Catalans aixakeuvus xD (#26)

17, 8, 9, 10, 11
eTc_84 escribió:LOL, ara he vist l'anunci de la selecció [qmparto][qmparto]

El tercermundisme va en augment, això ja és lo últim, tots els nens es treuen la samarreta per jugar, llavors surt que lo de nació està en el cor en comptes de a la samarreta i s'ofenen [flipa][flipa]
És de psiquiatra.

De quin anunci parles?
NGC escribió:Vec que quan surti l'espot per la tv hi haura merder a miscelanea perque el taliban de la cope començara a dir burrades...


12 hores despres.... ja hi ha un fil a misce!!!!
kurras, ja se que mo dius am carinoy...mes et val!! [jaja]

cafetino...es la teva men perversa lo que perilla....les meves fotos son del tot més incocents ^^ el q pasa esq el nom...es lo q te [beer]

ara dsps les pujare ^_^

pd. ja tinc ganes deveure el anunci...vai a veure si ara el pasen x la tele, am sort veure lo de festes d'aki al comarkes... [oki]
de quines fotos parlem lodis? [bad]

io le vist al programa den Cuni l'anunci.. pse me la rebufaa
unes teves mol compromeses [666] jajaja

pos de les festes d'aki ^^ kan tingui tota la recopilacio feta...

ja he vis el anunci...mmm... sin comens. en part tmb son ganes d buscar polèmica ells mateixos.
Me dispongo a ver Clerks II a ver que tal.
si has visto más de una vez las otras de kevin smith, te va a decepcionar algo, aunque tiene grandes puntazos, como siempre, a este tio se le va la pinza de lo lindo xD.
lodis escribió:pos de les festes d'aki ^^ kan tingui tota la recopilacio feta...
jaja i son compromeses? [jaja]
Molaba más clerks I pero bueno, no está mal.
Bufff quina tarda més dolenta...

Resulta que he baixat per agafar el cotxe per anar a la uni, i quan arribo no hi ha el cotxe, 5 minuts rondant la zona no fos cas que m'hagues equivocat. Total que no trobo el cotxe, ja estava tot acollonat pensant que m'havien robat el meu cotxe (total, visquent a aquesta merda de poble no m'extranyaria). Pregunto a un paleta de l'obra que feien al cantó i em diu que avui era el dia que netejaven el carrer i que al matí estava prohibit aparcar i que la grua s'enduia els cotxes.
Reviso i no hi ni una puta enganxina en 50 metres
He anat als municipals esperant que només s'hagin endescuidat de posar-la, i la cosa es que el meu cotxe estava al diposit municipal. M'he passat discutint allà perque coi no han posat enganxina (amb el l'ensurt que m'han donat) i la tia tocant-me els collons que si que l'havien posat.

Al final he hagut de pagar 77€ que valia la grua (la multa se la poden posar per on els quepiga) i dilluns reclamaré el valor de la grua. Que vale és culpa meva d'haver aparcat allà, pero el susto que m'han donat no te preu.


salut

PD: Tinc fotos de mig carrer on es veu que no hi ha ni una puta enganxina
Cafetino escribió:PD: Tinc fotos de mig carrer on es veu que no hi ha ni una puta enganxina
Ahi ahii, recopilant provess! XD

io de moment he tingut sort i no mhe hagut de barallar am els del diposit..
kurras escribió:Ahi ahii, recopilant provess! XD

io de moment he tingut sort i no mhe hagut de barallar am els del diposit..


Espero que em tornin els calers, per que ja n'estic fart d'aquesta merda de poble. Fa un any el camio de la bassura em va abonyegar el cotxe i l'ajuntament es va negar a pagar, quan totes les proves apuntaven que era culpa seva....
nens i neness, que esteu tots durmitsss..

Em vaig a rasurar que aquesta nit festaa!

La lodis ia deu na borratxa? [jaja]
jo crec que si ^^

jo no estic dormida pero aqui ta tot caigut [mamaaaaa] que vagi be la festaaa
no persegueixis molt ^^
Aya_cat escribió:no persegueixis molt ^^
XD am les catalanes s'ha de ser na mica mes sutil..
Encara queda un ratu per marxar, si vos spamejem na mica ^^
kurras escribió:XD am les catalanes s'ha de ser na mica mes sutil..
Encara queda un ratu per marxar, si vos spamejem na mica ^^

Ho dubtes?

explica explica lu de sutil XD!
vui dir que amb les catalanes has de treballar una mica mes...

Les guiris venen a lu que venen, ia els hi agrada que les persegueixin.. XD

Po fins lstiu que ve.. [mamaaaaa]
kurras escribió:vui dir que amb les catalanes has de treballar una mica mes...

Les guiris venen a lu que venen, ia els hi agrada que les persegueixin.. XD

Po fins lstiu que ve.. [mamaaaaa]


jajajaja jo encara men recordu d'un estiu al campin q estava amb mes cosines i la colla i hi havien dos i diuen "va q esta noche pillamos fijo" i ens els vam trobar a la parcela de davant meu que hi havien unes franceses XD! i les ties que no volien res XD! el que vam riure escoltant la conversa. aixi que sigues mes sutil!!!
jajaj es com a tot arreu.. tambe n'hi ha de bones nenes.. Pero en general no, son totes unes b**res XD
(Almenys am la majoria de les que he conegut)
kurras escribió:jajaj es com a tot arreu.. tambe n'hi ha de bones nenes.. Pero en general no, son totes unes b**res XD
(Almenys am la majoria de les que he conegut)

jajaja clar ja les tens detectades ^^ (amb carinyu)
i tu k? No surs enlloc a fe mal? No son ara les festes de la Merce?
kurras escribió:i tu k? No surs enlloc a fe mal? No son ara les festes de la Merce?


Akesta nit ploura per la merce, com cada any, les tradicions s'han de mantenir xDD
si uenu..aqui Girona tampoc ha fet massa bon dia.. No mestranyaria que plogues.. tot sigui per putejar..
kurras escribió:i tu k? No surs enlloc a fe mal? No son ara les festes de la Merce?


he sortit a la tarda una estona i estava a punt de ploure aixis q com ha dit algu les tradicions s'han de mantenir i tinc dissabte,diumenge i dilluns !!!!!! i perque no diguin res a casa almenys me de quedar un dia a casa fent que soc bona noia ^^

Tinc programats 5 concerts i unes quantes tajesss ^^
Aya_cat escribió:fent que soc bona noia ^^
si cla..
Aya_cat escribió:Tinc programats 5 concerts i unes quantes tajesss ^^
una angeletaa [jaja]

Com recordu aquells temps que tenia els papes al redere vigilantme..
Al final van acabar per desistir.. ia veien que no hi tenien res a fer.. [qmparto]
kurras escribió:si cla..
una angeletaa [jaja]

Com recordu aquells temps que tenia els papes al redere vigilantme..
Al final van acabar per desistir.. ia veien que no hi tenien res a fer.. [qmparto]


eiss que encara es pensen que soc bona noia ^^ encara que el meu germà ja ho sap tot U.u els meus pares viuven una pelinnn enganyats poquet per aixo
uenu tot es questio de temps.. que sacaba sabent tot.. XD

En fins, men vaig que ia mesperenn

fins dema!
kurras escribió:uenu tot es questio de temps.. que sacaba sabent tot.. XD

En fins, men vaig que ia mesperenn

fins dema!

sigues sutil!!!!!!

que vagi be la festa
cuando dices rasurar te referiras a la barba solamente, no? [mad]
seerj escribió:cuando dices rasurar te referiras a la barba solamente, no? [mad]

lol, de la barba se'n diu afaitar.
ia, xo a vegades de broma es pot cambiar la paraula, espero que el senyor kurras haya hecho eso...xD
bon dia gent! Agafu el sant pet i no hi ha res pitjor que vingui la meu mare a despertarme.. resulta que tinc dinar familiar.. [burla3] [burla3] [burla3]

jaja tranqui seerj, em referia a afaitarme.. po magrada la paraula i jugar am el doble sentit.. [jaja] [jaja]

Aquesta nit otra!
lo vesssss, lo vesssss ^^

bueno, yo me piro a jalar a un chino y me voy pa calella a recullir la senyora,q nem de cuncert avui.

Qué pasó con nuestro revolución
Creen que esto se acabó
Sangre sureña no se gastó
Quién va mandar los del norte!
Pancho Villa no murió
Aquí tengo su espíritu
Aunque no creas en Brujos
Con el machete
Zapatismo no murió
Aquí tengo su espíritu
Aunque no creas en Brujos
División Del Norte.
Pa que Viva México!
División Del Norte![align=left]pffff Brujeria, primera gira española desde que se crearon, historia en estado puro, madre mia que desfase de noche!
[/align]
En Raymond Herrera va de gira?

Bé ja ho deduiré aquest vespre [plas]
Me voy a laborar.

Vaya chusta las mercè.

Por cierto penoso el episodio en plaza sant jaume.
I els catalans no teniu una toolbar d'aquestes? :-p
wieder escribió:I els catalans no teniu una toolbar d'aquestes? :-P

xiii [sonrisa] pero ocupa molt U.U


Vaya chusta las mercè.

Bastante }:/ per que ha de ploureee quan no ha de fer !!!!!!!!???
wenas!!!

ja estic x aki... us deixo sols i ja em critikeu...kina poca confiansa q teniu am mi...com podeu dir q anava mal?? si soc una santa [angelito]


la veritat, una festa bastan pasada x aigua, x variar com cada any, la pluja forma part de la festa, lo bo esq a servit x refrescar q fotia una calor...i com ara a parat i sembla q els nuvols marxin pos sobrat, a part q avui x la nit es el castell de focs i jo el vull veure!! uff com plogui ja l'estan aplaçant cawento

ara no tic a casa, pero kan pasi x alli pillare la camera x fer foto la barrilet, esq ahir men viag comprar un ^_^ q aixi i cap mes mamadeta [carcajad]

ales fins q n comensi lo de la tarda (si esq no torna a ploure) men vaig a viciar a la play un ratet

pd: kuuras i aya sou uns spamers!!! jajaja. kan acabin festes jam posare les piles.

pd: cafetino, els de la grua son un p**** aki igual, uns q van aparcar i marxen fora el finde i caro no sabien q el carrer dilluns es tallaria i ales arriba i trobat sense coxe....


aya lo q te d'explikar d'ahir nit!! jaja, percer.... lo del altre dia q em keixava, pos un altre cop...[+furioso]
lodis escribió:wenas!!!

ja estic x aki... us deixo sols i ja em critikeu...kina poca confiansa q teniu am mi...com podeu dir q anava mal?? si soc una santa [angelito]


la veritat, una festa bastan pasada x aigua, x variar com cada any, la pluja forma part de la festa, lo bo esq a servit x refrescar q fotia una calor...i com ara a parat i sembla q els nuvols marxin pos sobrat, a part q avui x la nit es el castell de focs i jo el vull veure!! uff com plogui ja l'estan aplaçant cawento

ara no tic a casa, pero kan pasi x alli pillare la camera x fer foto la barrilet, esq ahir men viag comprar un ^_^ q aixi i cap mes mamadeta [carcajad]

ales fins q n comensi lo de la tarda (si esq no torna a ploure) men vaig a viciar a la play un ratet

pd: kuuras i aya sou uns spamers!!! jajaja. kan acabin festes jam posare les piles.

pd: cafetino, els de la grua son un p**** aki igual, uns q van aparcar i marxen fora el finde i caro no sabien q el carrer dilluns es tallaria i ales arriba i trobat sense coxe....



aya lo q te d'explikar d'ahir nit!! jaja, percer.... lo del altre dia q em keixava, pos un altre cop...[+furioso]


jo questa nit tampoc sortire merda de plujaa!!!!!!
tu santa¬¬ [risita] multisssim XD!

lu de spameers ja ho sabem [chulito]

plica lu d'akesta nit explicaa
percer, em mola el canvi de firma q tas fet, jo a la meva hi he afegit uns retocs ;) jaja [sati]

esta nit més [amor] ja s'esta aclarin el dia!! uuoooo avui a recuperar la part de pluja d'ahir...reompliré el barrilet i ya ta!!



ara m'enxufo i te cuento ^_^
lodis escribió:percer, em mola el canvi de firma q tas fet, jo a la meva hi he afegit uns retocs ;) jaja [sati]

esta nit més [amor] ja s'esta aclarin el dia!! uuoooo avui a recuperar la part de pluja d'ahir...reompliré el barrilet i ya ta!!




ara m'enxufo i te cuento ^_^


a que siii^^
a qui nooooo tornara a ploure
felicitats pels 1000 posts ^^
[chulito] gràcies!!

tu i tens mol a veure [beer]

(per fí a parat de ploure definitivament...) esperem q aguanti.
1000 posts en 4 mesos [tomaaa] spammer..

Jo en vaig fer 500 en 4 setmanes xDD


Gerimio rei del calçot i calçonàs XD
ja mu van dir q eres un makines fen spammer!! jaja

po q consti q me aplicat els 2 ultims mesos ^_^
ara am clases i festes, el nivell baixa, pero s'intenta mantenir [sonrisa]
lodis escribió:
aya lo q te d'explikar d'ahir nit!! jaja, percer.... lo del altre dia q em keixava, pos un altre cop...[+furioso]



volem que ho expliquis en public! XD

joe com he patit al dinar... Mestava sobant mentre jalava..
Ara aiam si faig una becaineta..

Aquesta nit més!

PD: Felicitats pels 1000 [looco]
[qmparto] [qmparto] anda que no he patit jo en dinars familiars dsps d'una nit de festa...[buenazo]

ja es farà public...tot al seu temps, es kuestio de q certa persona (i no miro a ningú) la cagui, i la cagui tan a saco...q jo vai acumulan fins q...x ara son petites relliscades...pero vamos q es prepari [angelito] [666]

pd: merci!! tic mol orgullosa d'ells. [fies]
del teu amic ^^ jajaja

prepart x la gran final de mister?? aixó ja està aprop...ara t'has de currar millor els suborns...
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11