Catalans aixakeuvus xD (#2)

17, 8, 9, 10, 11
Malgrat aquest nick de caire andalús :Ð , sóc nascut a Catalunya, no gaire català parlant, però s'hi fan esforços :P.

Així doncs ja em podeu apuntar nois XD.
Pacorrr escribió:Malgrat aquest nick de caire andalús :Ð , sóc nascut a Catalunya, no gaire català parlant, però s'hi fan esforços :P.

Així doncs ja em podeu apuntar nois XD.

Mira que t'he llegit vegades en el foro de Hardware.. però no tenia ni idea que fossis català [barret].
Salut [beer]
Pacorrr escribió:Malgrat aquest nick de caire andalús :Ð , sóc nascut a Catalunya, no gaire català parlant, però s'hi fan esforços :P.

Així doncs ja em podeu apuntar nois XD.


Pots parlar com vulguis carai, i benvingut síes amb aquest peaxo avatar de Déu Hendrix ^^U

Saluts a tothom [beer]
Bembolguts compatriotes, bembolguts no compatriotes y bembolguts apàtrides, pues se veu que se esta organiçan una nova KDD a Barcelona. Si esteu interessats o només voleu cotillexar, passeu-vus per aquest thread y a partir d'aquest post en concret:
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702663781#post1702663781


Saludus.


PD: El sol pega fort a la gespa de la UAB, just després de dinar no és bó per a la salut. [chulito]
Gerim escribió:PD: El sol pega fort a la gespa de la UAB, just després de dinar no és bó per a la salut. [chulito]
xDD a la gespa de la UdG tambe si stava que ni pintat avui.. xD Quin solet :cool: ia era horaa
Com goseu dir això havent avui la telecogresca de matí…quin ambientàs, redéu! Birres a un euru, y un pamtomaka amb botifarra de la bona y patatones a 2,8...campionats de futbolos, de qui veu més birres, de paelles, de tot lo friki que us pugeu imaginar, xDD [pos eso] [pos eso] [pos eso]

Buenu, esperu que us redimiu per aquests fets innombrables, xDD saluts [beer]
seerj escribió:Com goseu dir això havent avui la telecogresca de matí…quin ambientàs, redéu! Birres a un euru, y un pamtomaka amb botifarra de la bona y patatones a 2,8...campionats de futbolos, de qui veu més birres, de paelles, de tot lo friki que us pugeu imaginar, xDD [pos eso] [pos eso] [pos eso]

Buenu, esperu que us redimiu per aquests fets innombrables, xDD saluts [beer]

Telecogresca de matí? Ja deia jo que avui la UAB estava estranyament buida d'elements socials indesitjables! XDXD

Ara en serio, com que mai no he trobat amb qui anar-hi, aquest any he passat d'anar a informar-me a les taules que hi ha pel nostre campus.


Entrin amb profit les birres! [beer]
jajajaj jo no anava avui, però un amic al final m'ha convençut i he anat, la veritat es que s'està bé :P, també me trobat com no, un kiwoore y un DaTaKeY per aquelles voltades, xD

PD així ets de l'UAB? com jo donçs ^^, a vore si em pasu un dia per los camps de la facultat i vei algun element indesitgable eolià :P

Saluts i per a qui ho vulgui saver, el dilluns foten la festa de nit de telecos, xD (euru la birra y dos i mig els cubates). coi sembla que només vagi a les festes per la beguda, xDDDDDD [666] [666] [666] [beer] [fumeta] [fumeta] [fumeta]
No sé si estic per la llista, però bé, de Cornellà, com els d'Estopa xD xD
seerj escribió:Com goseu dir això havent avui la telecogresca de matí…quin ambientàs, redéu! Birres a un euru, y un pamtomaka amb botifarra de la bona y patatones a 2,8...campionats de futbolos, de qui veu més birres, de paelles, de tot lo friki que us pugeu imaginar, xDD [pos eso] [pos eso] [pos eso]

Buenu, esperu que us redimiu per aquests fets innombrables, xDD saluts [beer]


Jo vaig anar ala telecogresca fa un parell d'anys i durant el dia vaig estar ( em sembla perque anava molt cuit) a la d'industrials que queia el mateix dia i per la nit per alli montjuit.
Deu meu, aquelles competicions de beure birra... em sembla que vaig estar desde les 11 del mati del divendres fins a les 11 del mati del dissabte pet com un cabro.
Va ser l'any que tocaba ojos de brujo i ben entrada la nit el flipat aquell de la radio, el "bado llador".

Unes festes molt recomanables. Que tiempos akellos en que uno era joveeeeeeen!!!!!!
MIKIXX escribió:
Jo vaig anar ala telecogresca fa un parell d'anys i durant el dia vaig estar ( em sembla perque anava molt cuit) a la d'industrials que queia el mateix dia i per la nit per alli montjuit.
Deu meu, aquelles competicions de beure birra... em sembla que vaig estar desde les 11 del mati del divendres fins a les 11 del mati del dissabte pet com un cabro.
Va ser l'any que tocaba ojos de brujo i ben entrada la nit el flipat aquell de la radio, el "bado llador".

Unes festes molt recomanables. Que tiempos akellos en que uno era joveeeeeeen!!!!!!


Ni joves ni hosties, coi! que això es per a totes les edats :P jo vai anar a la de l'any passat, amb melendi y algú més [burla3], i aquest any, a industrials o arquitectura (no ho se ben bé perque anava cuit com un ou, a de més de 40 de febre, que e sque estic malalt, xD), havia un concert jeviatero de lo més cofoi, pero massa pet anava com per disfrutar-lo, xDDD

Aquest divendres la fan grossa (amb mala musica segons els meus gustos) a montjuich, espero que hi hagi algun eolià que altre disfrutant d'aquesta birra fastigosa marca "ambar" que donen i que tants bons records porta, xDDD. Jo si em trobo millor hi aniré de cap [jaja]

Més informació: http://telecogresca.upc.es/indexcat.html


Saluts i força bon beure [beer]
aiii catalanetss on souu! Que ens enfonsem a la penombraaa xD
kurras escribió:aiii catalanetss on souu! Que ens enfonsem a la penombraaa xD

Ara ara! que fa quasi un mes que no hi ha notícies...

Està més de moda fils anti-catalans que fils de catalans [decaio]
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
Sip, de fils referents a Catalunya n' hi han una pila , molts més que de cap altre lloc em penso , això si , tots negatius ( em refereixo a Miscelànea sobretot ) .

Si us hi fixeu sempre son els mateixos els que entren a despotricar i més d' un ha reconegut que no ha estat mai a catalunya que parla pel que sent. No se a quin món viu aquesta gent , de veritat ens veuen així a España [mad] ? ... És l' esport de moda , insultar als catalans.
PuMa escribió:Si us hi fixeu sempre son els mateixos els que entren a despotricar i més d' un ha reconegut que no ha estat mai a catalunya que parla pel que sent. No se a quin món viu aquesta gent , de veritat ens veuen així a España [mad] ? ... És l' esport de moda , insultar als catalans.

O els que reconeixen haber-hi estat, i estan traumatitzats per lo molt que se'ls va maltractar, no entenien el català, però tampoc volien aprendre'l !!
El que em fa més gràcia (o pena) és que els estrangers ens respectin més que els veïns (sense contar el poble basc i algunes honroses excepcions)
Si us fixeu ells mateixos augmenten els trests diferencials. I no es només en aquest forum, em sembla q mai he vist un fil atacant a un altre poble que no sigui el nostre :S
Jo ja es que paso completament de raonar amb gent de fora. No conec quasi cap persona que tingui un minim de tolerancia amb el pobre catala, mes be el que fan es criticar a tot el que soni a catala (i a ERC-Carod)

Si us sembla be i per donar vida a aquest fil es podria raonar nomes entre nosaltres el que pensem de les noticies d'actualitat com la visita a Israel etc. Al menys aixi no vindra la gent a ficar el nas on no li demanen i no es faltara el respecte de forma tan descarada. Que dieu?

Ah! Que sapigueu que aquest disabte dia 28 hi ha una KDD de gent eoliana. No dubteu en postejar al fil de DANNY si voleu coneixer a altres eolians catalans. Aprofiteu!!!


Salutacions
Si es que no m'estranya que ens critiquin amb els ineptes de governants que tenim al poder. ¿ Per a quan uns governants seriosos? ¿ Per a quan un alcalde seriós i que ajudi a la gent dels barris i nos als poderosos? Clos dimissió!
Claro, claro...

¡Pero si todo esto no son más que imaginaciones vuestras, como el dialecto catalán, que no existe! Victimistas, que soys unos victimistas...


























Això de que som l'únic poble atacat no és veritat, bascos, israelians i americans també pateixen del mateix.


Última setmana de carrera! Quina pena nois...
je je, em sembla que és el primer cop que veig en morr postejant en català [ginyo][ginyo]
A mi em sembla bé que poguessim 'discutir' sobre temes d'actualitat que passin a, o que tinguin a veure amb Catalunya, des del respecte i sense males influéncies externes.
morr, amb lo dels polítics tens raó, a Barcelona no sé molt com està el tema, però aquí al poble tela.. els de CiU van per lliure, el PSC i ERC no foten canya els primers, i l'únic del PP està tot el dia donant pel c*l per qualsevol tonteria (tot s'ha de dir, abans estava al "govern" amb CiU, i per una 'pataleta' va sortir-ne, i ara els hi intenta fer la vida impossible, sort que ningú li fa cas).
El problema a la política és la pregunta... i quina alternativa hi ha?

Ai ai.. que com alguns vegin que hi ha moviment en aquest fil pensaràn que estem preparant una guerra civil [qmparto]
Gerim jo parlava d'aquests forums :P
Per exemple, no recordo cap fil parlant del independentisme vasc.
Jo sincerament crec que bona part dels catalans tenen paranoyas al cap, ¿ qué som atacats ? no m'estranya si estem tot el dia tocant els collons sobre coses inútils que no ens abarateixen el pa. Fixem-nos en el cas de Andalucia, allà no s'estàn tot el dia queixant, simplement viuen la seva vida, amb la seva gent, amb els seus bars "vive y deja vivir" i per cert les subvencions les reben quatre gats i a més solen ser els latifundistes ( que si , al segle XXI encara existeixen) i els señoritos i no la gent normal. En canvi aquí una sèrie de gent, tot el dia a tocar els collons, la típica imatge del català emprenyat. De veritat ens tenim que mostrar al món així, com un Carod qualsevol?. Per favor, no és més important discutir sobre coses series, millorar infrastructures, administrar correctament la inmigració, ¿ importa la independència ( que sols beneficia a 4 gats que viuen de ella) a la persona que viu al Raval en un carrer on la gent defeca com si res, i en una casa que es cau a trossos?.

Deixem-nos de tonteries, som espanyols, doncs el context històric en el que hem nascut ens ho ha dictat, igual que podríem ser zulús o xinesos. A partir d'aquí, d'acceptar una cosa òbvia com es aquesta dediquem-nos a cosas serioses i fem fora als que presumtament en la busca d'un desig de llibertat com a poble ( que va nèixer fa sols 2 segles producte de la burguesia), enganyen al poble sobre els seus vertaders actes burguesos.

PD: Ho sento pero el meu català ple de faltas, però a mode de informació, he aprovat català amb un sis i castellà l'he suspès.
morr escribió:PD: Ho sento pero el meu català ple de faltas, però a mode de informació, he aprovat català amb un sis i castellà l'he suspès.

Jo vaig treure millors notes de castellà que de català durant tot el Batxillerat, tret de la selectivitat, que vaig treure millor nota de català que de castellà XD.
Cal dir que el professor de castellà que teníem posava els examens BASTANT més senzills que la que teníem de català [boing], com odiava i odio la fonètica.. (fricativa, bilavial, sorda XDXDXD).

Ah, per cert, espanyol tu [fumeta] [jaja]
Es que yo sinceramente creo que los filólogos catalanes quieren crear un sentimiento de animadversión hacia la lengua catalana, porque no se entiende que en general ( en mi caso no, pero es por la profesora cocainómona que tengo) el castellano sea mucho más fácil que el catalán en temario.

Lo de la fonética es lo peor. Y los dialectos ya ni hablamos, la mierda del mallorquín y sus acepciones.
morr escribió:Es que yo sinceramente creo que los filólogos catalanes quieren crear un sentimiento de animadversión hacia la lengua catalana, porque no se entiende que en general ( en mi caso no, pero es por la profesora cocainómona que tengo) el castellano sea mucho más fácil que el catalán en temario.

Lo de la fonética es lo peor. Y los dialectos ya ni hablamos, la mierda del mallorquín y sus acepciones.

Jo crec que el que passa és que es vol que la gent parli el català perfecte, cosa que no passa amb el castellà.
Apart de que, honestament, crec que és un idioma més complex el català que el castellà (qüestió de accents, vocals neutres, pronunciació...).
En fonètica només es tracta el català estàndar, si no m'equivoco, res de mallorquí (déu ni do si costa entendre'ls...) i altres.
eTc_84 escribió:Jo vaig treure millors notes de castellà que de català durant tot el Batxillerat, tret de la selectivitat, que vaig treure millor nota de català que de castellà XD.


Em sembla que la majoría de catalans treiem millors notes de castellà que de català, però també s'ha de tindre en compte (al menys és el que jo sempre he pensat) que el català té molta més complicació, pel tema dels accents oberts/tancats, les dieresi, els apostrofs, la o àtona, i un llarg etc. No pateixis. ;)

Més m'hauria de preocupar jo que sempre he tret millors notes d'anglès que de català i castellà... ein? com s'entèn això? I més tenint en compte que a la pràctica no és que sigui un crack parlant anglès precisament... [agggtt]

EDITO: Ostres eTc_84! Oooh T'has avançat al meu post mentre ho escribia i veig que has dit exàctament lo mateix! Que quedi constància de que no t'he copiat, eh? [oki]
eTc_84 escribió:Jo crec que el que passa és que es vol que la gent parli el català perfecte, cosa que no passa amb el castellà.
Apart de que, honestament, crec que és un idioma més complex el català que el castellà (qüestió de accents, vocals neutres, pronunciació...).
En fonètica només es tracta el català estàndar, si no m'equivoco, res de mallorquí (déu ni do si costa entendre'ls...) i altres.



En verdad, el castellano es el idioma que ha evolucionado más desde el latín, todos los otros se han quedado bastante estancados como es el caso del catalán, francés etc... te lo puede decir cualquier filólogo. Es más, el andaluz es la variante del castellano más avanzada que existe.
En el caso de los idiomas la complejidad es un hándicap, solo hay que ver las ventajas del inglés por no tener estos háncdicaps.

En fonética sólo es el catalán estándar si, pero hay otro apartado en el temario, en que te obligan a saber las pecualiaridades de los dialectos catalanes, y el mallorquín es el por, con decirte que pastanaga se llama sarmagassa o algo así, un nombre rarísimo.


PD: yo también saco mejores notas en inglés.
Vagabond escribió:EDITO: Ostres eTc_84! Oooh T'has avançat al meu post per un minut i veig que has dit exàctament lo mateix! Que quedi constància de que no t'he copiat, eh? [oki]

Si noi, ara ho he vist XD [oki]
morr escribió:En verdad, el castellano es el idioma que ha evolucionado más desde el latín, todos los otros se han quedado bastante estancados como es el caso del catalán, francés etc... te lo puede decir cualquier filólogo. Es más, el andaluz es la variante del castellano más avanzada que existe.
En el caso de los idiomas la complejidad es un hándicap, solo hay que ver las ventajas del inglés por no tener estos háncdicaps.

[mad][mad][mad]
No li trec veracitat al que dius (no en tinc ni idea), però prefereixo seguir "atrassat"... com deia el senil Jiménez de Parga "Cuando en Andalucía teníamos fuentes con aguas de colores y olores, en Cataluña no se lavaban una vez a la semana" o algo semblant...
I l'anglès tampoc és que sigui senzill, a més de ser d'origen germànic, és a dir, totalment diferent al llatí (que no té perquè ser un hàndicap), moltes paraules s'escriuren diferent de com es pronuncien, cosa que no passa en castellà..
Per complicat el francès, amb ^ i les pronuncies oi->ua i semblants [reojillo] je, je
Paboh escribió:Gerim jo parlava d'aquests forums :P
Per exemple, no recordo cap fil parlant del independentisme vasc.

Nen, em sembla que portes poc temps per aquestes verdes terres...


eTc, de quin poble ets tu? em fa un pal que t'hi cagues buscar-te a la llista del DiGi...


El tema de l'ortografia és més una qüestió d'autoconvenciment personal que no pas d'altres coses.


Clos al carrer! En això sí que coincidim. ;)


Salut!



PD: el francès és molt fàcil, home XD
L'anglès és molt fàcil home, més fàcil que el castellà i tot. Si et fixes els idiomes no avançats es queden estancats, com el françès, l'alemany, el xinès, el japonès, el suec, el finlandès, el català. Sols perduraran les llengües que no tinguin una estructura molt complicada. El futur del català es treure els accents oberts, i les l geminades.
Gerim escribió:eTc, de quin poble ets tu? em fa un pal que t'hi cagues buscar-te a la llista del DiGi...

D'aquí XD
Gerim escribió:PD: el francès és molt fàcil, home XD

Què dius de les frances.... dic del francès? XD

Edito: L'Alemany estancat? dò¿Ób.. si és el motor d'Europa..
morr escribió:L'anglès és molt fàcil home, més fàcil que el castellà i tot. Si et fixes els idiomes no avançats es queden estancats, com el françès, l'alemany, el xinès, el japonès, el suec, el finlandès, el català. Sols perduraran les llengües que no tinguin una estructura molt complicada. El futur del català es treure els accents oberts, i les l geminades.

Els idiomes avancen o retrocedeixen per la força dels seus parlants, la simplicitat és un factor amb poca influència. Per exemple el xinès, l'alemany (i per suposat el castellà) són llengues amb futur.


eTc: llegeix una mica els comentaris a la notícia de portada, ja vuràs.



PD: Trobo a faltar una mica de mala llet, si al final serà veritat que els catalans som uns avorrits. eTc: pelacanyes!
Gerim escribió:Nen, em sembla que portes poc temps per aquestes verdes terres...



això és cert xD

Vagabond escribió:el català té molta més complicació, pel tema dels accents oberts/tancats, les dieresi, els apostrofs, la o àtona, i un llarg etc.


t'has deixat els pronoms febles, q per mi es de les coses més complicades :P
Gerim, parles del castellà o de l'espanyol? no són el mateix XD

Gerim escribió:eTc: llegeix una mica els comentaris a la notícia de portada, ja vuràs.

PD: Trobo a faltar una mica de mala llet, si al final serà veritat que els catalans som uns avorrits. eTc: pelacanyes!

Quina notícia de portada?

Pelacanyes no... quan hi havia els típics motius entre pobles, se'ns deia esquenapelats XD
Ah, i no et passis, que tu et un Can Fanga [jaja]
L'alemany encar ho poc acceptar però el xinès no. I la simplicitat conta molt, alhora d'aprendre un idioma.

PD: els insults catalans foten pena. ( toma mala leche).
morr escribió:PD: els insults catalans foten pena. ( toma mala leche).

Per insultar ja tenim el castellà.. (toma punyalada [sati]).
Això em pasa per bocamoll.

Jajajjajajaj
Paboh escribió:t'has deixat els pronoms febles, q per mi es de les coses més complicades :P


Ostres, i tant que sí.

Sense anar més lluny, la meva parenta s'ha apuntat a classes de català (és d'Alacant) i jo em vaig oferir per ajudar-la. Doncs no et pots imaginar si les arribo a passar putes amb els ditxosos pronoms febles. Fins i tot m'extranya que me'ls hagi oblidat.

Gerim escribió:PD: Trobo a faltar una mica de mala llet, si al final serà veritat que els catalans som uns avorrits. eTc: pelacanyes!

Jeje! Vas desviat! (en el bon sentit, eh? [careto?] ) els pelacanyes són els de Tarragona. Suposo que per aquí hi deu haver més d'un. Jo sóc de Reus i a nosaltres ens diuen Ganxets. :-)
morr escribió:L'alemany encar ho poc acceptar però el xinès no. I la simplicitat conta molt, alhora d'aprendre un idioma.

No importa tant la simplicitat a l'hora d'aprendre un idioma com la importància que tingui.
morr escribió:PD: els insults catalans foten pena. ( toma mala leche).

Que què? Es nota que no conèixes la mascota, espera que vaig a obrir la gàbia...


.................................Imagen
Imagen




Vagabond escribió:Jeje! Vas desviat! (en el bon sentit, eh? [careto?] ) els pelacanyes són els de Tarragona. Suposo que per aquí hi deu haver més d'un. Jo sóc de Reus i a nosaltres ens diuen Ganxets. :-)
Doncs no ho sabia, jo ho deia per influència d'un noi de Lleida que conec i què està una mica "tocat" (ja se sap, aquesta gent del Far West...).



Per cert, recomanació cultural: "Josep Maria Cantimplora", no el trobareu a les botigues de discos, busqueu-lo. No estic gaire d'acord amb el fons del seu missatge però és divertidíssim.
Gerim escribió:

eTc, de quin poble ets tu? em fa un pal que t'hi cagues buscar-te a la llista del DiGi...



Mamon, tant et costa fer control+F i escriure etc? [mamaaaaa]

Jo de tota la meva vida he tret sempre millor nota de castella que de catala encara que la rao es que soc castellaparlant i amb els meus pares sempre parlo amb castella. Pero el que si es veritat que el nivell de castella es moltisim mes baix que el de catala. La meva profe era una psicopata amb el tema dels accents a la e i la o (oberts i tancats) La de la ESO encara com era valenciana es notaba quan parlaba pero amb la de batxillerat... la filla de puta es va quedar a gust amb les penalitzacions...



Salutacions
jueee si que he revifat el fil...Acabo d'arribar de clase i desdel meu post hi ha 2 pagines... [barret]
DiGiJoS escribió:La meva profe era una psicopata amb el tema dels accents a la e i la o (oberts i tancats) La de la ESO encara com era valenciana es notaba quan parlaba pero amb la de batxillerat... la filla de puta es va quedar a gust amb les penalitzacions...

Crec que era 0,1 de penaltzació cada 2 accents o algo així.. tampoc era exagerat..
Pitjor eren les faltes que treien 0,25 cadascuna [mamaaaaa] [mamaaaaa]
Gerim escribió:
.................................Imagen
Imagen


te n'has oblidat del millor: Borbó! xD
Paboh escribió:
te n'has oblidat del millor: Borbó! xD
la millor de totes es BLEDA ASSOLELLADA [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
mireu aquesta plana xD
http://www.iespana.es/ARTUSBROTAU/insults.htm

Personalment, em quedo amb "afaitapagesos" [qmparto]
ostiaaa ni ha per repartirr [mad]
Algu sap que es un xil·lafreda? ein? xDD
kurras escribió:Algu sap que es un xil·lafreda? ein? xDD

Serà un pixafreda? xDD
eTc_84 escribió:Serà un pixafreda? xDD
xD nose, el de pixafreda i titafreda tambe hi son..seran sinonims [qmparto] [qmparto]
morr escribió:PD: els insults catalans foten pena. ( toma mala leche).


Tant com fotre pena no ho se, però si que sembla que siguin mes suaus.
Jo faig servir molt pallus, gamarus o pixapins, aquesta ultima la faig servir molt amb un amic de la uni que és de Barna, per picar-lo mes que res :P


Vagi bé [ginyo]
A mi algun em diu pixapins o gamarús i ha perdut tot el meu respecte.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11