Catalans aixakeuvus xD (#2)

17, 8, 9, 10, 11
morr escribió:A mi algun em diu pixapins o gamarús i ha perdut tot el meu respecte.


Suposo que depen de la persona i en el context que les diguis.

Vagi bé ;)
morr escribió:A mi algun em diu pixapins o gamarús i ha perdut tot el meu respecte.

No et passis, tros de quòniam! [qmparto]
Gamarús si conec gent (jove) que ho diu.. pixapins, diesel, dominguero etc.. fa temps que no ho escolto.
Gamarus és el nick que faig servir jo en tots els Zelda. A mi només em diuen pixapins els salvatges de la muntanya [qmparto].
Yo siempte había escuchado que a los Barceloneses de pro, somos llamados por los prehistóricos de las montañas "camacos" es decir "qué maco" [kamacu].
Paboh escribió:mireu aquesta plana xD
http://www.iespana.es/ARTUSBROTAU/insults.htm

Personalment, em quedo amb "afaitapagesos" [qmparto]


Quin fart de riureeeeeeeeeeee [tomaaa] [tomaaa] [tomaaa]

Si n'hagués de triar un em quedaria amb "triler enganyavelles". :Ð

Les referencies politiques tampoc hi falten:
pujolesc
pujolià
pujolític
maragallesc
maragallià
maragallític

Com a insult televisiu mític el: "Sue Ellen, ets un pendó" [tomaaa]

Salut morros de cony (amb estima i respecte (no podia resistir-me :P )).
Esta molt be aquesta pagina amb insults, amb el vostre permís he posat una entrada al meu weblog :p

Per cert, a mi l'insult que em crida més l'atenció es borinot, suposo que serà perquè el meu pare desde que era petit m'ha dit moltes vegades borinot, fins i tot ara amb 20 anys encara m'ho diu algún cop :p

apa dew!
Jo, Jeil, soc de Barcelona Zona Diagonal Mar. Salutacions a tots.
morr escribió:Yo siempte había escuchado que a los Barceloneses de pro, somos llamados por los prehistóricos de las montañas "camacos" es decir "qué maco" [kamacu].


com es passa el tio xD
Per cert, sabieu que la paraula del castella "manjar" ve del catala "menjar"? xD

es una tonteria, pero ja diuen allo de no marxareu al llit... xD
Paboh escribió:Per cert, sabieu que la paraula del castella "manjar" ve del catala "menjar"? xD

es una tonteria, pero ja diuen allo de no marxareu al llit... xD

Això demostra que el castellà és un dialecte del català [qmparto][qmparto]
si, és curiós.. sempre que sentia allò de "exquisito manjar" em sonava molt malament per ser en castellà.
Oi!You escribió:
com es passa el tio xD



Bon dieeeeeeeeee!


PD: Notése acento catalán pagès preferiblemente de Lleida.
morr escribió:Bon dieeeeeeeeee!
PD: Notése acento catalán pagès preferiblemente de Lleida.


Cagondeeee! A aquestos imitadors los hi fotré una cigaladaaaa [jaja]

Passant a coses series (i lamentablement tristes):
Vilaweb escribió:Un jove mort i 18 detinguts, entre ells 8 menors, en una baralla a Berga (Bergadà)
28/05/2005 13:07

Les banderes independentistes penjades en les festes de la Patum podrien ser l'origen de la discussió

BERGA (BARGUEDÀ), 28 (EUROPA PRESS)

Un jove de 22 anys Ha morT aquesta matinada a Berga (Barguedà) després de ser agredit per arma blanca durant una baralla que s'ha produït entre dos grups durant la celebració de les festes de la Patum, segons han informat fonts policials. De moment, s'han produït 18 detencions, entre elles 8 menors de diferents nacionalitats.

La víctima mortal, Josep Maria I.C., pertanyia al grup dels 'Nans Nous', una de les agrupacions organitzadores d'aquesta celebració, i l'Ajuntament ha decidit, per primera vegada en la història de aquesta festa, suspendre tots els actes previstos per avui.

La baralla, que ha tinugut lloc a prop de la 1.00 hores de la matinada en les carpes de la Patum situades al final del passeig de la localitat que estan instal·lades, també s'ha saldat amb un ferit lleu i un altre greu, que encara es troba hospitalitzat, però fora de perill.
...


Més informació

Salut
jo sok català, m'aixaku
eTc_84 escribió:Això demostra que el castellà és un dialecte del català [qmparto][qmparto]



[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

ke bo....ajajajaja...feia temps ke no em reia tant..xDD....
Apunteu un altre (Perdut per Lleida)
jo no sóc catalan ,soc de lleo ,duc un parell d'anys en eivissa i ja em vaig soltant un poc ,tambe pot tenir a veure que la boixa de la qual estic enamorat és de mataro ,és mes per que m'agrada adaptar-me als llocs on viu ,ja que aquesta noia no em fa ni puto cas




diccionari dinsults escribió:atarantat
atontat
atontat de les bombes
atrapamosques
atudacandeles
aturat
aujam
australopitec
autoflagelador
avalotador
avalotapobles
avar
avariciós
avinat
àvol fembra
avortament del dimoni
Aznar


[qmparto]
benbingut sia qualsevull homen, neixi on neixi [fumeta]. A vore on cau en DiGiJoS, que ha desaparegut d'aquestes voltades, caxo gossa, xDDD.

i ja de pas oftopicu (aixo no esta mol ben dit que es digui xD) per dirli si aparèix que em deu una de braves, que si es cau pagaria la meitat jo, es clar, xDDD.

Saluts [beer]
si les deu ,que les pagui per tots

Aznar té algun significat en catala , o és aquest tipus amb bigoti que sol dir "mireustééé´" [qmparto]
Jo sóc de Sant Joan Despí, català fins a la mèdula.
nose com va el tema de lactualitzacio de la llista..
DiGiJoS ia treballes? ;p
nem escribió:si les deu ,que les pagui per tots

Secundo la moció, i que sàpiga que aquí som catalans i per tant gent seriosa, el que es decideix va a missa (no com a la ONU).
nem escribió:Aznar té algun significat en catala , o és aquest tipus amb bigoti que sol dir "mireustééé´" [qmparto]

Sí, és aquell que deia:

no la vida del mot, sinó la pell del so.
L'entelament del món a l'obaga dels mots.


[qmparto][qmparto]


EDiTO: http://www.amicsrac1.net/fonoteca/fitxers/descarrega.php?fitxer=ansar_poliglota.mp3&num=67
Ieeee bones, ja que hi som no podem oblidar el mític "because he is my friend" [poraki]

http://www.todosymbian.com/files/friends.mp3

Segur que es el numero 1 a tots els programes zapping a EEUU.

El Ansar-andelé i lo seu accent mexicà també es l'ostia. [carcajad]

Salut
Aznar deu venir de ase no? [qmparto]
Gerim escribió:
Sí, és aquell que deia:

no la vida del mot, sinó la pell del so.
L'entelament del món a l'obaga dels mots.


[qmparto][qmparto]


EDiTO: http://www.amicsrac1.net/fonoteca/fitxers/descarrega.php?fitxer=ansar_poliglota.mp3&num=67


Quina manera de fer el ridicul davant de tot un pais de parla catalana. [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Jo soc de Rubí (Barcelona)

Adeu [bye]
Heu provat de ficar "bandera Madrid 2012" al cercador d'imatges al google? Bonissim xD
Paboh escribió:Heu provat de ficar "bandera Madrid 2012" al cercador d'imatges al google? Bonissim xD


Imagen

xDDDDDD
Hahahha, què bona!


Parlant de Jocs Olímpics: vosaltres creieu que és que en un estat normal es pot pretendre organitzar dues olimpiades amb només 20 anys de diferència, o és que les de Barcelona no comptaven com a espanyoles?
No pateixis seran a Paris [poraki]
la Viquipèdia escribió:Jocs Olímpics d'estiu

* Jocs Olímpics d'estiu 1896, Atenes (Grècia)
* Jocs Olímpics d'estiu 1900, París (França)
* Jocs Olímpics d'estiu 1904, Saint Louis (Estats Units)
* Jocs Olímpics d'estiu 1908, Londres (Regne Unit)
* Jocs Olímpics d'estiu 1912, Estocolm (Suècia)
* Jocs Olímpics d'estiu 1920, Anvers (Bèlgica)
* Jocs Olímpics d'estiu 1924, París (França)
* Jocs Olímpics d'estiu 1928, Amsterdam (Països Baixos)
* Jocs Olímpics d'estiu 1932, Los Angeles (Estats Units)
* Jocs Olímpics d'estiu 1936, Berlín (Alemanya)
* Jocs Olímpics d'estiu 1948, Londres (Regne Unit)
* Jocs Olímpics d'estiu 1952, Hèlsinki (Finlàndia)
* Jocs Olímpics d'estiu 1956, Melbourne (Austràlia)
* Jocs Olímpics d'estiu 1960, Roma (Itàlia)
* Jocs Olímpics d'estiu 1964, Tòquio (Japó)
* Jocs Olímpics d'estiu 1968, Ciutat de Mèxic (Mèxic)
* Jocs Olímpics d'estiu 1972, Munic (Alemanya)
* Jocs Olímpics d'estiu 1976, Mont-real (Canadà)
* Jocs Olímpics d'estiu 1980, Moscou (Unió Soviètica)
* Jocs Olímpics d'estiu 1984, Los Angeles (Estats Units)
* Jocs Olímpics d'estiu 1988, Seül (Corea del Sud)
* Jocs Olímpics d'estiu 1992, Barcelona (Catalunya)
* Jocs Olímpics d'estiu 1996, Atlanta (Estats Units)
* Jocs Olímpics d'estiu 2000, Sydney (Austràlia)
* Jocs Olímpics d'estiu 2004, Atenes (Grècia)

Les edicions de 1916, 1940 i 1944 no es van celebrar a causa de la Primera Guerra Mundial i la Segona Guerra Mundial

Futurs Jocs Olímpics d'estiu:

* Jocs Olímpics d'estiu 2008 - Pequín (Xina)
* Jocs Olímpics d'estiu 2012 - Ciutats presentades: Londres (Regne Unit), Madrid (Espanya), Moscou (Rússia), Nova York (Estats Units), París (França)

http://ca.wikipedia.org/wiki/Jocs_Ol%C3%ADmpics


Home... segons això la de barcelona 92 no va ser española [sati]

Fora conyes, apart d'estats units, els altres estats han hagut d'esperar mes de vint anys
Jo la veritat, no crec que triin madrid pels jocs.

Adeu
He mirat que en el programa de Madrid 2012, Barcelona, Sevilla, Mallorca i Bilbao donaran suport amb infraestructures a Madrid.

A Barcelona 92 no em sona aixo [tomaaa]
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
Diskover escribió:
La diversidad en el Estado Español esta aceptada, pero es a los nacionalistas a los que no les mola, sobre todo a los catalanes que se quejan de la cantidad de andaluces que viran hacia alli con sus costumbre, los mismos andaluces o extremeños que dan mano de obra y, por consiguiente, riqueza a esa comunidad y por consiguiente PODER como para hacer y deshacer lo que se les pone del pito.

Estamos hablando de diversidad: te hablan en castellano y te quejas. ¿Que entiendes por diversidad?


El post de Miscelania d' aquesta semana, .... em fot duna mala llet aquesta gent. Aquest ha reconegut que mai ha estat a Catalunya i cada setmana es fot a despotricar.

Algu s' identifica amb el que diu? perque jo puc ser nacionalista o el que sigui pero la meva novia ve de familia andalusa i mai mai he parlat malament de ningu per ser andalús. En serio em sap molt de greu tota la merda de propaganda que vomiten cada dia aquests personatges, crec que els moderadors haurien de pendre mesures perque el tema aquest ja cansa..

Dia sí i día també s'ens demonitza sobretot a miscelanea ... ja 'n hi ha prou
kurras escribió:
Imagen

xDDDDDD

Aquesta imatge la tenia jo de firma fa temps XDXDXD!

Em semblaria moolt extrany que sortís Madrid, amb la potent candidatura de París.

Imagen

Continuo pensant que aquesta candidatura de Madrid només era per l'enveja de Barcelona'92 i que volien demostrar que ells també podien tenir olimpiada. Pos va a ser que no [sati]

Per lo que diuen a Miscelánea... en fi, molts es defineixen per les barbaritats que diuen sense tenir ni idea de res, aprofitem per tirar merda a sobre dels catalans encara que no vingui a compte!!
PuMa escribió:
El post de Miscelania d' aquesta semana, .... em fot duna mala llet aquesta gent. Aquest ha reconegut que mai ha estat a Catalunya i cada setmana es fot a despotricar.

Algu s' identifica amb el que diu? perque jo puc ser nacionalista o el que sigui pero la meva novia ve de familia andalusa i mai mai he parlat malament de ningu per ser andalús. En serio em sap molt de greu tota la merda de propaganda que vomiten cada dia aquests personatges, crec que els moderadors haurien de pendre mesures perque el tema aquest ja cansa..

Dia sí i día també s'ens demonitza sobretot a miscelanea ... ja 'n hi ha prou


jo m'acabo de retirar politicament d'EOL per el mateix. Sembla que els catalans odiem a tots els que no parlen català o no son "pura sangre". Es que ni l'exemple de la teva novia, ni de amics meus, ni de res, no crec qeu serveixi. Viuen al seu mon, i son feliços pesnant que som els culpables de tot.

Lo bo es que diuen que ens han rentat el cervell, citen textos de llibres, que no els he vist en la meva vida... pfff em sento desbordat.

En fi.....
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
RadiKl-Z escribió:
jo m'acabo de retirar politicament d'EOL per el mateix. Sembla que els catalans odiem a tots els que no parlen català o no son "pura sangre". Es que ni l'exemple de la teva novia, ni de amics meus, ni de res, no crec qeu serveixi. Viuen al seu mon, i son feliços pesnant que som els culpables de tot.

Lo bo es que diuen que ens han rentat el cervell, citen textos de llibres, que no els he vist en la meva vida... pfff em sento desbordat.

En fi.....


Es el que em passa a mi , crec que has fet molt ben fet. No els hi hem de seguir la corrent, que es quedin discutin ells sols es el millor.

Es el que dius , desborden i cansen.
eTc_84 escribió:Aquesta imatge la tenia jo de firma fa temps XDXDXD!
osti xo no sabia que es trobava buscan "bandera madrid 2012"... xDDD
A mi de vegades també em toquen els collons, però no m'agrada gens la sensació de deixar-los tenir la raó absoluta.

Crec que hem de ser capaços de demostrar que podem defendre legítimament les nostres idees i les nostres institucions. I sobretot no faltar-lis al respecte que sinó la liem, si comencen a desvariar ja s'ho faran.
Gerim escribió:A mi de vegades també em toquen els collons, però no m'agrada gens la sensació de deixar-los tenir la raó absoluta.

Crec que hem de ser capaços de demostrar que podem defendre legítimament les nostres idees i les nostres institucions. I sobretot no faltar-lis al respecte que sinó la liem, si comencen a desvariar ja s'ho faran.

Honestament crec que hi ha poc a discutir contra un ¡i tu més! o un ¡jo tinc raó pels meus collons!, que són equivalents les respostes que solen donar, això quan no insulten, es clar.
eTc_84 escribió:Honestament crec que hi ha poc a discutir contra un ¡i tu més! o un ¡jo tinc raó pels meus collons!, que són equivalents les respostes que solen donar, això quan no insulten, es clar.

Si et donen arguments de veritat els pots debatre. Quan comencen a desvariar (rentat de cervell, "ikastoles", PPC = nacionalisme català, etc.) a part de donar la teva opinió poca cosa més.
Gerim escribió:A mi de vegades també em toquen els collons, però no m'agrada gens la sensació de deixar-los tenir la raó absoluta.

Crec que hem de ser capaços de demostrar que podem defendre legítimament les nostres idees i les nostres institucions. I sobretot no faltar-lis al respecte que sinó la liem, si comencen a desvariar ja s'ho faran.


Estic d'acord, em de deixar que es passin el dia insultan i llençan merda, gent que no ha viscut mai a Catalunya i nomes saben la merda que deixa anar el losantos a la cope. El que mes rabia em fa son els 4 catalans que encara els hi donen cobertura, es que van pel carrer i els insulten per parlar en castella??
El que passa es que tots els que viuen fora de catalunya coneixen al tipic "amic d'un familiar del company del cole" que ha vingut a catalunya a passar les vacances i quan va preguntar a un home del carrer en castellà on es trobava la sagrada família li va dir q no l'entenia.
Quantes vegades haurem escoltat aquesta situació? xD

Per cert, heu vist l'últim fitxatge del barça? Un holandes que ha fet les primeres declaracions en català? A veure quan triguen en obrir un post xD
Paboh escribió:Per cert, heu vist l'últim fitxatge del barça? Un holandes que ha fet les primeres declaracions en català? A veure quan triguen en obrir un post xD

¿Com com com? [flipa][flipa]
Parlarà abans Van Bommel català que Beckham castellà [poraki][poraki]
ha parlat en catala? Jue.. sk aksta tarda tenia examen i ni tan sols e pogut veure la presentacio...
Te un fill que es diu Jordi [ginyo]
keops escribió:Te un fill que es diu Jordi [ginyo]
Aquet no era en Ballack? o en Van Bommel tb?
kurras escribió: Aquet no era en Ballack? o en Van Bommel tb?


Doncs ja no ho se, potser si que era en Ballack i m'he confos. Encara que em sona mes que era Van Bommel
Lo que es segur es que lo fill del Johan Cruyff es diu Jordi [jaja]

Per cert, lo Van Bommel llegia un paper... Home, està bé pero encara falte molt per a que arribo al nivell del Kluivert. Gols no en fotie, pero lo seu Català era considerablement bó.

Salut
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11