Catalans aixakeuvus xD (#26)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Bona tarda ^^

lodis tindras morru!!!!!! escriu el resum de anatomia el del segon capitol plis i posa pistes a laurana fesu per mi [sonrisa]



Afrodita! eeiii jp soc de Torredembarra (Tarragona)!


bon dia a tothom!


Benvingudaaa!!!!!!


I veig que el tema dona de si
oscuros escribió:PS: no sabreu alguna web de "gazapos" (errors) del cine¿?


cineol? [looco]



Ale, un video que m'acaben d'enviar perque passeu el rato :p
http://www.youtube.com/watch?v=928_C9qN6AQ


----

morr, no comento tot perque ara no tinc temps, pero el tema dels noms i cognoms diria que és pel tema de que a l'epoca del paquito els noms de la gent havien de ser en castellà i depèn quins cognoms es castellanitzaven, i d'aquesta manera crec s'hagilitza el procés per la gent que actualment vol tenir el seu nom en català.

De fet el meu pare, que es diu Jordi, quan va neixer al registre civil van obligar als meus avis a inscribir-lo com a Jorge. Ara farà uns anys va sortir algo que li hagilitzava el tema per posar-lo com deu mana


salut
Cafetino escribió:

----

morr, no comento tot perque ara no tinc temps, pero el tema dels noms i cognoms diria que és pel tema de que a l'epoca del paquito els noms de la gent havien de ser en castellà i depèn quins cognoms es castellanitzaven, i d'aquesta manera crec s'hagilitza el procés per la gent que actualment vol tenir el seu nom en català.

De fet el meu pare, que es diu Jordi, quan va neixer al registre civil van obligar als meus avis a inscribir-lo com a Jorge. Ara farà uns anys va sortir algo que li hagilitzava el tema per posar-lo com deu mana


Exacte el meu pare es diu Joan pero en els meus avis els van obligar a posar-li Juan i el mateix va passar amb amb els meus tiets pero bueno..

edit: video [qmparto] [qmparto]
ei benvinguda Afrodita, que no mhavia enterat!
mm veig que tambe estas al jurat de mr EOL? [looco]

Wai el Batasuna Ye-Ye.. XD

iam trobu millor.. ^^
Cafetino escribió:cineol?


joer q burro kom és q no hi havia pensat¿?

PS: benvinguda Afrodita
percer jo abans tmb se ma pasat, benvinguda afordita.


aya anatomia to contare x el msn q ara em fa pal ^^ po et fare mini resum


la xina, es paseja despullada x casa i aixi el negre fa fora el geroge, la rosa acaba definitivamen am el xulo piscines i tmb es pasa al metode de castedat fen el jersei de punt x akell malalt del cor. la grey va la veterinari x el gosset i encara tava fen el jersei de punt kan apareix el veterinari, diosss com està!! jaja



les pistes de laurana, aket migdia he posat 1 i ara dsps poder en poso una altre... no m'estreseu q porto una tarda...entre els paletes (q ara estem sense aigua pq han petat una canonada) i la llum lo minim pq han fet uns empalmes provisionals....diossss; unic positiu ma padrina em fara el vestit x el saló.
dma ja som dijous i comença la part forta de festes ^^


lo del nom a la meva família igual, menos mon cosí gran q li tocava pero com el tio del registre era curtet, es va atossigar tan x escriure bé els cognoms q al final el nom va colar ^^
lodis escribió:percer jo abans tmb se ma pasat, benviinguda afordita.


aya anatomia to contare x el msn q ara em fa pal ^^ po et fare mini resum



la xina, es paseja despullada x casa i aixi el negre fa fora el geroge, la rosa acaba definitivamen am el xulo piscines i tmb es pasa al metode de castedat fen el jersei de punt x akell malalt del cor. la grey va la veterinari x el gosset i encara tava fen el jersei de punt kan apareix el veterinari, diosss com està!! jaja




les pistes de laurana, aket migdia he posat 1 i ara dsps poder en poso una altre... no m'estreseu q porto una tarda...entre els paletes (q ara estem sense aigua pq han petat una canonada) i la llum lo minim pq han fet uns empalmes provisionals....diossss; unic positiu ma padrina em fara el vestit x el saló.
dma ja som dijous i comença la part forta de festes ^^


lo del nom a la meva família igual, menos mon cosí gran q li tocava pero com el tio del registre era curtet, es va atossigar tan x escriure bé els cognoms q al final el nom va colar ^^

Asiessss

Avisam quan vinguis al salo que si no voleu quedarus a dinar pel recinte conec restaurants ^^ (normal soc de la zona)
si o q?? ^^ jajaja, no hauria pensat mai q coneguesis llocs x aki.... X-D

men vaig a sopar fora i de festes, dma parlem.
yo no me meto en temas donde los borregos catalanistas andan metidos, que luego te llaman cansino y tal encima...xD

demà fai 8 mesus ia amb ma parenta, mare meva com passa de rapid el temps quan andes ben acumpañat, habrá que currarse alguna cosa, digo yoh xD.
seerj escribió:demà fai 8 mesus ia amb ma parenta, mare meva com passa de rapid el temps quan andes ben acumpañat, habrá que currarse alguna cosa, digo yoh xD.
felicitatss! [beer]



Men vai a durmiir, a vere si dema maxecu millo del refredat..
Bon dia ^^

seerj escribió:demà fai 8 mesus ia amb ma parenta, mare meva com passa de rapid el temps quan andes ben acumpañat, habrá que currarse alguna cosa, digo yoh xD.

Enorabona nano :p



Apa, i com que m'aburreixo us deixo un parell de vinyetes
Imagen

Imagen
morr escribió:
Bueno, al final entro en el trapo.


Si treus les lleis de fachaforever poder inflen el teu ego de manipulador i segueixes alimentant l`odi dels ignorants.

Si llegeixes la oficial de gencat:

Article 21
L'ensenyament no universitari


1. El català s'ha d'utilitzar normalment com a llengua vehicular i d'aprenentatge en l'ensenyament no universitari.

2. Els infants tenen dret a rebre el primer ensenyament en llur llengua habitual, ja sigui aquesta el català o el castellà. L'Administració ha de garantir aquest dret i posar els mitjans necessaris per a fer-lo efectiu. Els pares o els tutors poden exercir-lo en nom de llurs fills instant que s'apliqui.

3. L'ensenyament del català i del castellà ha de tenir garantida una presència adequada en els plans d'estudi, de manera que tots els infants, qualsevol que sigui llur llengua habitual en iniciar l'ensenyament, han de poder utilitzar normalment i correctament les dues llengües oficials al final de l'educació obligatòria.

4. En l'ensenyament postobligatori l'administració educativa ha de fomentar polítiques de programació i docència que garanteixin perfeccionar el coneixement i l'ús de les dues llengües per tal que tots els joves adquireixin el bagatge instrumental i cultural propi d'aquests ensenyaments.

5. L'alumnat no ha d'ésser separat en centres ni en grups classe diferents per raó de la seva llengua habitual.

6. Hom no pot expedir el títol de graduat en educació secundària a cap alumne que no acrediti que té els coneixements orals i escrits de català i de castellà propis d'aquesta etapa.

7. L'acreditació del coneixement del català no pot ésser exigida en el cas d'alumnes que han estat dispensats d'aprendre'l durant l'ensenyament o una part d'aquest, o que han cursat l'ensenyament obligatori fora del territori de Catalunya, en les circumstàncies que el Govern de la Generalitat ha d'establir per reglament.

8. L'alumnat que s'incorpori tardanament al sistema educatiu de Catalunya ha de rebre un suport especial i addicional d'ensenyament del català

http://www6.gencat.net/llengcat/legis/cat/lpl_cap3.htm

Ves a manipular a les teves amigues skins i deixa de crear odi cap a la meva cultura.

Pd: seerj ves a llegir que et conve XD
Mira tío te he puesto los artículos sacados de la web de la generalitat de 1998, concretamente se ve que con el nuevo Estatuto han tocado también la universidad.

1.- IMPRESENTABLE
2.-LÓGICO Y COMPRENSIBLE (INFANTS SON LA PRIMARIA) PERO NO SE CUMPLE Y YA ESTÁ DENUNCIADO
3.-LÓGICO
4.-LÓGICO
5.-LÓGICO
6.-LÓGICO
7.-LÓGICO
8.-LÓGICO


Te recomiendo que te leas en tu misma web el enseñamiento universitario y que veas o que es un enseñamiento libre y democrático y no una cultura fascista.

El punto pelota para tí. No tengo ganas de discutir con una piedra. Te cojes el Estatuto en el punto 32 y te lo miras. Es más siempre puedes coger mis citas, que están sacadas directamente de allí. Por cierto lo de los infants, ha sido denunciado al tribunal supremo porque la generalitat se lo pasa por el forro, no poniendo en la hoja de inscripción la opción de ponerlo en castellano.

No sé que pintan los skins en todo esto, pero bueno de tí tampoco puedo esperar mucho.

PD: La carta por el forro, y el papel que obligan a firmar a los empresarios (sacado de la web de la generalitat) por el forro también ¡sí señor!
PD2: me parece muy fuerte que pongas los puntos de no-fricción y no resaltes los de fricción, que me digas que saco de webs fachas cuando las citas son las mismas que las tuyas sacadas del mismo lado, solo que resaltando los puntos de fricción. No sé que pretendes, si confundir, si levantar un tupido velo, pero realmente me parece una actitud deleznable.

PD3: No voy a entrar más al trapo contigo, no eres digno, me he currado un mensaje poniéndote hasta los capítulos, párrafos y números de dónde lo he sacado, y solo te entretienes a poner lo mismo y ampliarlos para llevarlo a un terreno donde toda la comunidad está de acuerdo. Para más INRI insultas la inteligencia de este hilo no mirándote las fuentes.

PD4: Por otro lado, a ver dónde pone eso que decías de 4 horas y 4 horas.

-------------------------------------------------------------------------

Hoy cuarto día enla universidad y qué triste, se han hecho grupos para derecho laboral, y todas las tías juntas, todos los tíos juntos. A ver si varia durante el curso que parecemos niños.
morr escribió:Dicho esto a este impresentable, hoy cuarto día enla universidad y qué triste, se han hecho grupos para derecho laboral, y todas las tías juntas, todos los tíos juntos. A ver si varia durante el curso que parecemos niños.

No haver desertat [poraki][poraki]

Ajo y agua ara [carcajad]
eTc_84 escribió:No haver desertat [poraki][poraki]

Ajo y agua ara [carcajad]


Lo que tú quieras, pero como comentaba a amigos míos que estudian Ing.Informática, desde luego mis perspectivas futuras pintan bastante mejor que las suyas. Hoy me aburría y como me queda al lado he ido con un colega a una clase suya de 3 de informática y verdaderamente da pena. Para más pena, hay en toda la UPC carteles de una asociación de gays y lesbianas. Vamos que los tíos lo tienen jodido, solo tienen una (o ninguna) tía en clase y encima probabilidades de ser lesbiana.

Cuando comience el tema a moverse ya contaré ya. Ahora es la etapa chunga.
morr escribió:Lo que tú quieras, pero como comentaba a amigos míos que estudian Ing.Informática, desde luego mis perspectivas futuras pintan bastante mejor que las suyas. Hoy me aburría y como me queda al lado he ido con un colega a una clase suya de 3 de informática y verdaderamente da pena. Para más pena, hay en toda la UPC carteles de una asociación de gays y lesbianas. Vamos que los tíos lo tienen jodido, solo tienen una (o ninguna) tía en clase y encima probabilidades de ser lesbiana.

Cuando comience el tema a moverse ya contaré ya. Ahora es la etapa chunga.

LOL
Quant/e/s skins hi ha a ADE o Economiques o el que facis? [jaja]

PD: T'has apuntat a l'associació aquesta?, després de la 'carrerilla' iniciada a Londres amb els bars de bears... [fumando]
eTc_84 escribió:LOL
Quant/e/s skins hi ha a ADE o Economiques o el que facis? [jaja]

PD: T'has apuntat a l'associació aquesta?, després de la 'carrerilla' iniciada a Londres amb els bars de bears... [fumando]


MMm, no he visto skins, he visto algun mod-skin del palísimo, no parece ser un sitio donde haya muchos indepes. Lo que si que he visto es bastantes anarquistas de estos raveros con todas las pintas de no ser anarquistas verdaderos sino de postal, y he pensado, que pinta un anarquista aquí? quiere minar el sistema desde dentro?.

En mi clase hay una tía (que me la pinchaba) pero es rarísima, tiene un tupet en la cabeza, viste como ABBA (tiene una chaqueta que parece sacada de la guerra de las galaxias) y encima tiene pinta de modelo anoréxica.

PD: No, no me he apuntado a ninguna asociación. Y espero que nunca en mi vida me pase por la cabeza. Y de carrerilla nada, que ni siquiera se inició.
PD2: Me he tenido que comprar el código civil y el código mercantil, tochacos que te cagas.
Home, sol ser poblat per pijerisme i animalari semblant... que llavors es disfressin d'skins, d'anarkas o altres coses és altre tema XD

Volem foto de la friki

L'altre dia aqui n'hi havia una (no sé de quina classe sortia) que anava tota de negre en plan gòtic o algo així, algo grotesc [mad]

PD: No neguis que estaves en els bars de bears [jaja], llavors no reconeixeràs res del que passés allà, pero esser-hi hi eres [666]
Lamentablement a Informàtica les noies solen escassejar....

Si vols ties ves-t'en a fer dret o publicitat. Un colega meu ho esta fent i pel que em va dir eren no se quantes ties i 8 o 9 tius XD

eTc_84 escribió:L'altre dia aqui n'hi havia una (no sé de quina classe sortia) que anava tota de negre en plan gòtic o algo així, algo grotesc [mad]


Em sembla que ja se qui és. L'any passat la vaig veure amb un samarreta o jaqueta negra, on darrere tenia el simbol de uchiha [boing]


salut
eTc_84 escribió:Home, sol ser poblat per pijerisme i animalari semblant... que llavors es disfressin d'skins, d'anarkas o altres coses és altre tema XD

Volem foto de la friki

L'altre dia aqui n'hi havia una (no sé de quina classe sortia) que anava tota de negre en plan gòtic o algo així, algo grotesc [mad]

PD: No neguis que estaves en els bars de bears [jaja], llavors no reconeixeràs res del que passés allà, pero esser-hi hi eres [666]


Sí, hay mucho pijerismo, muchas gafas de estas asquerosas, mucha gente que va a controlar la empresa de su papi en el futuro, pero que buenas que están. Hay un tía de orgamus, que es sueca de madre colombiana y está que te cagas.

Pues tío, las góticas todo de negro y rojo con faldita suelen estar que te cagas.

PD: Estar en el bar de osos estaba, pero por error y por mi selección.
morr escribió:Sí, hay mucho pijerismo, muchas gafas de estas asquerosas, mucha gente que va a controlar la empresa de su papi en el futuro, pero que buenas que están. Hay un tía de orgamus, que es sueca de madre colombiana y está que te cagas

Jo en conec un d'aquests. Està fent informatica de gestió i pel que m'han explicat el pare d'aquest esta forrat, té no se quantes empreses i que fins i tot li regalava una d'elles, pero el tiu passa i fa vida bohemia. Va estar uns anys a Barna "estudiant" (aka fumant petes) en plan bohemi i després va tornar a Girona per acabar, pero el tiu encara no ha acabat.


salut

PD: etc_84: acabarem aquest any o que? [666]
Cafetino escribió:Lamentablement a Informàtica les noies solen escassejar....

Cert, una llàstima...

Cafetino escribió:Si vols ties ves-t'en a fer dret o publicitat. Un colega meu ho esta fent i pel que em va dir eren no se quantes ties i 8 o 9 tius XD

També s'ha de comptar les que són normals i les que no... que per molta quantitat si són tontes del cul o paves ja se les poden quedar a casa seva a no ser que sigui per passar l'estona XD

Cafetino escribió:Em sembla que ja se qui és. L'any passat la vaig veure amb un samarreta o jaqueta negra, on darrere tenia el simbol de uchiha [boing]

Coi, pensava que era nova [mad], per allò que molts nous porten pintes diferents a les anteriors generacions.

morr escribió:PD: Estar en el bar de osos estaba, pero por error y por mi selección.

Patriotisme!!
A conquerir nous 'territoris' eh [fumando]

Edit: Cafetino, menys el projecte que no puc matricular-me'n aquest any, és la idea, si [sonrisa]
a mi em pasa el mateix po al revés, es lo q tene les carreres de lletres, moltes ties i pocs tios... aixó si hi ha uns kans q uff... jeje. [ayay] [sati]


aya!! nose si dsps em podre enxufar q aprofito ara q n estic a casa, pq alli poder encara estaré sense llum x la tarda...els paletes i els del gremi de fontaners lampistes i altres em comencen a caure mol mal [enfa]
lodis escribió:a mi em pasa el mateix po al revés, es lo q tene les carreres de lletres, moltes ties i pocs tios... aixó si hi ha uns kans q uff... jeje. [ayay] [sati]


aya!! nose si dsps em podre enxufar q aprofito ara q n estic a casa, pq alli poder encara estaré sense llum x la tarda...els paletes i els del gremi de fontaners lampistes i altres em comencen a caure mol mal [enfa]
han encertat el llibre [buuuaaaa] el volia x mi sniffff (i vai pensar en la Steel )
okiss. aixx amiga ara es quan els paletes no sortiran de casa!
a mi em van trigar 3 mesos i als meus tiets 1 any i mig U.u que tinguis sort
[+risas] espero q no...en 1 mes o menos te que estar fet, ja keda poc, la putada esq van petar una canonada i coses d'estes...

pos la següen pista era novela romantica i algo sobre el titol... el proper q posi a veure ktal...

sino ens veiem dma te kuento!! ^_^
lodis escribió:[+risas] espero q no...en 1 mes o menos te que estar fet, ja keda poc, la putada esq van petar una canonada i coses d'estes...

pos la següen pista era novela romantica i algo sobre el titol... el proper q posi a veure ktal...

sino ens veiem dma te kuento!! ^_^

suposu que ten vas a jugar a la play i que estaras veient house oi? [carcajad] [angelito]
bona tarda gent!!! km mola no tenir cole per la tarda per poder fer el q tot el q vulgui [poraki]
morr escribió:Mira tío te he puesto los artículos sacados de la web de la generalitat de 1998, concretamente se ve que con el nuevo Estatuto han tocado también la universidad.



Te recomiendo que te leas en tu misma web el enseñamiento universitario y que veas o que es un enseñamiento libre y democrático y no una cultura fascista.

El punto pelota para tí. No tengo ganas de discutir con una piedra. Te cojes el Estatuto en el punto 32 y te lo miras. Es más siempre puedes coger mis citas, que están sacadas directamente de allí. Por cierto lo de los infants, ha sido denunciado al tribunal supremo porque la generalitat se lo pasa por el forro, no poniendo en la hoja de inscripción la opción de ponerlo en castellano.

No sé que pintan los skins en todo esto, pero bueno de tí tampoco puedo esperar mucho.

PD: La carta por el forro, y el papel que obligan a firmar a los empresarios (sacado de la web de la generalitat) por el forro también ¡sí señor!
PD2: me parece muy fuerte que pongas los puntos de no-fricción y no resaltes los de fricción, que me digas que saco de webs fachas cuando las citas son las mismas que las tuyas sacadas del mismo lado, solo que resaltando los puntos de fricción. No sé que pretendes, si confundir, si levantar un tupido velo, pero realmente me parece una actitud deleznable.

PD3: No voy a entrar más al trapo contigo, no eres digno, me he currado un mensaje poniéndote hasta los capítulos, párrafos y números de dónde lo he sacado, y solo te entretienes a poner lo mismo y ampliarlos para llevarlo a un terreno donde toda la comunidad está de acuerdo. Para más INRI insultas la inteligencia de este hilo no mirándote las fuentes.

PD4: Por otro lado, a ver dónde pone eso que decías de 4 horas y 4 horas.



Tu has manipulat la llei nomes escribint el que et convenia les lleis les fan amb varis articles per que les coses quedin clares aixi que no manipulis mes que ja ho has fet prou.
Et queixes del que resalto cuant tu has retallat amb el teu rotulador negre made in censura, jo no hi he tret res.

I jo no penso callar, deixa de mentir i de plorar tot el dia i llavors callare. Dues dictadures represives i ara m`has d`estar anant de victima tot el dia. penos.

T`has currat molt els articles, retallant-los fins la mort, jo crec que si fas un puzle hi pots escriure el que vulguis, per aixo ets un maipulador, posa la font sensera i no una frase que hagis tret de fachaforever.

Lo de les 4 hores i 4 hores ho se pq els del PP fa poc volien fer 6 hores i 4 hores, super bilinguisme al poder.
morr escribió:. Para más pena, hay en toda la UPC carteles de una asociación de gays y lesbianas. Vamos que los tíos lo tienen jodido, solo tienen una (o ninguna) tía en clase y encima probabilidades de ser lesbiana.


Un profesor l'any pasat va dir que si era una indirecta lo del cartell aket i va fotre conya xDD a la revista de la uni tambe se n'enfotien.

Segons una estadistica, al cap de tres anys de acabar la carrera el 90% del ingeniers informatics cobren mes de 18.000€ l'any, mentre que els de ade son el 70%.
Els deu primers llocs son tot d'ingenieries menys un que es arquitectura. El de camins canals i ports son els que mes cobren seguit dels infromatics i telecos.
No estan tan malament no les ingenieries??
Si algu en vol saber alguna digueum-ho, vaig retallar-ho de la gaceta universitaria l'any pasat
iepass, iastic per aqui fen el vagu

io aquet any tambe tinc una derrassmus.. Ben sueca que deu ser.. amFF [babas]

Llastima que tingui per escullir entre 50 almenus.. i que nomes vingui a 1 assignatura
NGC escribió:
Un profesor l'any pasat va dir que si era una indirecta lo del cartell aket i va fotre conya xDD a la revista de la uni tambe se n'enfotien.

Segons una estadistica, al cap de tres anys de acabar la carrera el 90% del ingeniers informatics cobren mes de 18.000€ l'any, mentre que els de ade son el 70%.
Els deu primers llocs son tot d'ingenieries menys un que es arquitectura. El de camins canals i ports son els que mes cobren seguit dels infromatics i telecos.
No estan tan malament no les ingenieries??
Si algu en vol saber alguna digueum-ho, vaig retallar-ho de la gaceta universitaria l'any pasat


No si ya te lo digo yo que no, yo sabia que la carrera que hacia el año pasado a nivel monetario era mejor que la que hago ahora.
morr escribió:
No si ya te lo digo yo que no, yo sabia que la carrera que hacia el año pasado a nivel monetario era mejor que la que hago ahora.



Lo mejor al final es hacer lo que uno mas le guste, total, pagan una meirda en todos los lados...


Una cosa, la'ltre dia em vaig kedar en coma, vaig posar telecinco i vec el J.J.Santos!!! Ara que seran 5 minuts d'alonso, 5 min del madrid y 1 minut de la resta dels cuals 30segons seran futbol??
NGC escribió:Una cosa, la'ltre dia em vaig kedar en coma, vaig posar telecinco i vec el J.J.Santos!!! Ara que seran 5 minuts d'alonso, 5 min del madrid y 1 minut de la resta dels cuals 30segons seran futbol??

jurrr si?

Que els d'A3 s'han adonat de lu petardu que era i l'han fet fora? [qmparto]
menuda la han montado los subnormales de turno con lo del pregón de la Merche de la Elvira Lindo...
hmm es vritat, els de bcn esteu de festes ara no?

Quins dies son? Dilluns es festa.. potser?

Juee fins a finals d'octubre no son les de Girona.. [snif]
Sí, y yo me las tengo que pasar currando pa ganar algunas perrillas.
Aya_cat escribió:suposu que ten vas a jugar a la play i que estaras veient house oi? [carcajad] [angelito]


siii [amor] jaja, no t'enganyare pas, si que me viciat unes kantes horetes ala play [ayay] [babas] no, house ja no, que vaig acabar el ultim capitol de la 2ona temporada pero wenus algo trobare ;) jiji tu ja sas X-D


et deixo vigilan aketa nit, q ara dsps de sopar marxo de festes... [babas] [babas] [babas] m'encanta, avui es la baixada de l'aguila...mmm... jeje. es dificil d'explikar pero en resum, molta gen, moltisima, ballan el paso doble de l'amparito roca fen ballar una aguila del seguici popular ^_^tots ven beguts am varies mamadetes... ara cada any hi ha més gen i tmb surten altres parts del bestiar, pero el centre es l'àguila... es lo més autèntic q et pots trobar...

aki el pregó la fet el presi del nàstic ^^ como no... este any es nastic mania [qmparto] q inocent es la gen q el any q ve baixarem a 2ona altre cop...
si n oes house sera anatomia ehh XD!


pos jo anire a la merce a mi el prego no m'importa qui el fagi ni en quina llengua ho fagi. A mi nomes m'importen els concerts!!!!! [jaja] [plas] [jaja] [plas] aquest any s'ho han currat ECDL i abans la ruta de bars i [Ooooo] soc feliç!!!!!
io tb niré, xo pels antaño grandes M-Clan
[666] no anatomia no, q com encara la fan x aki...aixi els dimars miro algo a la tele, sino ja me la baixaria...

disfruta am les festes d'aki ^_^ [plas]

venen m-clan??? aki van venir al maig...va estar força bé, encara q x el disc anterior em va agradar més.

men vaig a sopar i de festes.

dews!!
seerj escribió:io tb niré, xo pels antaño grandes M-Clan

Aquests tampoc poden faltar
m-clan ahora son caca, antes hacian algo medianamente decente.

el tio que entienda a las pavas que haga un puto libro por favor...menudas movidas en el dia de hoy...

x cierto, clercks 2, no esta mal, pero tampoc bien, muy por debajo de sus predecesoras...tantos meses y meses desde que la anunciaron que le tenia unas ganas...y ahora la decepcion...bueno, que se le va a hacer...
lodis escribió:et deixo vigilan aketa nit, q ara dsps de sopar marxo de festes... [babas] [babas] [babas] m'encanta, avui es la baixada de l'aguila...mmm... jeje. es dificil d'explikar pero en resum, molta gen, moltisima, ballan el paso doble de l'amparito roca fen ballar una aguila del seguici popular ^_^tots ven beguts am varies mamadetes... ara cada any hi ha més gen i tmb surten altres parts del bestiar, pero el centre es l'àguila... es lo més autèntic q et pots trobar...
osti com he rigut amb aquest paragraf...

Com us ho munteu aqui a Tarragona.. mamadetes, bestiar.. XD
Les aguiles ballen? [qmparto]
El pp de catalunya envia una carta perque tv3 no emiteixi el spot de la seleccio catalana xDD aixo que encara no l'han ni vist.... aixx

Vec que quan surti l'espot per la tv hi haura merder a miscelanea perque el taliban de la cope començara a dir burrades...
NGC escribió:Vec que quan surti l'espot per la tv hi haura merder a miscelanea perque el taliban de la cope començara a dir burrades...


pq hi ha gent tan idiota pel mon¿? [uzi]
seerj escribió:.
el tio que entienda a las pavas que haga un puto libro por favor...menudas movidas en el dia de hoy...


Yo estoy en las mismas, y mañana se puede complicar todo y de verdad.
kurras escribió:osti com he rigut amb aquest paragraf...

Com us ho munteu aqui a Tarragona.. mamadetes, bestiar.. XD
Les aguiles ballen? [qmparto]


no et pasis!!

dons el bestiar es: el lleo, l'aguila, la mulasa, la cucafera ( a part dels elementes de foc: el drac, la vibria i el bou) son representacions d'akets animal i si, ballen i normalmen paso dobles en el cas de l'aguila la seva bso es l'amparito roca ^_^ uue! uue! ue!! X-D jaja deixam anar [ayay]

poca cultura dels seguicis tens e?? ^^ si puc penjare fotos pq o vegis, o sino ja te les pasare.

ales men vai a fer nones, sort q dma n+ tinc 1h d clase pq un profe esta fora, pq dma es la empalmada (vales ara es kan feu la gracia entre empalmada i mamadeta q us vec...aixo va principalmen x tu kurras!! ) la nit del 22 al 23 (q le 23 es sta tecla) dons tota la nit fan musica, actuaciosn i estes coses x enganxar am el matí següent... esta força sobrat, llastima q dsd fa 2 anys ja no pasen pelis (masa pasta es veu) pero semrpe torbes la manera de q es faci de dia rapid x anar a esmorzar jajaja. [beer]
Bon dia gentt, quin fastic de dia que fa avui..
Tinc practiques de 12-14h i clase de 17-19h ZzzZZ


XD no t'enfadis lodis si ia sas que es am cariñuu. [inlove] :p
Tranqui axo de empalmar ja m'es mes familiar... ;P
Bon dia pel de mati ^^

Ahir va tocar sopar de la "elit"(notis les cometes) informatica de la UdG xDDDD
Va estar força be, entre anectodotes, draps bruts dels profes i algun que altre acudit verd.

Us en deixo aqui un:
Això son dos ties de 8 anys que es troben:
- Osti tia, m'ha surtit un pel cony!
- Collons, i no et molesta per follar?!

xDDD

-------


Lodis vigila amb les fotos, perque entre mamadetes i empalmades la teva estada a eol pot perillar :p

Que consti que ho dic amb tota la bona intenció del mon [angelito]



xDDDD


salut
LOL, ara he vist l'anunci de la selecció [qmparto][qmparto]

El tercermundisme va en augment, això ja és lo últim, tots els nens es treuen la samarreta per jugar, llavors surt que lo de nació està en el cor en comptes de a la samarreta i s'ofenen [flipa][flipa]
És de psiquiatra.
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11