Indeed I do. All of the new tweakers and car updates are balanced for TF=100, so that should be your starting point on any wheel.
CL 340575:
[Aries] Bumped version of all vehicles for stat reset.
CL 340576:
[social_server][wmd/test] Reset all track leaderboards.
The reset will be applied on servers in sync with the Friday's Junior build release.
: Build 621 (05/12/13, Team Member+) - 333.7MB
GUI:
* Adding gamepad sensitivity slider to the controller options screen. Not yet functioning. Paul to hook up to system now.
* Tidied up handling of unicode strings with the pit engineer script & interface
* Fixing font data for bad path names
* Mainmenu, OptionsScreen, Audio, Online, Splash Page, SetupScreen, Login screen all updated in preparation for UI upgrade
Pitbox:
* AI pit strategy: Added PitStrategy reset function, Added SetPitStrategy to send AI Strategy events from AI to the pit manager, AI processes LivePitStrategy at checkpoint 2, LivePitStrategy processes pit strategy for AI (only fuel decisions so far)
* Instance information (participantID) added to support multiple pit sequences.
* Added a class to associate pit progress with a participant
Physics:
* Allowing vehicle setup to be asymmetric. Ghost data will be destroyed by this change. Physics still to be updated.
* FFB: Un-disabled the slow speed steering spring on today's new tweakers
* FFB: First batch of cars updated to use new topology
* BAC Mono: Revised setup based on Oliver Webb's feedback.
* Caterham Classic, Caterham R500: New Evon flexi tire carcass for WMD testing. No changes to car setups.
Tracks:
* Dubai: Added distance marks, added signs in viewer
Vehicles:
* Formula Gulf 1000: Reduced mirror vibration, revised FFB on Gulfsport feedback
* Formula C: Ultra detail mvhf added, fully textured, all LODs made
* BMW Z4 GT3: Added Panasonic livery
Caterham Classic, Caterham R500. My first real foray into the Flexi tire carcass. Works excellent imho. I only concentrated on the parameters that would seperate a bias ply vs radial tire leaving most of the other numbers untouched. I used AJ's Lotus49 carcass as a base to start. No change to the car setups. Same flash treads with some slight changes to heating. Also note this tire(s) are used by the Ford Focus and Ariel Atom V8, which i didn't really test.. The tire is listed as " - Flexi test" in the tire menu rotation.
jefe_rojo escribió:menudo lavado de cara![]()
pero el rendimiento en crossfire sigue siendo peor que desactivándolo
abe_nano escribió:jefe_rojo escribió:menudo lavado de cara![]()
pero el rendimiento en crossfire sigue siendo peor que desactivándolo
No puedo probarlo hasta mañana, sigue dando el fallo de oscuridad y que parece que va como a saltitos?
sakatros escribió:Aritz, el tema de AC con respecto a pcars, es complejo pues AC hace muy bien el tema de suspensiones y derrapes y en pcars se ve como más rígido, pero por otro lado la API de pcars en relación a las fisicas que envía a mi simconmotion, es lo mejor que he probado nunca, las sensaciones de aceleración y frenada están muy logradas, tal vez el desplazamiento lateral en el paso de curva podría mandar más datos al ffb del volante, este efecto está más logrado en AC, a mi el Fiat abarth me gusta muchísimo, lo veo muy atractivo de conducir, en relación al BMW m3 e30, creo que le falta peso al coche..de todas formas no se sí habrás visto el video que he dejado más arriba, fue de la build de ayer y me lo pase pipa gracias a la inmersión de gráficos y motion, pero aún espero mucho más de pcars
Ahora que tengo la impresora 3d casi acabada, se me ha ocurrido sacarle partido y he empezado con el diseño de un shifter. Bueno, el diseño no es en absoluto mío (lo he sacado de aquí http://www.forocoches.com/foro/showthre ... 51750), pero quiero adaptarlo para que pueda ser hecho en la impresora y por ello, ser replicado cuantas veces quieraLa cosa es que me gustaría intentar sacar algo de beneficio, vender un kit baratito para pobres
A ver qué os parece lo que llevo modelado, queda muchísimo y hay fallos eh! (usad el spoiler para contestar plis!):

Note: Wheel users do not forget to set your FFB and Tyre Force to 100.
Note2: Wheel users MUST change the gamepad input filtering to 0
Build 622 (06/12/13, Junior Member+) - 187.9MB
Next-Gen:
* PS4: Fixed PS4 linking
* Xbox One: Added first pass keyboard support
* Xbox One: Moved resource thread to core 3
* Xbox One: Added updated version of vsscanf
* PS4: Updates for memory management. Drawlists now come from a pool, so does garlic vertex scratch. Command buffers are now cached and garlic flush scratch is per context. This removes all run time vram/onion memory allocation from the low-level renderer.
* Xbox One: Always enable PIX profiling in debug builds + fix renderthreads at 4 for now.
Wii U:
* WiiU: Added Texture invalidate public function
* WiiU primtype fix against latest compiler
Render:
* Renderer's distance scale applied to m_farZ, fix for sun flare disappearance in the center of the screen
Weather:
* Fix for mp always being clear.
Leaderboards:
* Bumped version of all vehicles for stat reset.
Career:
* Type of scoring in Career/Seasons can now be set per-Round as an override to the series.
* Number of racers in Career/Seasons can now be set per-Round as an override to the series (for series where that number changes). Added check for max opponents over all rounds.
Pitbox:
* Instance information (participantID) added to support multiple pit sequences.
* PitSequences are tied explicitly to a single animation script, sends messages directly to it and must explicitly Kill it
* The pit engineer only responds to player pit progress messages
Physics:
* Disabled the disabling of per vehicle forces through FFB tweakers
* Removing redundant controller sensitivity toggle from controller configuration screen and inverting the default value for asymmetrical vehicle setup to avoid losing symmetrical loadouts.
GUI:
* Adding 'render on top' to quads
* Hooked up 'Gamepad Sensitivity Slider' dampening from FE menu, to physics
* Track locations added as dropdown selection
* Setting track location targets camera and sets origin for animation
* Fixed bug with mouse wheel on the object list window with no scrollbar
* Hit test placement of actor on floor when playing anim
* Time based formatting of script optional via checkbox
Vehicle:
* BMW Z4 GT3: Removed Panasonic livery/logos
* Formula A: Added Panasonic livery
* Mercedes SLS GT3: Brighter cockpit exposure for new model
* Racer V8/Racer L4: New paddle-shifter driver animations
* LMP RWD P30: Fixed manufacturer name and shape
* Asano LM11: Changed shape to Prototype
Tracks:
* Oulton Park: Tweaked textures, added details (not yet in-game)
* Multiple Tracks: Racelines from several circuits missing.
* Belgian Forest Karting Circuit: Raceline exported to replace the old that was in Reverse
* Dubai (all): Dynamic Objects change
* Badenring (Short, National, GP): Added green carpets on outer kerbs after turn 1 , Mobil turn, and S?dkurve, Fixed wrong kerb type at exit of turn 11, fixed grenn asphalt area in front of Mercedes tribune, fixed gantry standing on track, added second smaller kerb at exit of hairpin, recolored trackedge, recolorerd graveledges, added round kerbs on outside before last turn and left after hairpin corner.
currololo escribió:Ah, y no dejes de probar el Lotus 49. Para mí, ahora mismo ese coche es dios. Hay otros acojonantes, pero con este podría estar horas y horas sin parar, es la caraba.
sakatros escribió:currololo escribió:Ah, y no dejes de probar el Lotus 49. Para mí, ahora mismo ese coche es dios. Hay otros acojonantes, pero con este podría estar horas y horas sin parar, es la caraba.
Claro que lo he probado es uno de los que más me gustan, mira el video que deje
http://youtu.be/QP3q-X5shbs
Parte del encanto de sus vídeos, creo que es el color, que queda mejor así, con el proyector. Aritz [otro] escribió:Los vídeos de sacratos son la p****, no sé cómo lo consigue pero parecen fotorealistas! Lástima que no se curre un poco el sonido, que se oye de p*** cul*![]()
Hace unas semanas pregunté por un ajuste de saturación en el juego o tarjeta gráfica, creo que debería ser añadido en el juego como lo han hecho en el AC hoyParte del encanto de sus vídeos, creo que es el color, que queda mejor así, con el proyector.
Note: Wheel users do not forget to set your FFB and Tyre Force to 100.
Note2: Wheel users MUST change the gamepad input filtering to 0
PLEASE ENSURE THAT YOU ARE USING THE LATEST BUILD, THIS WILL HELP REDUCE THE LIKELIHOOD OF MULTIPLAYER-RELATED CRASHES
Build 623 (06/12/13, Junior Member+) - 289.9 MB
Controls:
* Turning off dampening by default for all non-gamepad controllers
Pitstops:
* Adding ability in pit strategy to bypass fuel refill, tyre change, and tyre pressure change
* Changed the fuel level scalar to be the target range of fuel to be put in, between 0>1, not the amount/scale of 'tank vacancy' to be filled
* Set default fuel level scalar to 0.5
Career:
* Removed old ChampionshipSession and updated HRDF data
Vehicles:
* Pagani Zonda R, Jaguar JPLM: New paddle animations
Tracks:
* Dubai (All Variants): New exports
currololo escribió:Aritz [otro] escribió:Los vídeos de sacratos son la p****, no sé cómo lo consigue pero parecen fotorealistas! Lástima que no se curre un poco el sonido, que se oye de p*** cul*![]()
Hace unas semanas pregunté por un ajuste de saturación en el juego o tarjeta gráfica, creo que debería ser añadido en el juego como lo han hecho en el AC hoyParte del encanto de sus vídeos, creo que es el color, que queda mejor así, con el proyector.
¿Ese control de saturación no está ya desde hace unas cuantas builds? Debajo de lo de la hierba, me parece.
djgizbo escribió:currololo escribió:Aritz [otro] escribió:Los vídeos de sacratos son la p****, no sé cómo lo consigue pero parecen fotorealistas! Lástima que no se curre un poco el sonido, que se oye de p*** cul*![]()
¿Ese control de saturación no está ya desde hace unas cuantas builds? Debajo de lo de la hierba, me parece.
No, eso es el exposure, la intensidad de luz iluminacion etc, no la salutacion de color, aun no hay.
Solo faltaba la cabeza de caballe y me da algo.
djgizbo escribió:Yo desde las ultimas builds sigo teniendo artefactos de texturas fantasmagoricas que aparecen para tormentarme.
abe_nano escribió:djgizbo escribió:Yo desde las ultimas builds sigo teniendo artefactos de texturas fantasmagoricas que aparecen para tormentarme.
Yo tambien lo tengo y es muuuuuyyyy molesto, con algunos coches me pasa mas que con otros, al desactivar el crossfire me pasa menos pero aun asi mucho. A mi me pasa concretamente desde que cambie el pc asi que he llegado pensar que es cosa de la grafica, que para amd este menos optimizado....
colets escribió:Pregunta rápida para los que tienen problemas con la saturación:
¿Habéis probado a usar un inyector como el SweetFX y así poner la saturación (entre otras cosas) a vuestro gusto?
abe_nano escribió:colets escribió:Pregunta rápida para los que tienen problemas con la saturación:
¿Habéis probado a usar un inyector como el SweetFX y así poner la saturación (entre otras cosas) a vuestro gusto?
No, pero el problema no es solo la saturacion, porque eso se puede arreglar conla opcion del exposure o dando brillo etc. Es la aparicion y desaparicion de cosas y para mi lo peor es que no va fluido, es como si fuera un gif a saltitos y la cosa es que pone que los fps estan bien (50-60)
colets escribió:Pregunta rápida para los que tienen problemas con la saturación:
Sigue siendo igual de sencillo; descargar y copiar varios archivos en el directorio? Si me ayudas, te lo agradecería, ya que con la migración a Steam, cambia bastante el tema carpetas.
,saludos ternerito escribió:ayer al medio dia baje la actualizacion, pero anoche cdo vuelvo a encender la pc me descargo otro update de 300 mg aprox creo, alguien sabe de eso?
Naer escribió:Pasaros por la contrarreloj cojone, a ver si hay algun muñones por ahi y no soy el unico que se arrastra por la pista![]()
hilo_hilo-oficial-contrarreloj-semanal-en-project-cars_1755232_s2610

pues bueno ayer a la noche lo actualice 3 o 4 gigas lo e probado hoy y vaya cambio a pegado esto ya es otra cosa cuando lo actualizaba semana a semana no me daba cuenta pero ahora despues de 2 meses actualizar y es todo diferente, los fps me han subido 30 mas, y e probado 2 coches solo el ford capri y bmw m3 e30 y vaya cambio me encantan y las sensaciones en el volante mucho mejor noto todo cada bache, en general me encantaa