Catalans aixakeuvus xD (#26)

diossss els profes de la meva uni son uns putes!!! la amre q els va parir.... [+furioso] [+furioso] [+furioso]

a sobre que ens fan evaluació continua, ens posen un examen la semaan que ve i ara va i el canvien de dia!!! aixi ales, pq al profe li surt d'alli.....
pos no se el hilo, pero sonceramente, es bastante triste, si no lo ha visto oportuno no se por que se le ha de recordar o obligar, sinceramente...
epss, mhe tirat casi tota la tarda durmint.. que cascadet que stic.. [triston]
s'aborreix, la gen s'aborreix mol, i mol, i lo més practic es remenar la merda...
lodis escribió:s'aborreix, la gen s'aborreix mol, i mol, i lo més practic es remenar la merda...


que passa?:-?plica
Aya_cat escribió:
que passa?:-?plica

Res de l'altre mon, algun gent 'experta' parlant de lo dolents/nazis/extremistes/intolerants que som els catalans
i d'aki poc tornarem a sentir q es una conspiración judeo masonica de rojos comunistas y masones...

millor pasar q sino dsps...els revolucionaris i problematics som nosaltres...

i d'aki poc tornarem a sentir q es una conspiración judeo masonica de rojos comunistas y masones...



millor pasar q sino dsps...els revolucionaris i problematics som nosaltres...



aaaaaa es aixooo a la meva classe els debats son normals avui era:



" Y porque coño tenemos de hacer las clases en catalan?"

[qmparto] [qmparto] esq mo imagino... és quillo/a?? el que a fet el comentari...
lodis escribió:[qmparto] [qmparto] esq mo imagino... és quillo/a?? el que a fet el comentari...

killaaa encara q es una cosa rara va per urdagi o per patiño (es passa el dia cridant )aquesta ja ho veuras pero el grup dels seus amiguets li anaven seguint el rollu i tavem uns quants [+furioso] i la profe crec que s'ha enrecordat de que el tema era intocable amb certes persones .... per sort deia que si entenem el catala xq no es poden fer les clases en catala
si es lite castellana, s'ha de fer en caste, igual q llengua, i ja està, les altres asignatures, menos català, el professor tria am ke la vol donar.
Aya_cat escribió:
i d'aki poc tornarem a sentir q es una conspiración judeo masonica de rojos comunistas y masones...



millor pasar q sino dsps...els revolucionaris i problematics som nosaltres...



aaaaaa es aixooo a la meva classe els debats son normals avui era:



" Y porque coño tenemos de hacer las clases en catalan?"



Es que es verdad, toda la razón a la gente de tú clase.

¿Por qué coño hay que hacer las clases en catalán? . Me parece increible que un clase donde el 88% de la gente quiere clases en castellano, y a los otros excepto el típico tipo que no, les da igual. Los profesores aleguen que por ley están obligados a hacerlo en catalán.

PD: Diles, que no están solos.
PD2: En la universidad es lo mejor, todas las clases están con un profe en castellano y con el otro en catalán. Y las optativas en castellano.
lodis escribió:si es lite castellana, s'ha de fer en caste, igual q llengua, i ja està, les altres asignatures, menos català, el professor tria am ke la vol donar.

pero la profe la vol fer amb cat totes menys la de lite castellana q clar ha de ser en castella i clar es pot triar
Aya_cat escribió:pero la profe la vol fer amb cat totes menys la de lite castellana q clar ha de ser en castella i clar es pot triar


1.- Es una indepe asquerosa sin solución. Los alumnos se dan cuenta y reaccionan esgrimiendo sus derechos como españoles, pisoteados impunemente.
2.- Se ampara en la ley de Solución final monolingüística que tenemos en nuestro querido Estatuto (aprobado por 4 de cada 10 catalanes) que también estaba en una revisión de 1996 del anterior.
3.- Lo hace para tocar los cojones si ve a leguas que los otros son unos fachas quillos españoles de cuidado. En este caso todo mi amor a la profesora.

Sieg Heil Pompeu Farla! [poraki]
Teniu raó, ale a partir d'avui a fer classe tothom en castellà.....
Cafetino escribió:Teniu raó, ale a partir d'avui a fer classe tothom en castellà.....


Me parece que no entiendes el concepto, o peor aún, intentas manipular el concepto.
no, a hacer clase en lo que te salga del rabo o del horcate, tanto català como castellano.
mira jo he tingut de tot, profes q han fet clases en castella kan tocaven en catala, com els q només ho feien en català, inclus les de caste (q era mol millor pq kan parlen castella es x partirse...)

me criado en un camping, y te pateare el culo, literalmente.
morr escribió:Me parece que no entiendes el concepto, o peor aún, intentas manipular el concepto.


Només dic el que em sembla que intenteu dir
lodis escribió:mira jo he tingut de tot, profes q han fet clases en castella kan tocaven en catala, com els q només ho feien en català, inclus les de caste (q era mol millor pq kan parlen castella es x partirse...)

me criado en un camping, y te pateare el culo, literalmente.


A mi me hacen una clase de castellano en catalán y denuncio al profesor, además de amenazarle porque considero que se está riendo de mí, y además, perjudicando mi carrera académica.

Hasta aquí podríamos llegar.
lodis escribió:mira jo he tingut de tot, profes q han fet clases en castella kan tocaven en catala, com els q només ho feien en català, inclus les de caste (q era mol millor pq kan parlen castella es x partirse...)


me criado en un camping, y te pateare el culo, literalmente.


jajajajaja q boo

les dos coses XD
morr escribió:
A mi me hacen una clase de castellano en catalán y denuncio al profesor, además de amenazarle porque considero que se está riendo de mí, y además, perjudicando mi carrera académica.

Hasta aquí podríamos llegar.


I si fos al revés?



PD: No és res personal, avui estic una mica torracollons
era un mix, l ode lite o feia en castella, les farses tmb, pero la teoria en catala...en fi, mai ningu es va keixar de res, ni el profe q feia asignatures en caste kan tocava en cata, ni en aket cas...s'ha de ser civilitzat, a+ els profesors, com a tals, tene la potestat de poder escollir... lo normal es fer castella en castella, pero si ho palikesim a tot..es com angles, si q fas coses ma angles, peor tmb t'ho han d'explikar... o ja has nascut ensenyat?? doncs aixó es lo mateix, si la teoria serveix x les 2 assignatures..q ho expliki com vulguin...
tmb pots triar fer els examens oficials en castella o catala...
Cafetino escribió:
I si fos al revés?
PD: No és res personal, avui estic una mica torracollons


Igualmente obviamente, me parecería una cosa impresentable.

PD: Lodis lo que dices es una gilipollez, no intentes ejercer de abogado del diablo, cada idioma en su idioma. No es que se "lo normal" sino es lo lógico,racional y coherente. Si un profesor no hace eso, es que es un loco, o un subnormal.
lodis escribió:era un mix, l ode lite o feia en castella, les farses tmb, pero la teoria en catala...en fi, mai ningu es va keixar de res, ni el profe q feia asignatures en caste kan tocava en cata, ni en aket cas...s'ha de ser civilitzat, a+ els profesors, com a tals, tene la potestat de poder escollir... lo normal es fer castella en castella, pero si ho palikesim a tot..es com angles, si q fas coses ma angles, peor tmb t'ho han d'explikar... o ja has nascut ensenyat?? doncs aixó es lo mateix, si la teoria serveix x les 2 assignatures..q ho expliki com vulguin...
tmb pots triar fer els examens oficials en castella o catala...


Aqui catalunya on es parlen dos idiomes, se suposa que lo logic és que la classe de català es faci en català, i la de castellà en castellà. Si s'en fa ús de l'altra en algún moment sempre se sol fer per fer algún aclariment d'algún tipus.

I les d'anglès, fos per mi també s'haurien de fer així, deixant el català o el castellà per fer aclariments o algunes explicacions
No sé Cafetino, aquí auténticas moles de piedra (cerebral claro está) como Keops y creo recordar que etcétera me han reconocido, y hay pruebas, que el sistema educativo catalán es injusto. Me parece que Keops argumentaba problemas económicos para un sistema dual, pero vamos siempre entra el mixto por lo legal.

PD: Siempre podemos mirar a Euskadi, premiado numerosas veces por la UE.
eTc_84 escribió:jojo


A borrar mensajes rapidamente, no sea que te vean tus compis de las SS.
[poraki] [poraki]
morr escribió:No sé Cafetino, aquí auténticas moles de piedra (cerebral claro está) como Keops y creo recordar que etcétera me han reconocido, y hay pruebas, que el sistema educativo catalán es injusto. Me parece que Keops argumentaba problemas económicos para un sistema dual, pero vamos siempre entra el mixto por lo legal.

PD: Siempre podemos mirar a Euskadi, premiado numerosas veces por la UE.


No et negaré que hi ha qui el pugui veure injust. Se suposa que la llengua vehicular és el català i que el professor pot escollir en quina vol fer la classe. Això no se pas fins a quin punt és cert, si segons diuen alguns 'sectors' aquests professors son perseguits.

A mi el sistema vasc, per molts premis que pugui tenir, no m'acaba de fer el pes. Per una banda el tema econòmic, i després no veig molt clar que un alumne que hagi escollit l'opció en castella que pugui tenir un nivell acceptable de euskera.


Jo crec, que en comptes de dividir a l'alumnat, es podria mirar de posar un sistema de percentatges on s'establis un mínim d'hores que rondessin el 50%. D'aquesta manera quedaria tot que no seria ni per tu, ni per mi


salut
jo crec que és lo millor, com a mínim, castella i lite castellana doncs en castellà i català lo mateix, tot lo altre...lo que el profe i els alumnes prefereixin.

lo d'angles..es més complicat hi ha molts nivells diferents a clase, la gen q fa cursos extres i la q pasa de tot....

pd: es lo que ara es fa ma la sisena hora de classe, pero molts professors s'han queixat, hi ha una mica de tot, els que hi estan a favor i els que no.
Cafetino escribió:Jo crec, que en comptes de dividir a l'alumnat, es podria mirar de posar un sistema de percentatges on s'establis un mínim d'hores que rondessin el 50%. D'aquesta manera quedaria tot que no seria ni per tu, ni per mi


Veo que no sabes mucho acerca de sistema vasco.

Esto que comentas, ya se contempla. Y de paso, es lo que defiendo a ultranza.
morr escribió:Veo que no sabes mucho acerca de sistema vasco.

Fins on sé jo sé és que hi ha 2 tipus de 'colegis' els que donen classe en castella, i els que les donen en euskera, exceptuant les llengües que és fan en el que correspon.
Si hi ha algo més, explica-ho

---

etçaire: SPAMER!!!!!! xDD



salut
Concretamente hay 3, incluyendo el mixto. Todo esto lo sé, porque Katxan y el tipo del avatar de la ertxaina , lo han explicado 1 millón de veces. No sin faltar, por parte de Katxan, la increible marginación del vascuence en Navarroak.
morr escribió:Concretamente hay 3, incluyendo el mixto. Todo esto lo sé, porque Katxan y el tipo del avatar de la ertxaina que es medio etarra, lo han explicado 1 millón de veces. No sin faltar, por parte de Katxan, la increible marginación del vascuence en Navarroak.


"No te acostarás sin saber una cosa más" ^^




El de l'ertzaina té un nom, crec que era en Zibergazte o algú així, que pobret sempre se li tiren a sobre :p

salut
eTc_84 escribió:Quelcom a dir abans del report i l'avís al company del que parles?


Reporta, reporta. A ver que si el company zibergatze (esto supongo que viene de "cyber" "gatxetxe", algo así como okupa cibernético) nos puede informar sobre su condición.

PD: Ostia pensando en lo de "medio etarra" alomejor me he colado, porque este es un tema sensible a nivel policial. Igualmente iba en otra intención.

PD2: dioss, me va con mensajes subliminales, al mensaje que tu les ha dicho spamer cafetino, mira realmente lo que es : http://www.elmundo.es/elmundo/2006/02/19/espana/1140318254.html
morr escribió:Concretamente hay 3, incluyendo el mixto. Todo esto lo sé, porque Katxan y el tipo del avatar de la ertxaina que es medio etarra, lo han explicado 1 millón de veces. No sin faltar, por parte de Katxan, la increible marginación del vascuence en Navarroak.


me gustaria que rectificaras mi descripcion.. creo yo que todos nos merecemos un poco de respeto no?

gazte es joven
zibergazte escribió:
me gustaria que rectificaras mi descripcion.. creo yo que todos nos merecemos un poco de respeto no?

gazte es joven


Te ha rectificado antes en el edit anterior a tú respuesta. Igualmente sigo pensando lo mismo. Lo que posiblemente en un foro público dónde programas policiales pueden husmear, no sea lo correcto. Lo siento.

Igualmente a mi me merece respeto un tío de Al-Qaeda, otra cosa es que comparta sus pensamientos, y pueda estar en desacuerdo o no. Pero respeto es una cosa que hay que tener a todo el mundo.

PD: Igualmente, debes entender que me refería a tí no juzgándote sino a modo de que todo el mundo supiese de quién estaba hablando, como cuando a Von Skorzy lo llamaron el nazi del foro.
morr escribió:
Te ha rectificado antes en el edit anterior a tú respuesta. Igualmente sigo pensando lo mismo. Lo que posiblemente en un foro público dónde programas policiales pueden husmear, no sea lo correcto. Lo siento.

Igualmente a mi me merece respeto un tío de Al-Qaeda, otra cosa es que comparta sus pensamientos, y pueda estar en desacuerdo o no. Pero respeto es una cosa que hay que tener a todo el mundo.


A ver tio... a ver como coño puede ser medio etarra un tio al que no le gustan las armas? una cosa es que me pegue "dialecticamente" en todos los hilos de EH... y otra que apoye o sea de ETA...

me gustaria que rectificaras... y editaras lo que has dicho de mi.. y ten cuidado con lo que dices.. que la apologia del terrorismo es muy abstracta..

agurex

por otro lado.. con lo del avatar sobraba para saber a quien te refieres...

edito... con el tema del hilo... Navarra y CAV llevan diferente el tema del euskera.. en navarra (Nafarroa) hay 3 modelos.. A,B y D...
castellano, mixto, euskera... y creo que en su dia hubo algo intemedio... decir.. que el B creo que es minoritario.. y que entre B y D creo que habia mas del 50% de los prematriculados de 3 años..

decir tambien que en Nafarroa hay 3 zonas.. Vascofona, mixta y no vascofona... totalmente artificiales.. y por ejemplo a 5 km de Pamplona al sur no puedes estudiar en la escuela publica en euskera... pero a 5 km hacia el sudeste si... vamos un descojono..
zibergazte escribió:
A ver tio... a ver como coño puede ser medio etarra un tio al que no le gustan las armas? una cosa es que me pegue "dialecticamente" en todos los hilos de EH... y otra que apoye o sea de ETA...


¿Me estás diciendo que no apoyas en ninguna de sus formas a ETA?

Venga ya hombre, se la das a otro. Pero llevo leyéndote demasiado tiempo para que mi opinión sobre tí varie un ápice.

Obviamente no me vas a contestar, porque al igual que en otros mundillos, hay repreSSión, y en este país la libertad de expresión no existe. Pero bueno, que sepas, que aquí nadie se chupa el dedo.
morr escribió:
¿Me estás diciendo que no apoyas en ninguna de sus formas a ETA?

Venga ya hombre, se la das a otro. Pero llevo leyéndote demasiado tiempo para que mi opinión sobre tí varie un ápice.


te lo dire bien clarito... no apoyo el uso de la violencia en ningun caso.. ni me gustan los ejercitos ni las organizaciones armadas.. una cosa es que no las odie, y otra que las apoye..

piensa lo que te salga de los ******* pero es asi..

lo he repetido mas de 100 veces ya.. asi que a ver si lees mejor.. la opinion que tenia de ti si que va a cambiar...

nanit
Afrodita! eeiii jp soc de Torredembarra (Tarragona)!


bon dia a tothom!
morr escribió:
Es que es verdad, toda la razón a la gente de tú clase.

¿Por qué coño hay que hacer las clases en catalán? . Me parece increible que un clase donde el 88% de la gente quiere clases en castellano, y a los otros excepto el típico tipo que no, les da igual. Los profesores aleguen que por ley están obligados a hacerlo en catalán.

PD: Diles, que no están solos.
PD2: En la universidad es lo mejor, todas las clases están con un profe en castellano y con el otro en catalán. Y las optativas en castellano.


i dale!
la llei no obliga a donar les classes en catala. potser algun dia ho vulguis entendre.
La llei obliga a uns minims i si donen la classe en catala es per que el mestre vol i si dona la excusa de la llei es per treures de sobre aquesta colla de retrassats que s`haurien de preucupar mes del que explica de en quin idioma ho expliquen.
es curios com sempre es queixen els castellnoparlants. el seu cervell es mes petit? per que jo no em vaig queixar mai al institut de que em donguessin algunes assignatures (mates, filosofia, fisica , quimica...) en castella. I al meu instutut era el reves 88% catalanoparlants.
Bon dia gent, quina mala nit que he passat.. [burla3]
Crec que em surte mocs fins per l'orella.. XD

Que be que us ho passeu parlant de politiqueoo.. [+risas]
bon dia gent!!! q b q s'està kuan surts del cole abans [tadoramo] [tadoramo] [jaja] [jaja]

PS: no sabreu alguna web de "gazapos" (errors) del cine¿?
wenas!!! [looco] [looco]

avui no tinc clases!!! jeje, alguns encara viviem força bé... (esq els dimecres és kan ens col·loken totes les pràctikes, pero com acabem de començar...encara no en tenim) [carcajad]
sgaesux escribió:la llei no obliga a donar les classes en catala. potser algun dia ho vulguis entendre.


Lee las leyes de esta región. Hoy no tengo ganas de discutir de lo que se ha discutido mínimo 20 veces.

Excepto el primer día, llevo dos días sin mantener contacto con ninguna hembra ni con ningun macho de la clase, no sé, parece una clase cacho fría e individualista, en la ingeniería enseguida conocí gente. Supongo que habrá que esperar a que la clase se vacie un poco (somos la ostia de gente) y a que comiencen trabajos en grupo.
morr escribió:
Lee las leyes de esta región. Hoy no tengo ganas de discutir de lo que se ha discutido mínimo 20 veces.


Me les se de memoria per que els del PP les volien cambiar i a l`educacio secuandaria hi un minim de 4 hores de castella i 4 hores de catala (classes donades en).
La educacio primaria es realitza en catala per assegurar el bilinguisme al arribar a l`educacio secundaria (si no fos per aixo els pro-monolinguistes com tu es menjarien els mocs al institut ja que nomes es bilinguista el que sap catala (que no el catalanoparlant)).

A mes no se que discuteixo, si tots sabem que tu defenses el monilinguisme, tu ets el que vol separar els catalanoparlants i castellanoparlants aixi crear una catalunya dividida en 2 sense integracio i amb una divisio social infinitament major que l`actual.
Tu ets el que te idees feixistes i hem de estar aguantant tot el dia la teva plorera per la imposicio del catala.

Tambe em de fer escoles pels jueus? nomes faltaria que un antisemita declarat com tu s`hagues de relacionar amb algun jueu.
sgaesux escribió:
Me les se de memoria per que els del PP les volien cambiar i a l`educacio secuandaria hi un minim de 4 hores de castella i 4 hores de catala (classes donades en).
La educacio primaria es realitza en catala per assegurar el bilinguisme al arribar a l`educacio secundaria (si no fos per aixo els pro-monolinguistes com tu es menjarien els mocs al institut ja que nomes es bilinguista el que sap catala (que no el catalanoparlant)).

A mes no se que discuteixo, si tots sabem que tu defenses el monilinguisme, tu ets el que vol separar els catalanoparlants i castellanoparlants aixi crear una catalunya dividida en 2 sense integracio i amb una divisio social infinitament major que l`actual.
Tu ets el que te idees feixistes i hem de estar aguantant tot el dia la teva plorera per la imposicio del catala.

Tambe em de fer escoles pels jueus? nomes faltaria que un antisemita declarat com tu s`hagues de relacionar amb algun jueu.


Bueno, al final entro en el trapo.

Aquí tienes como interpreta nuestra querida Generalitat (no lo olvidemos, la institución que representa al estado en Cataluña) la ley de solución final lingüística.

Bueno seguimos con una actitud muy poco bilingüe de la Generalitat ,dando preferencia a una de las dos lenguas de Cataluña en el artículo 32.3 de Normalización lingüística.

a) La llengua de totes les institucions de Catalunya, i en especial de l'Administració de la Generalitat, de
l'Administració local, de les corporacions públiques, de les empreses i els serveis públics, dels mitjans de
comunicació institucionals, de l'ensenyament i de la toponímia.
b) La llengua preferentment emprada per l'Administració de l'Estat a Catalunya en la forma que aquesta
mateixa determini, per les altres institucions i, en general, per les empreses i les entitats que ofereixen
serveis al públic.
3. El que disposa l'apartat 2 implica un compromís especial de les institucions per a promocionar-ne el
coneixement i fomentar-ne l'ús entre els ciutadans i ciutadanes, amb independència del caràcter oficial
del català i del castellà.


Seguimos bucenado y nos encontramos con otro mega artículo fascista en el 32.9 apartado a.

Article 9
La llengua de les administracions de Ca
1. La Generalitat, les administracions
institucions i les empreses que en depen
llurs actuacions internes i en la re
comunicacions i les notificacions adre
lingüístic català, sens perjudici del dr
demanen.


Es decir, ellos te lo envian sólo en catalán, en vez de mixto, si o quieres enc astellano te las apañas, además controlan en que lengua te dirijes en la empresa.

Ahora al meollo de la cuestión, artículo 9 apartado 2

2. Els centres d'ensenyament de qualsevol grau han de fer del català el vehicle d'expressió normals en llurs activitats docents i administratives, tant les internes com les externes.


Perfecto, los centros de enseñamento están obligados por ley, ha hacer que la lengua vehicular sea una, por supuesto el catalán.

Ahora veamos la diferencia que hace la Generalitat entre el enseñamiento universitario y no universatorio, las razones son obvias, les interesa que las universidades catalanas sean buenas y tenga proyección al exterior.

No universitario:

L'ensenyament no universitari
1. El català s'ha d'utilitzar normalment com a llengua vehicular i d'aprenentatge en l'ensenyament no
universitari.


Universitario:

Article 22
L'ensenyament universitari
1. En els centres d'ensenyament superior i universitari, el professorat i l'alum se en cada cas, oralment o per escrit, en la llengua oficial que prefereixin.


Luego el tema audiovisual para vosotros intocable, una región con dos lenguas habladas más o menos 50% se encuentra con estas leyes:

Article 25
Els mitjans de radiodifusió i televisió públics
1. En els mitjans de radiodifusió i de televisió gestionats per la Generalitat i per les corporacions locals de
Catalunya la llengua normalment emprada ha d'ésser la catalana. En aquest marc, els mitjans
dependents de les corporacions locals poden tenir en compte les característiques de llur audiència.
2. Sens perjudici de l'aplicació del que disposen els apartats 1 i 5 de l'article 26, els mitjans a què fa
referència l'apartat 1 de l'article present han de promoure les expressions culturals de Catalunya,
especialment les que es produeixen en llengua catalana.
3. La Corporació Catalana de Ràdio i Televisió ha de garantir la programació regular d'emissions
radiofòniques i televisives en aranès per a la Vall d'Aran.


Inexplicable porque los araneses si que ven como se cumplen sus derechos como araneses-hablantes y los castellanoparlantes no.

Aquí tenemos el famoso, "al menos" , un apartado más de la solución final, esto viene a cuento de los rótulos:

Article 31
Les empreses de servei públic

1. Les empreses i les entitats públiques o privades que ofereixen serveis públics, com ara les de transport, de subministraments, de comunicacions i d'altres, han d'emprar, almenys, el català en la
retolació i en les comunicacions megafòniques.

2. Les comunicacions i les notificacions escrites adreçades a persones residents a Catalunya per les
empreses i les entitats a què fa referència l'apartat 1, incloses les factures i els altres documents de
tràfic, s'han de fer almenys en català, sens perjudici del dret dels ciutadans i ciutadanes a rebre-les en
castellà si ho demanen.


Increible y son EMPRESAS PRIVADAS.

3. La senyalització i els cartells d'informació general de caràcter fix i els documents d'oferta de serveis
per a les persones usuàries i consumidores dels establiments oberts al públic han d'ésser redactats,
almenys, en català. Aquesta norma no s'aplica a les marques, als noms comercials i als rètols emparats
per la legislació de la propietat industrial.


Esto lo he encontrado y no sé como tomármelo.

Quarta
Grafia normativa dels noms i els cognoms catalans
La substitució dels noms i de les grafies normativament incorrectes per les correctes dels cognoms,
establerta per l'article 19, es regeix pel procediment fixat per l'article 2 de la Llei de l'Estat 17/1977, del 4
de gener, sobre reforma de l'article 54 de la Llei del registre civil, o la normativa equivalent que la
substitueixi.


Bueno por otro lado, te recuerdo sgaesux que yo quiero un sistema bilingüe sin tapujos, 50%, 50%, y regulado por ley en el ámbito público, y un sistema "cada uno hable lo que quiera" (chino,japonés etc...) en el ámbito PRIVADO.

Por otro lado no soy antisemita, tengo algun que otro amigo moro y no tengo especial antipatía con la gente semita, sino ANTISIONISTA.

PD: Esto es del antiguo estatut de 1998, no me quiero imaginar como estará el actual, segurísimo que mucho peor.

Además aquí tenemos el papel que hacen firmar a los empresarios privados las SS catalanas para que todo esté "al menos" en catalán.
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911