Catalans aixakeuvus xD (#37)

16, 7, 8, 9, 10, 11
¡Qué risas ayer en el Camp Nou!

Unos muchachos entre 14-18 años que son la risa, ayer se superarion a si mismos, cuando en megafonía se anunció lo que siempre hacen de decirles a la afición contraria en su idioma, que se tendrán que esperar en su asiento para que luego sean desalojados, el Camp Nou siempre silba. Pues bien, uno de estos muchachos, se levanta y dice después de toda la parrafada de megafonía en alemán:

- Resumiendo, ya os lo explico yo, ¡Qué os quedáis sin Champions! ¡Que-os-quedáis-sin-Champions!.
- Salta uno de la grada, ¿Y cómo sabes eso?
- Es que hice dos años de alemán y eso es lo que se me ha quedado, es la lección básica, el final del alemán vamos.

Todo esto, en el tono de risas típico de los campos futboleros excepto de la mierda de afición del Camp Nou, que la gran mayoría es basura.

Luego intentando ligarse a unas chabalas ¡de como mucho 12 años! diciéndoles, que si tenían 23, 28, tirándoles la caña descaradamente, consiguieron hasta su nombre que por cierto, es un nombre de la ostia, el día que tenga una hija pensaré seriamente en ponérselo: Duna.

Luego un pique al cántico de "soy un culé de Hospitalet", entre su grupo y yo y mis coleguillas. ¡Qué grande!

y la guinda final : - Y no eran extraterrestres, eran la pareja de la Guardia Civil xDDDDD.

Lo que es el partido en sí, la primera parte impresionante y la segunda penosa. ¡INIESTA CRACK!

En la calle Barrenkalle estás
En la misma acera en el mismo bar
te has vuelto idiota de tanto esperar
un cambio de suerte que no va a llegar
en Barrenkalle tu cabeza va a estallar

Tu existencia a nadie importa ya
con dinero en el bolsillo hoy te puedo disfrutar
Barrenkalle es como un segundo hogar
Compañeros de trago seguro que tendrás,
donde los dejastes los encontrarás

En Barrenkalle tu cabeza va a estallar
En Barrenkalle tu cabeza va a estallar

Al salir de copas cada noche disfrutando hasta caer
Ves las jarras e cerveza poco a poco desaparecer
y esas caras que te miran y que no saben ver
cuantas veces acabas a hostias y otras sales por pies
en Barrenkalle alguien la cara te va a romper

Forma parte de tu vida
7 bares 7 esquinas
Barrenkalle sus aceras, sus garitos, sus peleas
A las 5 de la mañana no te queda presupuesto,
no te fían más cervezas
no tienes donde caerte muerto.
yeah!!!
Nota de examen de Maple --> 8,7!!! [looco]
kurras escribió:yeah!!!
Nota de examen de Maple --> 8,7!!! [looco]

Enhorabona crack [oki]
Me voy a currar un montón de horas desgraciado.
morr escribió:Me voy a currar un montón de horas desgraciado.

Que vagi bé simpàtic X-D
morr escribió:Me voy a currar un montón de horas desgraciado.

Treballa perico XD
Aya_cat escribió:Up!


up, up.... hurra!!!


(ja se que seria hip, hip hurra!! però mira) nova modalitat XD
lodis escribió:XD tu si que sabes ^_^ [tadoramo]

[jaja] avui he estat perseguida
És el que té canviar de propietat coses sense aportar el seu corresponent preu..
Joder, vengo muerto!!! Las cosas que se han de hacer para ganar un dinerillo y poder disfrutar un poco de la vida.
de que curres morr??

aya, t'han perseguit??
lodis escribió:
aya, t'han perseguit??

si momento tomateol XD!
lodis escribió:de que curres morr??


Camariere.

Boas noites, que mañana me toca otra maratoniana sesión.
doncs ja estas explicant per la tomate tot, jeje ^_^
que tens un fil molt maco al altre cantó dedicat això ^_^



muchas horas o que morr? perquè smepre he sentit que en hosteleria els curros son lo pitjor...


jo al setmana que ve, de dilluns a diumenge però només de matins 6h i listo m'anirà bé, tot lo que gasti per reglas de nadal, o recuperaré al cobrar al gener...


bona nit!!
lodis escribió:muchas horas o que morr? perquè smepre he sentit que en hosteleria els curros son lo pitjor...


Demasiadas, lo que pasa es que tengo la suerte de lo mío es chanchullo, y puedo currar cuando quiera, más que nada, porque soy el puto amo como camarero, y por que no tengo tiempo material. Eso sí, cuando curro, son muchas muchas horas. He llegado a estar una semana currando unas 70 horas.

Ahora estoy más tranquilo, por ejemplo hoy he hecho 8, pero vamos de actividad intensa.

Me voy a la cama ya!
estas navidades vuelvo al loquero, en navidad cobramos mas, espreo sacarme x unos 10 dias unos 600 euros o un pelin más xDDD

EDIT:


ya tengo toda mi musica en el mismo disco duro!:

Imagen

xDDD esperaba tener más jajaja
morr escribió:Demasiadas, lo que pasa es que tengo la suerte de lo mío es chanchullo, y puedo currar cuando quiera, más que nada, porque soy el puto amo como camarero, y por que no tengo tiempo material. Eso sí, cuando curro, son muchas muchas horas. He llegado a estar una semana currando unas 70 horas.

Ahora estoy más tranquilo, por ejemplo hoy he hecho 8, pero vamos de actividad intensa.

Me voy a la cama ya!

No t'hi cansis morr, jo m'he passat bastants estius sencers fent això sense queixar-me tant ( 5 per ser exactes ) XDXDXD

Encara que ara estic semi-retirat..

seerj... no cola, has canviat el nom de la carpeta pr0n per Musica.. [poraki]
cafetino, per sino t'hi has passat, ja està el 9 de death al a web, no he pensat de dirt-ho abans (es que ara el vaig a mirar i me recordat)
eTc_84 escribió:No t'hi cansis morr, jo m'he passat bastants estius sencers fent això sense queixar-me tant ( 5 per ser exactes ) XDXDXD

Encara que ara estic semi-retirat..

seerj... no cola, has canviat el nom de la carpeta pr0n per Musica.. [poraki]
fotet xq saps que es veritat, daki una setmana quan estigui xl soulseek ja vuras, ploramikes [sati] [sati] [sati] [sati]
lodis escribió:cafetino, per sino t'hi has passat, ja està el 9 de death al a web, no he pensat de dirt-ho abans (es que ara el vaig a mirar i me recordat)


Tot just l'acabo de veure X-D

Igualment s'agraeix l'avís ^^

Com de costum, me'n porto una sorpresa rera altre, deu ni do quin gran jugada ha fet el L
seerj escribió:fotet xq saps que es veritat, daki una setmana quan estigui xl soulseek ja vuras, ploramikes [sati] [sati] [sati] [sati]

jaja, no m'extranya que tinguis tants mp3 llavors, tindras tot el que han versionat, reversionat, destrossat i karaokeat els d'OT més quatre coses que a saber d'on has pillat... segur que lo altre són fotos del Malakian [sati][sati]
uff me pegat una viciada a mirar series...aixó d'estar refredada a casa no és bo ^_^ ara pel nadal només me quedaran pelis i els mangas que em baixaré ara a pinyon jaja.


bona nit gent!!
quin rallasuu, els meus pares sen van dexcursio a bcn i em desperten perque em posi a estudiarr..

Estant tot solet a casa... poca cosa fare.. XD
eTc_84 escribió:jaja, no m'extranya que tinguis tants mp3 llavors, tindras tot el que han versionat, reversionat, destrossat i karaokeat els d'OT més quatre coses que a saber d'on has pillat... segur que lo altre són fotos del Malakian [sati][sati]

en realitat son tot fotos de la senyora eTc xDD

me voy a exar unas birruelas con los compis del barrio xD
bon diaaaaaa ale a fer el Tr U.u
Bon dia


M'encanta que la gent m'envi sms i no em digui qui es.....
Crec que és del ambulatori, pero si volen algo, que em truquin



salut

PD: Que passa que no poseu estrelletes al fil? :p
faltava jo ara ja esta posadetes ^^
seerj escribió:en realitat son tot fotos de la senyora eTc xDD

me voy a exar unas birruelas con los compis del barrio xD

Ja deia jo que eres molt exhibicionista i et feies moltes fotos... així que les guardaves! [poraki]
seerj al final no vas venir ahir al Music hall? :P
kurras escribió:seerj al final no vas venir ahir al Music hall? :P

Ves a saber si en mister voy papa se'n recorda del que va fer ahir [poraki]
HOMBRE, si no em vau confirmar res collons, no anirem alla tots mudats x re, dic io :P

avui sortim, despres de que uns coleges vegin el presin catch al palau en primera fila, ens anirem de farra xDDD
bon dia!!!!!

cafetino, tu pasa si volen algo que et truquin...encara que sent festa no crec que molta gent vagi al metge....
lodis escribió:cafetino, tu pasa si volen algo que et truquin...encara que sent festa no crec que molta gent vagi al metge....

Pos ara tot just acaben de trucar. Volen que avui faci de 20 a 00, i com que és per un favor pel que m'han dit em pagaran les 4 hores com si en fossin 7 ^^


Ui al meu poble aquesta regla no serveix de res, la gent sol venir després de sopar i abans que tanquem. Encara que esta "pactat" amb el metges de guardia que quan ells sopen tenim mig-tancat, només atenem lo que és realment urgent (hi ha gent amb molt de cuento) i després a l'hora de tancar, un quart d'hora abans de les 12 comencem a tancar per si de cas.
Evidentment si és de vida o mort ningú li negarà l'atenció, pero que et vingui un dient que té mocs al nas (cas verídic) se li diu que busqui un kleenex i llestos


salut
normal perqué és un poble, però es que aquí jo he vist en partit de futbol del barça, que fins que no acaba la gent no es troba mal...jaja en serio, coses que dius però joders com aguantaves... XD la gent és lo pitjor, o anar sempre a urgéncies després de sopar, o els diumenges, pero en disabte estan bastant buides...


uis l odels mocs mo crec, ara que ve l'hivenr...només cla veure als jaios...

pd: com portes el manga?
NUnca me paso por aquí [snif]

A partir de ahora ya me pasaré un poquito, que ya os tengo vistos de CataEoLonia XD

Saludos [Ooooo]
Re-benvinguda dons, Utena [risita]
siii pasate pro aquí


(con estos es más facil dominar el mundo...el hilo lo tenemos usurpado aya y yo jujuju
lodis escribió:siii pasate pro aquí


(con estos es más facil dominar el mundo...el hilo lo tenemos usurpado aya y yo jujuju



Se le pilla el gustillo rápido a esto de dominar el mundo ¿eh? XD

¿Qué tal va el puente? ¿habéis hecho muchas cosas?
lodis escribió:normal perqué és un poble, però es que aquí jo he vist en partit de futbol del barça, que fins que no acaba la gent no es troba mal...jaja en serio, coses que dius però joders com aguantaves... XD la gent és lo pitjor, o anar sempre a urgéncies després de sopar, o els diumenges, pero en disabte estan bastant buides...

uis l odels mocs mo crec, ara que ve l'hivenr...només cla veure als jaios...

Bueno, lo de poble hauria de ser entre cometes, ja que crec som casi 30000 habitants empadronats, sense comptar la resta d'immigració que no ho està.

I la majoria de cuentistes, sense anim d'ofendre, son immigrants, alguns per falta de cultura, que encara dius mira, però n'hi alguns que aquests els hi retiraves l'assistència sanitària gratuïta.


lodis escribió:pd: com portes el manga?

Pos encara no l'he començat, miraré de seguir el teu consell i llegir-me'l durant tot un dia, però no se si podré :p


lodis escribió:(con estos es más facil dominar el mundo...el hilo lo tenemos usurpado aya y yo jujuju

Bahhh, tothom sap que qui dominarà el món seran els informatics X-D


----

Re-Benvinguda utena/laurana :p
UtenA_Tenjô escribió:

Se le pilla el gustillo rápido a esto de dominar el mundo ¿eh? XD

¿Qué tal va el puente? ¿habéis hecho muchas cosas?



la intención era estudiar...pero de momento llevo 2 días de ocupa en casa del novio...y esto que mi madre está fuera, pero en casa me aburro y me pongo a estudiar XD, no en serio jaja, el vecino hace obras y es imposible estarse allí jeje.

porcierto, he pesnado que si quieres puedes empezar lo del juego de laurana en el cateoliana y ya se irá sumando gente... ahora somos unos cuantos más (dile a frutos que te deje hacer publi en algun otro sub-foro XD)
Es que somos muy poquitos, y hay muchísimas posibilidades de que no hayamos leído los mismos libros, y eso puede ser fatal xD

Lo que sí podríamos hacer es algun concurso literario, de escrbir mini relatos o frases cortas, ¿qué te parece?
como el de simon dice?pero sólo de textos y pondriasmo un límite en plan...700 palabras máximo, o que te parece?

no estaría mal, en este participamos todos y luego haber si se animan para el otro, es que entre tu, aya y yo fijo que en laurana nos emos leido casi, casi lo mismo ^_^



pd: me gusta tu firma con al ginger y el rukawa
simon? mira que yo de escribir se poco a mi lo unico que me va bien es leer pero me parece buena idea ^^
Bahhh, tothom sap que qui dominarà el món seran els informatics smile_X-D

[beer] Es eso! ^^
si dona, el simon dice de aqui lite...però arreglat...



veus ja tenim una dona dins els informatics ^_^
siii i gracies a ella dominarem el món XD!
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11