Monster Hunter 5", but the development team really liked the name, "World" (Japanese ワールドGuiño.

- The Base Camp spawns in random places. Each time a hunt starts, hunters will be at a different Base Camp.

- Hunters can change weapons and armor midhunt by going to the Base Camp.

- This feature was added due to there usually being multiple large monsters in an area and from each having a different strength or weakness.

- Hunters can now hunt freely without being held back by the main objective/quest, even if the quest is complete. Hunters can hunt freely without any limits now.

- Hunters use Scout Flies as guides to help them navigate the area if they can't find the monster and to find certain items, including drool and footprints.

- The monsters can easily change the environment you are fighting in with certain attacks and destroying certain objects.

- Each large monster in a location has a territory in a certain part of the area. In some cases, hunters may need to lure another threat into their territory in order to get their target to reveal itself.

- By hiding from monsters, hunters can avoid fighting them or prepare for a silent escape from the battle.

- Capcom thought about giving the monsters health bars due to a majority of people. Globally, fans requested for a way to see how much damage they were dealing, so Capcom decided to add damage numbers to the this game.

- The Quest Giver was fully voiced in English, and she sent the hunter on a quest to hunt an Anjanath, the T-rex-like monster shown in the reveal.

- Hunters can quickly pick up resources as they run by, meaning you don’t have to stop and wait for foraging animations.

- Day and night cycle is realtime
Capell
Alan Wake's Fan
10.151 mensajes
desde jun 2009
en Sevilla
Editado 1 vez. Última: 14/06/2017 - 14:45:36 por Capell.
@Miraii Básicamente, viendo eso, han hecho una cosa muy parecida a la que yo dije que sería la hostia en un Monster Hunter. Vamos, un Monster Hunter de mundo abierto en el cual haya diferentes ecosistemas y que cada wyvern viva en un ecosistema diferente y de la suficiente libertad como para ir a cazar sin necesidad de misiones. Chapó, le tengo muchísimas ganas a este juego habiendo vivido con esta saga desde el primero en PS2 (que compré el adaptador ethernet exclusivamente para jugar a este juego y viciabamos mi primo y yo en mi casa sin parar xD)

PD: Lo que no me termina de convencer es que se vea el daño que le haces a los monstruos. Antes te guiabas por cosas como una cojera, un cambio en alguna parte de algún monstruo o algo así para saber si quedaba mucho o no para matarlo. Eso en mi opinión si es una cagada.
Betolla
MegaAdicto!!!
705 mensajes
desde mar 2016
Editado 1 vez. Última: 14/06/2017 - 15:29:54 por Betolla.
@Capell lo de ver el daño que haces es simplemente eso, el daño que haces con tus ataques, nada que ver con saber si le queda mucha o poca vida al monstruo (sigue sin haber barra de vida) e igualmente han dicho que lo puedes desactivar, asi que da igual en realidad.
¿Entonces el tiempo que tienes para cada misión lo han quitado?
Zyan
MegaAdicto!!!
1.931 mensajes
desde jul 2014
en España, Sevilla.
A mi eso del daño me gusta mucho, ayudará a ver que armas y elementos harán más daño o menos, y mientras se pueda quitar mediante opciones, podrá contentar a todos, modo clásico sin números y modo con, lo veo xd

Lo de mundo abierto también es algo que necesitaba ya en un MH, pero bien implementado, y parece que lo estará....

Soy un enorme seguidor de saga, las últimas entregas de DS no me gustaron nada por sus sistemas de combate, pero este me hipnotiza lo que he visto.

Que ansias.
Kirameki
MegaAdicto!!!
3.339 mensajes
desde may 2011
david14mh escribió:¿Entonces el tiempo que tienes para cada misión lo han quitado?

Sí. Y a mí, es lo primero que me hace plantearme la compra. Odio ir a contrarreloj, aunque tenga tiempo de sobra, pero es algo que odio. Prefiero ir a mi bola y perderme lo que quiera.
Kirameki escribió:
david14mh escribió:¿Entonces el tiempo que tienes para cada misión lo han quitado?

Sí. Y a mí, es lo primero que me hace plantearme la compra. Odio ir a contrarreloj, aunque tenga tiempo de sobra, pero es algo que odio. Prefiero ir a mi bola y perderme lo que quiera.

Pues a mi me gustan ambas opciones.

Que te dejen libertad para ir a tu Xxta bola y con límite de tiempo para darle tensión a la partida.
Miraii escribió:Nuevas características anunciadas:

- Monster Hunter: World has been in development for four years.

- Originally, it was going to be called "Monster Hunter 5", but the development team really liked the name, "World" (Japanese ワールドGuiño.

- The Base Camp spawns in random places. Each time a hunt starts, hunters will be at a different Base Camp.

- Hunters can change weapons and armor midhunt by going to the Base Camp.

- This feature was added due to there usually being multiple large monsters in an area and from each having a different strength or weakness.

- Hunters can now hunt freely without being held back by the main objective/quest, even if the quest is complete. Hunters can hunt freely without any limits now.

- Hunters use Scout Flies as guides to help them navigate the area if they can't find the monster and to find certain items, including drool and footprints.

- The monsters can easily change the environment you are fighting in with certain attacks and destroying certain objects.

- Each large monster in a location has a territory in a certain part of the area. In some cases, hunters may need to lure another threat into their territory in order to get their target to reveal itself.

- By hiding from monsters, hunters can avoid fighting them or prepare for a silent escape from the battle.

- Capcom thought about giving the monsters health bars due to a majority of people. Globally, fans requested for a way to see how much damage they were dealing, so Capcom decided to add damage numbers to the this game.

- The Quest Giver was fully voiced in English, and she sent the hunter on a quest to hunt an Anjanath, the T-rex-like monster shown in the reveal.

- Hunters can quickly pick up resources as they run by, meaning you don’t have to stop and wait for foraging animations.

- Day and night cycle is realtime

Muchas gracias por la info , con usuarios asi es un gustazo entrar [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] .
Krisalid
MegaAdicto!!!
792 mensajes
desde abr 2007
en Pais Vasco
Que subidon me han dado estos de capcom [tadoramo] despues de mil años volvemos a tener un MH.
ivanff12
MegaAdicto!!!
786 mensajes
desde sep 2012
Kirameki escribió:

Sii perfecto que lo hayan quitado , a mi tampoco me gustaba.
1, 2, 3, 4, 5, 61183