Catalans aixakeuvus xD (#5)

17, 8, 9, 10, 11
Paboh escribió:en Tzare s'avergonyeix de ser sonyer, m'ho va confessar quan anavem de camí a Sabadell xDDDD


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [sonrisa]

PD: Ja esta el rajoy llençant merda per la boca. [uzi] [uzi]
Es pot tenir mes barra que la de aquest home [toctoc] [toctoc]
jaja avui que no tenia classe me estat mirant lu del congres un ratet.. Que bé que parlen tots.. No he vist què passa aquesta tarda pero mho imagino, sobretot en Rajoy
Ara està parlant en Duran i Lleida. Desde les 5 que els estic seguint.

Salut
Jo he escoltat un petit resum que han fet a rac1 i he escoltat a Zapatero dient que l'estatut era un exemple modelic o alguna cosa semblant O_O
Es curiós pq sempre que veig una baralla ps2-xbox, penso, jo no soc ni dels uns ni dels altres ja q la meva ultima consola fou la n64.
Llavors hi penso uns segons i dic ,ostia! si tinc una ps2! :-O . Doncs sí, Auna em va regalar una ps2 y fins que no l'hi foti el disc dur es mort de fàstic (fals pq hi tinc 2 jocs i amb els colegues ens hi passem hores jugant) pero es com si no la tingués. :-P

Fi de l'apunt trivial [jaja]
sgaesux escribió:Es curiós pq sempre que veig una baralla ps2-xbox, penso, jo no soc ni dels uns ni dels altres ja q la meva ultima consola fou la n64.
Llavors hi penso uns segons i dic ,ostia! si tinc una ps2! :-O . Doncs sí, Auna em va regalar una ps2 y fins que no l'hi foti el disc dur es mort de fàstic (fals pq hi tinc 2 jocs i amb els colegues ens hi passem hores jugant) pero es com si no la tingués. :-P

Fi de l'apunt trivial [jaja]
xDD al començar a llegir pensava que feies un símil amb axo de l'estatut.. Me quedat Oooh (Ps2? Xbox?) [qmparto]
kurras escribió: xDD al començar a llegir pensava que feies un símil amb axo de l'estatut.. Me quedat Oooh (Ps2? Xbox?) [qmparto]


jeje es q he contestat llegint la anteriror pagina i ni m'he fixat en el canvi de tema X-D
en Duran ha estat soporifer, poc practic, Mas força be, bastant directe y entenedor, de Madre be, esperaba que fos pitjor.
pero en Carod i en Puigcercos ho han bordat, han parlat clar i català i de manera entenedora, m'han sorprès gratament.

L'exposició de Rajoy simplement ridicula, no se si l'heu sentit sencera, pero ha estat un cumul de tonteries, descalificacions, gracies facils i incongruencies que en el fons no deien res
si aquest home te 10 milions de vots, diu molt sobre el nivell intel.lectual que hi ha a l'estat.

La de Zapatero me l'he perdut, de tota manera m'ho puc imaginar, paraules maques i un somriure, pero despres ja veurem que vol retallar, aquest home em va decepcionar faltant a la seva promesa.
keops escribió:Ep Ruixii, com va tot?


Iei, vull el video ja tiuuuuu.

Per cert, jas saps no epr on tens que passar ? [fies]

Ara m'estan instal·lant la televisió nova que et comentava [chiu]

Per cert alguna emisora on seguir en directe el debat ? perqué amb els dropus de la tele que no saben instal·lar-la no puc seguir-ho ara mateix.
jue! estic a la feina i m'estic perdent els millors :(
Ruxii escribió:
Iei, vull el video ja tiuuuuu.

Per cert, jas saps no epr on tens que passar ? [fies]

Ara m'estan instal·lant la televisió nova que et comentava [chiu]

Per cert alguna emisora on seguir en directe el debat ? perqué amb els dropus de la tele que no saben instal·lar-la no puc seguir-ho ara mateix.


emisores, hi han moltes, Racc, Catalunya Radio, la ser tambe l'esta donant, la cope [mad]
Merda merda, avui e anat al Eroski, i el noi, molt agradable, m'ha dit que no hi quedaben reserves, que estaben esgotades a molts llocs i que es complicat de trobar, demà probare sort al Blockbuster a veure, jo vull la meva X360! [buuuaaaa]

Jo de l'estatut millor no en comento res..no tinc ganes d'alterar-me.

Per cert, no se si os enrecordeu d'un missatge que vaig escriure,dient el que m'habia passat amb la meva ex y tal, doncs dilluns al salo del manga, van marxar tots els meus mals. Vaig coneixer una noia impressionant, jeje, torno a ser feliç de nou [beer] .Perdoneu pel rotllo, pero no només dire les coses dolentes que em passen :)
Tredi escribió:Per cert, no se si os enrecordeu d'un missatge que vaig escriure,dient el que m'habia passat amb la meva ex y tal, doncs dilluns al salo del manga, van marxar tots els meus mals. Vaig coneixer una noia impressionant, jeje, torno a ser feliç de nou [beer] .Perdoneu pel rotllo, pero no només dire les coses dolentes que em passen :)
Felicitats Tredi, veig que continua havent-hi gent amb sort [360º]
Tredi escribió: Vaig coneixer una noia impressionant, jeje


com t'ho has fet per trobar una altra tia tan rapidament? :O
Felicitats Tredi [beer]

Sobre l'estatut, a misce ja els deixo per inutils, quina gent mes tancada [+furioso] els hi rebateixes i et tornen a sortir amb el mateix un altre cop, sembla mentida que hi hagi gent tant curta pel mon.

Per cert, no estic pels boicots, pero pels meus collons i encara que em costi tirarme mitja hora mes en fer la compra, aquest disabte quan vagi a fer la compra no penso comprar res que no sigui made in catalonia. A pendre pel sac. cawento
Doncs no ho se, pero e tingut moltissima sort, sobretot perque aquesta noia val molt la pena. Si no m'arriba a passar aixo nose com hauria acabat...pero bé, les coses bones no saps mai per on et poden sortir. I a tu kurras com et va tot?
Bé, l'exèrcit de Catalunya per Europa (aka Barça) està massacrant als grecs aquests... bona feina, a veure com acaba l'Estatut [beer]
Per cert Tredi, enhorabona, no la deixis escapar, que gent que valgui la pena, poca, poca.
deunido el Barça, avui en cauen un sac!
Tredi, doncs no aixeco cap. Ara a sobre per les festes de Girona mhe trobat la meva ex per lla a barrakes..Sem continua quedant una cara de gilipolles cada cop que la veig..En fi, a centrarse amb la carrera..
keops escribió:Sobre l'estatut, a misce ja els deixo per inutils, quina gent mes tancada [+furioso] els hi rebateixes i et tornen a sortir amb el mateix un altre cop, sembla mentida que hi hagi gent tant curta pel mon.


Benvingut al club [buuuaaaa]

Tredi una foto!! :P
espero trobar-vos demà a la UAB comprant-me absenta...¬¬, si no, la maledicció dels almogàvers caurà sobre tots valtros i l'Estatut!!! [666] [666] [666]


Salut i Força! [beer]

PD: es broma...pero no del tot, xDD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
absenta?¿?¿?¿

Podriem pensar una frase k tokes els ouets als tancats de misce i spamejar kada vegada k obrissin un fil vs catalans i aixi potser se'ls acabin les ganes [toctoc]

Morr, el shadow una pasada, diferent y amb una atmosfera k feia temps k no veia en un videojoc. Ah i no m'observis cabronas XD

PD: grrrrrrrrrrr tants catalans xboxers, em passare al costat dels espanyols a veure si algu es sonyer cawento
Carod ara mateix a TV2, acaba de dir que "alguns" sembla que visquin al 1939 [qmparto][qmparto][qmparto]
I Manuela de Madre, parlant de la Inquisició... [looco]

Edit: Grandiosa frase de Carod:
"los mismos que están contra la españa rota, son los mismos que están contra la españa roja"

[tadoramo]
Impresionant el debat, amb dos collons, ara surt en rajoy [discu]
no foteeeem, absenta del super, de la casolana no la fem sortir de casa un amic ni per tot l'or del mon, xDDD.

en comptes del tipic cubata o coses aixii, doncs xupito d'absenta, per variar una miqueta, xDDD

Salut! [bye]

PD: com ma molat la de nafarroa bai quan ha parlat, que ve parla la donota aquesta! Us heu fixat com han pasat como sempre quan ha parlat en labordeta...val q doni son escloltarli, xo mare meva...ni respecte que tenen aquests...
Si, de veritat es que es molt fotut tot aixo, espero que aviat superis aquesta situacio i puguis estar bé, perque estar aixi es una verdadera merda [snif] .

De fotos n hi han.. [poraki]

En tzare es una mica judas...mirar que voler anar amb els espanyolitos!! [+furioso] xDD [fies]
tornara a surtir carod rovira?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
abans ppero k xboxero [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [poraki] [poraki]
tzare escribió:abans ppero k xboxero [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [poraki] [poraki]

No blasfemis per aquí!
Abans xboxero que espanyol has de dir XDXD
Per l'amor de deu que callin jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Que vull veure els resums de la xampions x_DDD

Pesaaaatttssss!!!!!!!!!!!!!!!

A sobre tot aixo es per decidir si s'el miraran en serio o que? Es a dir, no estan debatint si s'accpeta ja o no, veritat? Si no m'equivoco doncs, encara falten un collonas d'hores altres dies, quin conyas XD
Ser xboxero es lo millor que hi ha! jaja, encara que jo soc multi.. ;)

Seerj, jo estaré demà per les festes de la UAB, anire sobre les 2 o aixi, a veure si et veig per allà venent substancies estupefaents d'aquestes...xD [+risas] [+risas]
Danny doncs encara queda una hora minim [poraki], jo vuig veure la de Nafarroa Bai , i sip es nomes per veure si l'accepten per debatir-ho [qmparto] [qmparto]
Jo dema tambe hi sere (estudio alla). Pero a la tarda curro i a la nit entreno, aixi doncs nomes hi estare pel mati. Anire a les 10 o les 11 i em quedare fins a les 5 segurament

Edit: Doncs si queda tant em sembla que em posare a jugar a la consola... Pero em jugo el que sigui que me n'oblido i quan ho poso ja han donat els resums [buuuaaaa]
Felicitats Tredi, veig que la cosa ha durat poc. Millor doncs.

Keops així doncs, no canviis de tema pues, el vídeo el vídeo [barret]
Ruxii escribió:Keops així doncs, no canviis de tema pues, el vídeo el vídeo [barret]


[qmparto] [qmparto] [qmparto] enviam un mp
tzare escribió:osti a més de'n morr com a esser curios akest fil es ple d'xboxers [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki]

Ieeeeep! Aquí queda un raconet de nintenders que resistirà les invasions de PCs camuflats de microsoft i de les torradores casuals.

morr escribió:Curiosos vosotros, que sépais que os estoy observando vuestros comportamientos para hacer un estudio.

Es pot saber per a què es deu aquest honor?




Tredi, una noia friki, i que a més t'agrada... ¡¡no la deixis escapar!! O millor dit: dona'm el seu número!




seerj escribió:espero trobar-vos demà a la UAB comprant-me absenta...¬¬, si no, la maledicció dels almogàvers caurà sobre tots valtros i l'Estatut!!! [666] [666] [666]

Allí hi seré. Ara estic veient el teu perfil, suposo que ens reconeixerem (per si de cas portaré la samarreta d'EOL que n'hi ha molts que vull veure).

DANNY escribió:A sobre tot aixo es per decidir si s'el miraran en serio o que? Es a dir, no estan debatint si s'accpeta ja o no, veritat? Si no m'equivoco doncs, encara falten un collonas d'hores altres dies, quin conyas XD

Ara falta que una Comissió Mixta Congrés-Parlament es posin d'acord en com ens donaran per cul, després falta l'aprovació del text revisat pel Congrés, la ratificació o rectificació al Senat (si es rectifica el Congrés pot aprovar els canvis o mantenir-se en la seva posició inicial), i finalment després falta el referèndum a Catalunya.


Casi ná [+risas].
I segur que val la pena? XD
Ja s'acabat per avui...jo vaig a dormir que demà ja veurem qui m'aixeca.. [buenazo] :D
Ja s'ha acabat, com sempre el pp contra el mon donant una imatge patetica, el pitjor es que tot i aquesta imatge radera tenen 10 milions de rucs, alguns d'ells catalans. [tomaaa] [tomaaa]
Molt bo el debat, la votació 197 a favor, 144 en contra i 1 abstencio per error (ves a saber de qui)

el debat molt bo, sobretot la part final de repliques, el rajoy ja no sabia ni d'on li venien les osties, he disfrutat, no tan sols li han rebatut els seus arguments, (cosa facil, per cert, tot eren falacies i demagogia repetides un i altre cop) sino que a mes els hi han recordat el glorios passat de l'aliança popular com a hereus del franquisme ideologic, en rajoy i el seu partit s'ha retratat a base de be amb la seva mala educació reiterada (feina han tingut per acabar els torns de replica) i arguments falsos i repetitius

No se quina audiència deu haver tingut el debat, però qui l'hago vist haura après moltes coses que potser ignoraba sobre aquest partit anomenat pp, el mateix rubalcaba els hi ha dit, que gracies a que s'estaba transmetent per la tele, la gent veuria com de democratics son els del pp



-----
-----


Cambiant de tema, els xboxers serem moltes coses, pero casuals ho dubto, solem ser gent que porta molts anys en aixo dels videojocs, jo per exemple vaig començar amb un MSX de cinta i de gent "il.lustrada" al forum d'xbox 360 en hi ha un fotimer

no se si era en broma aixo de casuals, pero per si un cas queda dit [beer]

P.D: jo aquesta generació probablement tambe em fare amb una ps3, tot i que no vaig tenir ni ps1 ni ps2
Els casuals tota la vida han sigut els de la plei ;).
Joas, vaia massacrada al pp al debat del parlament [uzi] [uzi] [uzi] ,he rigut un bon ratu xDDDDDD

PD: Felicitats Tredi!!, ara nomes cal que la lliguis una miqueta pq no s'escapi ;P
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Els casuals tota la vida han sigut els de la plei ;).


Calla tu botifler!!!!!!!!!!!!! [666] [666] [666] [666] [666]





































[burla2]

Sony powa!

PD: kina mania amb els casuals k te la penya [hallow]
Ja tinc reservada la X360! jeje, al final al Opencor.
He sortit del cole i he anat al blockbuster..no sabien si li quedaben reserveres del pack "bo", pero de cami cap a casa e pasat per l'opencor i si que en tenien, ningú habia reservat cap, no sabien ni com es reserva... :-P D'aqui una estoneta marxo cap a la UAB, a veure que fan per allà [looco]
son festes de la UAB?
Yo avui tinc sopar de la uni i dp Barrakes!! Quina semana mes curteta de clase.. xD

eTc, explica alguna anecdota teva de barrakes..k aki ningu diu ree xDD
quins jocs agafareu amb la consola els xboxers catalans?
jo doa4 i gotham3, tot i que la meva idea inicial era doa4 i oblivion
Jo encara o haig de pensar, mirare videos i cosetes dels 3 jocs del descompte. Si veig algun que sigui bo, apart d'un d'aquests 3, l'agafare...pero crec que per ara només comprare 1, no hi han més calers.. :(
macarrone escribió:No se quina audiència deu haver tingut el debat, però qui l'hago vist haura après moltes coses que potser ignoraba sobre aquest partit anomenat pp, el mateix rubalcaba els hi ha dit, que gracies a que s'estaba transmetent per la tele, la gent veuria com de democratics son els del pp


Els 10 milions de vots es el que volen sentir, no volen ni arguments ni pensar, nomes insults cap a una gent que ni ells saben pq odien. [noop]
macarrone escribió:quins jocs agafareu amb la consola els xboxers catalans?
jo doa4 i gotham3, tot i que la meva idea inicial era doa4 i oblivion


Està clarissim, Perfect DArk Zero i PGR3
ara comenten que el pgr3 potser tambe l'endarrereixen, de ser aixi jo agafare el doa4 i esperare a que treguin quelcom interessant
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11