Catalans aixakeuvus xD (#37)

seerj escribió:me cago en los muertos del musikcube, casi borro discos de ACDC por culpa suya, ya está eliminado ese ente subversivo enviado por DIOS para destruir a los servidores de Satán y los dioses verdaderos del Asgard!

me quedo con el WMP de momento, ale xDDD

Has d'anar amb compte que fas, recorda que les restes d'alcohol a la teva sang en poden ser la causa xDDDD

Encara que té delicte utilitzar el WMP, el dia menys pensat et fotra el DRM per on menys t'ho esperis.
La bufanda del west ham es simplemente bestial, y la banderita con el plus ultra me lo pone palote xDDDDDDDDDDD.

Los pelos no se cortan, no me dejan. De aquí unos 6 meses volveran a estar cortitos.
wenas!! ja estic per aquí

vaia tarda més tranquileta que he passat, he firmat el contracte, atenció porteu-vos bé que faré d'ajudant de santa ^_^ jaja, no es conya, 1 setmana fen d'elf (6h al dia on he de estar sentada en un trineu i fen-me fotos amb els crios ^_^ jeje) i la pasta no esta gens mal XD

a sobre curro molt aprop de casa i només als matins jeje he pogut triar horari i tot
quin morro >.< jo segueixo deixant curriculums, acabare treballant al mcdonals cosa que no vull q tengo enxufe
U.U
Y no dices nada de mi megafoto, vaya decepción lodis, encima que me lo curro cawento .

Ostia, los de vueling estos son la polla, la mejor compañía con la que estoy tratando de momento de vuelos baratos - y he estado en varias-

Información de la reserva
Fecha de reserva: Lunes, 04 Dic 06

Estado: CONFIRMADO

Detalles del vuelo
De Barcelona (BCN) a Madrid (MAD)
Fecha: Viernes, 08 Dic 06
Hora de salida: 15:35
Hora de llegada: 17:00
Número de vuelo: VY1022
Terminal: B
amb lo lent que va eol, no he vist la foto fins despres de posar el post...


estoooo sin coments, maca la bandera XD

el de la foto ets tu??
WINAMP RULES!!! n'estic fins els collons dels programes que ho intenten automatitzar tot, els mp3's els tinc en carpetes ben classificats i arrosego el k vui escoltar al winamp i llestos.

Els cabrons dels profesors ens van vendre, al principi de la uni, l'emacs com el millor editor i el curs seguent s'en va anar a pendre pel cul i desde aleshores utilitzo el kwrite on ctrl+c es copiar i no fa coses rares.
I quan sapiga com posar el "classpath" a l'eclipse adeu kwrite xDD
A tot aixo per fer java, haviam kuan començo a fer c++ i puc dir jo si envio per parametres o referencia i no he de fer envoltures.

Cafetino, el marenostrum l'utilitza deu nostre senyor per conectarse al messenger per aixo esta dintre una esglesia xDD

PD: Eol va com el cul
lodis escribió:amb lo lent que va eol, no he vist la foto fins despres de posar el post...


estoooo sin coments, maca la bandera XD

el de la foto ets tu??


Claro, ¿quién coño iba a ser?
Hola nens i nenes!

Re... que passaa per aqui aprop i venia a saludar.

Moltes felicitats seerj && Gerim !! (o hyvää syntymäpäivää com diuen los de aquí dalt).

PD: Pa escoltar musica MPD. Period.
PD2: La de aixakeuvus que m'he perdut ^^U

Salut!
Republicààààààààààà [tadoramo][tadoramo]

Un altre desaparegut que es passa pel fil XDXD

Què tal les finlandeses (o fineses?)


XDXD
Diosssssssssss, desgracia, puedes postear una mini-crónica de tu esta ncia en ese país? Me interesa muchísimo.
quelcom escribió:Hola nens i nenes!

Re... que passaa per aqui aprop i venia a saludar.

Guaita'l ell, com es nota que esta perseguint noies pel nord xDDD

quelcom escribió:Moltes felicitats seerj && Gerim !! (o hyvää syntymäpäivää com diuen los de aquí dalt).

Mare meva, la pronunciació deu fer molta por [+risas]


quelcom escribió:PD: Pa escoltar musica MPD. Period.

bahhh, on estigui el meu preciat amarok :Ð



salut [beer]
morr, ja m'ho penso que ets tu, era per confirmar-ho XD

[qmparto]
eTc_84 escribió:A veure si deixes de treballar per C's i et passes més [poraki], que ara ja tenim dos adictes als núvols roses al fil... va degenerant [mad][mad][mad]
Algun dia veureu la llum i vindreu a treballar amb el Boadella i amb mi [poraki]



morr... [careto?]
Gerim escribió:Algun dia veureu la llum i vindreu a treballar amb el Boadella i amb mi [poraki]

Qui diu llum, diu un ambientador de WC per tapar la pudor xDDDD
Lodis, per fi m'ha arribat m'ha arribat el CD ^^

S'ho han pres amb calma però ja el tinc aqui, moltes gracies [ok]


salut

PD: Ara et dec un CD/DVD X-D
Gerim escribió:morr... [careto?]


Gracias guapetón, hoy no me veréis por aquí que juega el Barcelona y hay que animar como sea.
Cafetino escribió:Lodis, per fi m'ha arribat m'ha arribat el CD ^^

S'ho han pres amb calma però ja el tinc aqui, moltes gracies [ok]


salut

PD: Ara et dec un CD/DVD X-D


mmmm... tu digam que tens i ja et diré ;) jeje.

ja ho vec ja que s'ho han agafat amb calma....

disfruta'l!!
me voy con la parienta al centro, y luego espero empezar la taja puentera, que os cunda a todos, no sea que no vuelva hasta dentro de unos dias xDDD.
que paseu bon pont a tots!!

aprofito ara que estaré bastant liada i no em pasaré molt per aquí ^_^
lodis escribió:mmmm... tu digam que tens i ja et diré ;) jeje.


Pos ja et rularé la llista un ratet que tingui :p



seerj escribió:me voy con la parienta al centro, y luego espero empezar la taja puentera, que os cunda a todos, no sea que no vuelva hasta dentro de unos dias xDDD.

lodis escribió:que paseu bon pont a tots!!

aprofito ara que estaré bastant liada i no em pasaré molt per aquí ^_^


Que us vagí bé, i no feu gaire entremaliadures X-D


----

Per la meva part, anire a fer el preescalfament del partit amb un colega al bar, i després reunió al pis d'un altre colega X-D


salut
et veig estressada lodis
bon pont a tots!! jo el passare de festa i fent treball de recerca U.U
oleeee ja portem dos gols jeje ^_ ^


una mica estresada si, es que avui no he fet res de res de feina i vmaos o mi poso ja a mirar apuns i fer esquemes o pringaré...
bueno, hoy tocataja, vete a saber cuando volveré a estar tan sobrio como ahora (solo llevo tres quintos y dos medianas).


PD: llevo dos dias yendo a la vila de la UAB y cascandome con los colegas unas cuantas chibecas mientras perseguimos gatos too ciegos y moraos ante los ojos incredulos de los residentes en la vila xDDD.
Ieps, faig un pas fugaç a casa per canviar-me i sortir porai a celebrar-ho ^^


salut [beer]
ja podem respirar tranquils ^_^
jo no ^_^

confiava en un 3 - 0 però no està gens mal ^_^

el fet que fos la meva porra no vol dir res...almenys tinc 4 puntets més jeje ^_^
jo no he fet porra pero si vols
jo confiava en 4-0somio massa tmb
jejeje

dona...tot es possible, però tant com 4...
somnis XD!

el dia de l'examen d'historia de l'art vaig tenir una visió: "la ratlla verda" me la sabia moltixim U.u i va i posa el pollock ...
el primer examen el vaig encertar XD!

pensava que amb el partit ^^ tambe podia venir la inspiració





tic boja [looco]
a mi també me pasa a vegades...jaja vaig somiar amb pollock caminant per el partenó tenin una xerrada amb dalí sobre freud... mortalisim, la clase de teoria del art em va afectar massa...

mmm la ratlla veda, no és de matisse??

edit: vale no dic res, va posar pollock al examen...llavors el somni del quadre..era un anterior? me perdut ^_^
vaig somiar amb la ratlla de matisse i va posar el `pollock U.u: Dali tambe mel sabia be es que la classe del gran masturbador va donar per molt
personalment el que també m'agrada molt és el de la persistència de la memoria ^_^
de preferit res U.u el meu es el guernica i sempre ho sera i hi havia un altra al llibre que ara no tel sabre dir pero enfins que hi han quadres que set queden!

i els resultats pos mira si encerto els marid-barça perque no puc encertar els resultats de la resta XD!
disme com era més o menys el altre quadre i et dic el títol...


el guernica, em va "decepcionar" vist de prop, nose me'l esperava més gran, suposo que per la importància de la obra i el moment històric reflexat, però tot i així, me'l imaginava més gran
Sol ixent !! ara ma surtit XD! A mi el guernica m'agrada perque nuse a casa tenim una reproducció (copia en petit ) d'aquest i jo desde petita l'he vist penjat al passadis, sempre m'he anat fixant amb els detalls i gracies a mi van descobrir la flor els meus pares XD!.i nuse és una cosa rara !
siii ja se quin vols dir, és molt maco. ^_^


bestial el primer capi de la sisena temporada, tenies raó, de moment tinc baixats fins el 8 ^_^
Uo com es nota que abunden les noies de lletres... i que passa amb les científiques?? [mamaaaaa]
jo et sabria parlar de quimica i fisica de 4t d'Eso si et serveix XD!

p.d: no se quin capitol és pero hi ha una escena boniiiiiiiiiiiiiiisima entre l'Emily i la mare del Logan que grande que grande
i com es nota Rouse que només parlem aya i jo jajaja.

jo es que la quimica la deixo per el novio ;) [plas]


de moment vaig per el 3 ^_^
Iepala,

eTc_84 escribió:Què tal les finlandeses (o fineses?)


Bé bé... rossetes elles [tomaaa] (hi ha cada monument que pa flipar [looco]).

morr escribió:Diosssssssssss, desgracia, puedes postear una mini-crónica de tu esta ncia en ese país? Me interesa muchísimo.


Si, de fet ho tenia pensat fer, però anaa apretat de temps al igual que avui (dijous he d'entregar un projectillo). Al divendres o pel finde me motivo i dono detalls d'aquest pais d'alcoholics.

Cafetino escribió:Guaita'l ell, com es nota que esta perseguint noies pel nord xDDD

Mare meva, la pronunciació deu fer molta por smile_[+risas]

bahhh, on estigui el meu preciat amarok smile_:Ð


Sempre pensant en lo unic XD

No, de fet tant pels catalans com pels espanyols es fàcil pronunciar finès. Logicament sempre hi han cosetes de l'estil "les jotes es pronuncien com ele geminada", però a grans trets la mateixa pronunciació que natros (una altra cosa es que s'entengui algo XD).

on estigui el teu preciat amarok i les seves 40000 dependències... [burla2]

Per cert, he anat a vere el barça al Chelsea Bar de Helsinki. Ja podeu endevinar a on vaig anar a vere els Barça Chelsea [tomaaa]

Salut!
Bona nit

Vaig amb una mica content xD


quelcom escribió:on estigui el teu preciat amarok i les seves 40000 dependències... [burla2]

Bé, s'ha de reconeixer que pels que no son usuaris de kde, a vegades fa pal posar les kdelibs i let qt :p

A mi em passa el mateix quan alguna aplicació em demana mig gnome per funcionar (com l'antic compiz)



---

Aya, lodis, no se us pot deixar soles al fil [looco]
papaaaaaa que vai portar ahir xD.

algu em recomana un convertidor de ogg a MP3 decente y de esos que no te joden a la mitad y te dicen que les compres ¿?
Osti tu, stic flipant, desde el #2 que no passava per aki i ja nem pel #37... [flipa] Aixo és fer-se notar ehhh! ;)

Seerj has provat el Free Rip?

Salut i força al canut
Cafetino escribió:
Aya, lodis, no se us pot deixar soles al fil [looco]



nosaltres li donem vida, fem que el fil estigui amunt i no hageu de buscar-lo ^_^ jeje
Soyu escribió:Osti tu, stic flipant, desde el #2 que no passava per aki i ja nem pel #37... [flipa] Aixo és fer-se notar ehhh! ;)

Seerj has provat el Free Rip?

Salut i força al canut
me pillat un, el One-click Audio Converter, que se acopla al windows encima de puta madre, assies de totes maneres :P
bon diaa..primer mati de festa --> Feina=0 XD
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911