Catalans aixakeuvus xD (#26)

lodis escribió:dolentes?? caro caro i vosaltres sou uns angelets.... [qmparto]

I tant

lodis escribió:jo tmb tic mig aborrida i me de kedar a casa q tem de paletes....

Si es que ens ho deixes webo, aixo sona malament X-D
lodis escribió:jo tmb tic mig aborrida i me de kedar a casa q tem de paletes....
XD XD no els hi deus preparar la massilla no? [qmparto]
jajaja

q va haurieu de veure el home rodanxó a més no poder i andaluz pero de pura sepa, pero mol majo jaja, ara ja han marxat, esq tem canvian la cuina.

les festes son del 15 al 24 ^^ en tinc per uns kans dies de festes...

[sati] dolentes naltrus?? el q pasa, esq ens agrada fervos patir una miketa, pero som un tros de pa ensucrat ^^
lodis escribió: [sati] dolentes naltrus?? el q pasa, esq ens agrada fervos patir una miketa, pero som un tros de pa ensucrat ^^
si, com us agrada portarnus per on voleu vosatres.. XD
Pero si ens cuideu be io encantat.. ^^
[amor] jo sempre cuido molt bé ^^ jaja.
Que he visto tres fotos chulas de mi pueblo, y me ha entrado la venada de compartirlas.

Imagen
Imagen
Imagen
I el teu poble es? Per que jo diria que aixo no es Barna [looco]
Cafetino escribió:I el teu poble es? Per que jo diria que aixo no es Barna [looco]


Páramo del Sil, en el Alto Bierzo, a unos 30 kilómetros de Galicia y otros 30 de Asturias.
hi té q fotre un fred a l'hivern...

EDIT: d'on treieu lo del top d'spammers¿? on es pot mirar¿?
oscuros escribió:EDIT: d'on treieu lo del top d'spammers¿? on es pot mirar¿?

Aprofitarem que el kurras esta distret X-D

Has de fer click on esta marcat
Imagen
Les noies som unes santes :P

Macu el poble ^^
Cafetino escribió:Aprofitarem que el kurras esta distret X-D


XD encara sort que ho has posat tu.. que nose quants cops ho he hagut de posar.. em sembla que encara tinc la captura per lla guardada..

Enu men vai a sopar, music hall i catedral!
Fins dema!

PD: Aya, tu la mes santeta no? [jaja]
morr escribió:
Páramo del Sil, en el Alto Bierzo, a unos 30 kilómetros de Galicia y otros 30 de Asturias.


Doncs podria ser perfectament el pirineu català.

Excepte per l'ós que aqui els pagesos els maten accidentalment XD
kurras escribió:


PD: Aya, tu la mes santeta no? [jaja]

Claruuuu [666]



Vinc de veure la de Salvador Puig Antich i només puc dir que és bonissima no tinc paraules.... i ja es dificil
Aya_cat escribió:Claruuuu [666]



Vinc de veure la de Salvador Puig Antich i només puc dir que és bonissima no tinc paraules.... i ja es dificil
jo també soc una angeleta...¬¬''

alatriste quina pena de pelicul·la [uzi] [uzi] [uzi]

bona nit!!
^RöKöKÿ^ escribió:jo també soc una angeleta...¬¬''


no ho sabia aixo de tu :O XD!
^Rököky^ escribió:alatriste quina pena de pelicul·la


i tant, es un bodrio...
Bona nit!

Acabo d'arribar de festa, music hall+cate ^^

M'ha semblat veure el kurras pero no sabia si era ell o no xDDDD


apa, bona nit
bon dia gent.... a veure si aprofitem l'ultim dia del cap de setmana...
bon dia a tots !

no m'agrada el diumenge >.<
Bon dia gent! No maguantu denlloc i em desperten per dirme que nem a dinar a un japo.. [burla3]

Cafetino escribió:M'ha semblat veure el kurras pero no sabia si era ell o no xDDDD
Sens dubte estava per lla, music, cate, enjoy.. ho vam provar tott.. XD
Pero portava una torta del vi del sopar.. ni mhi veia.. [jaja]
¿Por qué es un bodrio Alatriste Rokoky?

Ah sí, es que no sale efectus especiales de esus neng, y la peli tiene demasiada historia de estas aburridas neng.
morr escribió:¿Por qué es un bodrio Alatriste Rokoky?

Ah sí, es que no sale efectus especiales de esus neng, y la peli tiene demasiada historia de estas aburridas neng.
no, al contrario, la peli por las imagenes y la ambientación me gustó mucho, pero encontré que no habia diálogo, pasa de una cosa a la otra sin sentido alguno, una pelicula lenta....

si solo me gustaran las pelis con "efectus especiales de esus neng" huibera ido a ver piratas del caribe o corrupción en miami, "neng"
^RöKöKÿ^ escribió:no, al contrario, la peli por las imagenes y la ambientación me gustó mucho, pero encontré que no habia diálogo, pasa de una cosa a la otra sin sentido alguno, una pelicula lenta....

si solo me gustaran las pelis con "efectus especiales de esus neng" huibera ido a ver piratas del caribe o corrupción en miami, "neng"


Eso si que es verdad, intenta explicar demasiadas cosas, y queda la trama un poco inconexa.
morr escribió:¿Por qué es un bodrio Alatriste Rokoky?

Ah sí, es que no sale efectus especiales de esus neng, y la peli tiene demasiada historia de estas aburridas neng.


No et creguis morr, la meva germana que no es fan de les pelis d'acció, Alatriste no li va agradar gens.
pos a mi me encanta la peli, y todo nacional, si os pasais por la ficha de CINEOL vereis una anécdota curiosa :P
seerj escribió:pos a mi me encanta la peli, y todo nacional, si os pasais por la ficha de CINEOL vereis una anécdota curiosa :P

És aquest el problema [carcajad]
seerj escribió:pos a mi me encanta la peli, y todo nacional , si os pasais por la ficha de CINEOL vereis una anécdota curiosa :P


Sobre tot en vigo XD


pd: nacionalista!!
seerj escribió:pos a mi me encanta la peli, y todo nacional, si os pasais por la ficha de CINEOL vereis una anécdota curiosa :P


Suposo que sera això
El primer guión de la película iba a ser escrito por guionistas de Hollywood, pero Arturo Pérez-Reverte se negó, esta es su explicación: "Me dijeron lo que tenían previsto: Alatriste y la Reina habían crecido juntos en el mismo barrio (risas). Y después, con la vida, a la Reina le había ido bien -la Reina era una ‘trepa’ (trepadora)- y se había hecho reina (risas). Lo juro por mi hija. Pero Alatristre, como seguía en el barro y en el arroyo, ya la Reina no quería saber nada con él. Ese era el planteamiento. A lo cual dije ‘se ha terminado’. Rompí el contrato. Tenía una cláusula para incumplimiento que la usé en ese momento. Estos no pueden hacer Alatriste. Aunque se los explicara durante seis años. Aunque le dieran todo, estos tíos no pueden hacer Alatristre".

http://cine.eol.us/extras.php?action=view&id=3129&type=0


WTF!

Si no es basen en Alatriste, ja no ho és. Que agafin i li posin un altre nom xDDD


PD: sgaesux, ara nacianalista s'escriu amb z [looco]
seerj escribió:amargados [jaja]

El dia que facin una peli bona nacional que m'avisin [jaja][jaja]
airbag mismo, mire usted [looco]
seerj escribió:airbag mismo, mire usted [looco]

La vaig mirar fa temps i no em va agradar gens....
doncs es realment molt bona, de cabo a rabo.
seerj escribió:doncs es realment molt bona, de cabo a rabo.

Doncs noi no em va agradar, i al igual que Traffic, que totdeu me la recomanava i res.

Però bé, sobre gustos no hi ha res escrit



salut
Cafetino escribió:PD: sgaesux, ara nacianalista s'escriu amb z [looco]


Si es que són una colla d'hipòcrites, a l'hora de la veritat són tan o més nacionalistes que els demés.

[maszz]
uenuu noiess, no mheu volgut dir el que havieu votat, pero pasuu de rondaa!
Asies pels punts que mhagueu donat! [inlove]
eTc_84 escribió:El dia que facin una peli bona nacional que m'avisin [jaja][jaja]


N'hi han algunes d'una tal celia blanco que potser t'agraden xDD


En una setmana he vist trse pelicules k encara no havia vist, el precio del poder(ara ja se d'on es van inspirar per fer el gta vice city), el hundimiento i v de vendetta.
La del hundimiento esta be, pero algun moment es una mica cansina.
kurras escribió:uenuu noiess, no mheu volgut dir el que havieu votat, pero pasuu de rondaa!
Asies pels punts que mhagueu donat! [inlove]


no ta queixaras ehhh
NGC escribió:
N'hi han algunes d'una tal celia blanco que potser t'agraden xDD


En una setmana he vist trse pelicules k encara no havia vist, el precio del poder(ara ja se d'on es van inspirar per fer el gta vice city), el hundimiento i v de vendetta.
La del hundimiento esta be, pero algun moment es una mica cansina.
i la de v de venedetta que tal? a mi man dit que no mata.


pk demostrar que a0=0!!! perke??!?!?!? si ja se sap i dew siau!

puta merda! [noop] [noop]
kurras escribió:uenuu noiess, no mheu volgut dir el que havieu votat, pero pasuu de rondaa!
Asies pels punts que mhagueu donat! [inlove]


^^ pq dsps et keixis de nosaltres...

aya, esta nit parlem la 2ona ronda q aki hi ha mes gen...

men vaig un rato de festes i x la nit tare aki q dma em toca clase x el mati.

pd: v de vendetta a mi em va agradar moltisim, jo te la recomano.
lodis escribió:
^^ pq dsps et keixis de nosaltres...

aya, esta nit parlem la 2ona ronda q aki hi ha mes gen...

men vaig un rato de festes i x la nit tare aki q dma em toca clase x el mati.

pd: v de vendetta a mi em va agradar moltisim, jo te la recomano.


oi que em sigut molt bones amb ell ^^

quan tornis parlem que jo tinc alguns pero pocs



que vagi be la festa

no ma rulan ni els smilies ni spoilers ni res :S
t'acabo de enviar mp, tmb a veure si pillem la tamulun x aki...

jo tmb he mirat uns kans...

tranki, ves fen sense smiles ni spoilers...
^RöKöKÿ^ escribió:i la de v de venedetta que tal? a mi man dit que no mata.



Esta be, alguns moments massa previsibles, pero bueno, a mi em va agradar.
els cantamanyanes sempre han de tenir l'ultima paraula, ni que sigui per semblar que tenen raó, eh, sgaesux :P
algú li va el msn o el amsn??

buas dma començo clases x el mati... no vull!! aket any em fara un bon pal aixo de tenir horari partit em mata molt.
lodis escribió:algú li va el msn o el amsn??

A mi per ara em va perfectament

lodis escribió:buas dma començo clases x el mati... no vull!! aket any em fara un bon pal aixo de tenir horari partit em mata molt.

Ja es una putada :p

Jo porto desde 2n fent de tardes, esta bé perquè pots dormir força pel matí, pero perds part del dia


salu2
que va no em xuta res de res...

jo 1er i 2on de tardes i era un gran xollo, pq a sobre els divendres començaven a les 12, aixi q dijous podia sortir trankilament...

aket any pringare...no masa pero es 1h abans...
lo xungo esta en els dills i dimars..en fin paciencia, nse ki a fet els horaris pero sels a currat q n vegis...
jo prefereixo de matins, vale que es una putada aixecarse d'hora, pero esque sino al anar de tardes em apsaria el mati dormin i no l'aprofitaria, apart que començaria la clase ben dinat i amb ganes de fer migdiada xDD
Al anar de matins tambe pots surtir amb els amics per la tarda.

L'horari partit es la mes gran de les putades si no vius on estudies.
bon dia gent..

Sens dubte el millor horari es de matins.. io aket any tambe ho tinc partit.. Avui per exemple començu a les 12.. ^^ Pero llavors de 3-8
En canvi si nes de matins a aquestes hores casi estaria ia..

Almenus he dormit be..
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711