Catalans aixakeuvus xD (#21)

17, 8, 9, 10, 11
jajaja, mira ells parlen d politica... naltrus d marujeo... pos si, dsps d tans d dies sola... x mi so mereixia.

dma sera un altre dia. nanit gen, vai a sobar q sino dma n em llevare x anar a currar.sitos.
I si diuen algu els hi treus els xiulet BLAU! i els amenaces sense piscina a vere que tenen a dir XD!!
Aya_cat escribió:and the winner is..... CARMEN RUSSO!!!! que s'ho mereixia tants dies q ha passat sola... tant boja q s'ha tornat XD!!

perfiiii ja no veurem al paleto!!!!ni al pipi!!!! ni a la falsa de l'aidaa [qmparto]

ale avui ja s'ha acabat el marujeo ^^ . quan ho vegin els nois ens penjaran ho sas oi?


WTF

Ale, castigades sense postejar un dia [/lodis mode] [666]

Eh conya eh
kurras escribió:PD: sgaesux, molt bona la firma pero.. no es passa de llarg del pes permes?


no que va [666]


ja ho tenia en compte, pero l`havia d`ensenyar XD

ara que tinc una estoneta la canviarem per alguna cosa...


En morr despres de refregarse la ma per l`anus ple de merda segur que l`hi ha trobat plaer i ja ha perdut la virginitat anal al barri gay on viu XD
Mol bon dia!!!
Tic contenta pq he anat de rebaixes i.... ANAR DE BOTIGUES ES L'HÒSTIA! [poraki]

Parlant de supervivientes: la Carmen tindra mol mèrit, però no cal oblidar que va ser expulsada i les proves no les va fer.... pero lo del COCO i la COCA bestial!! xDDDD

X cert, jo estudio i soc de les terres d ponent
Vagi be nois/es!! (i no passeu molta calor [oki] )
Blau escribió:Mol bon dia!!!
soc de les terres d ponent


aixi ets dels bons... com jo XD
S'acostuma a parlar molt de marujeo per aqui ?? [mad] [mad]
Es que no estic molt en el tema, no m'agrada la tele (menos algunes series). El últim dia me sortien tots els canals amb lo bendicto i d'entre mitg l'anunci aquell del grup de música del juver, el que surt de una nevera... (jo no se a vosaltres, pero a mi que me surti un grup aixi de la nevera.... m'acollona...) Va ser llavors cuan ja la vaig apagar...

PD: No hi ha ni un guionista bo en aquest pais?
No pateixis el marujeo no més va ser ahir XD! com q estava una mica mort el vam animar una miketa [risita] pero no el marujeo no es un tema de conversa gaire normal aqui

I guiniosta bo... el de 7 VIDAS!!!!!!! perque la van treure [buuuaaaa] ja no se q mirar els diumenges!!
Nse si tareu amb jo, pero a catalunya tenim mol bons guionistes, actors/es, productores.... i sempre sels acaben emportant cap a madrid o a canals nacionals. Se tambe que molts ho fan per ampliar la seva carrera i ser mes coneguts pro es flipant ee a Hospital Central han passat un mun que sortien al cor de la ciutat, a antena 3 ta el buenafuente amb la seva trupe, a divinos surten un mun d catalans, i ala cuatro també n'hi han..... ESQUE A CATALUNYA HI HA QUALITAT!!!!!! [amor] [fumeta]
Aya_cat escribió:I guiniosta bo... el de 7 VIDAS!!!!!!! perque la van treure [buuuaaaa] ja no se q mirar els diumenges!!


7 vidas... quins records... [buuuaaaa][buuuaaaa][buuuaaaa]
Ara el que miro es... Aida, House (de vegades) y bueno lo que fiquin mentres estic sopant o dinant jeje. Soc fan dels simpson, pero es que em se tots els capitols, no fan més que repetir...


PD: Camara cafe tambe esta molt b jeje X-D X-D .
Siiii i Caiga quien caiga!!!!!!!!

es veritat si es que som bons XD! hospital central han passat tots els del cor potser falten un parell pero ja hi aniran ja i a Divinos hi han 3 que jo sapiga .. el millan, la brondo i el lopez ( mai m'en recordo del nom xdd)
Weno a divinos pode si que ni han 3 [jaja] pero segu que cauran mesxDDD el lopez es diu jordi sanchez. I tens toota la rao CQC son els amos, m'enrecordo quan ho presentava els altres i ni punt de comparació, ara es mol millor
Blau escribió:Weno a divinos pode si que ni han 3 [jaja] pero segu que cauran mesxDDD el lopez es diu jordi sanchez. I tens toota la rao CQC son els amos, m'enrecordo quan ho presentava els altres i ni punt de comparació, ara es mol millor


En aixó si que no estic d'acord, cuan estaven el Wyoming (s'escriu aixi? xD) y sobretot el carbonell... lo que passa es que ara fiquen més aixi efectes de video (alguns són la ostia) y tenen menys vergonya, aixi aconsegueixen potser més public, pero com a millor sens dubte el 1er. Les coñes que li feien al aznar i a la botella eren inigualables xDD.
woles!!!

re de ausente... lo q pasa esq curro... buas avui me kedat a gust jo i el xilulet... i percer aya, al final les 2 castigues les he deixat banyar els ultims 5 min si esq soc un tros d pa U^^ veus ara ja vai recuperan la veu...

blau, sobre el marujeo... jo crec que tothom te a una marjua amb rulus i bata a dins nostre [looco] es broma!! pero ara em direu que vosaltres no ho feu mai?? jaja

sobre tema series... x mi una d les millors house, i 7vidas pero al principi, sobre CQC mmm magraden els 2, ptser els 1ers pq tenen el merit, pero nse, almenys es un programa diferen i no una copia de un altre.
Historia resumida (ya la ampliare) de como Londres me ha vencido.

A ver, la "ley de vida" de Londres, se ha cumplido. Pero mi importa una mierda si estoy currando 65 horas semanales, cobrando 800£ al mes. Como no he venido a Londres a sufrir, currando como un cabron, casi sin dormir, me vuelvo para Barcelona. Posiblemente cuando vaya a Barcelona me pire a Sevilla o a Roma lo he de pensar. Lo que es seguro que en la ultima quincena de Agosto me piro pal pueblo.

Francamente Londres me ha decepcionado muchisimo, Berlin no me gusto por lo fria que era, pero no me decepciono, Londres me ha defraudado hasta cotas insospechables. Viva Atenas!

Atte. Un Vencido.

PD: Mientras voy por el "underground" me he leido el libro "En Busca de Andreu Nin". Acojonante, cada vez que leo lo que le hicieron ha este gran intelectual, ha posiblemente uno de los pocos politicos incorruptibles, por los hijosdeputa de los comunistas-estalinistas me enervo que te cagas.

PD2: Estaba currando, manyana lo dejo, con un albanes, un italiano, un moro, un somali no negro, y un murciano. Me echan la bronca por ir lento despues de currar 14 horas...

Tiene cojones.

PD3: La canya-birra a 5 euros en un bar del barrio de delincuentres y gays donde vivo. 15 euros en el centro. Pero que conyo es esto.
Joder me has quitado las ganas de ir a Londres >.<. La verdad es que viajar he viajado un par de veces, en plan vacaciones, y el mejor sitio ha sido Dublin, sin duda. No se, la gente el ambiente, me recordaba mucho a Cataluña y tambien ellos conocen Cataluña y sus origenes, a lo mejor al estar en una situacion politica parecida nos ven como un semejante. En junio estuve en Paris en viaje de fin de ESO. Me gusto, pero la gente no es lo mismo...
NeLe escribió:Joder me has quitado las ganas de ir a Londres >.<. La verdad es que viajar he viajado un par de veces, en plan vacaciones, y el mejor sitio ha sido Dublin, sin duda. No se, la gente el ambiente, me recordaba mucho a Cataluña y tambien ellos conocen Cataluña y sus origenes, a lo mejor al estar en una situacion politica parecida nos ven como un semejante. En junio estuve en Paris en viaje de fin de ESO. Me gusto, pero la gente no es lo mismo...


Perdona, perdona, parecida no, idéntica.

[mode ironic off]

[beer]
Te puedo asegurar que la politica no tiene nada que ver en nada.

PD: Aprovencho para desmentir los rumores sobre mi culo.
morr escribió:...


Home, una cosa es currar i una altra que es dediquin a donar per cul [666] (metaforicament parlant)


Ara en serio, ben fet que fas de deixar la feina, aquest gent s'esta aprofitant de tu.


salut
Kubi escribió:...


[maszz]
En fi, els trolls ja no son lo que eren [poraki]

I no oblideu DFTT

salut
Bones, ara arribu del curru, com odio que faci tant de sol els dies que surtu.. Quin patimentt, en fi, vai a duxarme i sopar
Arribo de la platja i jo que tenia una mala idea de les platges de barcelona avui m'he sorpres !! estaven netes!!!!! he nat a la de la villa olimpica crec..


Pos putser si q per currar es xungu pero a mi Londres quan hi vaig estar em va agradar molt wenu normal aixo si es car! només dos dies vaig sopar a restaurant la resta... entrepan i sandwich i ensalades que millor no saber que portaven U.u (salses rares). Pero si et putejaven millor tornar

jo he estat a Paris tambe pel viatge de fi de curs i la veritat m'esperava més.. pero tampoc em va desagradar

akest kubi s'aborreix...
agentejandro009 está baneado del subforo por "No especificado"
m'agradaria fer una llista dels nacionalistes catalans y dels catalans espanyols xD
agentejandro009 escribió:m'agradaria fer una llista dels nacionalistes catalans y dels catalans espanyols XD
Y los que no son de ninguna de esas dos variantes de tonto? A mi me gustaria hacer una lista de gente que no tiene claros sus autenticas raices y que reniegan de la tierra que les ha amamantado desde que nacieron, por ejemplo.
agentejandro009 escribió:m'agradaria fer una llista dels nacionalistes catalans y dels catalans espanyols xD


Oooh
agentejandro009 escribió:m'agradaria fer una llista dels nacionalistes catalans y dels catalans espanyols xD
Tu mateix xDDD
agentejandro009 escribió:m'agradaria fer una llista dels nacionalistes catalans y dels catalans espanyols xD


I, si es pot saber, per que vols fer una llista de aquest tipus?
A mi m'agradaria que per dir tonteries fessis servir Miscelània.
agentejandro009 escribió:m'agradaria fer una llista dels nacionalistes catalans y dels catalans espanyols xD


primer entres criticant la llista demostrant ingorar de que va i ara desitges que sigui com et pensaves per poder criticarla de veritat.

Madura!



[+risas]
Bon dia, un altre dia que puc dinar tranquilet a casa.. [risita]

agentejandro009 ia ens ensenyaras la llista no? XD
wenas!!!l

dma el ultim dia!! wenu de la 1era kinzena, aixo vol dir q dills canviarem de grups, o si més no, uns kans del meu grup ja no vindran (x sorts alguns de els q la lien...jeje)

uff dma si q ens la liaran, piscina a 1era hora, dsps pica pica i jocs a on pintarem als mes petits, i dsps encarà em kedarà menjador... po wenus la part positiva avui no he hagut de castigar a cap nen del meu grup, pero me hagut de posar ala pisicna, a sobre la petita, x a treure a un dels xikets q la liava a cops am un altre a sobre q el xiules dsd dal i et xuleja dien q no vol sortir, pos ales q me posat a dins i le tret, alli q sa kedat sentat fins que em acabat piscina.

pd: q opineu sobre q les eleccions es facin el dia 1 de novembre?? jo e flipat kan e sentit el dia, pq vamos jo este dia sempre vaig fora...
lodis escribió:uff dma si q ens la liaran, piscina a 1era hora, dsps pica pica i jocs a on pintarem als mes petits, i dsps encarà em kedarà menjador...


Carai, quin suplici.. ;P

io dema tornu a pillar.. a les 7:30 cap a Lloret a patir el sol d'estiu.. [burla3]
Jo demà seguire fent el mateix de fa uns dies el vagu ^^ [angelito] noo xdd suposu que fare tr q el tinc abandonat

I sobre les eleccions no opino U.u encara no puc votar encara [tomaaa]
kurras escribió:Carai, quin suplici.. ;P


suplici el teu sota el sol... et compadeixo... jo vulguis q no tare dins una piscina... jaja vale q es la petita i ta mig claenta pq es coberta po... algo es algo jeje.


aya!! ahir no vaig poder veure blau mu as de contar!! po avui si!! jeje i ara tic am comic party ;)
lodis escribió:suplici el teu sota el sol... et compadeixo... jo vulguis q no tare dins una piscina... jaja vale q es la petita i ta mig claenta pq es coberta po... algo es algo jeje.

ia ho deia amb ironia.. XD
Ningu me les pilla.. [+risas]
[ayay] es x la calor q tinc el cervell estovat....
el meu esta a punt... el meu superventilador que mai m'havia fallat no funciona!!! esta mort!!!! i no passa aire.[buuuaaaa]
jajaja, ara sabras la calor q pasem la resta de mortals U^^ es broma!! pos si avui fot mol i + x la xafogor q fa...
es que ni una gotaaa res!!!

Estic mirant tres programes a la vegada wenu ara dos q s'acaba d'acabar hospital central xdd
hola!

quan de temps, això de estar per probes noem deixa temps per spamejar per aquí! xD


tot bé no?
si si si excuses¬¬ q ja li has agafat el gust a spamejar boig XD!!!
Aya_cat escribió:si si si excuses¬¬ q ja li has agafat el gust a spamejar boig XD!!!

a això he vingut, a tencar el fil!! mwhahahahah mwjhahhahahaha
^^ el tanquem tu i jo? XD!

spam puro i duro
uala nomes llegir uns quans posts cap amunt veig que me perdut un munt de coses!!!!

pd:tankem-lo! :P
molta gent nova, veig algu raru que us el menjeu amb patates, nu seps, m'haig de posar al dia!


pero de moment tanquem el fil!! xD [boing]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11