Catalans aixakeuvus xD (#57)

17, 8, 9, 10, 11
el no ja el tinc.. joder púes jo qe pensaba qe aixó de les lletres qedaría xulo.. sembla qe al final semblaré un violador i tot..
jo la conec a aquesta, avans qe tingues novio.. crec qe aixó es lo de menys... lo pitjor es qe viu a navarra
mota escribió:el no ja el tinc.. joder púes jo qe pensaba qe aixó de les lletres qedaría xulo.. sembla qe al final semblaré un violador i tot..
jo la conec a aquesta, avans qe tingues novio.. crec qe aixó es lo de menys... lo pitjor es qe viu a navarra



vale tens el no, però si ella viu a navarra i tu a reus...i a més te novio... no et diré que no ho intentis (ja sap allò de que en el amor i en la guerra tot si val) però tens assegurat un gran pal.
Nova firma it's on fire!
es friki com tu, que es el teu medi prr baixar de la cova la a civilització?

com te'ls gastes no?? XD
Freaks X-D

---

Apa gent, a partir de demà i durant 15 dies curraré al departament de sistemes de l'hospital trueta de Girona, fent de "minibofh"


Imagen
Hello I.T. Have you tried turning it off and on again?
Hoy he visto en La Vanguardia un precioso artículo de tu pueblo Kafetino, dónde decían que tenéis una inmigración acojonante ( se decía que sumando los ilegales pasaba ampliamente del 40% ), y encima todo de moros, hasta el punto, que sóis el mayor foco de yihadistas de España.

¿Qué hay de ésto?
¿Esa firma del helicóptero es una puta broma, no?
no se els tant % pero una altre zona amb molta immigració és Lleida, sobretot pujant cap de Lleida a Tremp, uff per totes aquelles estacions només es veien immigrants a saco suposo que es per tot el tema de la fruita...
morr escribió:Hoy he visto en La Vanguardia un precioso artículo de tu pueblo Kafetino, dónde decían que tenéis una inmigración acojonante ( se decía que sumando los ilegales pasaba ampliamente del 40% ), y encima todo de moros, hasta el punto, que sóis el mayor foco de yihadistas de España.

¿Qué hay de ésto?

Ho he vist aquest matí al programa de'n cuní, i sí tenim una immigració de la ostia.
Han tret fins i tot han tret l'alcalde(que com tots, es diu que no viu ni a salt) que ho ha desmentit tot i ha dit que som el poble de les 60 o 80 i pico nacionalitats..... però bé, la gran majoria son moros i quatre comptats fan signes de volerse integrar

Sobre radicals no m'extranyaria gens que n'hi hagin, i pel que es comenta pel carrer estan arribant imans radicals pagats per arabia saudí per posar a ratlla als que venen aqui
Cafetino escribió:Freaks X-D

---

Apa gent, a partir de demà i durant 15 dies curraré al departament de sistemes de l'hospital trueta de Girona, fent de "minibofh"


Imagen
Hello I.T. Have you tried turning it off and on again?

Yeh, la meva mare es una de les infermeres que va amb l'helicòpter del Trueta xD
Em sembla que ja no entra per fer servir els PCs, pero si haguessis entrat fa un temps la hauries tingut per allà preguntant chorrades [sati]
RubénGM escribió:Yeh, la meva mare es una de les infermeres que va amb l'helicòpter del Trueta xD
Em sembla que ja no entra per fer servir els PCs, pero si haguessis entrat fa un temps la hauries tingut per allà preguntant chorrades [sati]

Guaita'l ell :p

A partir de demà ho podré comprovar, però ja estic mentalitzat, coses de passar-se per pc->general de eol i llegir de tant en tant bofhers sindicate.

A veure si vens altre cop a la pròxima party ^^




PD: Tinc 998 invitacions de joost... algú en vol alguna? (MP i a tirar milles)
yo quiero, pero que alguien me explique como va toda esa mierda xDD
Si me'n passes una, et deixo donar una volta en el roflcopter [barret]
Doncs a grans trets és un programa per veure la tele via internet de forma totalment legal diria jo, ja que son algunes cadenes qui especialment hi posen continguts.

Basicament la invitació us donarà un link d'on podreu descarregar el programa, un cop descarregat i instal·lat haureu de crear una compta donant com a referència l'adreça de correu per la qual heu rebut la invitació.


D'aquí un ratet (seerj i etc) tindreu la vostra invitació :p
No, si ya sabía lo que era ^^, a mi me acaba llegado un link con mail para bajármelo, solo tengo q instalarlo y ya está?
seerj escribió:No, si ya sabía lo que era ^^, a mi me acaba llegado un link con mail para bajármelo, solo tengo q instalarlo y ya está?

El primer cop que l'engeguis li has de dir que vols crear una compta, entres les teves dades i com e-mail li dones el que has rebut la invitació i llestos.
El pròxim cop que engeguis ja no et preguntarà rés més.
¿ Esto del "Joost" ( pronunciése como jacobino ), de verdad creéis que va a funcionar ?
Cafetino escribió:El primer cop que l'engeguis li has de dir que vols crear una compta, entres les teves dades i com e-mail li dones el que has rebut la invitació i llestos.
El pròxim cop que engeguis ja no et preguntarà rés més.
el que he rebut quin? el teu o el meu?

per cert, esto no son canales no? son como videos grabados en streaming, tu los ves cuando quieres, pero esto no es un canal de tv, me equivoco o estoy haciendo algo mal y me da esa impresion? xD
Està entretingut, merci [barret]
morr escribió:¿ Esto del "Joost" ( pronunciése como jacobino ), de verdad creéis que va a funcionar ?

Sincerament per mi serà algo més i que pel tema series no arribarà a substituir els p2p ja que els continguts d'aquest son legals proporcionats per les pròpies cadenes.

Apart que a dia d'avui tots els continguts són en anglès, però per algunes coses no costa molt de seguir X-D

--

eTc: Em deus un passeig amb el roflcopter X-D

seerj escribió:el que he rebut quin? el teu o el meu?

per cert, esto no son canales no? son como videos grabados en streaming, tu los ves cuando quieres, pero esto no es un canal de tv, me equivoco o estoy haciendo algo mal y me da esa impresion? xD

El teu :p

Jo més aviat ho veuria com tv per internet a la carta, ja que si t'hi fixes a cada canal hi ha els diversos programes que han anat emetent, i cada x temps se n'afegeix un de nou
Cafetonet [barret]

Jo estava mirant lo dels World Records, el notes parteix bats de baseball a patades [qmparto]

Edit: OnceEmeOnceEme
pero todo está en sajón de mierda, ¿no hay nada en cristiano? ¡las lenguas protestantes a la hoguera!.
Cafetino escribió:Sincerament per mi serà algo més i que pel tema series no arribarà a substituir els p2p ja que els continguts d'aquest son legals proporcionats per les pròpies cadenes.

Apart que a dia d'avui tots els continguts són en anglès, però per algunes coses no costa molt de seguir X-D


Bah, veredicto final, BASURA.
eTc_84 escribió:Jo estava mirant lo dels World Records, el notes parteix bats de baseball a patades [qmparto]

Doncs esperat el espanyol que ve després xDD
Cafetino escribió:Doncs esperat el espanyol que ve després xDD

Al de les pinces ja l'havia vist fa temps, ara ensenyaran al Robert Wadlow o algo així, que és el més alt de la història, més que el Dueñas i tot [qmparto][qmparto] 2'72 media el notes.

Imagen
Cafetino escribió:Imagen
Hello I.T. Have you tried turning it off and on again?


The IT Crowd XD
Por casualidad alguien vió ayer en el canal de los 33, el documental que dieron sobre los niños salvajes?
soc primera vocal titular el dia 27 de maig... XD


és un pal perqué son motles hores però mira, es una feina senzilla allí sentadeta, que cobro (no tant com les feines que tinc) però com aquest mes no tindré feina algo de diners que me trec...
morr escribió:Por casualidad alguien vió ayer en el canal de los 33, el documental que dieron sobre los niños salvajes?


Jo vaig veure un troc de una nena que es creia un gos.

La veritat no em va semblar gaire interessant.
sgaesux escribió:
Jo vaig veure un troc de una nena que es creia un gos.

La veritat no em va semblar gaire interessant.


Antes que saliera esa chica, salió un ruso, y antes otra chica, fue interesantísimo y eso que lo veía a trozos en la extensa publicidad de los SSerrano.

PD: Me voy a hacer un format, que el ordenador después de siete meses no da para más.
morr escribió:Por casualidad alguien vió ayer en el canal de los 33, el documental que dieron sobre los niños salvajes?


Yo la primera parte antes de house, unos 20min +/-

El que pasa es que primer surtien dient que clar no poden fer experiments amb humans pero be que si que ho poden fer amb animals i es veia com ho van probar amb uns micos, clar com que no els hi deien que no... fdp. Aki vaig canviar no m'agrada veure com putegen als animals.
Vaig veure lo de la nena que es creia un gos i el nen frances que es van trobar, el qual al final es comportava com un huma pero no va aconseguir parlar, aleshores el cientific es va sentir derrotat i el va deixar estar.
Era bastant extrany tot, jo mo havia plantejat alguna vegada pero no sabia pas que hagues pasat.



PD: Formatejar es de cobards [666]
Joder, cada día es más rápido hacer un formateo, en 20 minutos ya lo tenía todo listo. Drivers placa, tarjeta gráfica, firefox...

¿Kafetino, una pregunta, el Ubuntu es más fácil que el Mandrake?
Ubuntu és n00b, Mandrake no existeix.

Instal.lat una LFS com els homes de veritat.
Yo si me pongo linux, ya lo tuve una vez y me resultó curioso, es para trabajar, es decir para aplicaciones de carácter ofimático. Me resultaría ideal para no perderme con chorradas como hago con el Windows.

¿ Os acordáis que os comenté que tenía un problema que al encender el ordenador, el ordenador me hablaba y me salía un mensaje de error?

Pues bien, hoy, con el formateo, me ha dado por ver que puñetas era el mensaje de error, leerme detenidamente, y no sólo apretar el F1 y mirarlo de pasada.

Pues bien el mensaje era este - encima el tarado habla inglés- :

Warning : Your computer CPU FAN fail on speed too slow
You can also disable this warning message in setup


Traduciendo : Aviso : El ventilador de tu ordenador está fallando o va demasiado lento. Puedes deshabilitar esta opción en la configuración del mismo

Bien, cómo aunque he tocado varias veces la BIOS, no sé exactamente dónde está la zona del ventilador, se me ocurre buscar en google, me salen páginas de idiotas americanos con el mismo problema, y gente que les aconseja cambiarse de placa ( Es una ASUS de puta madre), acabo harto de tantos comentarios improductivos y decido meterme en la BIOS.

Primero de todo quitar el insufrible mensaje en inglés de error, voy mirando voy mirando y veo no se qué de "Speech Error", venga, deshabilitado. Después comienzo a ver las opciones del ventilador, y doy con el problema, se ve que al iniciar el ordenador el ventilador aún no alcanza una velocidad considerable ( menos de 800 RPM), y el tope mínimo para que no te salte el error es >800, total que también lo he deshabilitado, y por fín, ya no escucho más esa sensual voz electrónica, ni tengo que gastarme el dedo apretando el F1.
eso ya lo comenté aquí que me pasaba lo mesmo y me lo solucionó Cafetí, warrón xD.
Prefereix buscar el consell dels anglosaxons XD
Perque sa posat tan de moda l'ubuntu?
A risc de que els linux-fans del fil se`m tirin al coll XD, potser pq es la distribucio amb mes usabilitat, es a dir el mes facil d`usar per els no experts.
morr escribió:Joder, cada día es más rápido hacer un formateo, en 20 minutos ya lo tenía todo listo. Drivers placa, tarjeta gráfica, firefox...

Ara que no ens sent ningú...
Windows XP Professional SP2 UE

morr escribió:¿Kafetino, una pregunta, el Ubuntu es más fácil que el Mandrake?

Com diu l'eTc, mandrake ja "no existeix", ara és diu mandriva.

Sincerament, a dia d'avui no et sabria dir quina és la més fàcil, més aviat perquè no he provat les noves versions d'aquestes dues.

Això sí, totes dues son les adequades tant pels que comencen, com per els que porten ja temps i no si volen matar. Per altra banda ubuntu podriem dir que és la distro de moda, que té una gran comunitat a darrera i força documentació.

morr escribió:or me hablaba y me salía un mensaje de error?

Pues bien, hoy, con el formateo, me ha dado por ver que puñetas era el mensaje de error, leerme detenidamente, y no sólo apretar el F1 y mirarlo de pasada.

Pues bien el mensaje era este - encima el tarado habla inglés- :

Warning : Your computer CPU FAN fail on speed too slow
You can also disable this warning message in setup


Traduciendo : Aviso : El ventilador de tu ordenador está fallando o va demasiado lento. Puedes deshabilitar esta opción en la configuración del mismo

Bien, cómo aunque he tocado varias veces la BIOS, no sé exactamente dónde está la zona del ventilador, se me ocurre buscar en google, me salen páginas de idiotas americanos con el mismo problema, y gente que les aconseja cambiarse de placa ( Es una ASUS de puta madre), acabo harto de tantos comentarios improductivos y decido meterme en la BIOS.

Primero de todo quitar el insufrible mensaje en inglés de error, voy mirando voy mirando y veo no se qué de "Speech Error", venga, deshabilitado. Después comienzo a ver las opciones del ventilador, y doy con el problema, se ve que al iniciar el ordenador el ventilador aún no alcanza una velocidad considerable ( menos de 800 RPM), y el tope mínimo para que no te salte el error es >800, total que también lo he deshabilitado, y por fín, ya no escucho más esa sensual voz electrónica, ni tengo que gastarme el dedo apretando el F1.

Ui, 800RPM (a no ser que t'hagis deixat un zero) és molt poca velocitat, i una de dos o el sensor del pc esta boig i informa incorrectament, o bé el ventilador està en les últimes i seria convenient canviar-lo.

Si en tot cas, mira de cardar canya al pc, reinicia i mira a la bios la temperatura de la cpu

sgaesux escribió:A risc de que els linux-fans del fil se`m tirin al coll smile_XD, potser pq es la distribucio amb mes usabilitat, es a dir el mes facil d`usar per els no experts.

jeje, estàs jugant amb foc X-D
Casualment estic fent una assignatura de la uni que va d'això i la definició dels termes usabilitati facilitat, no esta gens 'establerta', sinó que depèn de com ho miris

NGC escribió:Perque sa posat tan de moda l'ubuntu?

Perquè tenen un departament de marketing molt bo.... ningú li sona que regalessin CD's X-D

Apart d'això és fàcil fins a cert punt per a qui comença i no té ni punyetera idea.
Cafetino escribió:Ui, 800RPM (a no ser que t'hagis deixat un zero) és molt poca velocitat, i una de dos o el sensor del pc esta boig i informa incorrectament, o bé el ventilador està en les últimes i seria convenient canviar-lo.

8000rpm es massa bestia cafetino, li surtiria el pc volant, lo mes segur es k el ventilador estigui brut i per aixo va lent, o sino es k el sensor de la placa no funciona be.
NGC escribió:8000rpm es massa bestia cafetino, li surtiria el pc volant, lo mes segur es k el ventilador estigui brut i per aixo va lent, o sino es k el sensor de la placa no funciona be.

Cert 8000 és tota una bestia, segur que ja el sentiriem dir que el seu pc fa molt de soroll xD

Bé, també tens rao, depen de si hi ha molta merda pot ser que li costi girar
Cafetino escribió:jeje, estàs jugant amb foc X-D
Casualment estic fent una assignatura de la uni que va d'això i la definició dels termes usabilitati facilitat, no esta gens 'establerta', sinó que depèn de com ho miris



Jo tambe vaig fer una assignatura d`usabilitat i si be vaig fer un formar despres d`aprovar-la, la usabilitat abasta moltes coses pero l`objectiu final es fer els programes per a tontos XD amb el corresponent eufemisme intuitius XD

Conyes a part, avui en dia la usabilitat es importantissima, pero l`assignatura em va semblar un recull de trivialitats.
Cafetino escribió:Sincerament, a dia d'avui no et sabria dir quina és la més fàcil, més aviat perquè no he provat les noves versions d'aquestes dues.

No m'extranya, de Debian no en surts [sati]

A veure si té el cpu fan desconectat de la placa i ho té com a passiu..

Usabilitat és un terme que determina fins a quin grau d'inútil pot fer servir mínimament el sistema sense major problema.
Cafetino escribió:Ui, 800RPM (a no ser que t'hagis deixat un zero) és molt poca velocitat, i una de dos o el sensor del pc esta boig i informa incorrectament, o bé el ventilador està en les últimes i seria convenient canviar-lo.


No, no, 800 RPM es el tope más bajo que puedes poner.

De normal está entre 4500RPM y 6500RPM ( aunque no lo he mirado jugando).

PD: Me estoy bajando ya la imagen del Ubuntu, a ver que tal. Ya digo, lo usaré para trabajar.
PD2: Ya me he puesto la extensión de los menos del otrolado.
sgaesux escribió:Jo tambe vaig fer una assignatura d`usabilitat i si be vaig fer un formar despres d`aprovar-la, la usabilitat abasta moltes coses pero l`objectiu final es fer els programes per a tontos XD amb el corresponent eufemisme intuitius XD

Però aquests seria un dels aspectes, i l'únic capaç de veure la gran massa d'usuaris que no té ni idea i ni té interés per aprendre lo mínim

morr escribió:
No, no, 800 RPM es el tope más bajo que puedes poner.

De normal está entre 4500RPM y 6500RPM ( aunque no lo he mirado jugando).

PD: Me estoy bajando ya la imagen del Ubuntu, a ver que tal. Ya digo, lo usaré para trabajar.
PD2: Ya me he puesto la extensión de los menos del otrolado.

Ah noi, ens havies espantat xDD

Mira la temperatura a veure quina et dona, i si és normal passa del avís, perquè pel que sembla és un falsa alarma
Cafetino escribió:Mira la temperatura a veure quina et dona, i si és normal passa del avís, perquè pel que sembla és un falsa alarma


32,7º, pero si ya sé que es falsa alarma, pero llevaba 2 años sin solucionar esta falsa alarma.
morr escribió:
32,7º, pero si ya sé que es falsa alarma, pero llevaba 2 años sin solucionar esta falsa alarma.

Pos així cap problema :p
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11