Catalans aixakeuvus xD (#25)

1, 2, 3, 4, 511
Cafetino escribió:Caraia, tan jove i ja perseguia a les Guiris [looco]
sisi, si am 12-13 anys hi anava am els meus pares, i soliem marxar quan començava tot el mogollo..

i sempre deia..
Quan sigui gran, aqui em tindreu.. XD
Ale, el que em temia ha passat... al final tinc que dur el cotxe cawento

EDIT:
Apala, m'en vaig al sopar, i després segurament cap a platja d'aro ^^
dw
Quina sort tota aquesta gent que surt de festa...

A Tarragona les festes comencen d'aquí dues setmanes...

Això sí, quan comencin... a beure mamadeta!

Salutacions! (ja he tornat de Madrid)

pd: pels malpensats-> Mamadeta és la beguda típica de Tarragona composta per Charteuse verd i groc i granisat de llimona.
morr escribió:Seerj te veo tenso, no te piques, es etcétera, le gusta picar, si fueses mod, te diría que el movimiento mod es una mierda.

Quiet skinboixo, que mentre no aprenguis a mamar-li al Laporta no seràs benvingut al Camp Nou [sati]
Els almogàvers són acceptats pel club [poraki][poraki]
bones gent, men vai a dormir q l'space et deixa tope de cansat, fins avui...
Bon dia gent!
Sii m'he axecat just per començar el partit!

Axo sen diu controlar la taja [qmparto]

PD: Vaia fieston ahirr!
rorugo_tgn escribió:Quina sort tota aquesta gent que surt de festa...

A Tarragona les festes comencen d'aquí dues setmanes...

Això sí, quan comencin... a beure mamadeta!

Salutacions! (ja he tornat de Madrid)

pd: pels malpensats-> Mamadeta és la beguda típica de Tarragona composta per Charteuse verd i groc i granisat de llimona.


[fies] [fies] amunt les festes de tarragona!! digues q si!!
anda q n e pillat tajes am la mamadeta....al final de la nit ja era = si n+ portava charteuse ^^ [sonrisa]

percer....discrepo en una cosa son les millors festes fins que tenim al koala com actuació musical.... i a sobre llegeixes el diari i ho posa ocm la gran actuacio!! diossss!! x darrere de lluis llach, obrin pas o la julieta venegas [+furioso] em va matar kan o vaig llegir...

pd: ktal x madrid? molta calor??

pd2: lo millor, tornar el 14 de vacances, pq les festes comencin el 15...

pd: me despertat ara, pero x sort puc mirar mig partit abans de marxar... dsps n+ em keda les noticies x la radio :( i els resums de la nit...
Descafeinat escribió:Ale, el que em temia ha passat... al final tinc que dur el cotxe cawento
HA - HA! XD
no m'he llegit els dos fils pero he llegit lu del sopar/taja (mirar al principi ) i estic d'acord lodissss podies haver esperat [mamaaaaa]


aixxxx he matat unes quan tes neuronesss


lodis cotilleo en el msn quan arribis X :-p
Gerim escribió:HA - HA! XD

uhhhh... hauries de saber que no és molt assenyar riure's d'un membre de la mafia Gironina
Imagen

---

Per cert bon dia :p

Al final ahir va ser moooolt light, nomes vam anar a fer el toc a platja d'aro. És nota que ja s'acaba l'estiu hi havia menys gent, excepte al Gib's que sempre està petat.


salut
SIII

ESPAÑA CAMPIONAA!!!
kurras escribió:SIII

ESPAÑA CAMPIONAA!!!


Uo, enorabona als guanyadors, i als seguidors de sempre (als xaqueteros ni pa ni aigua)


Ara només queda que els del futbol n'aprenguin


salut
Cafetino escribió:Uo, enorabona als guanyadors, i als seguidors de sempre (als xaqueteros ni pa ni aigua)

Ara només queda que els del futbol n'aprenguin

Els germans Gasol i el Navarro ajuden bastant [burla2]
Ja van ser campions junior i ara sènior, la millor generació de la història, i Pau el millor jugador de la història.

A futbol mai guanyaran res, hi ha masses borregos influint per posar a jugadors lamentables, vegi's Raul per exemple.
Cafetino escribió:uhhhh... hauries de saber que no és molt assenyar riure's d'un membre de la mafia Gironina
Imagen


Et creus que m'espantes?


Imagen
eTc_84 escribió:A futbol mai guanyaran res, hi ha masses borregos influint per posar a jugadors lamentables, vegi's Raul per exemple.

No et falta raó, l'ambient que rodeja a la selecció de futbol és més que fastigós, només cal veure les portades del marca en aquelles dates.

De la de basquet no en tinc npi, més aviat perquè aquest esport me la sua

salut
buaa com m'ha matat axecarme pel partit.. ara portu tota la tarda soban com un desesperat, i com mes dormu mes son tinc..


Dema a les 6 del mati men vai cap a Paris! Us deixo 3 dies, no feu mal a ningu e.. XD
jo el mal ja l'he fet :P

encara tinc son pero no puc dormir U.u :( el vei esta fent obres ¬_¬ i aquesta setmana vaig a buscar els llibres algun lloc per amagarme
Ey jo també soc català [sonrisa]
foxier escribió:Ey jo també soc català [sonrisa]

Benvingut foxier!!!
foxier escribió:Ey jo també soc català [sonrisa]


benvingut foxier!!

aya!!! [sati] ja tenia ganes d tenirte x aki x fer spam i q n es noti tan... ;) po tenim una semana q disabte piro!! jaja et deixo responsable de mantenir el fil ;)

uuoooo, ja tardes a explikarmo ;)


[qmparto] kurras vigila que no et persegueixin a tu ara ^^ q el paper de guiri canvia.

pd: al final si que he pogut veure el final del partit, ja ens veus a mons cosins i a mi, anem al coxe ara venim, i alli al bar apalancats fins q ve mon tiet ens diu de tot i alli q sa kedat, dsps...una bronca [carcajad]
explicat esta els altres cotilles us quedareu amb les ganes que se q mheu trobat a faltar ^^
Benvingut foxier!



lodis escribió: [qmparto] kurras vigila que no et persegueixin a tu ara ^^ q el paper de guiri canvia.
mmm ojala!! [sonrisa]
sas q si, aixi dsps ens ho explikes [plas]
kurras escribió:

mmm ojala!! [sonrisa]

Vicios ^^





p.d no he perdut la practica ehh
jaja po no us confongueu.. en teoria es un viatge cultural.. am els papiss i tal..

po wenu.. ia verem que es fara, que les franceses en saben mol.. [risita]



PD: Cafetino o etc, aquesta va per vosatres
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=605560
si si si si cultural jat veig corrent darrere les franceses sota la torre eifel ¬¬
Aya_cat escribió:si si si si cultural jat veig corrent darrere les franceses sota la torre eifel ¬¬


jaja i el meu pare corrent darrere meu no? [qmparto]
[qmparto]
kurras escribió:
jaja i el meu pare corrent darrere meu no? [qmparto]

si jajaja [qmparto]
Aya_cat escribió:Vicios ^^





p.d no he perdut la practica ehh



no!! [looco] es com anar en bici jeje

percer, ja se kin llibre és!! ^^ ja tindre 4 puntets
jo tinc dos >.< pero es q molts no els coneixia

ais ara q dius lu de la bici putser passi x casa mon germa i dema fagi unes voltes q tinc monu
kurras escribió:PD: Cafetino o etc, aquesta va per vosatres
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=605560


Contestat :p


Pel que veig a Paris et comportaràs no? o bé tu i el teu pare us dedicareu a perseguir fraceses? XD


salut
Sin comentarios de este fin de semana de locos.

PD: Ocho contra uno, forma de vida!
[sati] aya. aket mel penso currar, sere cruel...pitjor q el 50 ^^ com ara n puc castigar a la gen... buas em keden 4 dies x començar clases i 6 x marxar...
lodis escribió:[sati] aket mel penso currar, sere cruel...com ara n puc castigar a la gen... buas em keden 4 dies x començar clases i 6 x marxar...

no em diguis aixoooo q saps que jo soc de les bones [ayay]
es veritat a classe em tenen com una santa [angelito] els profes sobretot i quan ma mare em diu q li hat dit [ayay] aixxx si sabessin

i no em recordeu les clases no vulll
hola a tots, soc nova aqui i la lodis ma dit q entres i q digues alguna parida, ja q sino ma dit q no em parlara ni voldra quedar am mi.

[carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]
hola tamulun!!!!!


q dictadora q es la lodis (amb carinyuuuu ja ho sas)
uale!!! com et pases!!! q soc una santa, ara pensaran mal de mi [enfa] jajaja.

en realitat, us la envio x la semana q jo estigui fora spamegi mol x mi U^^

ales wapa, no et keixis tan q sino a clase no et donare conversa ni escuses x anar al bar ^^ masa aplicada ets kedante a totes les clases.
Benvinguda tamulun en aquesta comunitat de tan bones persones que som.. XD


Asies Cafetino, ia mirare.. pero em sonava que la conta era de 100mb i en tinc unes 14 ein?
Lodis jo com sempre sere aplicada, i noo baixare al bar, com si o fes, po si no se ni d quin color es. L'unic que conec d la uni es la biblioteca i les classes.
tamulun escribió:L'unic que conec d la uni es la biblioteca i les classes.


i una merda!!! [666] wenus va acceptem el mitos com animal de companyia...

a+ algun m'ha de pasar els apunts kan fai campana, no??

kurras escribió: Benvinguda tamulun en aquesta comunitat de tan bones persones que som..


tu el 1er ;) a q si?? U^^
clar q siii q som bones persones

dos nits a la setmana fem cotilleo, quan ens dona debat i la resta d'hores spams no dona temps de portarnus malament :p

p.d si q ets aplicada tamulum [boing]
lodis escribió:tu el 1er ;) a q si?? U^^
i ho sats que sii [angelito]


[sonrisa]
ella s'aplica pq aixi les altres poguem fem campana, és una bona amiga...

no esperava menys de tu kurras.

pd: de momen, i e dit de momen, vas 1er al top de post U^^ jajaja.disfruta que marxo fora 1 semana aviat... x recuperar llocs...
jo aprofitare kan tu tiguis fora.
lodis escribió:pd: de momen, i e dit de momen, vas 1er al top de post U^^ jajaja.disfruta que marxo fora 1 semana aviat... x recuperar llocs...
jo aprofitare kan tu tiguis fora.
jajja quina rivalitat..
M'imagino la que armareu en aquets 3 dies.. [mad]
Si quan vaig na la semaneta a la platja em vaig haver de llegir 20 pagines.. u_u'
es veritat de moment vas lider xq aki faltava el reforç (osease JO) i vas lider pero quan us aneu vosaltres doss jo posare lider q ja vaig darrere i ja m'ho fare per postejar amb les clases i tot muajajajaja



ja se que estic fatal U.u
Esto...alguien me puede decir que significa vuestro avatar? esque esta a lo largo de la pagina y me rallo bastante :?.

Saludos.
El_Close escribió:Esto...alguien me puede decir que significa vuestro avatar? esque esta a lo largo de la pagina y me rallo bastante :?.

Saludos.





si pinchas en el enlace de mi firma (Fem Diada...)
Veras el post del motivo, aunque tambien esta en catalan.. XD

Mas que nada es en señal a la Diada nacional de Catalunya del 11 de Setiembre..

Aqui tienes mas info ;)

Tranquilo que cuando pase lo quitamos.. XD

saludoss
es veritat, u e pensat, i sino haguesis marxat, aket cop rebentavem el marcador....jejeje.

3 dies no donen x mol, i menos kan servidora sa de començar a pasar x la uni x arreglar els papers de la matricula, exacte el banc mo a cobrat, pero encara n tinc el sello oficial... i parlar am profes pq tinc 2 asignatures juntes... i bla, bla, bla....
i quan vaig marxar les dues estavem empatades ho sigui q imaginat les dos a 120 posts q macuuu ^^ ja prou

x cert aixecant fil

algu sap q fan aquesta nit a la tv
he d'ordenar l'habitacio altre cop te pols [mamaaaaa]
jo miro 30 minuts i dsps doctores de philadelphia....
els diumenges fan poca cosa.

em de pujar el fil!! jaja, ma costat trobarlo a mitja pagina....
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511