Catalans aixakeuvus xD (#57)

16, 7, 8, 9, 10, 11
N'he trobat unes altres, més discretes i força més econòmiques XD ( http://www.cafepress.com/umbers.129066329 )

Vaig mirant [qmparto]
eTc_84 escribió:N'he trobat unes altres, més discretes i força més econòmiques XD ( http://www.cafepress.com/umbers.129066329 )

Vaig mirant [qmparto]

Mira mira, però aquesta potser te els numeros un pèl petits :p
Hoy he tenido un problema de cojones en mi fotolog ( http://www.fotolog.com/perdomo ).

Le había dedicado el día a una eoliana, gran amiga, y me pareció adecuado escribirlo en catalán, lo escribo y lo parlo malament, per que le voy a hacer, use un traductor y luego una traductora...

Se ha montado un cristo, un chico de mi clase que estudia periodismo me ha puesto...



rubenn @ 2007-05-06 11:27 dijo :


... ¿por qué no elegiste otro idioma más minoritario y facista?

1abrazo a pesar de eso


Y yo me he quedado jodido, me ha dolido, soy canario pero adoro cataluña e incluso he aprendido algo de catalán... pero vivo en Salamanca y ahora veréis lo que le pongo en la reply

"Porque es el idioma de mis veranos
Porque es el idioma de donde estaban mis sueños
Porque es el idioma de muchos recuerdos.

Porque es el único que manejo aparte del castellano y el inglés.

FASCISTA DICE...

como te lo diría mon ami...

Alfonso X el sabio: "establece el uso oficial castellano en todo el territorio, y el gallego es anterior al castellano"

Felipe de Anjou (A.K.A Felipe V de España): Los decretos de nueva planta en el 18

y coño hablando de fascistas, quién prohibió el uso del catalán en 1939... EL ALCALDE HONORIFICO DE SALAMANCA! FRANCISCO FRANCO BAHAMONDE.

Que yo sepa Carod Rovira no te obliga a que hables catalán allá, cuando tu vas a portugal nadie te apunta con una espada porque no les hables en portugues.

Los masones, los judios y los catalanes son los culpables de la pertinaz sequía que asola la gran patria española... no me jodas ruben."


el tipo me borra el comment, lo pone una amiga y luego yo le hago un pequeño recuerdo al artículo 3.3 de la tan querida carta magna española

"La riqueza de las distintas modalidades lingüísticas de España es un patrimonio cultural que será objeto de especial respeto y protección"


y lo borra... lo más fort es que en el siguiente comment pone un colega suyo VIVA ESPAÑA y le pongo a él en su flog "Tu por las mañanas escuchas a Fedeguico"

Y agarraos los nachos o como se diga en catala con la reply...

welcome_2_ibiza @ 2007-05-06 17:07 dijo :

Gracias por tu comentario, eres de Cataluña, no? bien dejame que te una poca de informacion que siempre viene bien:

Cataluña es una COMUNIDAD AUTONOMA española situada al noreste de la Península Ibérica.
-Lengua con la que se identifican los catalanes:
El 51% de los catalanes tienen como lengua materna el Castellano.

Ahora que ya conoces algo sobre Cataluña podemos hablar, porque dialogar sobre algo que no se conoce, es como no dialogar. Espero que no me censures el comentario, o vas a negarme la libertad de expresion, esa de la que tanto estais a favor los catalanes.


leed mi flog y veréis que para decir que yo soy catala, que no me importaría, pero Breña Baja del Llobregat no existe.. simplemente soy de Breña Baja...

Estos salmantinos, castellanos... que fort... a mi me consideran nacionalista canario... yo en mis reflexiones reclamo el derecho a tener mi identidad como canario, que joder los paraguayos llevan menos tiempo asentados allí abajo y tienen identidad como pueblo... Nada de sangre guanche (hubo algún cruce pero no fue nada exagerado) ni somos independientes, el estado federal me mola...

Leed que he escrito en el texto mío, en la entrada del flog para causar tanta discordia...

Si ya lo dice mi abuela: A la gente que no le llega la brisa del mar...
Espero vuestros comentarios
Joder, con amigos así, para qué tener enemigos xD.

El futuro periodista ese le auguro una deslumbrante carrera en la COPE, no se por qué xD.

En fin, ojala fuera algo puntual, pero me da a mi que cada día es más la gente que piensa así lamentablemente...

Salud! [beer]
Nada nuevo bajo el sol, los fervientes meapilas oyentes de la coPPe en estado puro [fies], las NNGG (nuevos goebbels) salvapatrias [qmparto]
Aún debe doler que perdieran los papeles (en ambos sentidos).

¡ Libertad, Libertad !
hay gente con la que no se puede razonar ne según que temas; déjalo, pasa que sólo tiene ganas de tocar las narices...
Bones gent! ^^
[tadoramo][tadoramo][tadoramo]Cafetino[tadoramo][tadoramo][tadoramo]
Ja hem instal·lat el Joomla i ja podem començar a remenar-hi amb escriptori[sonrisa]. Merci!!![oki]
Kailos: Por desgracia nada nuevo bajo el sol...


drknss escribió:Bones gent! ^^
[tadoramo][tadoramo][tadoramo]Cafetino[tadoramo][tadoramo][tadoramo]
Ja hem instal·lat el Joomla i ja podem començar a remenar-hi amb escriptori[sonrisa]. Merci!!![oki]

De re noia [ayay] [ayay]
Kurras, aquí un Kamarada que vuelve de la biblioteca después de ir a la universidad y de currar el turno de los menús.
morr escribió:Kurras, aquí un Kamarada que vuelve de la biblioteca después de ir a la universidad y de currar el turno de los menús.
grande!

io avui he tingut 8horetes de clase..ia no dono per mes.. Ara anire un ratet al gym a desestressar
Uff després de més d'un mes sense jugar aquest cap de setmana torno als camps de futbol sala de la "Meiland" a fer el ridícul un altre cop, tinc mono de futbol, però només jugaré de porter, que després passa el que passa... xD
aki un q porta tota la tarda studiant i d anar a classe pel mati i tarda... [burla3]
Una Altra que ha estat tota la tarda estudiant
Collons, acabo d'arribar de passejar la gossa i no sé qui està més cansat, o ella o jo xD
jo avui me lliurat d passejar les meves gosses... kuan hi es ta germana va mlt b encolomarli les gosses de tant en tant [poraki]
oscuros escribió:jo avui me lliurat d passejar les meves gosses...

Quina por [tomaaa] [tomaaa]

Amb una ja en tinc prou... que per cert fa un rato la molt filla de sa mare ha entrat a la meva habitació, i a la que m'he distret m'ha robat la espardenya i ha sortit corrents
mentre només et robi les sabatilles i no es dediqui a rossegar-les... XD
a mi les meves gosses mai els ha donat per robar-me sabatilles o coses per l'stil... [sonrisa]
I don't understand talibanian language.
bona nit gent!! [lapota] m'han fet un rentat de cerbell.. siusplau, anime-me amb algúna frikada qe stic fins als pebrots de soportar al lado oscuro de la fuerza..
eTc_84 escribió:I don't understand talibanian language.
don't worry, be happy XD
bona nit gent!! [lapota] m'han fet un rentat de cerbell.. siusplau, anime-me amb algúna frikada qe stic fins als pebrots de soportar al lado oscuro de la fuerza..
cafetino que estàs desaparegut en combat??


pd: us agrada els canvis?
kurras escribió:eTc no borris proves [sonrisa]

No m'utilitzis per fer spam [uzi][uzi]
eTc_84 escribió:No m'utilitzis per fer spam [uzi][uzi]


De que parles?

:P
lodis escribió:cafetino que estàs desaparegut en combat??

Exactament, he estat mirant house i seirei no moribito ^^


Apa, i sense que serveixi de precedent, siguent 3/4 de 1, un servidor se'n va cap al sobre


Bona nit
Kailos escribió:...



Con una parte de españa asi (por suerte no toda) a quien le extraña que haya independentistas.
Bon dia gent [bye]

ala un parell d'horetes de classe i avere si em tornet el meu cotxe q ta al mecànic cawento
Ja és bastant definitiu, aniré a veure a Napalm [boing]
la mare que va parir els funcionaris i la burocracia dels collons. La de paperassa que haig de fer per poder convalidar crèdits LL per currar a l'estiu.. [tomaaa]
Demà hi ha telecogresca de matí i festa alternata amb cercavil·la i acampada popular al campus de la UAB.

A ver si convenzo a alguien para ir a alguna de las dos y pillo una papa bien grande xD.
vaya merda... amb això nou del wiki se m'ha dsconfigurat la meva firma i ara no la puc tornar a fer com estava... cawento

edit: ja tinc cotxe... pero el mecànic té 250€ meus [buuuaaaa]
oscuros escribió:vaya merda... amb això nou del wiki se m'ha dsconfigurat la meva firma i ara no la puc tornar a fer com estava... cawento

Dubto que el wiki tingui res a veure... més aviat son els canvis de maquetació a la web


salut

PD: Lodis, que t'ha passat? Ha explotat el pc? X-D
el q sigui pero ha sigut a partir dels cambis a la web...
a mi aixó del canvi de color al menu(verd a toronja) no ma molat gens... ja no et dic lo de wiki, qe em sona a kiwi [comor?]
a mi el cambi de colors tampoc m'agrada gaire...
La qüestió és queixar-se...
Bon vespre gent!
M'agradava més en verd q en taronja "chillon"... [noop]
Bona nit

Crec ue a ningu li agrada el canvi de colors U.U
tampoc s'hi pot fer res.

a mi no m'agrada, l'únic lo del color taronja quant pitges a un fil, però poca cosa més... i encara queden més canvis no??
lodis escribió:i encara queden més canvis no??
estan pendents de canvi els botons de responder, nuevo mensaje, hilo cerrado.. [fies]
bueno com a mínim no sóc l'únic..

a per lo de la premsa rosa.. qe me decidit d'enviar una carta amb retalls de revistes(per substituïr la meva lletra) i dues roses amb una noïa amb la qual estaba enamorat fa temps [inlove] :o ..
Lo millor del culebrón es qe te nuvi.. mare meua aixó acabará com el rosarir de l'aurora..
he decidit ficari-hi el nom aquesta nit.. després de fumar-m'he un parell de petes i veure-m unes mitjanes, sembla qe al final si qe sabrá qe sóc el colega de sa germana.. tot aprofitant qe ella esta de vacances a el Colorado.. jejej.. aixó sembla un llibre [rtfm]
però amb lletres de revistes...sembla una mica tètric en plan acosador...

millor que ho escriguis a mà si hi poses el nom... i sine al pc i imprimeixes però amb retalls de leltres de revistes no!!!

es un bon detall, però si te novio...aten-te a les conseqüència de que et digui que no i et tracti de "boig" o algo pitjor per voler llençar la canya sabent que té novio...
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11