Catalans aixakeuvus xD (#21)

Pos na, e tornat a suspendre... hi havia un carrer molt llarg i en les seguens 2 interseccions amb stop, i el 2n n le vist ¬¬U
bon dia, primer dia de curru avui.. Quin palazoo.. Com mha costat axecarme a les 8.. ZzzZZ

Quina sort lodis d'anar a ibiza, es la meca de la festa! io hi vaig na l'any passat xo aquet no podre per culpa del curru.. [triston]

Anims drknss, a la proxima segur k aprovess
wenas, mañana fiesta, como la necesitaba xD

bueno está bien, no se si os lo he comentado, pero este domingo me enteré de que los sabados se cobran 35 euros más a parte del sueldo y el domingo 45, LOL, yo quiero los findes xDDD

weno, marientes, men vai a calella de la costa, a disfrutar de la platja, jejje, que fins dijous no curru [angelito]

que us ho paseu be tots xDD, inclús els de convergència inflitrats a iniciativa xD


[beer]
k tal?..... doncs malament pk enkra no he trobat curro.... aixo es una merda...
Bueno almenys tinc vacances, s'ha de mirar el costat positiu.

drknss a la tercera va la vençuda.

serjj, al final de que traballes per guanyar tant??
bones, buff kuant de temps feia q no em passava per aki, i us keixeu dels curros, jo ara tic a la LU (la de les galetes) i es una merda, espero a veure si trobo alguna cosa millor pq sino em tornare boig [looco]
Weis bona tarda.

Un altre que aqui esta "sense curro". Acabo d'arribar d'una reunió a la uni d'aquell projecte en que colaboro sense cobrar, i m'han dit que estant mirant de poder contractar algú a temps parcial durant un any, vaja, ser precari durant un any :p
A veure si hi ha sort, que lo del 'politoleg' em té ben mosquejat


salut
tinc fen el descans del curro, q va!! els crios uns encants, sobretot pq em token els mes petits que son una monada q n vegis jeje. adoro als crios i com mes petits millor [angelito]

a+ kan te acostumes a tractar am crios pos a mi els no me preocuparien masa, la diferenica d una d 4 a un d mes gran (x gran em refereixo entre 16 i fins q us feu vells jajaja esta en q el de 4 es mes mono i et fa mes cas, el d mes edat es com un d 2 pero am un fisic d gran... [qmparto] ara n us o prengueu mal tot el sector masculi... ^_^
mes aviat em preocupa algu q altre monitor q els va "perden" jaja, q bo avui s'havia kedat un de tancat al wc i dsps no el trobavem... XD i x alli q em anat buscan fins q en sec un crio diu ia un cridan al bany i ales tots cap alli pobret... a sobre es el tipic xiket timit monisim am uns pedazo ulls son grisos bestial!! aket xiket d gran fara mal ;)

pos el cafe esta bonisim!! jeje ara el preu de la cafetera tmb... U^^
Ja tinc el meu portatil weee
Hola, apunteu-me a la llista!! soc de BCN :-p
Bielichin escribió:Hola, apunteu-me a la llista!! soc de BCN :-P
benvingut!

Primer dia de curru..sort que avui estava al despatx.. dema em toca surtir de camp.. a ple sol [burla3]
Benvingut!!!

A mi no em compren el portatil fins dintre de dos anys [tomaaa] de mentres m'apoder-ho del pc del meu pare ^^ (el tinc a la meva habitació XD )

Encara nuse si tinc feina o no, pero de moment faig neteja que ja calia U.u
aya-cat tu estas a Infotaku també?
Bielichin escribió:aya-cat tu estas a Infotaku també?

eins? ¬_¬
diria que no
Aya_cat escribió:eins? ¬_¬
diria que no


ok ok, es que hi ha una noia en aquell forum que te un nick i un avatar semblant [tomaaa]

per cert, Gals la bomba xD
Bielichin escribió:
ok ok, es que hi ha una noia en aquell forum que te un nick i un avatar semblant [tomaaa]

per cert, Gals la bomba XD


Per fiiiii un que coneix Gals !!!!!!

p.d : digam Aya ^^
Aya_cat escribió:
Per fiiiii un que coneix Gals !!!!!!

p.d : digam Aya ^^


^^ com no coneixer gals i les bogeries de la Ran Kotobuki!!! >.<
X-D X-D X-D X-D


^^ com no coneixer gals i les bogeries de la Ran Kotobuki!!! >.<
X-D X-D X-D X-D

Seeeee :D [tadoramo] pos et faries creus de la gent que no coneix el comic jo desde que va sortir !!!!!!!
Bielichin escribió:no saben el que es perden, estan tots perduts amb naruto i no presten atencio als shojos de l'estil gals... Et poso com amiga si no t'importa [ginyo]

Clar que no ^^
encara no surto a la llista... :( ó.ò
Bielichin escribió:encara no surto a la llista... :( ó.ò


La llista la fa en Digijos que l'actualitza cada 2 o 3 setmanes i quan hi ha bastanta, pero pots estar tranquil s'ho pren amb calma ^^ XD!
Bielichin escribió:encara no surto a la llista... :( ó.ò
uff no cal que t'hi estressis.. XD
el shojo es merda, apesta xD, on estigui la sang i les macabrades ssadiques de autentiques obres d'art com ninja scroll, que se quite lo bailao xD
seerj escribió:el shojo es merda, apesta xD, on estigui la sang i les macabrades ssadiques de autentiques obres d'art com ninja scroll, que se quite lo bailao xD


Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

totalment d´acord , ninja scroll es brutal , em va marcar la infancia xDD
Weis que tranquil que esta aixo...



que esteu mirant Rebelde o que? xDDDDDDDDDDDDD
[sonrisa] el shojo es genials, direu lo q volgueu pero segur q mes d'un a vis o a llegit kualsevol serei de shojo, pero caro no o dira publicamen i gals es genials di q si aya!! jeje.

percer...segon dia de curro i e aconseguit sobreviure ala hora del menjador... em vai superan jaja, m'encanten els crios o reconec, pero aguantar una taula d 25 tu soleta ala hora de menjar... et fa replatnejarte les coses U^^ de momen anem be cap d'ofegat i cap de ferit al meu grup... i x variar algun xiket ala seva bola q ja li pots haver dit si teniu q anar al lavabo aviseu pos no!! ells super llestos i van sols i dsps fas recomte i et falten crios i tu alli dels nervis cridan x a veure on san posat i els veus tots monos caminan pujanse els pantalons i tan trankils...

avui e impartit la meva autoritat de monitora esq e fet le meu 1er castig [ayay] pobret crec q ma sabut mes mal a mi q a ell pq dsps el xiket super feliç kan ja li e dit q podia tornar a jugar... a sobre avui relax pq el curro d les tardes avui tenia festa...cau com cau aixo...x mi genials jeje, relaxada aki al sofa x dsps al vespre baixar ala platja x als focs.
Mabuuuuurroooooooooooo


lodis dictadora! xDDDD
Pero lo important es, ja t'han posat mote els petitons? xDD
el shojo es caca de vaca [sonrisa]

vaya putada que me acabo de enterar que ha pasao en mi pueblo, flipanting, ya sus cuntare si acaba bien...si no os interesa, pos os jodereis xD.

por cierto, menuda mañana de mierda, que no salia el sol ni a tiros...

el señor de la guerra y las colinas tienen ojos, GRANDISIMAS peliculas, pero muy grandes eh....

[beer]
[ayay] uales cafetino com et pases am mi!! U^^ q va q va res de motes jaja, wenu unic q els q n son del meu grup i n saben el nom pos ens criden com a "profes" ves es lo q diuen kan van al cole... si son mol majos, unic q wenus man tocat el grup dels mes pettis aixi q la activitat en si es com fero pq no se escapin 15 crios d 4 anys i com no tenir q correr darrere 15 crios x separat..pos una mica de dictadura n els i fa mal (total ja i estan mig acostumats...) con cariño pero con firmeza... q sino dsps..et torejen com volen.

tampoc me pasat mol e agaft i li e dit ara en ves d jugar am els nens t'estaras aki depeu miran com juguen ells i res 5 seogsn i el xiket mig ploran i jo buas alli pasan d'ell pq em sabia greu po wenu q en segudia l ie dit q anes am els altres (el motiu d la bronca esq era el 4rt cop q es pegava am un altre i com aket es mes groset pos caro es pasa) i dsps son els altres pares els q et peguen la bronca a tu pq el seu fill li a dit q un company li a pegat, i a veure q feies kan aixo pasava q sino els cuides q si es poden fer mal...(en consekuencia el cap de monitors tmb et pegal a bronca i dsps el supervisor...) si jo ja els i dic q no son d vidre son d goma... pero res total dsps d 2h d corre mes la piscina al final estan tan cansats q es senten i ja n fan res jeje.
m'alegro que no hagi durat massa el castig pero si es veritat que si no fas res despres te torean U.u, (vaig estar a punt de ser monitora d'esplai) com era de les grans pos sempre ens els feien cuidar al nostre grup xDD, per despres al cap d'un parell d'anys estar-hi acostumats xdd i ja ens veies a una colla corrent darrere de crius de 4 anys sobretot quan hi havia gincanes U.u, que mentre els monitors feien les activitats i rientse de nosaltres nosaltres carregantlus ¬_¬ (trauma)


M'avorreixo massa aquest matí he estat fent neteja i encara em queden una pila de papers per llençar i llibres per ordenar [burla3] em tornare boja
La de las colinas tienen... és bona es que me la volia baixar pero no estava gaire segura..
buaa, ara arribu del curru, stic petaooo, tot el putu dia sota el sol, sort que dema torno a estar al despatx..

Quina autoritat lodis.. XD Per cert, quan ten vas a Ibiza?
en el fons, soc un troç de pa, jeje, el truco infalible es "amenaçarlos" q sino es porten be, es kedaran sense piscina jajaja (poder en un futur tindran trauma a l'aigua po de momen funciona pq facin cas jeje)

pos al setembre si tot va be del 9 al 14 ^_^ pq com totes treballem... a+ encara q les clases comencin al 7 jo prefereixo anar d viatge am les amigues q aguantar els primers dies am la explikacio de temaris i tota la pesca fa una mica, bastan, de pal.

ja us fare una bona cronica de les vacances kan arribin, po d momen dir q a part de la feina(q tampoc esq sigui masa agobian sino fos x el estres d q algun crio es perdi o sem ofegui...) lo altre genials festes i mes festes, a part q esta semana aki a tgna fan tota la semana x la nit d focs... ahir vam començar i fins disabte.
Hi han gaires nens-patada? O no te n'han tocat gaires?
Bon dia, ara plegu de currar per dinar, ara a les 3 tinc revisio de termodinamica!! Que em va quedar un putu 4,5! [enfado1] I dp cap al curru atre cop..

NGC escribió:Hi han gaires nens-patada? O no te n'han tocat gaires?
Què son nens-patada? [qmparto]
Bueno, bueno, bueno.

DIAS HASTA HOY

Bueno, estoy afrontando serios problemas economicos asi que estoy racionando todos mis gastos, comida y tal. Lo bueno es que ya he encontrado curro unos 1400€ al mes.

Pero bueno, eso no os importa mucho, la verdad es que no me han pasado muchas cosas, he jugado al futbol con unos indus/pakis/moros, la nueva inquilina (italiana)de la casa esta loca por mi, y cosas importantes, HE APRENDIDO A PONERME UNA CORBATA AUNQUE NO ME HA SERVIDO de nada porque ese curro no lo cogi al final, poco a poco tambien estoy aprendiendo a cocinar un poco mas.

Esto lo pongo en spoiler porque aunque a mi me gusta decir las cosas claras, alomejor me tachan de asqueroso.

Bien, el problema, es que estoy muy mal de pasta, y ahora que no cobro hasta final de mes la pasta,aun mas. Ha llegado a tal punto, que se han tenido que racionar cosas como el papel de vater. Pues bien, me vinieron ganas de ir al senyor Roca (en este caso Stone) a cagar, cague a disgusto (en mi casa alguien se cargo el posadero y hay que cagar de pie), pues mas a disgusto estuve cuando me di cuenta que no tenia rollo de vater, solucion: ducharme y pasarme la mano por el culo pa quitar la mierda


Que mas, que mas, ah si! ayer estuve con los italianos e italianas viendo su partido, madre mia que envidia, al final acabamos en picadilly celebrandolo.

Creo que ya esta, ahora me voy a ver el British Museum.
morr estava calentona? xD
hola hola!!! quan de temps sense pasarse per aquí!!! ahir vaig tornar de mallorca i en el vaixell vaig rebre la alegria de selectivitat un 7'59 ^^ i una mitja de 7'72 !! estic content!!


shojo mola!! ^^
wenas!!!

avui tenia descans de menjador aixi q tot i estar petadisima tic mes relaxada, com sino en tingues prou am 15...avui 2 mes.. ales!! percer sobre lo del mote soc la vaaa (nens vaa a esmorzar, va a recolliro tot, vaa feu una fila, vaaa, vaaa...) po avui e tingut mati mogudet. i si, hi ha nens-patada, nens-mossegada i nens-paso d tot i vai ala meva bola i lo pitjor de tot, nens-repelens.

una d les xiketes noves es bastan agresiva i me la liat moltisim, a part de mosegarme i ma anat pegan kan li donava la gana, me la liat al piscina, no poden sortir i començar a saltar a dins pos res tu ja li podies dir q ella sortia, q no se ofega als altres nens... pos ella si! i res q al final me posat a dins le fet sortir i ja li e dit q dma es kedava sense piscina [discu] a veure si aixi se li pasen les ganes.

dsps de canviarlos pq com tene 4 i 5 anys els em de ajudar, patapam! espitjada i ma llençat a 2 xikets a terra, a sobre un sa fet mal al genoll tots els pantalons mullats i bruts total q li e posat el banyador altre cop i mira ja li e explikat ala mare pq anava aixi... total q anem al gim i pam x alli q anava a les makines i dic al final es fara mal ella sola i res vine aki i ella pasan, total q le castigat 10 minuts cara ala paret jeje ara es kan aya em tracta de dictadora [ayay]

dsps una se ma posat malalta pobreta a sobres es una d les mes mones, un encant de nena mes dolça, pobreta a veure si dma ve... i x avui aixo es tot sobre el curro.visita de una amiga aprofitan q ella anava la gim, aixi me destriet un rato i lo tipic esperar una mare q sempre ve tard a buscar ala nena...
Primer de tot :
Hola BoiG!!! xdd i eso q estem parlant pel msn



lodis escribió:
dsps de canviarlos pq com tene 4 i 5 anys els em de ajudar, patapam! espitjada i ma llençat a 2 xikets a terra, a sobre un sa fet mal al genoll tots els pantalons mullats i bruts total q li e posat el banyador altre cop i mira ja li e explikat ala mare pq anava aixi... total q anem al gim i pam x alli q anava a les makines i dic al final es fara mal ella sola i res vine aki i ella pasan, total q le castigat 10 minuts cara ala paret jeje ara es kan aya em tracta de dictadora [ayay]



juuu te tractat de dictadora xq no t'havia deixat acabar d'explicar i no m'havies dit q t'havia mossegat U.U i demà q es quedi sense piscina pero a vera q et diu la mare... que algunes es pensen q els seus fills son sants/es (pero trobo que fas bé ehh)
q va ja li e dit ala mare i ma dit q wenus q si es porta be x el mati i li e dit q si parla am ella i es porta be, la deixare banyarse tot el rato q sino n+ 1/4 d'hora (estan mitja hora a dins) pq a sobre la nena montan el pollo alli davan la mare i la mare te la cara dura de dir q si la seva filla es mol bona nena i q sempre obeix kan alli sudava de mi d sa mare i d tothom... flipan... a vegades lo pitjor son els pares.
lodis... sense comentaris
mira q no soporto els crios (ni grans ni petits, a casa els altres son mol macos pero a casa n s'aguanten), xo es q kan et surt una d'aquestes pallasses d mare... wenu...
i no sols surten kan el crio es petit, yo me hagut d'aguantar q la mare d'una companya (teniem 16 anys) em vingués a dir a mi i a unes amigues q si deixavem d banda la seva nena (tipica pija repelente) es pk estavem geloses pk ella era mes guapa i tenia novio... lo q sa d veure [+risas]
agafatu am trankilitat... q d'estas pallases n'hi ha a muntanyes [angelito]
kurras escribió:Què son nens-patada? [qmparto]


Es el tipic nen amb el que practicaries faltes de futbol a l'estil roberto carlos, pero en aket cas la pilota es el nen. Normalment fan tot el contrari al que els i dius.

Jo no els aguanto.... els nens d'ara son mes tontos i van mes de chulos que fa uns anys, i la majoria de mares son unes imbecils, veus al nen que s'esta apunt de fotre mal i veus la mare que s'el keda mirant sense fotre res i puff, accident al canto, o veus k esta demontan mig supermercat i no foten res. [boma] [boma]
sip, io tambe me ne trobat de nens repelents d'aquets..ten diuen cada una..

Vaia cuñasu de dia al curru, no se què es millor, si estar al despatx aburrintme com un perro o surtir de camp i rustirme com una gamba..

En fins..
Bé, tercer dia de "curro", avui e tornat a anar-hi de 8 a 5 de la tarda.

En tot aquest temps hem treballat, possant unes tapes que li faltaben a unes Bravia de 40" (que donaven ganes d'aganar-ne unas quantes i cap a casa..xd) una mitja horeta, la resta a la cafeteria, mirant la tele i les ties que anaven per allà.. :), un dia molt cansat.

Demà ja comecen a montar teles, pero 3 dies sense fer res i pagats no estan malament. [looco]
Hola!
Algú de Blanes-Malgrat-voltants?
A reveure!!! [poraki]
Eisss

Vaia pedregada que esta caiguent ara mateix aqui Girona, deu ni do...
espero que no en caiguin de gaire grosses, que tinc el cotxe al carrer [tomaaa]


salut

PD:Benvingut chechu21
fuck!! Ara arribu de currar! Son uns explotadorss!! Desde les 7,30 del mati fins ara.. Sort que avui no ha fet gaire sol i no he patit tant..

Men vai a dutxarrr
uuuueee!!!

som divendres!!! [fies]

aixo vol dir q fins dills no haure de veure a cap dels nens!! jeje, encara els trobare a faltar i tals...
avui genials, es ntoava q era div pq taven tots cansats, els e enxufat 1h a mirar un video, dsps han pintat i dsps piscina i ales ja els tenien q vneir a bsucar i els d dinar dsps d dinar els mes petits san kedat mig sobats jajaja U^^

aixo si al llistat d nens s'ha de afegir nens-pataleta del mil buas aket mati un xiket a montat un pollo am una pataleta q a montat alli al mig... impresionan la d osties q poden donar mentre ploren i criden...
ola gent, kin dia, per fi e pogut anar a les rebaixes, i ja en tenia ganes, es q el texans els tiknc tots destrossats i ja tocava comprar-ne alguns... i akesta nit de festa ejejejej
areuuu
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911