Catalans aixakeuvus xD (#37)

no m'esperava que estigues tant bé perdidos.
com puc haver vist tantes series en tant poc temps.
Aya_cat escribió:
et quedes sens bombons ^^


Ja no els vull xDDDD [ayay]
oscuros escribió:de quin fansub parleu lodis¿?

Del Death fansub que subtitulen Death Note


Lodis, per mes que miro a la web no veig res d'especial [rtfm]
[poraki] normal, ets un noi, que has de saber buscar i trobar coses [angelito] [sati] [qmparto]
Dios, voy a salir con gente de la FIB
lodis escribió:[poraki] normal, ets un noi, que has de saber buscar i trobar coses [angelito] [sati] [qmparto]

Deixa de riure't de mi diga'm que és? [Ooooo]


morr escribió:Dios, voy a salir con gente de la FIB

Quin perill xDDD

Que vagi be
i q tl ho fa death fansub, jo estava seguin yume animex fansub ja q AU ja va deixar de fer-ho...
madre mia que pedazo de resaka...

emepzamos a beber a las 5-6, calleron ahi 2 litros de cerveza Heineken y una murphy's. Luego fuimos al Perez, en Marina, ahi calló un litro de cali y dos medianas...de ahi nos fuimos al hijos de cain, 2x1 de cubatas hasta la 1, y de camino nos encontramos unos colegas que conociamos de un foro de metal que eran de mallorca, jajajam enuda farra nos pegamos xDDD, despues de pagar 3 cubatas, es decir, beberme 6 cubatas xDDDD, nos fuimos al dixies, donde acabe con otro....a eso de la 1 estabamos de nuevo en el perez, donde, para 10 pillamos 12 litros de calimocho en una especie de tubos gigantes que se alargan y se alargan y abajo hay un grifito, para que uno se sirva...que hijos de puta, menudo cogorcio pillé xDDD, luego hizimos tratos inmejorables con moros (4 latas 1 € xDDD) y acabamos en el ceferino escuchando barrikada y demás chorrada punkera española hasta la hora del metro xDDDDDD.

total,

2 l. Heineken Barril
1 l. de Cali
2 Medianas estrella galícia.
7 cubatas beefeater con red bull.
12 l. de cali para 10.

por no hablar de los chupitos que nos regalaba el dueño del perez x ser mi cumple, xDDD, como nos quiere jajaja.



Saludos! [beer]


PD: los puros tambien cayeron, que grande que es fumarse uno despues con la taja xDDD.
joer... y ja pots aixecar-te després de beure tot això [tomaaa]
Menos mal, resulta que al final sólo había uno de la FIB, mi colega, y todo lo demás chicas valencianas, gente de arquitectura....

¡Ché qué noche más grande!

PD : Parecía que iba a ser una mierda la noche de ayer, y me lo acabe pasando estupendamente.

PD2: Ahora va una pregunta, ¿Por qué las mujeres creéis que los hombres que no tenemos vello en el pecho nos depilamos? ¿Sabéis que en España existen estirpes europeas que hemos evolucionado del mono, es decir, del español medio?

Imagen

PD3: Como dato curioso, ayer fue la primera vez en mi vida que usé el catalán como lenguaje preferente y casi exclusivo en las noches de fiesta de estas medio-cubateras, medio-discotequeras.
morr escribió:PD3: Como dato curioso, ayer fue la primera vez en mi vida que usé el catalán como lenguaje preferente y casi exclusivo en las noches de fiesta de estas medio-cubateras, medio-discotequeras.


[MODE etc ON]
Doncs és una bona manera de relacionar-te amb les 'estirpes' europees que han evolucionat del mono. [poraki]
[MODE etc OFF]
oscuros escribió:i q tl ho fa death fansub, jo estava seguin yume animex fansub ja q AU ja va deixar de fer-ho...



jo vaig començar amb AU, però tenint un amic al fan sub de death... ^_^ jeje val la pena, a més les DD funcionen molt bé.


morr cada vegada em sorprens més XD les teves sortides jajaja.


el sserj ja està inmunitzat al alcohol [sonrisa]
lodis escribió:morr cada vegada em sorprens més XD les teves sortides jajaja.


Jajaja, es que es verdad, la valenciana pesadísima durante 5 minutos, mirando y palpando si estaba depilado o no. Jajjaa, ahora que lo pienso le podría haber hecho lo mismo yo con la tontería.

Me encanta el catalán de las valencianas.

Y atención al dato, porque hoy en una conocida discoteca barcelonesa, donde van colegas míos currelas que tienen fiestra privada mediamarkt, tengo barrrrrrrraaaaaa libre!!!!!!!!!!!!!!!! MI SUEÑO

Ven Jackie ven, ven voll..........todas mías.

PD: Canta a la vida, alegría de vivir, para disfrutar cantar, canta y sé feliz!
sgaesux escribió:[MODE etc ON]
Doncs és una bona manera de relacionar-te amb les 'estirpes' europees que han evolucionat del mono. [poraki]
[MODE etc OFF]

[qmparto][qmparto]
D'aquí a res el morr serà un xoto [poraki]
eTc_84 escribió:[qmparto][qmparto]
D'aquí a res el morr serà un xoto [poraki]


¿Qué es un xoto?
ara mateix amb la barra lliure, va més per el camí del seerj XD

nose jo si li hagués fet gràcia si li fas tu lo mateix jujuju
Arribo tard ho se, però afexiu-me a la llista!!!!!
Natsu escribió:Arribo tard ho se, però afexiu-me a la llista!!!!!


benvingut Natsu!!


la llista sempre està oberta ^_^ quant el digijos la actualitzi ja t'hi afegirà ^_^
Benvingut Natsu!


Aquesta nit festa!!
[babas]
marxu a veure una peli.


aya si després et pases envia'm mp que m'enchufaré que t'he d'explicar unes coses [plas]

[bye]
lodiss aqui tic
bona nit a tots ^^
Bona nit


Que calmat esta això...
ya ves + de 1h entre el últim post meu i el de aya... XD jaja
estaran tots tajant-se XD!
Aya_cat escribió:estaran tots tajant-se XD!

No et creguis xDD

Jo fins les 12 i pico no marxo, i a més avui farem el cubata/birra de rigor i llestos, que avui toca conduir xD
els cuabates de rigor...

millor tot el fil per nosaltres...jo fins el pont faré bondant ^_ ^
jo despres del pont ^^ tinc festes d'aniversari (incluida la meva) i que la gent es prepari XD!
lodis escribió:els cuabates de rigor...


Pos no, és raro el dia que me'n bec més d'un, com a molt n'he arribat a veure dos.

Tinc col·legues que se la juguen benbent més, però jo passo.



Lo curiós és que amb 4 anys de carnet, encara no m'hagin parat per bufar xDD
Toquem fusta



salut

PD: Soc jo, o eol va fatal últimament?
Cafetino escribió:
Pos no, és raro el dia que me'n bec més d'un, com a molt n'he arribat a veure dos.

Tinc col·legues que se la juguen benbent més, però jo passo.



Lo curiós és que amb 4 anys de carnet, encara no m'hagin parat xDD

Toquem fusta




salut
no és per ser gafe, pero avui que t'hi jugues que et paren!

es que no quan tens sort no es diu u.u si ho fas la perds
Aya_cat escribió:es que no quan tens sort no es diu u.u si ho fas la perds

I ara, ho he dit un piló de cops i encara res ^^
Tornem a tocar fusta xD
Cafetino escribió:I ara, ho he dit un piló de cops i encara res ^^

Tornem a tocar fusta xD


jo es que ho dic perque una vegada vaig dir"jo mai m'he torçat ni trencat res" i dos hores més tard en un partit de volei em vaig torçar el turmell U.U

i dos mesos després em vaig torçar l'altre despres de fer un comentari semblant

toquem fusta
Cafetino escribió:
Pos no, és raro el dia que me'n bec més d'un, com a molt n'he arribat a veure dos.

Tinc col·legues que se la juguen benbent més, però jo passo.



Lo curiós és que amb 4 anys de carnet, encara no m'hagin parat per bufar xDD
Toquem fusta



salut

PD: Soc jo, o eol va fatal últimament?


Bebente dos cubates no notes res i te la jugues a k si et fan bufar dongui positiu (depen l'hora i el temps k fassi que has begut).
Jo quan condueixo mai bec ningun cubata, alguna birra si pero casi res.

Jo avui no surtire k dema he de enllestir en gran part una practica de merda per la uni, un programa, i ha de estar fet pel dilluns despres de pont i l'ultim dia per fer preguntes al profe es dimarts
NGC escribió:
Bebente dos cubates no notes res i te la jugues a k si et fan bufar dongui positiu (depen l'hora i el temps k fassi que has begut).
Jo quan condueixo mai bec ningun cubata, alguna birra si pero casi res.

Home, normalment el cubata de rigor es fa a primera hora
va molt lent, des de fa...3 o 4 dies...

a nosaltres mai encara ens han parat per un control ^_^ però la que condueix casi mai beu, 1 cubata al principi del a nit i ja ta
Nosaltres encara sortim per aqui i si no el metro.. ens ho montem de manera que ningu hagi d'agafar el cotxe.. perque o bé s'estan treient el carnet o be no tenim l'edat XD!
Jjaja, la que me espera esta noche después de estar con un colega bebiendo 15 sidriñas, y que llevo ya una papa descmounal.
Collons, això no és catalans aixakeuvus, sino emborratxeu-vos xDDD

kurras, avui t'he vist un pèl perdut xDDD
desde las 5 bebiendo xDD


me voy al bar de un colega de san adrian, 3 guiness especial export, que como suben las warras, luego 5 medianas con mi primo que me encuentro por ahi, mas adelante, en el valhalla, 2 litros de heineken y una guiness, luego en el perez 2 medianas, luego en el hijos 4 cubatas y en el dixies otro, para acabar otra vez en el perez con 3-4 voll damms xDDD.
Que fín de semana más jodidamente raro y surrealista. Encima me he dejado casi 100€ en puto fin de semana, que los necesito para el siguiente.

Joder, habré de currar más esta semana cagon dios.
Bona tardaa

Avui es el meu Sant!!! Gran festival ahir per celebraroo!! [tadoramo]
I avui dinar familiar.. [burla3]
Cafetino escribió:kurras, avui t'he vist un pèl perdut xDDD
osti, io et vaig veure? Es que no menrecorduu, nava rematadament pet.. XD



PD: Les noies ens feu anar per on voleu..
Dinar a les 5 de la tarda? xDD

kurras escribió: osti, io et vaig veure? Es que no menrecorduu, nava rematadament pet.. XD

No cal que ho juris [jaja]
Cafetino escribió: Dinar a les 5 de la tarda? xDD

Es lu que tenen els dinars familiars.. que s'acaba tard, i io amb tota la resaca..I a sobre avui era l'amfitrio..
[qmparto]

Que dolents que son els 2x1, i més si fas 2 per cadascun
[sonrisa]
kurras escribió:
Que dolents que son els 2x1, i més si fas 2 per cadascun
[sonrisa]

El music hall es tot un perill en aquests temes [carcajad]


PD: Per cert, felicitats :p
felicitats kurras

jo acabo de sortir d'un dinar familiar XD!
Mirad esto y flipad:

http://www.youtube.com/watch?v=VzwY-bWzc4c

Es una cosa alucinante, sublime, quién estuviera allí!
felicitats kurras!!

jo avui he passat un dia interesant dedicat a la cuina [babas]
Bona nit

Tota la maleïda tarda acabant una practica per demà.
Que per cert, demà al matí ens porten d'excursió a veure el mare nostrum n_n

salut
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711