Catalans aixakeuvus xD (#25)

em kedaven 4 posts...aixo els faig jo soleta ^^ jajaja.

d'aki un rato anire a dinar i dsps cap a la platja i percer, n+ em keden 2 cpais de house jaja, i parlan de metge...avui mira anatomia!!! si esq...jaja q estare jo mig liada fen la llista x no deixarme res i encara sem pasara la hora q comença, me fio de tu ;)

a+ e llagit el resum i esta interesan, per sort ja no hi ha més nadal jajaja


pd: em keden 2 dies x començar clases... no vull!! [buuuaaaa]
lodis escribió:em kedaven 4 posts...aixo els faig jo soleta ^^ jajaja.

d'aki un rato anire a dinar i dsps cap a la platja i percer, n+ em keden 2 cpais de house jaja, i parlan de metge...avui mira anatomia!!! si esq...jaja q estare jo mig liada fen la llista x no deixarme res i encara sem pasara la hora q comença, me fio de tu ;)


a+ e llagit el resum i esta interesan, per sort ja no hi ha més nadal jajaja



pd: em keden 2 dies x començar clases... no vull!! [buuuaaaa]

Aquesta nit mirare anatomia ^^ i t'explicu

a mi encara em queda [barret] [plas]
sobretot x el dimarts q ve,q tare out; aketa nit suposo q sino arribo molt tard, arribare jsut x sopar i miraro. va aplicat q ja en van 9 de pistes [+risas]
lodis no et queixis q et queden dos dies per començar les clases q tu despres te'n vas de vacances i som les demes les q ens pringuem tots els dies.

JO JA TIN GANES Q COMENCIN LES CLASES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:p :p :p :p :p
lodis escribió:sobretot x el dimarts q ve,q tare out; aketa nit suposo q sino arribo molt tard, arribare jsut x sopar i miraro. va aplicat q ja en van 9 de pistes [+risas]

ja ho seee em osna pero no tinc ni idea
tamulun!! desapareguda!!


jaja, trankila q com se q em donareu els apuns...us portare postal ben maca (wenu i fotos interesans tmb) ^^ jajaja.
a+ el teu cumple es d'aki poc, oi?? pos...tu portat ve q poder abans de q o sigui tens un detallet ;)

jo tmb tinc ganes de q comencin, pero mirato x el costat bo, del 15 al 24 son festes....poca clase farem, almenys jo ^^ jaja q torno i ja seran festes.
lodis escribió:tamulun!! desapareguda!!

jaja, trankila q com se q em donareu els apuns...us portare postal ben maca (wenu i fotos interesans tmb) ^^ jajaja.
a+ el teu cumple es d'aki poc, oi?? pos...tu portat ve q poder abans de q o sigui tens un detallet ;)

jo tmb tinc ganes de q comencin, pero mirato x el costat bo, del 15 al 24 son festes....poca clase farem, almenys jo ^^ jaja q torno i ja seran festes.

Em sembla que quan marxis podrem aprofitar que la tamulun expliqui els teus draps bruts [jaja]
jajaajjajajaajaja, pero duran festes tb tenim clase, i jo treballo aixi q tampoc espero mol les festes
home, si x sortir de nit i divertiiiiiiiirme moooooooooool

cuan volgueu jo us o explico tot d la lodis, encara q potser am els dies q esta fora no en tenim prou q am ella es pot escriure un llibre
jajajjajajajjajajajajjaja
Cafetino escribió:Si tu ho dius, t'escriure en català X-D (per qualsevol dubte, tu pregunta)

Per ara he trobat aquesta web on tenen enllaços a diversos recursos per aprendre'n

Sí, escribirme en catalán :D
Aquest link és molt ben XD

eTc_84 escribió:A ver si te sirve esto:
http://www.fortunecity.com/meltingp...587/ensenya.htm
http://www.ub.es/slc/ffll/apren/vincles.htm

Aquests dos links han estat extrets d'aquí, on en trobaràs més.

Collons amb els cursos aquests, estàn molt currats, a veure si en trobo algun semblant en alemany [babas]

En el primero no encuentro nada, el segunda está de pm. Buscaré en la recopilación de enlaces a ver si encuentro algo más.

gràcies

Paboh escribió:has trobat xicota catalana? xD

Qué va, más quisiera yo XD
cawento sou unes males persones!! de tu no mo esperava cafetino jaja, de la tamulun si q ja me la conec, [carcajad]
pos es veritat o reconec, am 6 dies q estic fora no en teniu prou x criticarme jaja, am mi pots fer 4 cuelbrons i 2 llibres ^^

[ayay] [ayay] po soc mol maja jeje, lo q pasa esq me lio am culebrons i estes coses... tinc una vida molt activa, no es culpa meva si soc sociable i extrovertida!! jaja ( no em llenço floretes ni res jo)

ais! q farem! espero q n em renteu masa els draps q m'agraden aixi ;)


pd: tmb curres x festes?? o duran el curs?
com pots pensar aixo de mi si jo soc [angelito] i jo no airejare els teus draps bruts si no consegueixo res a canvi. jajjajajajajjajajja
:p :p :p :p

He posat xq no em diguis lo de l'11 de setembre com a bona catalana q soc.
[666] tu lo q vols es marujeo x doble banda i jo aki al mig pobreta de mi am lo bona xiketa q soc...

pero heu de reconeixer...q fareu una semana sense mi?? el nivell de spam baixara molt [sonrisa] no tindreu aket positivisme x aki ^^

pd: ho reconec, avui me aixecat super feliç de la vida, en plan soc invencible!! (abans q digueu res, ja u se, estic com una cabra, mo diuen sovint)
lodis escribió:[666] tu lo q vols es marujeo x doble banda i jo aki al mig pobreta de mi am lo bona xiketa q soc...

pero heu de reconeixer...q fareu una semana sense mi?? el nivell de spam baixara molt [sonrisa] no tindreu aket positivisme x aki ^^

pd: ho reconec, avui me aixecat super feliç de la vida, en plan soc invencible!! (abans q digueu res, ja u se, estic com una cabra, mo diuen sovint)

qui diu q el nivell d'spam baixara U.U val potser no soc capaç de fer 118 posts en un fil peroo sempre quedo en el top5 !!!!!!! i faltant .

per cert estas com una cabra ^^ . Comenceu a explicar la seva vida wenu jo ja me se mitja ^^ XD

p.d: m'enviaras una postal soc feliç!!!!!!!!! ( si sem fa feliç amb poc XD!)
aya escribió:Comenceu a explicar la seva vida wenu jo ja me se mitja


diu q coneix mitja [qmparto] kina bona fe q te la gen ^^

doan una postal es lo minim dsps de tot lu q em pasat x els nits d msn jeje.


po q marujos q sou...es dóna una la volta uns dies...ia ales!! aki a liarla... va, un nou repte, supera els 118 i posa un bon registre ;) aixi kan torni ja tindre feina.
bon dia [maszz]

aixo de que no hi hagi ningu a casa per aixecar-te no es sa, un dia d'aquests m'aixeco a les 5 de la tarda xDD
aprofita ara que pots dormir a gust... q kan comensin clases, el dia a dia, i torni la gen a casa...

a+ q dormir és lo millor que pots fer, dormir i menjar i fer el vago la sofa o a la platja.... q bonic es el estiu!!
Jo també soc catalana. Afegiu-me a la llista!!!!

*Rouse* ----->procedència: Torredembarra-Tarragona
*Rouse* escribió:Jo també soc catalana. Afegiu-me a la llista!!!!

*Rouse* ----->procedència: Torredembarra-Tarragona


benvingut *Rouse*!!!


aixi m'agrada més gen del sud, que tanta concentració al nord (em refereixo a la mafia de girona) no és bo, s'ha de diversificar....

percer, men vaig a la platja que fa una calor que no s'aguanta.


pd: mode cotilla, *Rouse*: kans anys tens? que estudies? [oki]

ales q kan torni vull veure uns resums ben macos ^^

ja he recuperat el lideratge en nombre de spams, ais de post ^^ [burla2]

pd2: aya, ja ta, confirmat, tenies raó, tic com una cabra i més!! jaja, me pasat mitja hora am la canço love is in the air a la meva cadena...impresionant, kan e baixat am el ascensor un veí l'estava xiulant [tadoramo]
lodis escribió:cawento sou unes males persones!! de tu no mo esperava cafetino jaja, de la tamulun si q ja me la conec, [carcajad]
pos es veritat o reconec, am 6 dies q estic fora no en teniu prou x criticarme jaja, am mi pots fer 4 cuelbrons i 2 llibres ^^

[ayay] [ayay] po soc mol maja jeje, lo q pasa esq me lio am culebrons i estes coses... tinc una vida molt activa, no es culpa meva si soc sociable i extrovertida!! jaja ( no em llenço floretes ni res jo)

ais! q farem! espero q n em renteu masa els draps q m'agraden aixi ;)


pd: tmb curres x festes?? o duran el curs?

Ara que no em veuen al curro
Si saps que jo ho dic de bon rotllo :p
o no xDD


De curro nomes faig aquesta setmana de tardes (be dema vinc al mati perque un dels jefes m'ho ha dit) i la setmana que ve fins dijous fare matins, perque a la tarda tinc classe

lodis escribió:aixi m'agrada més gen del sud, que tanta concentració al nord (em refereixo a la mafia de girona) no és bo, s'ha de diversificar....

Millor jo no contesto, que ho faci l'etçaire X-D

salut

PD: Us deixo que ja hi ha gent esperant X-D
Alatriste: mejor pelicula de este año y de calle, mejor adaptación y de calle, mejor ambientación y de calle, y creo que al cine español y en general el cine en el resto del mundo deberían aprender de como se hace y como se cuenta una pelicula y como se adapta, chapó!.

[beer]
seerj escribió:Alatriste: mejor pelicula de este año y de calle, mejor adaptación y de calle, mejor ambientación y de calle, y creo que al cine español y en general el cine en el resto del mundo deberían aprender de como se hace y como se cuenta una pelicula y como se adapta, chapó!.

[beer]


Joder a mi me está llegando aún, pero segun el nick del msn de un colega:

Alatriste, más malo y me pego un tiro.
Yo todavia no la he visto pero me han dicho q es muy buena, lenta pero buena.
pues regfleja pwerfectamente los libros, me ha encantado, aunque los libros son otra historia, siempre son mejores, pero bueno, decente, muy decente y encima hecha aqui [toctoc]
a mi em va agradar, si q es fa una mica lenta, perqué m'imaginava que hi hauria més acció.

però en seerj te raó, reflexa perfectament la societat, l'época i el moment históric que es va viure a espanya.
lodis escribió:
benvingut *Rouse*!!!


aixi m'agrada més gen del sud, que tanta concentració al nord (em refereixo a la mafia de girona) no és bo, s'ha de diversificar....

percer, men vaig a la platja que fa una calor que no s'aguanta.


pd: mode cotilla, *Rouse*: kans anys tens? que estudies? [oki]

ales q kan torni vull veure uns resums ben macos ^^

ja he recuperat el lideratge en nombre de spams, ais de post ^^ [burla2]

pd2: aya, ja ta, confirmat, tenies raó, tic com una cabra i més!! jaja, me pasat mitja hora am la canço love is in the air a la meva cadena...impresionant, kan e baixat am el ascensor un veí l'estava xiulant [tadoramo]


No vegis l'interrogatori no??? XD

Suposo que per això està el perfil pero weno...

Per començar, soc una noieta de 18 anyets i 11 mesos que no sap que fer amb la seva vida. A ratos estudio i a ratos treballo, sempre esperant a que em toqui la loteria i no hagi de fer res més a la meva vida. Però per a que això passi haure de començar a comprar numeros de loteria no??? [flipa]

Bueno... això és tot... ara us toca a vosaltres explicar-me la vostra vida!
On dius que és feta la pel.lícula? [rtfm]
seerj escribió:pues regfleja pwerfectamente los libros, me ha encantado, aunque los libros son otra historia, siempre son mejores, pero bueno, decente, muy decente y encima hecha aqui [toctoc]


Aquí d'allà [qmparto]
eis q la peli es bona!!

*Rouse* escribió:No vegis l'interrogatori no??? XD

Suposo que per això està el perfil pero weno...

Per començar, soc una noieta de 18 anyets i 11 mesos que no sap que fer amb la seva vida. A ratos estudio i a ratos treballo, sempre esperant a que em toqui la loteria i no hagi de fer res més a la meva vida. Però per a que això passi haure de començar a comprar numeros de loteria no??? smile_[flipa]

Bueno... això és tot... ara us toca a vosaltres explicar-me la vostra vida!


esq en akells momens jo tava aborrida i volia knt rapida, jaja, poca activitat ^^

dsps e pirat a la platja i res fins ara.

en tinc 21, fai història del art, curro als estiu i duran el curs fai promocions q paguen be i son pokes hores. si vas al caprabo de aki torre i vaig estar un cop i tot ^^ normalmen em kedo a tgna o com a mol a la mora.

tmb vaig donant tombs x la vida, a mi en q em toki lo suficient x viure bé sense preocupacions...ja m'està bé (sense hipotekes, canviar de coxe i ja ta) am aixó ja em conformaria.

la vida a la uni pasa mes hores la bar q a clase.

i com has pogut veure m'agrada mol xerrar jeje m'enrollo com les parsianes i no callo ni sota l'aigua po wenus... així soc jo

i res kan marxi els altres ja treuran els meus draps brut ^^ o aixo diuen...però saven q la venjança és un plat fred.... [poraki]


pd: aya, ja tic a casa, no cal q me informis de anatomia q dsps enxufo tele.
jo tin 24 anys estudio historia de l'art i treballo am discapacitats psiquics.

I am la edat apendras q de la vida no cal esperar res, q si vols alguna cosa val mes agafarla q esperar q passi.

Y no creguis lo q diu lodis, nosaltres no airegem els seus draps bruts simplement ens agrada....

[666] [666]

jajajajaja, ja sas lodis q to dic am tot el meu amor. [careto?] [careto?] [careto?]
jo tinc 16 anys al desembre 17 de moment de les q spameja soc la jove X-D
Fare 2n de batx l'humanistic i no curru ( l'any ve si q ja tocara) que més .... a les estones lliures em dedico a fer marujeo amb la lodis.
x cert soc d'hospi.
i al principi soc calladeta aixis i despres me dan corda i parluuu pero soc molt bona noia ^^.

p.d. x cert benvinguda *Rouse*
aixo dels draps n+ o fan am la gen maca com jo ^^ jaja, nops q va no els airejeu, n+ cometnareu la jugada pq jo n em pugui defensar...po ja voreu ja kan torni...spam al minut jaja, i tornare la top de la llista....

ja u se q mu dius am cariño[ayay]

el gran resum seria: q tots son mol bona gen.
Vamos a ver la Copa Catalunya y dejad de hablar por aquí botiflers.
re de copa catalunya, avui toca.... anatomia!!!
lodis escribió:re de copa catalunya, avui toca.... anatomia!!!

si si i el primer gran capitol!!!!!
xii!!! ja tocava jeje, i el 2on te mol bona pinta


doctor sexy, bombon?? mejor caliente!!
diossss com estaa :-| [looco] ja m'agradaria un metge aixis
^^
ya ves!!! mmmm pero els 2!! jajaja



avui si que es un bon dia x mirar anatomia!!
[looco] En Derek sempre [babas] pero avui buaaa




ens pendran per sortides ho sas ?
si wenus...x comentar q 2 actors estan bons... XD

esq sa retallat els cabells!! i la barba es de 3 dies justo jaja, deu estar recien sortit ...mmm....a+ el paper li va >_<
m'estic plantejant deixar de mirar la serie, ja no es el mateix despres d'aquests comentaris :( XDD

p.d.: dema a la presentacio de la uni >.<, algu mes hi va?
no ho fagis!!!!!! es una gran serie !!!!! seria pecat XD!
i tant q seria pecat!!! tmb pots donar la teva opinio... po com aki ningu diu res, pos naltrus nem fen...

jo la tinc dijous, i ja començo clases directament... sort q el profe es molt bon home i segur q n+ ens fara mitja hora de com anira la asignatura i ja ta jaja, a part q te un puntazo^^ espero q no s'hagi tallat les xolles....
[color=#ffffff]jo segurament a les clases començant amb la selectivitat mu veig odio la paraula [reojillo] . i numes ens explicarant una asigntura nova q la tindre amb la meva profe preferida dios l'unica explica historia com deu mana i sap puntua!!!!!!! i nomes la tindre a historia de l'art [buuuaaaa] no com la de l'any passat U.u q em posava dels nervis [size=90][/size][/color]
a naltrus am el tema sele ens van rallar mol i a 2on encara més...

ara q faras? hist, hist del art, i hist de cat. o contemporania? feies el humanistic, oi? o el social?
humanistic

historia d'espanya i catalunya ( si arribem al franquisme sera un miracle) historia de l'art, lit universal, lit catalana, cultura clasica, llati, frances i les normals
aya escribió:frances i les normals


[666] fare de kurras, ho has deixat a webo pq digui... po el frances l'has d'estudiar?? ^^ pq aixó es porta dins U^^ jajaja. po les altres llengues son normals?? jo diria q totes, jaja.
lodis escribió:
[666] fare de kurras, ho has deixat a webo pq digui... po el frances l'has d'estudiar?? ^^ pq aixó es porta dins U^^ jajaja. po les altres llengues son normals?? jo diria q totes, jaja.

nomes et falta perseguir a guiris per platja d'aro i lloret i ets ell !!!!!!!
jo els perseguiré a ibiza [angelito]
¬¬ ho tenies de recordar mala personaaaaa. jo vai perseguir pero eren catalans si val?
i tant!! tot lo q sigui perseguir, i ser perseguit si val, sempre q ho explikis... ^^
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711