Catalans aixakeuvus xD (#21)

17, 8, 9, 10, 11
agentejandro009 escribió:M'agradaria tancar aquestos posts xD


Aniras a dir el mateix al d`andalusos, madrilenys.... o nomes nosaltres tindrem el plaer de veuret per aqui?
Benvingut agentejandro009 [666]




Quin luju poder venir a dinar a casa i tot.. Quin cansanci.. [reojillo]

PD: sgaesux, molt bona la firma pero.. no es passa de llarg del pes permes?
agentejandro009 escribió:Espanyols que per res del mon volen ser catalans:

8. agentejandro009




ni per cuatre milions d'euros vull ser catala..jejeej

M'agradaria tancar aquestos posts xD

Buffffffff els trolejos ja no són com abans, ni un insult [noop]

sgaesux, anirà al de valencians? ah no, que està desert [666]
SII per fi ha sortit la nota d'instalacions industrials! ia era hora..He tret un 7!

Al final ho he aprovat tot menys una, i una altra que em vaig deixar.. Puta maree

Men vai al curruu
Mencata que hi hagin fils aixì de catalans ^^ Així sí que venen ganes de entrar cada dia :-p :-p


Bueno vai a jugar una mica a la psp xD
Aya escribió:lodis em vas dir q tenies menjador pero si pots digam a kina hora fan la serie s q em vax oblidar de preguntartu >.<


blau es dsps d inuyasha, cap alla les 8. ^_^

ja tic a caseta jeje. wenu d fa rato, avui el menjador guais, tot i q 2 xikets san adormit a mig segon plat, pobrets taven morts... els em pillat a braços i els em posat a una sala a part pq dormisin
i res estic recuperan la veu, ahir esq n podia ni parlar i avui algo millor, en aprt pq este mati man donat un xiulet... jaja, i res aixi ja n tenia q cridar pa q espavilesin.

sobre els castigs... dma en tinc 2 q estan sense piscina esq jdrs alli vacilan els i dius 20 vegades les coses i mira ja els i e dit jo no penso cridar mes alla vosaltres i patapam la tornaven a liar pos ales separadetes i dma sense piscina a veure si aixi elles i els altres es posen les piles, pq vales mol mones po anda q n la lien....

sitos.
danieletto escribió:Mencata que hi hagin fils aixì de catalans ^^ Així sí que venen ganes de entrar cada dia :-P :-P
De fet nomes hi ha aquest que es pugui parlar catala.. XD

Benvingut
kurras escribió:De fet nomes hi ha aquest que es pugui parlar catala.. XD

Ah, pero al de valencians no es pot? [sati]
aya!! as vis blau? U^^ espero q avui si, e?? jeje q ja toca [qmparto]
Cafetino escribió:Ah, pero al de valencians no es pot? [sati]

ah, que no era una altra llengua? [jaja]
Jeje maure dacostuma aixo de la serie blau XDDDDDD
La majoria d'aqui estudieu o treballeu? i sino es mol preguntar k feu? [barret]
kurras escribió:ah, que no era una altra llengua? [jaja]

Aixo diuen els separatistes, que temen una anexio de valencia a catalunya xDD
eis blau, pos blau es genials.U^^ avui an fet el capt.6

sobre la llengua...a mi lo que em fot i en part em fa gràcia, esq defensin q el valencià es diferen la català i a sobre o facin en castellà... [tomaaa]
Blau escribió:La majoria d'aqui estudieu o treballeu? i sino es mol preguntar k feu?

Diria que la majoria estudiem..

io personalment faig enginyeria industrial :)

PD: Cafetino, nava am ironia.. XD
Blau escribió:Jeje maure dacostuma aixo de la serie blau XDDDDDD
La majoria d'aqui estudieu o treballeu? i sino es mol preguntar k feu? [barret]


estudio enginyeria informatica a la uab

i tu? xD
Blau escribió:Jeje maure dacostuma aixo de la serie blau XDDDDDD
La majoria d'aqui estudieu o treballeu? i sino es mol preguntar k feu? [barret]

Fare de 2n de batx crec q dels q ara postejem soc la petita U.u

lodis no he vist >.
jaja pos a ver si dam la mires e?? jo dma em pasare de rebaixes... q ja toca!!

percer... esta tarda me anat a comprar un xiulet... XD q el de avui mel havien deixat...

blau escribió:Jeje maure dacostuma aixo de la serie blau DDDDD


jo faig història de l'art ala urv d tgna. i tu q fas??
Blau escribió:Jeje maure dacostuma aixo de la serie blau XDDDDDD
La majoria d'aqui estudieu o treballeu? i sino es mol preguntar k feu? [barret]

Estudio, aquest any que ve em toca fer 5è d'enginyeria informàtica a la udg

kurras escribió:PD: Cafetino, nava am ironia.. XD

No si ja ho havia captat, nomes seguia la corrent xD
La meva ocupació principal és criticar...

Països Catalans? [barret]
paisos catalans, menuda realitat mes manipulada xD
seerj escribió:paisos catalans, menuda realitat mes manipulada xD

En quin sentit ho dius?
doncs en el concepte que el mes segur degueu tenir xD

que es per a vosaltres els paisos catalans? acabarem mes rapid xD
mira tal com ens van dir a clase, de salse a guardamar, i d fraga a l'alguer. x mi són tots els territoris que englobin la parla catalana amb totes les seves modalitats.
ia se q son fisicament, el que pregunto es que que es per valtros el q significa paisos catalans, mes enllá de fronteres i demes coses variades :P
Per cert, i el morr? què deu ser de les seves aventures en discoteques d'ambient? o no escriu perquè no pot seure?
si no escriu es que está follant de valent, está clar, es llei de vida si estás a londres xD.
mm.. jo entenc :

edit: per mi a part de les fronteres només es on es parla català i variants, ja està no hi ha res més

que consti q la cartera es un regal dels meus pares ^^

Adjuntos

seerj escribió:paisos catalans, menuda realitat mes manipulada xD

Jo de tota la vida he entes que son els territoris de parla catalana i punt

Tot lo que tingui a veure amb politica ja son 'pajares' mentals d'algun flipat independentista o algun anticatala, que totdeu interpreta com mes li convé, ja sigui una cosa estil federacioo com una especie d'imperi xD

seerj escribió:si no escriu es que está follant de valent, está clar, es llei de vida si estás a londres xD.


ia.... si aquest fos el cas cau la possiblitat que estigui provant noves experiencies amb els seus amics 'bears' o com es digui [poraki]
mmm, nse q dirte... abans si q me importava més, pero ara a arribat un punt que ja paso, no pq no me imprt en si, sino pq trobo q tot es redueix ala politica, i n pas al sentiment d la gen q realmen som els q importem no?? es x aixo q deia q arriba un pun q n+ to mires com algo geografic...nse es complicat d'expikar.
abans era bastan més radical en aixo, pero ara mo prenc am mes calma, miro, observo i dsps opino.
Ei!! on s'ha de firmar per a sortir al llistat de catalans?? :-P:-P:-P
NeLe escribió:Ei!! on s'ha de firmar per a sortir al llistat de catalans?? :-P:-P:-P


Benvingut NeLe.

Amb només mencionar-ho ja entraras a la llista en la nova actualitzacio que faci el mister digijos (o com s'escrigui xDD).
Això si, paciencia eh XD
Wokz! ^^

Bueno, i per aqui de que parleu...?
Carai, quantes novetats!
Benvingut Nele

NeLe escribió:Bueno, i per aqui de que parleu...?

Normalment de tonteries de politiqueo.. XD
NeLe escribió:Wokz! ^^

Bueno, i per aqui de que parleu...?


Doncs basicament parlem de lo que ens dona la gana (sempre dins de les normes clar) i si ho desitges, tal com pots veure, en català X-D

En resum, és el fil d'spammers catalans xD
jejeje

Pfff, vaya put*da, ara que ja podia ficarme avatar me diu que es massa gran i si el faig més petit se pixela massa... [buuuaaaa][buuuaaaa][buuuaaaa]

A ver si algu pot fer alguna cosa...

Adjuntos

[La extensión bmp ha sido desactivada y no se mostrará en adelante]
Benvingut Nele !!!

no som spammers wenu ... una mica ^^

Per cert bona la canço d'obrint pas !!!
Aya_cat escribió:Benvingut Nele !!!

no som spammers wenu ... una mica ^^

Per cert bona la canço d'obrint pas !!!


Per a mi de les millors, entre som y la flama.

A tu tambè t'agrada obrint pas? Jo escolto oprimits ultimament jeje.
NeLe escribió:jejeje

Pfff, vaya put*da, ara que ja podia ficarme avatar me diu que es massa gran i si el faig més petit se pixela massa... [buuuaaaa][buuuaaaa][buuuaaaa]

A ver si algu pot fer alguna cosa...


Serveix aquesta?
Imagen
Bieeeeeen! [sonrisa][sonrisa][sonrisa][sonrisa][sonrisa]

Me tens que enseyar a fer aixó! :-P
NeLe escribió:Bieeeeeen! [sonrisa][sonrisa][sonrisa][sonrisa][sonrisa]

Me tens que enseyar a fer aixó! :-P


No te mes secret que tenir les eines adequades :p

En el meu cas he tirat del The gimp, nomes calia triar redimensionar la imatge a 70x70 i guardar com a jpg.

salut
Ningú fica res... està massa mort aixó eh! >.<
Sera que la gent estarà mirant la tele, dormint o fent altres coses :p
No et creguis ha estat més mort q avui estaran veient
telecinco (el paleto XD!) o la serie de la cuatro :D

Per cert d'obrint pas havia escultat una canço pero ultimament m'ha donat fort per escoltarlus xdd
jejeje, jo els escolto des de que vaig anar a un concert que van fer a Tivissa. Per cert, de quina part de catalunya sou? Jo soc de Móra d'Ebre, capital d la Ribera d'Ebre, provincia de Tarragona, bla bla bla...
L'Hospitalet de Ll. - Barcelona. Ciutat coneguda per treure personatges un tant ... indescriptibles xdd
Jajajaja, aqui tambè tenim frikis... Com diria la meva avia "En todos lados cuecen habas" xD.

PD: Es que la meva àvia es molt de frases fetes xD.
jaja, aixo va a dies, jo ara em centro en el curro i els castigs del curro jajaja. pobrets dma patiran q ja tinc xiulet..d color blau... me encanta el blau jeje. tic fatals q to digui aya aki fen marujeo...es la calor me afecta masa al cervell... [toctoc]
lodis escribió:jaja, aixo va a dies, jo ara em centro en el curro i els castigs del curro jajaja. pobrets dma patiran q ja tinc xiulet..d color blau... me encanta el blau jeje. tic fatals q to digui aya aki fen marujeo...es la calor me afecta masa al cervell... [toctoc]


Ens afecta!!!!!

el paleto tercer XD !!sisplauuu!!! ara ho diran [360º].
a ver la carmen so mereix x 8 setmanes sola alli sense q se li hagi anat la flepa, po la vero tmb x aguantar akella gen, encara q x mi el millor el jordi...
and the winner is..... CARMEN RUSSO!!!! que s'ho mereixia tants dies q ha passat sola... tant boja q s'ha tornat XD!!

perfiiii ja no veurem al paleto!!!!ni al pipi!!!! ni a la falsa de l'aidaa [qmparto]

ale avui ja s'ha acabat el marujeo ^^ . quan ho vegin els nois ens penjaran ho sas oi?
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11