Catalans aixakeuvus xD (#37)

1, 2, 3, 4, 5, 611
estarían haciendo "tourism" xDDD. Esperemos que se apalaquen en el Valhalla a eso de la 1-2, me intentaré pasar [looco] [looco] [looco] [looco]
seerj escribió:
PD2: Si, agotadisimas, yo iba a vender la mia hoy y forrarme, pero al final se la he vendio a un colega a precio standar...dicen que rondaran en la entrada de reventa sobre los 200 eurines... [buuuaaaa]


Veus com fa mal l'alcohol, si no anessis borratxo tot el dia n'hauries tret mes pasta xDD
Seerj, no se te ha inflado una considerable barriguitia cervecera/calimochera? Yo menos mal que ahora con esfuerzo se está reduciendo pero ya comenzaba ha aparecer la curva de la felicidad.
yo la tengo desde siempre, y a mucha honra! xDDD

a veces se baja algo, pero en seguida quedo con los colegas en un buffet libre o de birras y se sube en un plis xDDD.

De todas maneras, ultimamente la tengo algo más, me dan ataques de ansiedad y empiezo a jalar como un subnormal, aunque no tenga hambre...putas rayaduras mentales xDDDDDD.


como podeis ver, me tomo todo a broma, por que si no, mal andariamos xDDDD.
Mirad el trailer de la nueva película que van a sacar en Inglaterra, se llama This is England.

http://www.lff.org.uk/video.php?ContentID=118

Pinta bien. ¡Qué tiempos!
Mirad el trailer de la nueva película que van a sacar en Inglaterra, se llama This is England.

http://www.lff.org.uk/video.php?ContentID=118

Pinta bien. ¡Qué tiempos!

Otro vídeo cuando interrumple el NF:
http://www.youtube.com/watch?v=1kA1nimBwnY&mode=related&search=


PD: Esto si que es spam eh? A ver quien hace dos seguidos!
uff tla i ocm va eol..acabo de veure 3 posts seguits...jaja cafetino també ne va clavar 2 XD

morr t'he obert un tema a cateoliana XD jeje perquè despres diguis que aya i jo pasem de tu ;)

heu vist que el fil de prueberianos està repetit??? jaja
y pensar que tenia la entrada 106 de maiden, sacada el mismo dia que las pusieron a la venta hace ya más de 6 meses...

y pensar que si hubiera ido a la puerta y la hubiera vendido ahi en vez de a un colega me hubiera podido sacar 200 euros por la cara cuando la entrada me costó 36...

y pensar...no pensemos más, anda xDDD.

demá es el gran dia (wenu, es dilluns, xo ho celebro demá xD), menudo festival del humor destroyer que caerá jajajaja. nervios nervios nervios xDDD.


EDIT: hoy la pizza me ha salido sublime, será la practica, pero me salen niquelás, y la masa casera, lo mejor jajjaja.
felicitats seerj!!

que ja pasen de les 12, així que ets un any més vell ^_^ jeje

disfruta del finde!!! [sati] [beer]


sobre les entrades...les del nàstic madrid es venien per 300 a la revenda...suposo que per maiden en treus més de 200...
seerj escribió:demá es el gran dia (wenu, es dilluns, xo ho celebro demá xD)
a la lodis no li agrada llegir al seerj massa estona, només les primeres 5 paraules de cada frase [jaja] [jaja] [jaja], de totes maneres, gràcies! ^^

vai a fer nonetes ia, el cos m'ho demana xD.
uis!! [ayay]

jaja pos en un altre post havia entes que era avui/demà...

a la lodis eol avui no li va massa fí...


tranquil dilluns et felicito altre cop.


fijo que així he sigut la primera a felicitar-te jajaja [plas]


bona nit!!
jajaja, no pasa re, la veritat es que x segons que has sigut la primera, un colega que ve demà tb mo ha dit no fa re xl msn xDDDD.

ara si, nas noshes a toos, maiden otra noche será, mi cuerpo sase malló xD.
Collons, un seerj fent anys [plas][plas]

Que l'edat no et torni Malakian! [rtfm]

Felicitats
un altre que no em llegeix [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa], que els faig dilluns! [decaio] no me hagais mas viejo de lo que soy! :P
seerj escribió:
en fin...estoy exo polvo, voy a dormir un rato q mañana celebro mi cumple y esta noche a lo mejor me paso a tomarme unas birruelas al bar ese con los Maiden, al fin! [plas] [beer]


jo si llegeixo que poses demà el celebro...em penso que el fas demà perquè es divendres i el finde és llarg i estes coses....


jaja se m'ha quedat aquesta idea al cap.
seerj escribió:un altre que no em llegeix [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa], que els faig dilluns! [decaio] no me hagais mas viejo de lo que soy! :P

No, si jo només ho feia per putejar una mica [plas][plas]

Canviant el primer dígit ja? [jaja]

Apart, el tron de vells el tenen dos que no es passen gaire ja per aquí, un xbot i l'altre sonyer 4D 120fps [poraki]
tu quants en tens etc??
lodis escribió:tu quants en tens etc??

Et diré dues coses..
-Faig els anys 3 dies després de tu..
-El 84 del meu nick no necessàriament es refereix a l'any del meu naixement com comprendràs a partir de la primera cosa que t'he dit [ginyo]
el etc es un viejales xDDD


yo cumplo 21 este LUNES, ejem ejem (no el viernes) [angelito] :P


[beer]
bueno així fijo que me recordo... si fa no fa jaja.


home sino només series 1 anyet més vell que jo jaja.


seerj tu tranquil dilluns et felicitaré quant toqui... jeje mira ets com jo del 85 ^_^
seerj escribió:el etc es un viejales xDDD

jaja i tu un malparit [uzi]
[qmparto] que t'ha ofés que et digues jaio?? jajaja
lodis escribió:[qmparto] que t'ha ofés que et digues jaio?? jajaja

no, no, no és pel que diu, és la manera com ho diu, amb sorna xDD

Encara que no té gaire raó... més aviat es sorprendria [looco]

seerj, si et passes airejaré el teu agrat pel regueton


[poraki]
home depent de lo que ell entengui per vell

jo et catculo uns...


23 o 24 ^_^ ara es quant en tens més pero wenus
Acabo de tornar del concert de Maiden al palau ...

pff impressionant , afonic xDDDD
he fet fotos i videos ^^
demà no hi haurà deu que m´aixequi [fies]
seerj...veus de on vindries tu ara?? jeje

revenedor d'entrades que estas fet... juju



pd: avui he anat a comprar entrades per el concert de els pets...diosss la que he liat allí ^_^ una mcia més i acabem a osties jujuju.


així el concert bé??
De puuuuta mare , afonic es poc xDDD
Tinc un video del començament de Fear of the dark , suposo que ja els aniré penjant al youtube ( aixo si no els borren els putes ¬¬)
a part de mil anécdotes que la gent está pirada y una mossa que s´em queixava perque no li deixava veure xD , al final ens hem fet amics i tot
mossa....parles com un de poble!! [qmparto] només et falta "el palillo" i dir ec coloma!! pasa...


edit: tenia que fer el comentari gracios jeje sorry.


pos a disfrutar dels videos ^_^
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
De fet tinc fotos amb palillo brutals.
No se , em dec haver puebleri.....itzat de cop i volta.

No res , que la tia deuria medir 160 i clar no veia res i em deia , ahora que pasa? i jo..ahora sale un tanque xDDDD

Al final en un acte de caballeria (no parlo de cavalls ) me la he posat a sobre una estona perque veies algo pero la he tingut enganxada tot el concert , a part dels gordos que volien passar.

En fi , que res empanya el conciertazo ^^

edit : quan l´aya llegeixi lo de 160 em mata la pobre xD
vaig a fer nones!!

uales per un dia que hi ha ganes de parlar i tots abandoneu...males persones que sou jajaja.


bona nit a tots!!!!


i petons per les nenes maques del fil ^_^


com fot enviar un mp i que la bústia estigui plena... cawento
Bona nit

Acabo de tornar del sopar de classe.... que cabrons els colegues, que em coaccionaven perquè em quedes allà emborratxant-me xDDD

Per cert, que gran quan una amiga d'un colega m'ha presentat una amiga seva:
Ella: Ei, et presento a xxxxx?
Jo: Iepa, encantat noia
(li faig un parell de petons)
Al cap de 10 segons em diu
E: Com es deia la meva amiga?
J: osti.... ara m'ha marxat del cap xDDDD
E: Pos apa, te la torno a presentar, es la xxxx
J: Encantat
(un parell de petons més)

xDDDD

En fi, ultimament se me'n va massa xDDD



salut [beer]

PD: Si no recordo malement, el sr eTc, és del meu mateix any :p
ben fet , que els petons es venen cars (o no )
no soc persona avui , piro a clase u_u
Bon dia

Vai un ratet a la uni :p
(m'acabo d'aixecar...) jeje

avui també fa sol, i si, avui esmorzaré suc i ensaïmada jeje. que després et fots de mi, percert...tu ves miran la web ;) (cafetino)


bon dia a tots!!
bon dia!

no hay nada como invitar a almorzar a unos colegas un quintico y unas llesquitas con tomate de la huerta murciana, del campo de mi tia y salmon marinado hecho por mi madre, seguido de un piti, mientras escuchas algo de los flogging molly xDDDDD

Imagen


con el dinero de la entrada de los Maiden, que me la habian regalado, me he comprado un zippo y una caja de puros para repartir entre los colegas, ya tengo mi primer regalo de cumpleaños xDDDD


Salut a tothom!
felicitats avançades seerj! [beer]


Men vai cap a la uni..
Estoy posteando desde la universidad, a mi lado hay un tío mayor (unos 40 años) viendo en el youtube como bailes de tías desnudas y haciendo cosas raras, y cada vez que pasa alguien minimiza la ventana. Vaya depravado, se le ve cacho nervioso.
mare meva, gent aixi a la uni... [noop]
compte que no esquitxi xDDDD
seerj, has vist?? el kurras també te felicita per abansat juas juas juas

pedaz esmorzar...


vaia gent que tens per la teva uni morr...però es que fer aixó la mig de la sala de pc o el lloc que estiguis...te tela...
lodis escribió:(m'acabo d'aixecar...) jeje.tu ves miran la web ;) (cafetino)


M'he perdut algo ?
la del fan sub ^_^


si que estas perdut si [qmparto]
lodis escribió:la del fan sub ^_^


si que estas perdut si [qmparto]

mmm... no veig cap capi nou per allà ¬_¬

Avui no tinc el dia xDD


me'n vaig a classe, a veure si em despejo una mica xDDD
jo no he dit res de cap capi [sati]
Es que ha sido impresionante, encima yo medio le puteaba echando una ojeada sutil. El tío no lo ha hecho ni en la sala de ordenadores, sino en los ordenadores de consulta de la sala de la biblioteca!!!!, que pasa una persona cada 10 segundos. El tío todo el rato minimizando, vaya puta depravado, en serio.
Bon dia nois ^^

jo et felicitare el dilluns ^^XD!

no em molesta lu del 160 és una cosa que ja m'he acostumat pero.....
et quedes sens bombons ^^
Buff, este fin de semana no pinta tan bien. De momento ningun plan. Pero para el siguiente grandes planes!
lodis escribió:la del fan sub ^_^


de quin fansub parleu lodis¿?

-------------------------------------------------

cap de setmana... no ho sé però avui me'n vaig a space a q em regalin un cd [pos eso] i la resta del cap de setmana auré d'improvitzar a veure q faig...
Felicitatats seerj [beer][beer]

Vaig a classe... dues horetes i ja n'hi ha prou! ASO powahh!! xDD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611