Catalans aixakeuvus xD (#37)

17, 8, 9, 10, 11
Ja en tinc prou amb els personatges que corren pel meu poble, que de tant en tant apareixen pintades nazis smile_[buaaj]

Aqui cada dia q obren aquell local cada cop abans de la 1 del mati hi han d'anar els mossos x osties a fora o a dins, i la sala on es foten tota akesta gent obre a les 11.
Digijos, tens un MP
nono, el premi de quillos, és a quillolandia, baixeu als barris de ponent i flipeu amb la de quilos per metre quadrat que trobariu...


encara no ho has arreglat??

percert, m'has de confirmar lo del disabte guapa ^^
Abans d'obrir dema la torre (com a ultim recurs) espero q el digijos em contesti un mp sobre lo d la bios, pq a l'administrador n surt res.
Dissabte kan vingui et trukare ^^
Un a cosa, mira al tomateol
ja le mriat i editat el primer post XD jejeje

oks, però a veure si em trukaras a les 3 per a les 5...entens? disme alg abans així a veure si s'apunta més gent jejeje [666] tu ja sas ;)
Nomes se q vindrem al mati, ja et trukare al mati x kedar x la tarda.
Ffff... desisteixo x avui amb lo del pc fix, q ja tinc maldecap. Demà mes.
Ja he gravat la ISO a un CD, me l'he baixada al portatil.
oks, truca'm al matí....a partir de les 11 o 12 XD gràcies jejeje que sino no soc persona...
drknss escribió:
Ja he gravat la ISO a un CD, me l'he baixada al portatil.

Ara ja saps, l'has d'instal·lar per desfer-te del maligne [666]


Per cert, crec d'aqui no molt trauran la nova versió :p
porto tota la tarda fent grafics [+furioso]
Vales. Marxo un rato q l'esquena no perdona (em fax vella XD).
Pel·li DN al 98'1% ^^

Cafetino, dma m'hi poso ^^ q tinc unes ganes de treure el **** windows dels *******...
doncs deixa estar aixó i enxufat al msn de una *** vegada !!!

ja et queda poc aya, ànims!!!
jaja, res com deixar Windows per KDE... :-| [plas]
eTc_84 escribió:jaja, res com deixar Windows per KDE... :-| [plas]

Tens alguna cosa a dir gnomero ressentit [poraki]
Tal com va dir cert geni, els de gnome son els nazis de les interficies xDD
Jo no faig servir gnome.. [idea]
eTc_84 escribió:Jo no faig servir gnome.. [idea]

És veritat, fluxboxero [plas]

Però ja saps, la qüestió era montar la típica flame X-D

Per cert, fes una ullada això: http://quarkblog.org/2006/12/07/lo-que-el-codigo-no-hace-en-la-vida-real-y-si-hace-en-las-peliculas/



salut
Grafics acabat :cool: nomes em queden els comentaris ^^
mb mb aya!! així es fa!!
aixxx estic farta del treball U.u
nomes tu? jejeje
Jo estic fins als ****** del Delphi
noooo aquí tots estem feliços fent feina...

uales encara no he sopat...vaig a menjar algo XD com es nota que estic sola a casa i faig lo que vull...
drknss escribió:
Jo estic fins als ****** del Delphi

Però el Delphi encara existeix? [666]
A veure si us fan aprendre java (va eTc, salta'm a la yugular que ho estas desitjant xD), C, C++ o C#
Però el Delphi encara existeix? smile_[666]

Per desgràcia si
[666] [666]

canvi radical, acabo de enxufar la calefacció ^_^
lodis escribió:canvi radical, acabo de enxufar la calefacció ^_^

No en tens amb prou amb l'ordinador? X-D
es que avui dormiré sola i es nota jeje.

el portatil no fa molt, el tinc damunt la taula, sobre una plataforma amb 2 ventiladors

bona nit guapa!!
QUe grande Borat la acabo de ver.
Cafetino escribió:Però el Delphi encara existeix? [666]
A veure si us fan aprendre java (va eTc, salta'm a la yugular que ho estas desitjant xD), C, C++ o C#

Jaja, el Pascal i el Delphi (Object-Pascal si no m'erro) són mites, sabem que existeixen, però quasi mai els veiem..

El Java no serveix per diferenciar els bons programadors dels mediocres, els llenguatges dels homes (i dones) són c i c++, amb dos collons i gestió de memòria [poraki][poraki]

PD: El link l'havia vist fa molt de temps, és brutal [plas].. l'únic que jo quasi no faig servir el mouse per programar amb el vim [poraki] i també falta que les cerques que fan, sempre sempre sempre tenen cost constant [qmparto][qmparto] i els atacs brute-force, com a molt log log log n :P
pos yo am la califa q fa el portatil i el rao q e tingut ences el fix haure d'obrir la finestra d calor XD
Que estas estudiant que programes amb delphi drknss??

A mi el k em fot dels nervis del java es el fet de tenir que fotre envoltures per pasar un enter, bolea,... per referencia a una funcio ja k no hi han punters, encanvi amb c es molt mes comode, tot i k es on la gent la caga segons els profesors. Tot i aixi el java a l'hora de definir el tamany d'un vector o array es mes comode.

A algunes carreres tecniques com les de industrials crec k em van dir que programen amb pascal.
NGC escribió:A mi el k em fot dels nervis del java es el fet de tenir que fotre envoltures per pasar un enter, bolea,... per referencia a una funcio ja k no hi han punters, encanvi amb c es molt mes comode, tot i k es on la gent la caga segons els profesors. Tot i aixi el java a l'hora de definir el tamany d'un vector o array es mes comode.

La veritat es que això és una putada... el que si sé es que existeixen les classes Integer i Boolean però no se si servirien per això.
envoltures? WTF!

El Cafetonet és un talibà java XD

Programar amb QBasic collons!
ales ja torno a ser aki XD
Cafetino escribió:La veritat es que això és una putada... el que si sé es que existeixen les classes Integer i Boolean però no se si servirien per això.


Em sembla que si pero no o utilitzo, faig una clase i punt, o tracto com un struck/tupla o com ho vulguis dir.
eTc_84 escribió:El Cafetonet és un talibà java XD

Jo sempre he dit que el java serveix per alguns casos en concret, al igual que els altres llenguates :p
Cafetino escribió:Jo sempre he dit que el java serveix per alguns casos en concret, al igual que els altres llenguates :p

Pels casos que et sobrin els recursos de mala manera [poraki][poraki]

I encara en aquest cas podries utilitzar Haskell, com en Cat_oS & cia :P
em piro a emborratxarme que tinc que borrar algoritmes del cervell!! (porto tota la setmana fent un treball i n'estic fins els cullons)

DEW i no spamejeu!!
eTc_84 escribió:I encara en aquest cas podries utilitzar Haskell, com en Cat_oS & cia :P

El haskell és lo millor per tasques recursives [tadoramo]
papaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bon diaa..soc lunic que no taju aqui? [buuuaaaa]
Stic fins els collons destudiarr


Prepareuvos dema!! [looco]
joder ayer si no me metí 20 medianas no me metí ningna...
dons io mestic rallant mol..tinc mols colegues a esquiar alla als alps.. io aqui estudiant com un negao..
Nose si podre aguantar a dema a sortir de festa..
Espero poder na fer un soparet avui almenyss
¿los alpes? pijoooooooos xDDD.


ahir a la nit mentre bebiem s'em va ocorrer que molaria fer una kdd de catalans ara per festes o a principis de gener, xo no masa tard que al febrer están els SEMENstrals...i tajar-nus tots junts xDDDDDD
ja en som 2 que no ens tajem...abans de nadal...per molt que ha nadal s'hagi d'estudiar, sortir de festa no m'ho treu ningú ^_^




va que ja queda poc per tancar XD
lodis escribió:va que ja queda poc per tancar XD
si vos ens hi posem.. XD


si, molt pijos seerj..
Bon dia, m'acabo d'aixecar [Ooooo]

Això d'anar de noctambul passa factura xDD




salut
home si volen anar a esquiar en aquesta época i primavera només els hi queden els alps, en quines pistes estan? les francese o les suïses?

veus ara si que queda poc ^_^ jeje

marxo a dinar amb mon pare, més us val tenir fil nou ;) jaja
lodis escribió:home si volen anar a esquiar en aquesta época i primavera només els hi queden els alps, en quines pistes estan? les francese o les suïses?
nidea..ni ganes de saberu.. XD

Que aprofitii [ginyo]
Bon profit lodis



Que? tancarem o no? xDDD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11