MILESTONE 16 - 14th October
[App]
- First set of Racing Rules code
[Career]
- Date Handling/Advancing
- Calendar Screen
- Career Options Screen
[Physics/AI]
Phys/AI: Race Weekend
- Time acceleration during a session to skip forwards
[Online]
- Majority of Steam Peer to Peer Multiplayer code
[Render]
- WiiU Render implementation
- Night lighting/ cloud improvements - Art
MILESTONE 17 - 9th December
[App]
- Remaining Racing Rules code
- Misc DLC/code support
- Pitstops setup
[Career]
- Multiple Savegames
- Career System Structure
- Event Screens
- Unlock Logic
- Standings
- Results and Stats Screens
- Custom Series
- Player Tailoring Screen
- Dashboard Screen
[Physics/AI]
Phys/AI: Strategy
- Accurate fuel use calculations per vehicle per track
- Pre-race fuel levels calculated for player and AI
- Air jack event support
- Drive through penalty support
- Pit spot repair damage management (repairs over time)
Phys/AI: Pitstops
- Pit spot events management (hold / release)
[Online]
- Remaining Steam Peer to Peer Multiplayer code
- Leaderboards and Ghosts
[Render]
- Night Racing Improved shadows
- Improve handling of shadows in extreme distance, e.g. tree shadows
- Second screen support
- Sky Dome improvements - Art
Following on from the previous 'Code' feature Milestones. The further two Code Milestone 'headlines' as they stand at current.
More updates to follow soon.
- - - - -
MILESTONE 18 - 3rd February
[App]
- Pit Stop Animation code
- Multiplayer Screens and support
[Career]
- Accolades Screen
- Eligibility
- Teams
- Inbox Screen
- Contract Objectives
- Team Screens
- Race Prologue Screen
[Physics/AI]
Phys/AI: Pitstops
- Pit spot tyres management (tyre pressure, compounds)
- Pit stops - base and core logic for all vehicles
- State machine for pit in / out
[Online]
- Large Game Networking via Rebroadcasters
[Render]
- New particle system in-game
- Cloud improvements (morphing, movement, spawning) - Code
- Improve shadow resolution particularly near to camera
MILESTONE 19 - 31st March
[App]
- Ghost Core / Ghost Online
- Audio improvements
[Career]
- Event Simulation (integrating with physics support)
- Invitations Screen
[Physics/AI]
Phys/AI: Race Weekend
- race session auto-generate lap times for AI for quick exit
Phys/AI: Strategy
- Pit strategy support
- Qualifying and practice tyre and fuel strategy
- Best tyre selection during the session based on track conditions
Phys/AI: Pitstops
- AI into/out of pit spot
[Online]
- Events
- Achievements
- Steam based Profiles
[Render]
- Implement full screen pass system for producing fog and God rays
- Improved grass system
- Night lighting/sun flare improvements and balancing - Code
Monteverdi72 escribió:Hola se sabe ya si saldrá para Xbox 360¿
denis74 escribió:LICENCIA MCLAREN
En el día de hoy Slightly Mad Studios anuncia acuerdo de licencia con Mclaren:
http://www.wmdportal.com/projectnews/pr ... utomotive/
Estos son los coches licenciados:
- 1994 McLaren F1
- 1997 McLaren F1 GTR
- 2013 McLaren 12C
- 2013 McLaren 12C GT3
- 2013 McLaren P1
- 1994 McLaren F1
- 1997 McLaren F1 GTR
- 2013 McLaren 12C
- 2013 McLaren 12C GT3
- 2013 McLaren P1
fbetes escribió:Una verdadera pena, el único juego al que le tenía ganas de verdad en esta generación...
Para mi está generación se acaba y nos quedamos sin un buen simulador BIEN ACABADO. Lo mejor en conducción, Race Pro y con mucha diferencia sobre el siguiente, lo malo su pésima terminación y sus bugs que se quitan las ganas de jugar.
Mi pregunta es: a todos aquellos que pagamos y ahora nos quedamos sin posibilidad de tenerlo para consolas "actuales", ¿qué ocurre, nos devuelven el dinero? Porque sinceramente yo ni me voy a comprar una consola de nueva generación ni me voy a pillar un PC para jugar a este juego.
hasta dentro de unos años. Muchas gracias denis por seguir informando cada día, espero que disfrutéis del juego. synox escribió:bueno es una pena ,pero siendo sincero y viendo ke va ha salir para el año ke viene, es razonable ke no lo saken para esta generacion, sin contar lo limitado ke se kedaria en las actuales consolas, tengo una duda denis la lance en el hilo de pc sin resultados ( la verdad ke lo entiendo hablan de muchos temas y es dificil es un foro muy activo) y te lo vuelvo ha intertar aki este finde es la eria del videojuegos en madrid ( Madrid game week) van a ir algun representante del juego o algo. ya ke kiero ir el viernes y keria saberlo de antemano