Catalans aixakeuvus xD (#8)

the_edge, la traducción sería "lebantaos".


morr, de todas maneras, como un tocho de esos antiguos nohay color, no hay color [carcajad] [carcajad]


saluos [beer]
aixequeu-vos

pronunciado aixakeuvus

significa levantaos
quelcom escribió:
Pinta perfecte, pero el firmware encara està molt verd i limita força les capacitats de la màquina.
Ara mateix hi han problemes amb la pantalla (fallo de firmware, no de hw) i duració de les piles (firm), també hi ha gent que es queixa del stick (pels koreans no, pero pels europeus potser es massa petit) i del connector de cascos (mal soldat).
Els dos primers problemes son unicament de firmware i s'espera que a la nova versió del mateix estiguin sol.lucionats, mentre que les altres dos en teoria s'haurien de sol.lucionar en els nous stocks (no oblidem que la sortida "oficial" de la màquina encara no s'ha produit).

Això si, en molt poc temps s'ha fet moltíssim i fins i tot ja hi ha emulador de PSX (leeent, però ja n'hi ha) [Ooooo]

Jo me la compraré segur, però quan estigui més depurada. Per cert, unes bones fonts d'informació sobre tot el que engloba la màquina són los fòrums de la GP2X de gp32spain y la secció de GP32/GP2X d'aquí mateix. Et recomano llegir-los de tant en tant (sobretot el primer) :)

Salut!

Ostres, merci per la info. Sabia que el firmware estava encara algo verd, pero ara que em dius aixo del connector, esperare una mica... pero per si de cas, demanarem els calers per comprar-la als reis mags d'orient [sati]
A vere si no tarden gaire a "estabilitzar-la" i me la demano. Que la veritat, es convertira en la meva segona consola, despres de la gameboy toxo :p


seerj escribió:amb quins codecs esta comprimit el video? per que dubto que el pis estigui pitjor q el d'uns colegues


Doncs esta comprimit amb xvid, tot i aixi crec que el codec divx del windows era capaç de reproduirlo. Tot aixi si no pots baixa't aques codec i instal·lal
significa levantaos?? pos volved a sentaros anda!! Lo se, es malisimo. [tadoramo] :p


saludos peña [beer]
The_Edge escribió:significa levantaos?? pos volved a sentaros anda!! Lo se, es malisimo. [tadoramo] :p

Es levantaos pero como orden, no como adjetivo [tomaaa]. Así que sentados ya lo estamos XD.
Cafetino escribió:Doncs esta comprimit amb xvid, tot i aixi crec que el codec divx del windows era capaç de reproduirlo. Tot aixi si no pots baixa't aques codec i instal·lal


Ei no em canviis el nick XD

Jo no el puc veure :?
sgaesux escribió:Ei no em canviis el nick XD

Jo no el puc veure :?

Desinstala qualsevol codecpack que tinguis i instala ffdshow+mpc (media player classic)
sgaesux escribió:
Ei no em canviis el nick XD

Jo no el puc veure :?


Ups... sorry [ayay]

Fes el que diu l'eTc, si tens algun pack de codecs, cosa es totalment desaconsellable instalar, desinstal·lal i instal·la o be el tot terreny ffdshow, o bé els altres un a un, entre ells el de xvid.
Cafetino escribió:Fes el que diu l'eTc, si tens algun pack de codecs, cosa es totalment desaconsellable instalar, desinstal·lal i instal·la o be el tot terreny ffdshow, o bé els altres un a un, entre ells el de xvid.

Pssch no et passis amb el ffdshow, no és un tot terreny, és EL filtre. En Koepi, Syskin (desenvolupadors d'XviD) i companyia aconsellaven ffdshow abans que el filtre d'XviD.
eTc_84 escribió:Pssch no et passis amb el ffdshow, no és un tot terreny, és EL filtre. En Koepi, Syskin (desenvolupadors d'XviD) i companyia aconsellaven ffdshow abans que el filtre d'XviD.


Tranqui home, no m'he passat pas amb el ffdshow [fies], de fet el tinc instalat al pc de la meva germana.

A veure si et relaxes una mica que s'et veu tens X-D
Cafetino escribió:Tranqui home, no m'he passat pas amb el ffdshow [fies], de fet el tinc instalat al pc de la meva germana.

A veure si et relaxes una mica que s'et veu tens X-D

És que sense fils nous contra els catalans m'avorreixo i em poso nerviós [poraki]
Ja es nota [looco]

Ja he vist alguns posts teus sobre soft lliure fotent-hi cullerada [666]
Però allà no hi ha l'Aleix per fotre-hi merder [sati]
Això està molt aball, on son els spammers catalans? XD
sgaesux escribió:Això està molt aball, on son els spammers catalans? XD

Home, pensa que som diumenge X-D

Crec que cada dia hauriem de passar llista, aixi ens asegurem que hi som tots [looco]
aki un que esta fent el vago per casa...
Si es que no tinc voluntat per posarme a studiar..
'teu malals tots...xDD


joder, tengo un seeeeeeeeeño, puta vida resacosa xDDD


Salú [beer]
Jo hauria d'estar fent un treball de la DSL, pero fa moolta mandra..xDi a sobre es per dimecres, quines ganes de tocar els collons que tenen. Em veig dimecres a la nit acabant el treball a les 23:54 i enviant-lo a les 23:55 en l'últim minut, sempre passa el mateix [+risas]
pos io iantinc prou destudiar per avui..
Crec que em posare a veure la Marato un ratu.. a contemplar basicament l'Helena Garcia.. [babas]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
cagumdena [mad]
no aconsegueixo escoltar AC3 amb l'ubuntú de cap manera , joder es la única raó pk no puc mudar-me del tot i oblidar el putu guindous

:( alguna ideia?¿

pd. el madrit fet una birria, ara a pels galleguins akestos
:Ð

pd2. hauriem d jugar ara amb el chelsea, no d'aki 2 mesos
Tredi, t'agregarre a la llista d'amics de la 360 oks ? que costa molt trobar catalans i sempre he d'anar preguntant a totes les sales dels jocs XD
tzare escribió:cagumdena [mad]
no aconsegueixo escoltar AC3 amb l'ubuntú de cap manera , joder es la única raó pk no puc mudar-me del tot i oblidar el putu guindous

:( alguna ideia?¿


Tens instal.lat a52dec?
Jo es lo que faig servir amb mplayer. Pego la sortida de l'apartat audio que deixa mplayer al obrir el trailer de King Kong ([+risas]):

==========================================================================
Opening audio decoder: [liba52] AC3 decoding with liba52
Using SSE optimized IMDCT transform
AC3: 2.0 (stereo) 48000 Hz 384.0 kbit/s
No accelerated resampler found
AUDIO: 48000 Hz, 2 ch, s16le, 384.0 kbit/25.00% (ratio: 48000->192000)
Selected audio codec: [a52] afm:liba52 (AC3-liba52)
==========================================================================


Suposo que a Ubuntu el paquet es diu a52dec, sinó proba per liba52.

Sort, i si hi ha algo doncs ja diràs :)

Salut!
macarrone escribió:ejem ejem...

[carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]

a tu també a tu també, tot i que si ara ho podeu fer vosaltres millor, que jo fins a la tarda no podre :)
boooj, me da un palo empezar el trabajo del pueblo ibero...y es pal miercoles, xDDDD

Aqui nadie dise naá?





Saluos [beer]
la gent esta mol apagada.. xD

Nose si anar o no al gym.. Amb la fred que fa...casi que em quedare ben calento a casa..
Com diu un amic meu: "només hi ha una cosa pitjor que pagar per a anar a un gimnàs, que és pagar per a no anar-hi".

Jo en 10 minutets surto a jugar un partit. Em desitjo sort!
Gerim escribió:Com diu un amic meu: "només hi ha una cosa pitjor que pagar per a anar a un gimnàs, que és pagar per a no anar-hi".

Jo en 10 minutets surto a jugar un partit. Em desitjo sort!
xDD i deunido lu caret que és..

Sort al partit!
kurras escribió:Sort al partit!


Gracies! [barret]
DANNY escribió:Gracies! [barret]

Si, que el millor i tercer millor jugadors del món no us en fotin gaires XD
Hoy me he agenciado tres nintendo dogs, un mariokart y otros jueguecillos y? a primera vista

¿El perro os hace caso?

¿qué juegos me recomendais de nds?

EL mariokart tampoco me parece tanto.
morr escribió:Hoy me he agenciado tres nintendo dogs, un mariokart y otros jueguecillos y? a primera vista

¿El perro os hace caso?


Tu tambéééé!!?? En morr cuidan perrus virtuals ere lo ultim que me podia esperar.
eTc_84 escribió:Si, que el millor i tercer millor jugadors del món no us en fotin gaires XD


No saps ni del que parles ¬_¬
Jo ja vaig tenir suficient amb les frikades d'en Paboh al Telepizza..xDD

per cert, al live no hi jugo massa, es que em falta tenir una tele aprop del router, a veure si trobo algun cable VGA o alguna merda d'aquestes [barret]
Voleu veure un retrassat essent insultat i matxacat en un fòrum on la gent no és fatxa?
http://debates.motos.coches.net/showthread.php?t=62385
PAM! XDXDXD
Voleu veure un retrassat essent insultat i matxacat en un fòrum on la gent no és fatxa?
http://debates.motos.coches.net/showthread.php?t=62385
PAM! XDXDXD

Llegint aquella gent s'adona del baix nivell que hi ha per aquí.. [+risas][+risas], i llavors treuen pit d'algunes coses...
quelcom escribió:Tu tambéééé!!?? En morr cuidan perrus virtuals ere lo ultim que me podia esperar.

[qmparto][qmparto]
quelcom escribió:tambéééé


Mare meva.... tant d'accent fa mal a la vista [sati]

Deu ni do, en morr cuidant gossets virtuals :p
Ja els hi has posat nom?


eTc_84 escribió:Voleu veure un retrassat essent insultat i matxacat en un fòrum on la gent no és fatxa?
http://debates.motos.coches.net/showthread.php?t=62385
PAM!



Ja li esta bé.
Cadascú que compri el que li sorti dels pebrots. Ni boicots ni osties
DANNY escribió:No saps ni del que parles ¬_¬

Bueno, però t'he fet picar, que és del que es tracta [poraki][poraki]
Tredi escribió:Jo ja vaig tenir suficient amb les frikades d'en Paboh al Telepizza..xDD


quines frikades? xD
Jajaja la verdad es que era sólo para probarlo ( a ver si no voy a poder hacer lo que me de la gana) y me ha hecho gracia, no tenia ni idea de que la NDS tenia microfono ( con lo de hinchar globos en el mario kart he flipado). Iba a piyar un pitbull pero no había y he piyado un pastor alemán, le he puesto de nombre el de mi hermano ( para que rabie) "david", y el tío no me hace ni puto caso por lo tanto he jugado 15 minutos, hasta cuando pase los finales, que veré las posibilidades de ese juego. Joder es que el puto perro no entiende "sit" es un retrasado. Lo que no entiendo es como en meri dan esas notas tan altas, tengo todos los juegos del top-ten de meri y tampoco es para tanto, me falta por probar el Sonic Rush.

PD: Paboh tío reconoce que eres un friki acabado (tienes un 70% de posibilidades de estudiar en la FIB). En la KDD en Barcelona había la mesa de la gente normal, y la mesa de los frikis donde tabas tú.
PD2: Del foro de etc me quedo con esto Imagen
morr escribió:Jajaja la verdad es que era sólo para probarlo ( a ver si no voy a poder hacer lo que me de la gana) y me ha hecho gracia, no tenia ni idea de que la NDS tenia microfono ( con lo de hinchar globos en el mario kart he flipado). Iba a piyar un pitbull pero no había y he piyado un pastor alemán, le he puesto de nombre el de mi hermano ( para que rabie) "david", y el tío no me hace ni puto caso por lo tanto he jugado 15 minutos, hasta cuando pase los finales, que veré las posibilidades de ese juego. Joder es que el puto perro no entiende "sit" es un retrasado.


Claro que pots fer lo que te dongo la gana (faltarie més [oki]). Sols es que a la imatge mental que tenia de tu en base als teus posts doncs el cuidar gossos-tamagochi no apareixie.

PD1: Si amb "sit!" no te fa cas prova amb "oi!" :Ð

PD2: Ojo al parche com remene la cordereta [babas]

Salut
La verdad es que la imagen era un poco triste, un chabal de 19 años chillándole a una consola, que enciam sudaba de él. Pero bueno es lo que hay, no sé vosotros pero yo me sigo comprando en todas las ferias el núvol kinton ( la cosa aquella rosa de sucre) que ta buenisima.

PD: Me voy que he quedado con una paisana tuya. Que habla igual que tú pero en real.
aquest parell de pechugues emboben a qualsevol mare meva.. [boing]
[qmparto] [qmparto] [qmparto]

doneu por, nintendogs no, nooooooooh xDDD



Salutocins [beer]
quelcom escribió:PD1: Si amb "sit!" no te fa cas prova amb "oi!" :Ð


[qmparto] [qmparto]


morrrr escribió:no sé vosotros pero yo me sigo comprando en todas las ferias el núvol kinton ( la cosa aquella rosa de sucre) que ta buenisima.


Només ho he probat una vegada i em fa molt fàstic.
ESCORIASOCIAL escribió:

Només ho he probat una vegada i em fa molt fàstic.


Tío tienes un problema. ¿Molt de fàstic? Joder pero si es sucre, a quién coño no le gusta el azúcar.
morr escribió:Tío tienes un problema. ¿Molt de fàstic? Joder pero si es sucre, a quién coño no le gusta el azúcar.

A mi (per sort) no m'agrada gaire el sucre, i els núvols aquests no m'agraden gens!
Venga ya hombre, os estáis quedando conmigo. Vaya mierda de infancia. Seguro que tampoco os gusta el turrón, ni los sugus...

Imagen
És irresistible noi.

Ahora verdaderamente ya me siento totalmente marginado en este hilo.

¿Alguien ha visto los serrano?
¿Tú , Sgaesux escoria social, porque te has picado con la Terribas en el hilo del Barça?
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

yo soy azucarero tb, pero no del palo la família del Aleix Vidal.Quadres, no, que me gusta comermelo ^^U...


PD: puto trabajo de los iberos...me he quedado sin ver Roma y creo que me quedare tb sin dormir, xDDD [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]


Salú [beer]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711