Catalans aixakeuvus xD (#25)

1, 2, 3, 4, 5, 611
413- eTçare (Mutant/Més enllà de les muntanyes)
^RöKöKÿ^ escribió:
benvingut!! tu tmb ets nou en l'ambit universitari?? gaire nervios? jo si! xD


avui he anat a recollir el meu "carnet de la facuuu" amb visa electron! ^^ :cool: :cool: :o


mwhahahahahah anime que es aixo?? quan de temps sense veuren! ains.....algus sap si naruto encara son capitlos de relleno???


ale dew


jo tb he anat avui a buscar el meu carnet amb visa electron flamante! XDDD
la veritat que una miqueta nervios si, pero weno, sera una bona experiencia :P
p.d.:que vas a estudiar? (pregunta extensible a tothom que la vulgui contestar XD)
a la ub? a universitat?
jo em matare a tirarme 5 anys (com a minim) a eng. quimica a la upc >.<
hi ha que aprofitar el poc temps que queda, em sembla que avui sortiré de parranda :P.

Per cert, heu vist l'anunci de la tv3 amb la cancó de Hurt (originalment de Nine inch nails) cantada per johnny cash?, que gran que gran, ja pensaba que es quedaria oblidada i la foten aqui, molt i molt bona!
^Rököky^ escribió:algú sap si naruto encara són capitols de relleno?¿

en teoria jo q encara segueixo l'anime, ja només queda un capitol de relleno, o sigui el num. 200 seria el nou episodi de Naruto 2, amb el titol: kakashi gaiden (explicació de com kakashi aconsegueix el sharingan)

PS: la cita no era ben bé així però no paxa res oi?

EDIT: lu del capitol num.200 està malament, pel q sembla encara n'hi haurà un més com a mínim, no sé s'hi n'hi haurà més.
oscuros escribió:
en teoria jo q encara segueixo l'anime, ja només queda un capitol de relleno, o sigui el num. 200 seria el nou episodi de Naruto 2, amb el titol: kakashi gaiden (explicació de com kakashi aconsegueix el sharingan)


Por series como estas Stargate puede que deje de emitir despues de ser la serie más laureada y extensa de la ciencia ficción.

Frikis!
morr escribió:Por series como estas Stargate puede que deje de emitir despues de ser la serie más laureada y extensa de la ciencia ficción.

Frikis!

Per una vegada estic d'acord amb el boixo.

PD: Tu mires Stargate en VO o en spanish?
jo faig história del art, tmb en tinc x 5 anys, wenu aket seria el 3er po em prenc un any sabàtic en plan recuperar suspeses i crèdits lliure q n+ en porto 2,5 ^^
lodis escribió:jo faig história del art, tmb en tinc x 5 anys, wenu aket seria el 3er po em prenc un any sabàtic en plan recuperar suspeses i crèdits lliure q n+ en porto 2,5 ^^
jo anire a la upc!


stargate en català xDxD i per als nous capitols en castella a la fox! ^^ stargate realment molt bona tmb!


saluts
jo vec stargate en catala en castalla i en angles, jajajja van x la 10 temporada crec. i va x llarg el problema es q els personatges del sg1 an canviat. po estan be i la q tb estava be era stargate atlantis. jajjajaja
a mi m'agradaba.


Jo igual q lodis faig historia de l'art. jajaj


[jaja] [jaja] [jaja]
lodis escribió:pringat!! [qmparto] tmb pendras anime avui o q?? jejeje.


Si si, ja t'aviaré el dia que cobri [poraki]

Prendre anime, i això com es fa? X-D

Avui toca continuar mirant DBZ, que me l'estic 'agenciant' (tal com diria l'etçaire) desde animersion ^^
Per suposat, en català i sense 'censura'

salut

PD: Stargate hauria de fer un pensament i posar-me al dia :p
Jo stargate vaig començarla a veure en catala i de cop la vaig abandonar U.u. I ara m'estic posant a llegir que durant tot juliol i agost no m'han deixat U.u

jo fare 2n de batx l'humanistic XD!


que bo avui estavem tornant cap a casa i ens trobem a unes de classe amb qui hi ha bon rotllo i ens posem a criticar a tot quiski i despres arriba més colla i seguim,Una hora parlant XD!
eTc_84 escribió:PD: Tu mires Stargate en VO o en spanish?


En VO claramente, con subs en castellano y cuando no puedo esperar a que salgan en inglés a secas.

Esta semana ha habido un parón, pero el próximo finde ya sale el 10x09 de SG1 y el 3x09 de Atlantis.

PD: Tanto en castellano como en catalán son lo peor, además van muy pero que muy retrasados.
PD2: Y tamulun, no va para largo, está habiendo problemas con Stargate SG1 mírate gateworld.
^RöKöKÿ^ escribió:jo anire a la upc!



No es per espantarte, pero et donaran pel cul.

























[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Es broma, pero posat enserio desde el primer dia.
NGC escribió:
No es per espantarte, pero et donaran pel cul.

























[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Es broma, pero posat enserio desde el primer dia.



ehhh que jo tb vaig a la upc :(! no es just xDD
lodiss on t'has ficat?? !!!!!!!

no t'anava a ajudar a fer els 800 U.u
m´apunto a la agenciada de dbz en catala XD
Hola catalans!

Hace tiempo le pasasteis a El_Rapero (me sonaba que era él, y he visto lo que pone en el post inicial...) unas webs para que fuera aprendiendo catalán.

¿Alguien recuerda cuales eran? Aquella vez apenas las vi, y ahora me apetece echarles un vistazo.

Gràcies XD
el_adry escribió:Hola catalans!

Hace tiempo le pasasteis a El_Rapero (me sonaba que era él, y he visto lo que pone en el post inicial...) unas webs para que fuera aprendiendo catalán.

¿Alguien recuerda cuales eran? Aquella vez apenas las vi, y ahora me apetece echarles un vistazo.

Gràcies XD


No tinc ni idea, envia-li un missatge privat i que t'ho digui, segurament els hi diria algun d'akets l'etc, tzare, gerim, cafetino, kurras,.... espera haviam si contesta algu d'aquets.

Una cosa si no entiendies lo que he escrito te lo traduzco, pero como parece que quieres aprender catalan por eso lo he escrito en catalan.


D'on os baixeu dbz en catala?? M'interesa... [fumando]
NGC escribió:D'on os baixeu dbz en catala?? M'interesa... [fumando]

De animersion, un tracker privat de bt que te les seves normes sobre el tema de compartir, de 0 a 5 GB pots tenir qualsevol rati, de 5 a 10GB minim 0.60 i partir de 10GB 0.80.
Si no ho compleixes baneig directe sense possibilitat de recorrer


salut
"No tengo ni idea, envíale un mensaje privado y que te lo diga, seguramente se lo diría alguno de estos, el etc, tzare, gerim, cafetino, kurras...espérate a ver si contestan algunos de estos"

Entender el catalán escrito es relativamente fácil, hablado ya es otra cosa XD

Oks, yo espero, que no tengo prisa XD

Gracias ;)
que es DBZ??[agggtt][agggtt][agggtt][agggtt] algu en pot fer una petita sinopsis?? (s'en diu aixis no?? ein? ¬¬' )


si a la upc em donen pel cul...he triat bona universitat!! mwhahahaha mwahahahaha [+risas] [+risas]



bona nit catalans!
el_adry escribió:"No tengo ni idea, envíale un mensaje privado y que te lo diga, seguramente se lo diría alguno de estos, el etc, tzare, gerim, cafetino, kurras...espérate a ver si contestan algunos de estos"

Entender el catalán escrito es relativamente fácil, hablado ya es otra cosa XD

Oks, yo espero, que no tengo prisa XD

Si tu ho dius, t'escriure en català X-D (per qualsevol dubte, tu pregunta)

Per ara he trobat aquesta web on tenen enllaços a diversos recursos per aprendre'n


^RöKöKÿ^ escribió:que es DBZ?? :s:s:s:s:s algu en pot fer una petita sinopsis?? (s'en diu aixis no??¬¬')

¬_¬


salut
res deixeu....nomes diguem que es dbz i ja estare content...¬¬''
^RöKöKÿ^ escribió:res deixeu....nomes diguem que es dbz i ja estare content...¬¬''


poca cultura :P, dragon ball z (bola de drac z xD)
SerGuMa escribió:
poca cultura :P, dragon ball z (bola de drac z xD)

pos ara m'enteru q es posa aixis [mad]
SerGuMa escribió:
poca cultura :P, dragon ball z (bola de drac z xD)
[plas] [plas] [plas] una quans aplaudiments per a mi....


XD XD XD sempre un se'n va a dormir aprenen una cosa nova cada dia no?? pos ale!


bona nit i fins demà!

pd: gracies serguma que sino no podive dormir tranquil!!
bona nit!!!
jo dintre una estona anire
les noves generacions no teniu infancia... pero ara k i penso els k teniu 5 anys menys que jo tambe veu veure bola de drac!!!


Algu em pot invitar a animersion?? sino em paso pel fil de la seccio oficial de animersion.
NGC escribió:les noves generacions no teniu infancia... pero ara k i penso els k teniu 5 anys menys que jo tambe veu veure bola de drac!!!


jo veia bola de drac !!!! es mes era l'unic moment que el meu germa i jo no ens barallavem XD! pero mai havia vist lu de dbz U.u
es hora d'anar a sobar, bona nit a tothom!

dema un altre dia mes de no fer res cawento
Aya_cat escribió:unic moment que el meu germa i jo no ens barallavem


Ostia kina coincidencia, ets la meva germana?? xDDD
NGC escribió:
Ostia kina coincidencia, ets la meva germana?? xDDD

mira que podria ser pero les data del naixement no coincideix XD! pero podria ser ma dit q ell tambe esta pel foro pero no em vol dir el nick >.< (jo tampoc li he dit el meu)
Aya_cat escribió:mira que podria ser pero les data del naixement no coincideix XD!


Menos mal, sino jo en el teu lloc em preocuparia.... X-D X-D

Si vols saber com es diu se m'ocudeixen unes quantes formes de saber-ho...
el_adry escribió:"No tengo ni idea, envíale un mensaje privado y que te lo diga, seguramente se lo diría alguno de estos, el etc, tzare, gerim, cafetino, kurras...espérate a ver si contestan algunos de estos"

Entender el catalán escrito es relativamente fácil, hablado ya es otra cosa XD

Oks, yo espero, que no tengo prisa XD

Gracias ;)

A ver si te sirve esto:
http://www.fortunecity.com/meltingpot/upper/587/ensenya.htm
http://www.ub.es/slc/ffll/apren/vincles.htm

Aquests dos links han estat extrets d'aquí, on en trobaràs més.

Collons amb els cursos aquests, estàn molt currats, a veure si en trobo algun semblant en alemany [babas]

PD: Aya, compartiu ordinador? sempre podries consultar amb un mod, perquè sortireu com a clons... (a la LadyStarlight mateixa)

[plas] SPAM [plas]
NGC escribió:
Ostia kina coincidencia, ets la meva germana?? xDDD


No és la teva, es la meva!!! xD

És broma, això segurament devia passar a totes les famílies de Catalunya quan miraven DBZ.

Salutacions i bona nit a tothom!
eTc_84 escribió:A

PD: Aya, compartiu ordinador? sempre podries consultar amb un mod, perquè sortireu com a clons... (a la LadyStarlight mateixa)

[plas] SPAM [plas]

ara ja no el compartim s'ha independitzat i ara viu amb la novia [plas] [plas][plas].

Per cert digam com ho puc saber ^^ q tinc ganes de llegir el q escriu ( es nota q soc germana cotilla)
Aya_cat escribió:ara ja no el compartim s'ha independitzat i ara viu amb la novia [plas] [plas][plas].

Per cert digam com ho puc saber ^^ q tinc ganes de llegir el q escriu ( es nota q soc germana cotilla)

Tu comenta dades... i es podrà saber qui és [barret]
eTc_84 escribió:Tu comenta dades... i es podrà saber qui és [barret]

cotilla¬¬

del 78 i a saber lu q ha posat
el_adry escribió:Hola catalans!
y ahora me apetece echarles un vistazo.

Gràcies XD


has trobat xicota catalana? xD
woles!!!

ja soc aki!!

em vau trobar a faltar,e?? jajaja wenus almenos la aya xi... males persones!!

sobre dgz, he vist tota la serie, en catala i x la tele com el 90% de la població catalana de la meva generació i voltants, o algu no recorda els berenars davan la tele i els pares x alli remugan q eren dibuixos on n+ lluitaven?? jaja, sort de mons avis q ens tenien a la hora de bereanar i podiem mirar lo q vulgusim ^^

avui tindre feina a recuperar els post d'ahir... (sips aya, ara ja men keden menos q tmb me de pasar x lo de lite)en serio va ser el meu dia gafe... em via kedar sense internet, jo i 4 carrers més de la zona, i el dia anterior es veu q varies zones d tgna tmb havia pasat.... espero que aketa nit aguanti...


[aya, no es q sigui germana cotilla, esq es natural en tu ser maruja ^^]
avui si dsps et vec x msn, o millor dit, em va internet ja te contare >_<
lodis escribió:sobre dgz, he vist tota la serie, en catala i x la tele com el 90% de la població catalana de la meva generació i voltants, o algu no recorda els berenars davan la tele i els pares x alli remugan q eren dibuixos on n+ lluitaven?? jaja, sort de mons avis q ens tenien a la hora de bereanar i podiem mirar lo q vulgusim ^^

Per sort a mi no em van posar pegues per mirar DBZ, l'únic que em van arribar a dir per una banda me mare que això només era ficció i que ho veies com a tal, i després el meu pare, 'criticón' per naturalesa, "Aquests japonesos sempre resolen les coses a base d'osties" X-D

Que mitics aquells dies en què emetien els nous capis de DBZ tard a la nit i tocava programar el video ^^


salut
doncs jo m'en enrecordo de la temporada del monstra buu que la feien de nit per al 33 i que els meus pares me la gravaven pk la veies pel matí, no me deixaven mirar-ho a la nit, juntament amb evangelion i a vegades amb algun que altre hentai! xDxD


jo ara que la feien per al cartoon en castellà, és realment penós estan acostumat en català!


bon dia catalans/es!!
^RöKöKÿ^ escribió:jo ara que la feien per al cartoon en castellà, és realment penós estan acostumat en català!

Es que lo de Songoanda no te preu [qmparto][qmparto]

Es que vaia cagada, l'altre dia em semblar llegir d'on venia l'error (crec que va ser a manganime) i tela... es veu que el primer cop que se diu el nom a la sèrie es diu songoan més el 'da' que era cosa de la frase o algo així, i els 'traductors' es van quedar amb tot.


salut
a casa el vidio anava q no vegis, la merda esq ets petit i no i penses i anavem graban al damun q sino ara...tindria casi tota la serie grabada... el monstre buu, wenu esq kan tava rondaxet em feia molta gràcia jaja, era mortal, pero x mi, el cèl·lula i el friser els millors, allo si q eren dolents ^^



cafetino escribió:Es que lo de Songoanda no te preu


aixo es veritat es [qmparto] nse en castella xoca mol sentir els noms, mira ja se q en realitat es piccolo, però on estigui satanas cor petit.... ^^

esta comprobat, q en doblatge, el catala guanya el castella, està molt ben fet. ( i no es kuestio de ser anit-catala/anti-castella) ni q ara entrem en un debat x dir q algo està ben fet...q us vec venir...
lodis escribió:aixo es veritat es [qmparto] nse en castella xoca mol sentir els noms, mira ja se q en realitat es piccolo, però on estigui satanas cor petit.... ^^

Piccolo si no vaig errat seria el nom original, així que siguent 'puristes' la cosa hauria d'anar així. Pero 'satanàs cor petit' li queda com anell al dit, hauria estat molt diferent per exemple si al Tenshin Han li haguessit dit Josep Maria [qmparto]


esta comprobat, q en doblatge, el catala guanya el castella, està molt ben fet. ( i no es kuestio de ser anit-catala/anti-castella) ni q ara entrem en un debat x dir q algo està ben fet...q us vec venir...

De doblatges de FLCL (aka Furi Kuri) la he vista tota en castella i part en català, i sense haver comparat amb cap versió fansub, puc dir les dues es troben en un punt intermig, depen quines situacions trobo 'més coherent' la versio en català que en castellà i viceversa... pero recordo una escena on els dialegs son totalment diferents [boma]

salut
cafetino escribió:Piccolo si no vaig errat seria el nom original, així que siguent 'puristes' la cosa hauria d'anar així.


sisi, és el nom orginal, que ja se q keda millor am le nom original i tot la pesca, pero q l'adaptació a satanas cor peti és molt auténtica.

tens dos opccions, o et pilles un fansub, q veus la vergio original i vas lelgin els subtitols o t'esperes a la doblada, i jo de doblatge, preferixo castella, tot i que alguens series com evangelion, em decanto més per el castellà, suposo que en part, és pq el 1er cop q la vaig veure va ser en castellà.

això em pasa sovint, kan vec una cosa en castellà o català dsps em costa sentiro am una altre veu, com les pelis, jaja, sino no m'agrada. sona raro o se, pero es una mania.


pd: aya, lo dels 800 ja ta fet... ;) dsps ens veiem.
ja has fet els 800 i sense mi

lu de satanas cor petit a mi m'encantava i despres sentia piccolo i x molt q sapigues q era el seu nom original :o no m'acaba d'agradar. I els capituls de Dbz recordo que els mirava al mati i al migdia. quins temps ....
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611