Catalans aixakeuvus xD (#21)

16, 7, 8, 9, 10, 11
oscuros escribió:ola gent, kin dia, per fi e pogut anar a les rebaixes, i ja en tenia ganes, es q el texans els tiknc tots destrossats i ja tocava comprar-ne alguns... i akesta nit de festa ejejejej
areuuu
Deixa'm endivinar quin tipus de texans t'has comprat...



... texans destrossats! Que és el que està de moda XD





Que consti que jo també he pillat texans amb forats a les rebaixes, que conviuen amb els meus texans de fa 7 o 8 anys que sí estan destrossats de veritat XD





EDiTO: Si aquest diumenge algú decideix anar a tirar pedres al congrés dels frikis de Ciutadans de Catalunya, que m'avisi abans siusplau, que jo hi seré en missió acadèmica i no voldria patir mal.
EDiTO2: Gerim s'infiltra cada cop en un partit més friki. Al final acabaré amb els carlistes i tot XD.
Gerim escribió:EDiTO: Si aquest diumenge algú decideix anar a tirar pedres al congrés dels frikis de Ciutadans de Catalunya, que m'avisi abans siusplau, que jo hi seré en missió acadèmica i no voldria patir mal.
EDiTO2: Gerim s'infiltra cada cop en un partit més friki. Al final acabaré amb els carlistes i tot XD.


Si m'alkiles un taxi mi acosto a tirar uns quants tomakets per animar la festa, aixo si, per pagar el taxi potser hauras de demnar un credit xDD
Si hi aneu, porteu una bandera amb el pollastre... sense cremar-la...
'Jóvenes fascistas también atacan el partido de Cochinos de Cataluña'

Gerim calsonassus i botifler
io cunec algun maulet i algun que altre que anirá, d'aixó segur xD
iastem a divendres night!! Avui a pillar na bona tajaa! I dema tambe! [looco]
seerj escribió:io cunec algun maulet i algun que altre que anirá, d'aixó segur xD
Si van a tirar pedres, espero que sigui dissabte (que jo no hi seré). Si només van a fer el numeret, que vagin diumenge,que pot ser divertit XD.


De tota manera, si tens alguna informació més digues-me-la siusplau (encara que sigui per MP).


Spammer & banned
y el portero de mi casa, dice q no trabajo, que pregunte a su hija cuando la tengo debajo

[align=left]Peret es dios, sobretodo en verano, al ladito de una cervezita jajaja
[/align]
Hola eolianos catalanes!!

Que me recomendais para que haga en un dia, solo uno, que voy a pasar por Barcelona?

Decir que ya he estado [beer], vamos que lo tipico ya lo he visto: Parque Güell, Safa, acuario...

salu2, espero vuestra ayuda!!Por cierto del aeropuerto al centro se va por metro facilmente no?
Buenas asdemb, a ver si se pasa por aqui algun 'xava', que yo npi, que soy de Girona :p


salut
valencianos, ya llega el Papa, esconded a vuestros niños xDDDDD
seerj escribió:valencianos, ya llega el Papa, esconded a vuestros niños xDDDDD

Imagen


EDIT: Ja posats a tocar els collons http://www.jonotespere.org/fichas/historia.html
asdemb escribió:Hola eolianos catalanes!!

Que me recomendais para que haga en un dia, solo uno, que voy a pasar por Barcelona?

Decir que ya he estado [beer], vamos que lo tipico ya lo he visto: Parque Güell, Safa, acuario...

salu2, espero vuestra ayuda!!Por cierto del aeropuerto al centro se va por metro facilmente no?
Yo te diria que hicieras turismo pero si ya has hecho pues...nuseps
Y el tren que va del aeropuerto al centro va bien creo pero lo que es el metro ultimamente va ser q no .... mierda de obras
A veure si apareix el Gerim, que amb els seus tours amb CdC i els carlins segur que es coneix la ruta..

asdemb..
Puedes ir a ver el Camp Nou, con la pista de hielo y esas cosas [666], aunque no se si hay visitas en estas fechas..
No tengo ni idea puesto que también soy de Girona... pero por decir algo [oki], o algún museo..
la verdad es que el señor etecetera ha tenido una muy buena idea, la pista de hielo es un sitio muy bueno de ir por estas fechas, entretenido y a la vez muy refrescante ^^. Hablo del de cerca de Plz. Tetuan, el del barça no se si abren o que, aunque supongo que si.

También tienes el puerto olimpico y todos sus alrededores, lleno de chiringitos para pasar las noches comiendo cual guiri cerca de la playa, aunque recomiendo otros sitios, como el barquito, no me acuerdo bien bien por donde cae, y alguno más de la zona más hacia la costa ya. El Forum, que no se nos olvide, si hace buen dia, por la mañana puedes visitar la zona, y la pequeña playa semi cerrada al mar que tiene para bañarse, es si más no curiosa. pasearte por las ramblas y toda esa zona, visitando abajo del todo el asqueroso monumento a colón, el museo de la cera y el bar ya emblematico del "bosc de les fades", un bar ambientado como si estubieses dentro de un bosque, pues también son buenas ideas. Visitar la parte izquierda entrando desde plaza catalunya o derecha si vienes del puerto del casco viejo y perderte por sus calles tambien es muy buena idea, de noche hay mucho ambiente de guiris y bares de tapas y tal. El otro lado de la rambla no te lo recomiendo, mejor no acercarse si no tienes unas pintas que no llamen demasiado la atención. El barrio de Gracia y su noche también son una opcion interesante. Luego tambiñen puedes visitar la nueva orilla del rio Besos, aunque no te recomiendo que te salgas mucho del recorrido, pues sus alrededores dejan bastante que desear xD. luego, el el Port vell (puerto viejo en castellano), puedes tambien pasearte y visitar el maremagnum, otro Centro comercial y meterte en sus cines Imax de tres dimensiones o en el aquario de la ciudad, muy bonito por cierto. muy cerca de ahi tienes las golondrinas, unos barcos especiales que te lleban por un recorrido turistico por el puerto y tal :P. Visitar el tibidabo y el castillo de montjuich para ver vistas tampoco estaria mal, al igual que el jardin botanico de montjuich

Y bueno, barcelona tiene mil cosas para hacer, estas son las del a bote pronto jajajaja.

Saludos y suerte! [beer]


PD: algun niño valenciano que se haya quejado ya de un mal en el culo despues de la visita Papal o aún nada? xDDDD
che tu!!!!! possam ami con a valenÇïa TU!!!!!
bolo15 escribió:che tu!!!!! possam ami con a valenÇïa TU!!!!!


Per aixó ya estan els post de valencians! [poraki] [jaja] [poraki]
collons TU!!!! no m`adonat conte, a saber on esta el post del valencians

vaig a buscar-ho

[bye]
bolo15 escribió:collons TU!!!! no m`adonat conte, a saber on esta el post del valencians

vaig a buscar-ho
si vos tambe et podem posar aqui..



Buff ara arribu de platja d'aro.. vaia fieston ahi.. No mhi veig de cap ull.. Ara a dormir un ratet mirant el Wimbledon, despres la final del mundial i a la nit Nip/Tuck..

Que be va axo de no fe res.. XD
bolo15 escribió:che tu!!!!! possam ami con a valenÇïa TU!!!!!


[IRONIA ON]
No se com la gent t'ha entes, si parlem idiomes diferents [qmparto] [qmparto]
[IRONIA OFF]

Aqui tambe pots estar si veus k al fil de valencians esta inactiu.


M'estic aborrint molt aket estiu...
eTc_84 escribió:A veure si apareix el Gerim, que amb els seus tours amb CdC i els carlins segur que es coneix la ruta..

Aixo, si apareix, que els amics del seerj volien anar tirar uns quants rocs :p
He tornat viu:

Imagen

Aquests són els trofeus de valor incalculable que m'he emportat a casa. Un cartell que indicava el lloc on es realitzava el congrés, i la meva acreditació.

He vist als grans megacracs: Francesc de Carreras, Arcadi Espada, i Albert Boadella. També hem vist el Joan B. Culla, que amb l'excusa de ser periodista del País, també té acreditació per a entrar a investigar (pel seu compte) en tots els congressos i mogudes que munten els partits catalans.

Exepte l'apartat gràfic, que era bilingüe, tota la resta era perfectament monolingüe en castellà. L'ambient era majoritariament barceloní (encara que amb gent de molt indrets diferents d'Espanya, com València, Madrid, etc.), i diria que es movia entre el pijisme i la classe mitjana assalariada o professional.

El congrés com a tal ha resultat un fracàs (per a ells [sati]), moltes bronques, tensió, algun moment mal rotllo, els terminis horaris no s'han complert ni de lluny...

Al final ha guanyat la llista oficial per una majoria aclaparadora, després d'intentar sense èxit fórmules de consens amb la candidatura alternativa.

Pronòstic: no se van a comé ni un torrao XD



PD: Ni rastre de maulets & Co.

PD2: Després explicaré més anècdotes.
Gerim escribió:El congrés com a tal ha resultat un fracàs (per a ells [sati]), moltes bronques, tensió, algun moment mal rotllo, els terminis horaris no s'han complert ni de lluny...

Al final ha guanyat la llista oficial per una majoria aclaparadora, després d'intentar sense èxit fórmules de consens amb la candidatura alternativa.

Pronòstic: no se van a comé ni un torrao XD



PD: Ni rastre de maulets & Co.

PD2: Després explicaré més anècdotes.


Esperem que se le cardin ben forta[666]

salut
vull que guanyi italia!!!

més igual si es las penals o com, pero ha de guanyar italia i punto. U^^
lodis escribió:vull que guanyi italia!!!

més igual si es las penals o com, pero ha de guanyar italia i punto. U^^

+1

Aixx que be que s'està a casa sola i amb l'aire acondicionat i sense fer res :-P
es que NO es una opcio. Guanyara Italia!! i punt!

fuckin resacoon [burla3]
pfff de aki 2 fines de semana voy a pillar tal taja que ni Baco en sus tiempos mozos...

italia ha guanyat! ole!
sort que ha guanyat italia! Com he patit quan veia que en Buffon no en parava cap..

A mes ha fallat en Trezeguet, un altre pringat que no va voler venir al Barça. Ahi te quedas XD
[tadoramo] el buffon x mi es un dels millors. tot i estar afonica x els crios anda q n vai cridar kan van marcar jeje. lo de zidane ja li esta bé, por listo.

Aya escribió:Aixx que be que s'està a casa sola i amb l'aire acondicionat i sense fer res


jeje a q si?? jo i estic casi cada finde i es genial fer lo q et dongui la gana [sonrisa] no tinc aire acondicionat pero aki toca be el aire.
Bones, despres de tan temps llegin EOL me he registrat avui, nomes dir que també soc catalana [sonrisa]
Vagi tt b
benvinguda blau!!

ja esta be q dsps de tan d llegir t'animis a entrar.
no sabeu quan agreixo tenir aire acondicionat, sembla el carrer desde la finestra l'infern xD
Moltes gràcies! Espero ananvos coneixent.
Parlant de calor..... jo no tinc aire acondicionat }:/ pero els ventiladors van la seva feina ben feta! avui mateix hem arribat a 39ºC es insoportable . Vosaltres que feu per convatre la calor?
geladets, granisats, finestres obertes, (a casa re de aires ni ventiladors) aigua al congelador i moooolta platja o piscina U^^

percer blau, men vai a veure blau U^^ jeje, vales o se, xiste fàcil jeje, no to prenguis mal e?? :-)
benvinguda Blau!

Jue ara arribu del curru, quin putu patiment.. Ia mimagino lu be que deus ste seerj amb laire acondicionat.. io avui estavem medint una obra, tot el dia sota el sol.. [burla3]

Realment els paletes son com els pinten, tots amb panxa barrilera, enseñant la "hucha" i deixant anar piropus destralers sense parar.. XD

He passat vergonya i tot..
Benvinguda Blau

----

Pos jo continu sense curro, que avui a la reunio la cosa de cobrar va per llarg... visca el 'curro' per amor a l'art [mad]

Cada vegada que hi penso m'encabrono més amb el 'politoleg'
Sóc collonut, aprovo totes les assignatures de l'any més anglès intermedi (Algorísmica = 7 [poraki] Cafetino), però em queda la més tirada ¬_¬ EngSoft [uzi][uzi]

[buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Sempre em passa igual, lo difícil fàcil, i lo fàcil, xunguissim [boing]

Benvinguda Blau... no facis gaire cas als que correm per aquí.. pots prendre'n mal exemple.
eTc_84 escribió:Sóc collonut, aprovo totes les assignatures de l'any més anglès intermedi (Algorísmica = 7 [poraki] Cafetino), però em queda la més tirada ¬_¬ EngSoft [uzi][uzi]

jeje, posat's a tocar els prebrots:
Enginyeria del software II Matrícula d'honor 9,5

Per cert, de quina enginyeria del soft estem parlant, disseny o especificació?
Perque quan es posen cabrons no hi ha qui es salvi


salut

PD:
talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Benvinguda blau!!!

no facis cas tots son bona gent ^^...eso si vigila!!

....
la calor aire acondicionat iel ventilador a la meva habitació ^^i gelats^^. lodis començava avui blau?
...

Jo no tindre feina U.u la jefa de barna no ha parlat amb l'italià mafios q es el q porta l'empresa U.u i tot perque no s'atrevia i ara mon pare fa el doble de curru wenu millor dit fa el que hauria d'estar fent jo i la contabilitat .. la fa quan arriba a casa U.U.
Cafetino escribió:jeje, posat's a tocar els prebrots:
Enginyeria del software II Matrícula d'honor 9,5
XD aqui fardantt!

Caguntot, io trec un 9,5 d'Organitzacio de la Informacio i em posen excel·lent. Vui matricula!!
Cafetino escribió:jeje, posat's a tocar els prebrots:
Enginyeria del software II Matrícula d'honor 9,5

Per cert, de quina enginyeria del soft estem parlant, disseny o especificació?
Perque quan es posen cabrons no hi ha qui es salvi


salut

PD:
talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!

Cabron dona'm un parell de puntets xD
La de 2n, ni idea de quina és xD

Aquest any han anat salvatges... 14 de 44 han aprovat pel que m'han dit a 2a conv...

PD: D'aquí a poc..
Imagen


Per la barba, no per líder terrorista txetxé [poraki]

XDXDXD
eTc_84 escribió:


Aquest any han anat salvatges... 14 de 44 han aprovat pel que m'han dit a 2a conv...



XDXDXD
pos en historia contemporania de 35 persones que vam fer l'examen nomes 5 hem aprovat !! i jo entre elles ^^
En l'examen de termodinamica, 1a convocatoria, 10 aprovats de 80

[mad]

Crec que inclus a Algebra de 1r ha aprovat mes gent.. XD
L'any que vaig fer algorisimica I, a l'examen nomes varem aprovar 7 de 60 o 70 i algu... bé, en realitat la gent va suspendre la part teorica, la de més pes, i aprobava la part pràctica... i jo ho vaig fer al reves, vaig aprovar la teoria i vaig suspendre injustament la pràctica...

Tot perque l'examen pràctic era sobre la practica que haviem entregat, i clar, com que ja la vaig fer com em va donar la gana (cosa que ens van permetre) i no com van suggerir els profes, em van suspendre. Sort que a la revisió vaig anar en plan torrecollons i em va quedar un 4'5 injust, pero que com a minim arreglava una mica la mitja ^^


Crec que inclus a Algebra de 1r ha aprovat mes gent.. smile_XD


Ui, l'any que vaig fer mates, crec que vaig aprovar perque el senyor sainz no arribava al cupo d'aprobats [poraki]

De fet vaig suspendre algebra i al fer mitja amb la part de calcul quedava un 4 i pico :p

salut
aya!!!

pos no, avui an fet el cap 5, q es x on es va kedar l'altre vegada.
agentejandro009 está baneado del subforo por "No especificado"
Espanyols que per res del mon volen ser catalans:

8. agentejandro009




ni per cuatre milions d'euros vull ser catala..jejeej

M'agradaria tancar aquestos posts xD
agentejandro009 escribió:Espanyols que per res del mon volen ser catalans:

8. agentejandro009




ni per cuatro milions d'euros vull ser catala..jejeej

M'agradaria tancar aquestos posts xD


Ningú t'obliga a ser català... ara bé, la llista de la que parles està reservada als trolls(el nom que té és més aviat irònic), aixi que si vols entrar, t'ho hauras de currar molt més [poraki]

salut
aquest home no vol ser ni alicantí, per l'amor de deu, visca els cantons xD
sembla q la gent rara comença a sortir dels seus caus ein? jejej
jo diria que ja fa temps que la gent rara aparece U.u. Per cert q no te molt clar el concepte de llibertat d'expresió oi?


lodis em vas dir q tenies menjador pero si pots digam a kina hora fan la serie s q em vax oblidar de preguntartu >.<
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11