Catalans aixakeuvus xD (#2)

BdM, de Bellmunt del Priorat.

Segur q no hi ha ningú més de la zona :)

Salut!
Apunteu-me també :)

Mark R., de Tarragona.
Hola,

Jo tb soc català, de Barna
hola! jo soc de rubí (Barcelona) XDDDD
un altre català per la llista!!!!

soc de Barna tb
eeii que ens enfonsemm!
En DiGiJoS es deu haver perduttt xD
Un altre català de Sabadell per aqui, Skirep.

El Ruxii, el xlaudrup i el rasquis tb ho són :).
Anem pujant! [oki]
DiGiJoS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cawento [looco] [fumeta]
Que dieu? Que estem a setmana santa! Que vol dir aixo? Que per casa nomes per dormir :P

Vinga va. Ja he actualitzat la llista del primer a l'ultim. M'ha agradat veure com han aparegut moltisims catalans, benvolguts sigueu!!


Un saludo
Juas Juas Juas Juas!!!

Un altre com "cervatillo85", jo tb, de Rubi-Barcelona!!!

AMUNT AMUNT!!!! [beer]
uoo ara fent una ullada a la llista he vist que la lidita15 sta repeee! xD

61. lidita15 (Barcelona)

181. lidita15 (Sta Perpetua-Barcelona)
ajjaj si tik repe! suposo k em vaig apuntar un cop no m'enrecordava i em vaig tornar apuntar, xo el 2n cop esta mes detallat!
vinga 1 peto!



vek k hi ha bastanta gent del voltant del valles, tan oriental com l'occidental! uoo!
Aixo ja ho sabia fa temps, a Oska i Costos lis pasa el mateix pero com no us donaveu compte doncs no vaig dir res :P

Aprofito per actualitzar la llista amb la nova incorporacio.


Un saludo
DiGiJoS escribió:Aixo ja ho sabia fa temps, a Oska i Costos lis pasa el mateix pero com no us donaveu compte doncs no vaig dir res :P
xDD per stalviar feina no? jeje
kurras escribió: xDD per stalviar feina no? jeje


No, al contrari. Tinc una llista al meu PC feta amb excel per saber qui esta repe i qui no. El que pasa que si hagues posat a un usuari nou a l'espai d'un usuari repe s'hagues notat molt mes :P

Pero bueno, els proxims usuaris que s'apuntin ocuparan el lloc del repes ^^


Un saludo
iaia, per axo u deia..Shauria de borrar els que estan repes i fer correr a tots un lloc..Seria mol merder..
Com t vagi millorr [oki]
kurras escribió:iaia, per axo u deia..Shauria de borrar els que estan repes i fer correr a tots un lloc..Seria mol merder..
Com t vagi millorr [oki]


Aixo ja ho vaig fer un cop i la gent deia que volia mantindre el seu numero. El mes facil sera posar al proxim que s'apunti al lloc dels repes. No crec que hi hagui cap queixa :P


Un saludo
n´hi ha espai per a un valencià més? :)
227. DHX ( Viladecans-Barcelona )

Un altre per la llista [sonrisa]

Salutacions a tots i totes [burla2]
Un valencià més per açí :) :)

228.- llorllo (València)

[bye] [bye]
com sempra dels ultims


cule sembla k tin el 275... no estic segu
a10
Aki jo!!

230 no?

DeSi-DS (Barcelona ciutat)
Falto jo.

o0firestarter0o

BCN City. (proximament Sentmenat)
Aqui en teniu un altre!!!

232 ??
Feia temps que no hem pasaba per aqui i veig que ja em superat els 200:D, continuem axi[oki]

( [barret] <-- Barretina CatalanaXD)
eieiei, us esteu autonumerant malament!! La llista del primer post den Benzo no està actualitzada.
L'autentica llista és aquesta
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702325727#post1702325727
eieiei, us esteu autonumerant malament!! La llista del primer post den Benzo no està actualitzada.
L'autentica llista és aquesta
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702325727#post1702325727
kurras escribió:eieiei, us esteu autonumerant malament!! La llista del primer post den Benzo no està actualitzada.
L'autentica llista és aquesta
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702325727#post1702325727

eco!eco!eco!eco!
[jaja][jaja]

Salut [barret]
kurras escribió:eieiei, us esteu autonumerant malament!! La llista del primer post den Benzo no està actualitzada.
L'autentica llista és aquesta
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702325727#post1702325727


Pero aquesta tampoc esta actualitzada no? [tomaaa]

[barret]
iNwOrZt escribió:
Pero aquesta tampoc esta actualitzada no? [tomaaa]

[barret]
Pero esta molt mes actualitzada. Obviament, l'autor de la llista, en DiGiJoS no anira actualitzant persona per persona que s'apunta. De tant en tant es passa per aqui i va actualitzant la nova gent que s'ha apuntat.

eTc_84, juee no vegis com costa enviar un post a les 12 de la nit quan aixo va tot petaoo xDD
Teniu un més. D'Alacant ;)
Pixatintes tb...
de Figueres
Apunteu un mes.

Ara a Benicassim. Sol i platja.

A10.
Apunteu a Kiwoore i Datakey i a mi per suposat

Kiwoore es de Premià de Mar i els altres 2 de Bcn ciutat
Se'm fa estrany escriure en català en un forum de jocs...Veig que som molts i aixo esta molt rebé!! ;)

Apunteu-me, sóc de Mataró.
Soyu escribió:Se'm fa estrany escriure en català en un forum de jocs...Veig que som molts i aixo esta molt rebé!! ;)

Apunteu-me, sóc de Mataró.

Home, de videojocs és, pero és molt més. "El otro lado" és molt [oki] .
PD: accepto algun donatiu per part dels moderadors... és broma, no us empipeu ara.
Soñador escribió:Home, de videojocs és, pero és molt més. "El otro lado" és molt [oki] .

:o
D'altra banda, podriem fer una versio catalana de "el otro lado" anomenada "L'altra banda" [qmparto] [qmparto]
[offtopik]

Alça, feia temps que no em ficaba per aquests racons, benvolgut DiGiJoS, hem de quedar, si si ^^

offtopikPD Ja saps que serà aquest divendres, i ja saps on quedarem pero per si de cas, avisam mitjançant un mp, xD

[/offtopik]

a vore si s'anima això una mica eh, caraiu, que semblem aquí pitllors que uns estaquirots, xD ningú a tret el tema pecado original-origens d'en Carod o què? vinga, que s'animi algu això! xDDD

PD que repesat que soc, xDD [beer]
seerj escribió:[offtopik]

Alça, feia temps que no em ficaba per aquests racons, benvolgut DiGiJoS, hem de quedar, si si ^^

offtopikPD Ja saps que serà aquest divendres, i ja saps on quedarem pero per si de cas, avisam mitjançant un mp, xD

[/offtopik]

a vore si s'anima això una mica eh, caraiu, que semblem aquí pitllors que uns estaquirots, xD ningú a tret el tema pecado original-origens d'en Carod o què? vinga, que s'animi algu això! xDDD

PD que repesat que soc, xDD [beer]

Tiuuuuuuuuu que estàs perdut ultimament! [barret]
Aprofitem: És veritat que SOAD treurà 2 discs aquest estiu? :P [sati]

Salut [beer]
Toc Toc [toctoc] , en ZuCa tb és català, de Barcelona. [barret]
pues yo sere el 290 nacido en hospi
Ieeeeep Un altre!!! Jaymz de Badalona

[bye]
Yo lo veo lo más normal del mundo. Ya me parece restrictivo hablar en catalán en este hilo, pero bueno, lo puedo entender porque es solo para catalanes (como yo), pero hablar en catalán en un hilo cualquiera de misce y vacilar de esa manera no lo veo normal

Yo lo veo normal vaya... Espero que nadie se sienta perseguido ni discriminado ahora por ser catalán [+risas]

Normalmente lo que mal empieza mal acaba
AnarK escribió:que n'opineu d'això?
http://www.elotrolado.net/showthread.php?threadid=407615&perpage=10&pagenumber=1

em refereixo a com ha acabat el fil [reojillo]

Si se pone un mensaje en un idioma que no entienden la mayoría de los eolianos y encima se va en plan combativo, pasa lo inevitable.

Y si tenéis dudas sobre la moderación podéis utilizar el foro de feedback o mejor aun utilizar los mensajes privados.
AnarK escribió:que n'opineu d'això?
http://www.elotrolado.net/showthread.php?threadid=407615&perpage=10&pagenumber=1

em refereixo a com ha acabat el fil [reojillo]


Home, jo no m'he llegit tot el fil, pero era d'esperar no? Sap greu pq tenint una mica de vista el tiu s'ho podria haver estalviat i de pas nosaltres no sentir-nos avergonyits... Es com si en un forum català vingues un a dir VIVA ESPAÑA y tota la gresca...
tampoc me l'he llegit sencer pero el fil en questio potser si que almenys s'hauria d'haver traduit al castellà perquè ho entengués tothom ja que està al foro general de misce i és normal que la majoria de gent parla castellà i per tant trobo normal que s'hagin encés les coses.
Però en aquest fil no entenc perquè no s'hauria de poder parlar català, ja que està fet expressament pels catalans i per tant poder parlar-hi. No dic k s'hagi de parlar en català, i no recordo a ningu que hagi faltat a la gent que ha parlat en castellà en aquest fil.
DANNY no estic carregant contra tu eh..només ho comento [oki]
Jo crec que el noi l'ha ben cagat, el to del post anava provocar la resta de la gent. Pero també hi han reaccions de gent que no m'han fet gaire gràcia, pero podria haver sigut pitjor.

En fi... crec que serà millor que tornem al tema del fil, no fos cas que el nostre san pare particular, aleju I s'ens emprenyi [looco]

dew
kurras escribió:Però en aquest fil no entenc perquè no s'hauria de poder parlar català, ja que està fet expressament pels catalans i per tant poder parlar-hi. No dic k s'hagi de parlar en català, i no recordo a ningu que hagi faltat a la gent que ha parlat en castellà en aquest fil.


Yo lo decía porque en el hilo de Málaga, en el de Barna, en el de Sevilla, el de Madrid.. escribe gente que no es de ahí porque le pueda interesar algo que se comente ahí y este queda un poco "noo! que no entre nadie que no sea catalán!!", un poco... no sé como decirlo... Lo típico de estar todos haciendo un corro cogidos por los brazos hablando en susurros para que nadie se entere XD

Que vamos, a mi me da igual cómo se escriba, lo decía por eso de que en catalán nos entendemos solo nosotros y en castellano nos entendemos TODOS, incluidos nosotros mismos, pero vamos que es igual, ya se ha hablado de esto antes ;)

Sobre el tema, Soyu, no creo que a nadie le tenga que molestar que se diga viva España o viva Cataluña, eso no me parece ni provocación ni nada, lo que sí lo es es el tono en qué se diga. El ejemplo que das de un foro catalán y que entra uno y dice "¡¡¡Viva España!!!" así sin más pues sí podría ser una provocación, pero poner un post y al final decir eso no me parece mal
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911