Catalans aixakeuvus xD (#9)

17, 8, 9, 10, 11
morr, i les actualitzacions del teu blog fatxa què? Ja no hi ha catalans dolents que et peguin i et robin els calés?
Estoy desconectado ultimamente, solo estoy en el mundo del puto estudio ( me queda una semana y vacaciones) y en el mundo de las apuestas.

Pero tranquilo, próximamente tendrás noticias del futuro medio de comunicación del IV Reich.

Boina!


PD: Bueno, tambien estoy un poco enganchando al lost in blue, vaya juegazo de NDS, sobrevivir en una isla.
amunt el fil! uenu, fai un descanset dstudiar, k portu dsde les 8.. [enfado1]
Dimecres dia D, comensu els examens [buuuaaaa] [buuuaaaa]
Uolaaa soc de Bcn per apuntarse!!!!! visca CAT!!!!
sonia
Uolaaa soc de Bcn per apuntarse!!!!! visca CAT!!!!
sonia
Benvinguda Aya_cat

Esperem veure't per aqui força sovint per spamejar... dic postejar el que vulguis en català (si vols clar :p)


Un salut
soc de barnaa Visca Cat
per apuntarse a la llista plis !!
bueno jo avui he fet el 2 examen ja nomes m'en keden dos mes, ara em piro a sobar k em fa un mal l'olla brutal i tinc molta son.

Bona nit!!
soc de barnaa Visca Cat
per apuntarse a la llista plis !!
sonia
Que sí que sí, que ja t'hem vist! Ja va bé que espamegis per aquí, però el pròxim cop intenta variar una mica els continguts, ni que sigui per a dissimular una mica XD.


Salut!
xD Benvinguda Aya_cat. No l'espantis Gerim, poques dones que tenim [jaja] [jaja]

Joe que jiñat k stic, dema primer examen, i el mes important.. ia nose que fer avui.. [triston]
[qmparto][qmparto]

Vaig cap a Girona, aparteu del mig conductors! [barret]
Joder que triste de cinco materias solo voy a aprobar una.

PD: We are the boys!
eTc_84 escribió:[qmparto][qmparto]

Vaig cap a Girona, aparteu del mig conductors! [barret]


Jo ni surto de casa..per si de cas.. X-D X-D
io fa una setmana k no surtu de casa... Aviat em veure cara de troll al mirarme al mirall. Sort (o no) que dema ia tinc examen i surtire del antro aket.. xDD
Els catalans d'aki, esteu en contra l'estatut o a favor ? Es a dir esteu a favor de que es fasin jardins i palaus a la resta d'españa amb diners catalans o preferiu que akets diners es quedin aki per aixi comprar i anikilar els peatges?? XDDDD


En morr suposo k estas en contra no? esk despres de veure el 4rt reich catalan...
Estoy a favor de algunas temas del estatut y en contra de otros supongo que como todos.

En materia de financiación no me parece malo, en matería ideológica como todo lo nacionalista me parece asqueroso.

Igualmente esto ya lo hemos hablado en este hilo.

PD: Kurras acabarás echo polvo tío. Para que luego te pongan un examen que ni entiendas la pregunta como a mí hoy con mates.
morr escribió:Estoy a favor de algunas temas del estatut y en contra de otros supongo que como todos.

En materia de financiación no me parece malo, en matería ideológica como todo lo nacionalista me parece asqueroso.

Igualmente esto ya lo hemos hablado en este hilo.

Era per animar una mica el fil.

morr escribió:PD: Kurras acabarás echo polvo tío. Para que luego te pongan un examen que ni entiendas la pregunta como a mí hoy con mates.


A mi aixo em pasara el dilluns i tambe sera amb mates :? :? => [triston] => [uzi]
Doncs aixó:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703827467#post1703827467

Això si, si intenteu rebatir-ho us dirá que l'hi esteu tocant els collons.


[mad] [mad] [mad]
Vorlander escribió:Doncs aixó:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703827467#post1703827467

Això si, si intenteu rebatir-ho us dirá que l'hi esteu tocant els collons.


[mad] [mad] [mad]


Por cierto Vorlander, en el tema de tu perro, ¿por qué pides perdón? Hay gente que tiene firmas en inglés y en japo y no pasa nada, yo de tí quitaría esa parte de la firma.


PD:Por cierto me interesaría si haces el favor, que dejeses tu opinión en el hilo que he creado.
Vorlander escribió:Doncs aixó:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703827467#post1703827467

Això si, si intenteu rebatir-ho us dirá que l'hi esteu tocant els collons.


[mad] [mad] [mad]


Con este post no haces sino confirmar lo que tu decias en ese hilo:

"Claro, claro, los catalanes siempre vamos de victimas o lloriqueamos."

No entro en quien tiene razon o no porque no he leido ese hilo y me da palo hacerlo, pero tener una discusion y venir a un hilo donde sabes que te van a apoyar a poner un enlace para que alguno entre a defenderte o simplemente para meteros "a escondidas" con alguien si que es un poco de llorica

Pienso que lo que debas decir sobre ese tema lo debes decir en ese hilo, pero vamos, es solo una opinion :-)
morr escribió:
Por cierto Vorlander, en el tema de tu perro, ¿por qué pides perdón? Hay gente que tiene firmas en inglés y en japo y no pasa nada, yo de tí quitaría esa parte de la firma.


No eres el 1º que me lo dice.

Peroo.......tu has visto como está el patio con Catalunya/Catalanes??

Prefiero curarme en salud y evitar mas polemicas con segun quien, y no me cuesta nada ponerlo.

DANNY escribió:
Pienso que lo que debas decir sobre ese tema lo debes decir en ese hilo, pero vamos, es solo una opinion


Sin entrara a valorar si eres tu quien tiene que decir en que post puedo/debo entrar u opinar te dire que eso he intentado, y me he encontrado esto como respuesta:

"quieres tocar los cojones"

o este otro:

"DOS PIEDRAS"
Es que eso del Valenciano me parece una discusión un poco inútil, ponle el texto de los filólogos que hicieron el estudio que lo desmentía y punto. Ya se qué es una falacia Ad Hominem, pero joder, mejor creer un estudio lingüístico que a los medios de comunicación.

PD: El patio está así porque la situación está dificil en muchos aspectos.

Ten:

Dictamen de la AVL

Bueno, después de qué se me acusara de pertenecer a no sé cuantas ideologías por defender que las mismas instituciones lingüísticas valencianas defendían que valenciano y catalán son simplemente dos nombres para la misma lengua la Academia ha firmado el manifiesto con 17 votos a favor, 3 abstenciones y 0 en contra que "sistema lingüístico"="lengua". Texto aquí. Traductor catalán castellano aquí (ninguna maravilla pero se entiende). El dictamen deja claro que las otras interpretaciones acerca de los que es un "sistema lingüístico" son claramente tendenciosas. Llull 22:38 9 feb, 2005 (CET)

No sólo eso, sino que además el PP, partido gobernante en Valencia, ha asumido como satisfactorio el dictamen. Con este enésimo dictamen, declara textual y explícitamente que "el valenciano es una lengua que se comparte con Cataluña, Islas Baleares, y el Principado de Andorra". Así por tanto, el 100% de la representación política parlmentaria asume este punto de vista. Nos podríamos basar en el contenido del dictamen (ya que es de dominio público) para elaborar el artículo. --Joanot 02:27 10 feb, 2005 (CET)


Sólo una precisión a las palabras de Llull: el dictamen fue aprobado por unanimidad de todos los presentes en la votación. Al pleno acudieron 18 de los 20 académicos (como estaba previsto, no asistieron la presidenta Ascensió Figueres, por motivos de salud, y Ramón Arnau, de viaje) y 17 respaldaron el texto. El restante, Alfons Vila (procedente de la RACV), salió de la sala (dijo que a orinar) en el momento de la consulta. Por comparar, el dictamen del Consell Valencià de Cultura (CVC), tan alabado por algunos, tuvo en su momento 15 apoyos, 3 abstenciones y 3 votos en contra.
El portavoz del gobierno valenciano, González Pons (PP), ha dicho estar «satisfecho» con el consenso alcanzado y ha asegurado que su contenido «avala la posición» del Gobierno de la Generalitat.
El dictamen es valioso en su integridad, desde su preámbulo hasta sus anexos; sin embargo me limitaré a traducir tan sólo su primer punto, de particular importancia para la presente discusión:

1 . De acuerdo con las aportaciones más solventes de la romanística acumuladas desde el siglo XIX hasta la actualidad (estudios de gramática histórica, de dialectología, de sintaxis, de lexicografía...), la lengua propia y histórica de los valencianos, desde el punto de vista de la filología, es también la que comparten las comunidades autónomas de Cataluña y de las Islas Baleares y el Principado de Andorra. Asimismo es la lengua histórica y propia de otros territorios de la antigua Corona de Aragón (la franja oriental aragonesa, la ciudad sarda de Alguer y el departamento francés de los Pirineos Orientales). Las diferentes hablas de todos estos territorios constituyen una lengua, es decir, un mismo «sistema lingüístico», según la terminología del primer estructuralismo (anexo 1) retomada en el Dictamen del Consejo Valenciano de Cultura, que figura como preámbulo de la Ley de Creación de la AVL. Dentro de ese conjunto de hablas, el valenciano tiene la misma jerarquía y dignidad que cualquier otra modalidad territorial del sistema lingüístico, y presenta unas características propias que la AVL preservará y potenciará de acuerdo con la tradición lexicográfica y literaria propia, la realidad lingüística valenciana y la normativización consolidada a partir de las Normas de Castellón.
Este nombre [valenciano] puede designar tanto la globalidad de la lengua que compartimos con los territorios de la antigua Corona de Aragón ya mencionados, como también, con un alcance semántico más restringido, la modalidad idiomática que nos caracteriza dentro de esa misma lengua.


PD: Te ha puesto un ignore un señor que segun etc_84 se puede hablar con él xDDDD. ¿Por cierto donde estás charnego?, ya he actualizado mi blog facha.
morr escribió:PD: Te ha puesto un ignore un señor que segun etc_84 se puede hablar con él xDDDD


No et perts res vorlander, potser gunayes trankilitat.

El tema de k es mes antic el valencia o el catala em sembla absurd pero bueno, es com si m'en vaig a viure a una illa d'indonesia, mi afinco i els hi ensenyo al pa amb tomaket a tots els hi agrada i en fan, i al cap de mil anys quan estudiin k d'on probe el pa amb tomaket diguin k es de indonesia i no de catalunya.
kurras escribió:xD Benvinguda Aya_cat. No l'espantis Gerim, poques dones que tenim [jaja] [jaja]
Era per a veure si es picava i responia.

No t'amaguis Aya_cat, guapaaaaa!!


Tredi escribió:Jo ni surto de casa..per si de cas.. X-D X-D
Jo tampoc, per si de cas...
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Els catalans d'aki, esteu en contra l'estatut o a favor ?


A favor, potser modificaria alguna cosa (per demanar més XD ) pero vaja, ja k la independència no ens la donaran mai com a elecció democratica, mes val això que res.

y venir a un hilo donde sabes que te van a apoyar a poner un enlace para que alguno entre a defenderte o simplemente para meteros "a escondidas" con alguien si que es un poco de llorica


a mi em sembla bé: EOL està poblat de nacionalistes españols que ignoren que ho son i si sumem els catalans españolistes que callen com putes (una expressio eh XD ) - i ki calla otorga-, els personatges com en morr que encara foten més llenya al foc [burla3] doncs acaba sen un 15 vs 1 i és dificl aguantar, encara k nomes diguin bajanades ( que es el més habitual ) doncs demanar un cop de mà no es plorar.
Volem catalanes!!! Aya_cat queda't! :D!!!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
osti, amb la vena nacionalista se m'havia passat [tomaaa]

keda`t dona XD (i ja de pas posa una foto teva no???? [amor] )

pd. sóc vell però molt simpatic [qmparto]
tzare escribió:
a mi em sembla bé: EOL està poblat de nacionalistes españols que ignoren que ho son i si sumem els catalans españolistes que callen com putes (una expressio eh XD ) - i ki calla otorga-, els personatges com en morr que encara foten més llenya al foc [burla3] doncs acaba sen un 15 vs 1 i és dificl aguantar, encara k nomes diguin bajanades ( que es el més habitual ) doncs demanar un cop de mà no es plorar.


Di que si en la trinchera hasta morir ni un paso atrás contra el enemigo siempre. xDDD.

El 19 de febrero vuelven los papeles de Salamanca ( o de Cataluña), por cierto que conste que no me parece normal que se haya retrasado tanto, pero, ¿alguien tiene algun familiar con algun papel allí?

PD: Jajajaj que conste que yo tambien apoyo la moción pero parece ( y no es,simplemente queremos variedad) que seamos unos babosos. Si me hiciese un clon de tía en vez de personatges, traidor etc... estarías mandandome privados.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:
Di que si en la trinchera hasta morir ni un paso atrás contra el enemigo siempre. xDDD.

El 19 de febrero vuelven los papeles de Salamanca ( o de Cataluña), por cierto que conste que no me parece normal que se haya retrasado tanto, pero, ¿alguien tiene algun familiar con algun papel allí?

PD: Jajajaj que conste que yo tambien apoyo la moción pero parece ( y no es,simplemente queremos variedad) que seamos unos babosos. Si me hiciese un clon de tía en vez de personatges, traidor etc... estarías mandandome privados.


No m'he llegit l'article del teu nou fil, estic currant i d'examens i acabant un treball. Si m'en fas un mini resum et donaré la meva opinio.
I no estic a cap trinxera. Simplement em fot fàstic que es parli d'opressió del català quan la gent castellanoparlant no ha fotut RES per integrarse. El dia que vegi els castellanoparlants canviant al català de la mateixa manera que els catalans canvien al castella, deixaré de ser 'taliba'. Però de mentres, és el que hi ha.

pd. no envio privats habitualment, ja tinc parella i a més m'agraden amb el cabell larg, que no fumin i que tinguin el nivell D [sati]
Jajaja tzare lo de la trinchera es broma hombre siguiendo la estela de tu mensaje anterior, se te ha levantado como decían en plats bruts l'anima catalana o algo así.


Resumen
La generalitat quiere poner comisarios linguisticos para controlar que sólo se use catalán en las escuelas, estos comisarios se ayudarán de los alumnos ( en concreto de los delegados) que habrán de firmar en un papel la lengua en la que da la clase su profesor. Algunos profesores tan acojonados.

Por supuesto todo esto lo ha hecho la consellera de ERC.

PD: El nivel D es una mierda no? es para los pringados paletas que no saben decir "garrotada" y cosas así, yo tengo el nivel C que es el de los buenos.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
el nivell D es superior al C, el més bàsic és el B.

Respecte a l'article emb sembla de tarat mental pendre aquest tipus de mesures.
Només poden generar rebuig de ser certes.
Però tb em sembla de capullo integral sol.licitar l'educació integrament (excepte la llengua catalana en catala o la castellana en castella) en un idioma, cosa que solen fer els castellanohablants curts o fatxes.
Crec que hi ha prou varietat (segurament en algunes escoles no, però res es perfecte) en l'idioma dels professors perque al final de la formació hi hagi un cert equilibri entre les assignatures rebudes en català i en castellà.
tzare escribió:el nivell D es superior al C, el més bàsic és el B.
aps, creia que anava al reves.. :?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
kurras escribió: aps, creia que anava al reves.. :?


no.
El + alt es el K, per cert.
morr crec que ja canses amb les teves notícies anti catalanes dia si dia no, si tan t'avorreixes, fas com que estudies o et compres un tamagotchi.
D'altra banda, i donades les raons anteriors crec que aquí o sobres o hipocritzes com a bon skin.
Ah, no respondré qualsevol quote a aixòl

Una cosa que s'ha dit avui dinant... si l'Estatut proposa un millor finançament, és a dir, que hi haurà més calés per fer coses aquí i la gent no hi està d'acord... serà que els gens dels del costat fan efecte i alguns es tornen burros... una cosa que et pot afavorir i no hi estàs d'acord..
tzare escribió:El + alt es el K, per cert.
juas nontenia nidea...axo deu ser del nivel de Maria de la Pau Janer per lu menus no? [jaja] [jaja]
morr escribió:Resumen
La generalitat quiere poner comisarios linguisticos para controlar que sólo se use catalán en las escuelas, estos comisarios se ayudarán de los alumnos ( en concreto de los delegados) que habrán de firmar en un papel la lengua en la que da la clase su profesor. Algunos profesores tan acojonados.

Por supuesto todo esto lo ha hecho la consellera de ERC.

PD: El nivel D es una mierda no? es para los pringados paletas que no saben decir "garrotada" y cosas así, yo tengo el nivel C que es el de los buenos.


Es diuen coordinadors linguistics, al meu institut en tenim, i tot el que diu l'article es pura manipulacio, i t'ho puc dir de primera ma, es clar que tu creuras mes LD que segur que diuen tota la veritat [qmparto] [qmparto] Per cert ja era coordinador linguistic fa un parell d'anys aixi que aixo de que es una idea de ERC com que patina una mica, jo et podria fer un llistat de en quin idioma fan les classes els 50 profes del institut on treballo, creus realment que faria falta la ajuda dels nens [boing] i aixo de que els profes estan "acojonados" [qmparto] [qmparto] [qmparto] sense paraules...

Per cert avui sortia a la vanguardia les xifres del deficit fiscal, 2000€ per habitant al 2004, res 4 duros.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
per fer coses aquí i la gent no hi està d'acord... serà que els gens dels del costat fan efecte i alguns es tornen burros... una cosa que et pot afavorir i no hi estàs d'acord..


efectivament.
Diuen que a la gent no li importa l'estatut, i el que li importa és la feina, la sanitat la educació seguretat...
L'estatut bàsicament és per això. TB s'hi inclouen altres coses con el tema de la 'nació' i similars.
Però si s'aprova l'estatut, son més calers per carreteres. hospitals etc etc...
Però els 'catalans' que el rebutjen ho fan pk els 'allunya' d'espanya, quan realment tendeix al federalisme.
En fi que és aquí quan es demostra si realment els interessen les coses socials o son tan 'nacionalistes' com naltros ratataaaa

i tot el que diu l'article es pura manipulacio,


és bo tenir info de primera mà XD
Si fos com diu l'article no em sembla bé, però suposo que ho han 'arreglat' pk sembli que sino parlen catala els hi tallen el pitu

pd. algu sap d'algun LD a la catalana?
Es a dir, per fer la prova empìrica d'un article periodistic manipulat (a favor nostre en aquest cas) per veure si ho postegem estil morr i li donen la credibilitat que sembla que ténen els articles de l'amic skin/nuvol rosa entre la fauna Eoliana
Bueno dejando de lado el classic theme de hilo, que ya me he rallado mucho, como etc_84 por lo que veo comento un poco un chanchullo que me ha salido.

De aquí 1 semana me piro a Berlín siete días, a un concierto de oi! y ska que cuesta 50€ 3 días, y los otros 4 de fiesta por la noche alemana.


Y he aquí el chanchullo, unos skinheads de Barcelona hemos alquilado un avión para ir a Granada el 18 de Febrero a un concierto y el viaje nos sale 20€ ida+vuelta. Si sobrevivo ya comentaré el estado del avión.
tzare escribió: pd. algu sap d'algun LD a la catalana?
¿El "gran" Salvador Sostres?

T'envio un MP amb un lloc que t'agradarà, no el dic en públic perquè està bastant tranquil i no vull que l'envaeixin els trolls que poden llegir aquest fil.
Paboh escribió:Què és un LD?


Libertad Digital, no?¿
Gerim, pots enviarme a mi també el link? [burla2]
uenu gent, men vai a fer el dinar, i dp cap a lexamen.. [buuuaaaa] [buuuaaaa]
kurras escribió:uenu gent, men vai a fer el dinar, i dp cap a lexamen.. [buuuaaaa] [buuuaaaa]


BOna sort.


Del partit akell pxc, plataforma per catalunya k tenen dos diputats a dos ajuntaments nomes? Esk un dia fa temps i vaig entrar a un forum d'osona k estava plagat de fatxes catalans del pxc i vaya tela... fuerza nueva a la catalana.
NGC escribió:
BOna sort.


Del partit akell pxc, plataforma per catalunya k tenen dos diputats a dos ajuntaments nomes? Esk un dia fa temps i vaig entrar a un forum d'osona k estava plagat de fatxes catalans del pxc i vaya tela... fuerza nueva a la catalana.


De fet, el seu líder, l'Anglada crec que era un dirigent o un home important de la falange de tota la vida.
kurras escribió:uenu gent, men vai a fer el dinar, i dp cap a lexamen.. [buuuaaaa] [buuuaaaa]


Bona sort


Jo em sembla que fare igual, que aquesta tarda també tinc examen X-D




Per cert, ahir ja em vaig demanar la GP2X, en un o dos dies (si tot va be :p) la tindre a les meves mans... encara que ja em val, mira que demanarme-la per examens te collons X-D


Un salut
Jo avui ja e fet un examen, aprobat de lluny, era ben facilet. Vaig fer una aposta, habia de treure més d'un 8, i crec que e guanyat..jojo :P
Cafetino escribió:
Bona sort


Jo em sembla que fare igual, que aquesta tarda també tinc examen X-D




Per cert, ahir ja em vaig demanar la GP2X, en un o dos dies (si tot va be :p) la tindre a les meves mans... encara que ja em val, mira que demanarme-la per examens te collons X-D


Un salut


JO tambe e fet una cosa similar, me comprat un catucho flash per la gba ara que tinc examens i amb els jocs k tinc ... es chungo de tant en tant no para i fer un vici jeje.

Els de salamanca estan tocant els collons i no deixen treure els papers que tenen alla segrestats d'algunes families catalanes i de la generalitat republicana.
bones gent, pos ia soc aki... dspres de 4horetes dexamen... kin mal de cap, desquena, de tot..
Crec que tot i axo puc haver aprovat..pero ia anira justet...

Dema a les 9 del mati...siguiente.. [mad] [mad]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11