Catalans aixakeuvus xD (#5)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Millor que mirar el partit per teles xineses és anar al camp [poraki].


eTc algun problema amb la cocacola light?!
Gerim escribió:eTc algun problema amb la cocacola light?!

Jo no, però no sóc tant venut com el Cat_oS que si li regalen se la beu [uzi][uzi]

La coca cola com més pura millor, i en l'envàs més petit possible XD
Acabo d'agafar de la bustia, un paper de "correos", i em possa que haig d'anar a buscar una cartam que ve de Apeldoorn(Està per Holanda) i el seu remitent es Moduslink ¬_¬ ¬_¬ , algú sap que collons es aixo?? No em sona de res i no estic esperant casp cosa de cap lloc, em te intrigat aixo, nose si podre dormir avui...xd
Si no és contrarreembors jo ho agafaria, total, si regalen algo.. [poraki]
collons, gràcies a aquest fil m'he enterat que es pot veure el futbol per internet via tele xinesa. joder.... pero aquests programes (protocols) estan sopoetats en linux?
Posa que es una carta, de reembossament no posa res, demà anire i sortire de dubtes, pero nose perque no em dona bona espina.. [reojillo]

El madrid a tornat a caure... [poraki]
Tredi escribió:El madrid a tornat a caure... [poraki]

I el Barça ha guanyat amb penalty injust [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]
Un altre dia complet, ja estem per sobre a la classificació del 'super madrid que volvió a ser el galáctico'. Els hi falta Ronaldo i no són res.
eTc_84 escribió:I el Barça ha guanyat amb penalty injust [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]
Un altre dia complet, ja estem per sobre a la classificació del 'super madrid que volvió a ser el galáctico'. Els hi falta Ronaldo i no són res.


Galactics no seràn... pero Estrellats no els hi treu ningu [poraki]
Els del paperet "AS" ja comencen...xD "Otro penalti..", i sortiran amb que Juguen amb 12 que si Villar i merdes, com si el Barça no hagues fet merits per guanya, i un segon gol, pero clar, aixo no es veu, només el penalti, quina pena que donden.. [carcajad] [carcajad]
eTc_84 escribió:Jo no, però no sóc tant venut com el Cat_oS que si li regalen se la beu [uzi][uzi]

Clar clar, quan te'n regalin una me l'envies, eh?

eTc_84 escribió:La coca cola com més pura millor, i en l'envàs més petit possible XD

Cocacola de llauna sucks!


Apeldoorn(Està per Holanda)

Tu vés a recollir-lo que potser t'ha tocat la loteria! En cas afirmatiu proposo kdda a Terrassa XD.
Aquest penalti no era, pero el de Messi si ho va ser, clarament, ni no nomes li van mostrar tarjeta injustament, sino que li redrenden, amb el greuje comparatiu amb Beckham

I que dir de la reaccio feixista (com ha de ser sino amb gent com salva ballesta a l'ekip) dels jugadors del malaga, indignant

Cada dia em queda mes clar que som molt odiats, a tall d'exemple i seguint amb el futbol, els cantics (perque se sentin per la tele deuen se mes de 4 gats qui ho canten) que se senten a molts camps espanyols, "puta barça y puta cataluña"
macarrone escribió:Cada dia em queda mes clar que som molt odiats, a tall d'exemple i seguint amb el futbol, els cantics (perque se sentin per la tele deuen se mes de 4 gats qui ho canten) que se senten a molts camps espanyols, "puta barça y puta cataluña"

El més fort que he sentit jo mai són els ultrasur del madriz que quan venen els tinc just al darrera (només separats per anti avalots). Cantaven una de les coses més incoherents que he sentit mai:

<< No soys españoles,
¡soys hijos de puta! >>



Encara que quan t'ho penses, no està tant malament: com a mínim hem arribat a un punt d'acord (algo és algo!).
Gerim escribió:Clar clar, quan te'n regalin una me l'envies, eh?

Aquí a la facultat hi va haver uns dies que en regalaven ¬_¬

Gerim escribió:Cocacola de llauna sucks!

La millor és l'envàs de vidre de 20cl (el de la majoria de bars)

macarrone escribió:Aquest penalti no era, pero el de Messi si ho va ser, clarament, ni no nomes li van mostrar tarjeta injustament, sino que li redrenden, amb el greuje comparatiu amb Beckham

I que dir de la reaccio feixista (com ha de ser sino amb gent com salva ballesta a l'ekip) dels jugadors del malaga, indignant

Cada dia em queda mes clar que som molt odiats, a tall d'exemple i seguint amb el futbol, els cantics (perque se sentin per la tele deuen se mes de 4 gats qui ho canten) que se senten a molts camps espanyols, "puta barça y puta cataluña"

Doncs avui el públic del Camp Nou, a més d'animar amb moltes ganes, s'han recordat de la mare de Salva Ballesta [jaja] [jaja]
Salva Hijo de p******** [jaja][jaja]

És la cabra de la Legión. [carcajad]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Jo sempre he pensat k el barca ho te molt mes dificil k el madrit, o kualsevol altre ekip d la peninsula per l odi k tenen a catalunya.L ekip juga mitja lliga al campnou i mitja. exceptuant algun camp basc, en inferns.El madrit en canvi la meitat k juga fora es com si la jugues a casa, exceptuant tb el pais basc [agggtt]
tzare escribió:Jo sempre he pensat k el barca ho te molt mes dificil k el madrit, o kualsevol altre ekip d la peninsula per l odi k tenen a catalunya.L ekip juga mitja lliga al campnou i mitja. exceptuant algun camp basc, en inferns.El madrit en canvi la meitat k juga fora es com si la jugues a casa, exceptuant tb el pais basc [agggtt]

Home, hi ha algun camp en el que som ben rebuts, i que els seus equips també són ben rebuts aquí. Quasi tots són equips vascs, l'Osasuna [tadoramo], la Real Societat [tadoramo] i abans l'Alavés (que ara s'està cobrint de merda amb lo que estàn fotent amb en Messi), però en canvi l'Athletic mai ha caigut especialment bé..
El Llevant és un altre que sol caure bé, és el menys fatxa dels equips que tenen per allà..
Encara recordo l'any passat crec que era el Llevant, que quan el Madrid els hi va remontar el partit de manera increible, van començar a cantar Barça, Barça, els capitalins devien flipar XDXDXD [qmparto].
El fil s'ha convertit en el refugi per la plaga que hi ha al fil del barça?? [jaja]
etc no et deixis el vila-real, te dues o tres penyes independentistes i sempre tenen estelades al camp, encara que el seu president sigui un fatxa
xD ha surgit el subfil Catalans Barcelonistes? [sonrisa] [sonrisa]
Llastima que no veies el partit..Vaig vere el resum..Larsson [tadoramo] [tadoramo]
eu estou de acordo con macarrone, a culpa e de dous ou catro peñas
bored, non entendo o que queres dicir, ao mellor entendíchesme mal, eu non lle boto cúlpaa de nada a esas peñas, todo ó contrario [agggtt]
a vere si em puk fika j tmb a akesta llista!
Aerox (terres de lebre "tarragona")
Per cert... coneixeu Strombers ? http://www.strombers.com/ es un grup de musica força xulo i a més venen els seus cd's per inet a un preu acollonant 2€ ( son de Cardona) jo ja n'he regalat 5 d'aquests cd's i estan curradisims els cd's ( jo els vaig coneixer de xiripa).

Salutacions
macarrone escribió:bored, non entendo o que queres dicir, ao mellor entendíchesme mal, eu non lle boto cúlpaa de nada a esas peñas, todo ó contrario [agggtt]


Crec que es referia a la gent del cantics :-P

macarrone escribió:Cada dia em queda mes clar que som molt odiats, a tall d'exemple i seguint amb el futbol, els cantics (perque se sentin per la tele deuen se mes de 4 gats qui ho canten) que se senten a molts camps espanyols, "puta barça y puta cataluña"



Vagi bé ;-)
pero ell parla de penyes, sens dubte deu ser un malentes :-p
Joder me acabo de iniciar en el guild of wars, no se como ya tengo clan, y sólo decir que la peña es muy muy friki.
Dilluns teniu pont a la uni??
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Jo si [beer]
sgaesux escribió:Dilluns teniu pont a la uni??
pozii! A mes coincideix am les festes de Girona... Quins dos findes que vénen... [babas] [fies]
sgaesux escribió:Dilluns teniu pont a la uni??
pozii! A mes coincideix am les festes de Girona... Quins dos findes que vénen... [babas] [fies]
Jo els dilluns no tinc mai classe [jaja].


El tema ara està una mica passat i el fil corresponent tancat, però us deixo aquesta curiositat:

Aquests dies he escoltat alguns programes esportius
espanyols per veure com tractaven el tema del
Correllengua al Camp Nou i el que he sentit a tot
arreu ha estat la mateixa consigna: "Que no s'ha de
barrejar la política i l'esport"

M'agradaria fer unes consideracions per demostrar que
aquests que ara critiquen el mapa lingüístic de la
llengua catalana i les paraules d'en Joel Joan i que
també van criticar la pancarta a favor de l'estatut
(el qual trobo insuficient dit de passada) no diuen
res quan es polititza l'esport des de l'estat
espanyol.

a) Fa uns mesos, els jugadors de futbol de primera
divisió van sortir al camp amb una pancarta a favor de
la constitució europea. AIXÒ NO ÉS POLÍTICA ?

b) La UD Salamanca va sortir al camp amb una pancarta
contra el retorn dels documents expoliats a Catalunya
durant la guerra civil i que ara són a l'arxiu de
Salamanca. AIXÒ NO ÉS POLÍTICA ?

c) Les empreses patrocinadores de la majoria de
motociclistes (empreses públiques fins no fa gaire)
obligaven per contracte, i segueixen fent-ho, a
passejar la bandera espanyola quan guanyen. AIXÒ NO ÉS
POLÍTICA ?

d) La selecció espanyola de futbol és l'única del món
que en comptes de portar l'escut de la federació
corresponent porta el de l'estat espanyol. AIXÒ NO ÉS
POLÍTICA ?

e) L'estat espanyol obliga per llei que els
esportistes juguin amb la seva selecció, encara que no
vulguin. No conec cap altre estat on els polítics
hagin legislat sobre això. AIXÒ NO ÉS POLÍTICA ?

Casualment en aquests casos cap emissora espanyola ha
protestat sobre aquestes qüestions.

Alguns periodistes tenen dues vares de mesurar, i una
de les dues és un garrot amb el que ataquen tot allò
que ve de Catalunya.

Puigllançada

http://olla.lamevaweb.info/post/2823/38882
Jo la setmana vinent només haig d'anar dimecres... [poraki]
Molt ben dit gerim, i no oblidem el "AGUA PARA TODOS" del blavencia

la hipocresia es caracteristica comuna de tothom qui va contra els catalans, sol estar al mateix nivell que la seva ignorància
macarrone escribió:blavencia

[qmparto][qmparto][qmparto]


macarrone escribió:la hipocresia es caracteristica comuna de tothom qui va contra els catalans, sol estar al mateix nivell que la seva ignorància

O al mateix nivell que els seus interessos, que aquesta és un altre factor a tenir en compte. Jo em nego a creure (innocent de mi, sí) que certes declaracions de segons qui siguin completament sinceres.

(Tampoc no cal oblidar que no són coses exclusives dels anticatalans o anticatalanistes, són coses habituals entre aquells que estan en contra d'algun gran col·lectiu).
si, jo tambe penso que es força caracteristic de qualsevol que vagi en contra d'algu, pero jo parlava del cas concret de l'anticatalanisme, on es mes clar si cap aquest requisit previ

aixo que dius dels interessos, no ho comparteixo exactament.
si, poden pensar que els interessa tenir-nos ben collats, en que no parlem la nostra llengua, que no tinguem mes drets i mes llibertat. pero son interessos creats desde la pura ignorancia, realment ells no treuen cap benefici de tot això

fins i tot des del planol economic, un dels mes discutits. si ofeguen catalunya fiscalment, ofeguen el motor economic de l'estat, ens foten a nosaltres, cert, pero tambe es foten a ells mateixos

"pan para hoy, hambre para mañana" que dirien ells
macarrone escribió:si, jo tambe penso que es força caracteristic de qualsevol que vagi en contra d'algu, pero jo parlava del cas concret de l'anticatalanisme, on es mes clar si cap aquest requisit previ

Només era per a prevenir malinterpretacions, encara que estaba pensant en molts altres exemples.
macarrone escribió:aixo que dius dels interessos, no ho comparteixo exactament.
si, poden pensar que els interessa tenir-nos ben collats, en que no parlem la nostra llengua, que no tinguem mes drets i mes llibertat. pero son interessos creats desde la pura ignorancia, realment ells no treuen cap benefici de tot això

fins i tot des del planol economic, un dels mes discutits. si ofeguen catalunya fiscalment, ofeguen el motor economic de l'estat, ens foten a nosaltres, cert, pero tambe es foten a ells mateixos

Hi ha una cosa més simple que se'n diuen vots, potser en perden alguns a Catalunya (tampoc no és una quantitat exagerada), però en guanyen arreu de l'estat.
no parlo de politics, precisament parlo de la gent, dels ciutadans, aquells qui faran perdre molts vots a qui dongui suport a catalunya, es molt trist si ho penses
Postejo una frase del PuMa en un altre fil, l'n-èssim d'anticatalanisme, com sempre, amb els mateixos enredant.
Catalunya es una nación militarmente ocupada, politicamente sometida, económicamente expoliada, lingüisticamente sustituida, ideologicamente colonizada i artisticamente desnuda.

[tadoramo][tadoramo]

Només de pensar en segons qui com es retorcia de ràbia al llegir això ja.. [babas]


OT: Per cert, kurras, em sembla que t'he vist avui al matí, estic 90% segur, a les 10 al PII, que jo anava amb una sobada increible (per això he passat de dir res, no estava segur) i amb una ampolla d'aigua Font Vella (si, si, de la terra [looco]) a la mà, ¿És així? XD
La web que ha ficat el Gerim (boicotejam.org) es molt bona xD
Mireu aquest motiu
Antoni Salvador i Payà
València
Motius per ser boicatejat/da:
... Els valencians també volem ser boicatejats!! Ja n'hi ha prou de soberbia i prepotència catalana! Boicot per a tots o per a ningú!!!!
Bon dia pel damati!!
Vaia resacon portooo
Barrakes Girona rulzzz [looco] [looco]
Avui repetimoss


eTc_84 escribió:OT: Per cert, kurras, em sembla que t'he vist avui al matí, estic 90% segur, a les 10 al PII, que jo anava amb una sobada increible (per això he passat de dir res, no estava segur) i amb una ampolla d'aigua Font Vella (si, si, de la terra [looco]) a la mà, ¿És així? XD
[looco]

Uoo es mol possiblee! Tenia de 10 a 12 Dibuix i disseny alla al PII. No me enterat tiuu.. io tambe portava una sobada considerable [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa]
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
eTc_84 escribió:Postejo una frase del PuMa en un altre fil, l'n-èssim d'anticatalanisme, com sempre, amb els mateixos enredant.



"Catalunya es una nació militarment ocupada, politicament sotmesa, económicament expoliada, lingüisticament substituida, ideologicament colonitzada i artisticament despullada"

Mossen Josep Dalmau


A vegades va be recórrer als mestres amb tant de pesat XD
He estat uns dies intentant no mirar els posts de sempre, pero avui la he cagat i ja no he pogut evitar intentar fer raonar una paret.
Que trist que es aquest païs.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Trankil, es huma caure en la temptacio, jo em moro d ganes de deixar anar alguna cosa lletja i grossa en algu fil de misce, pero que hi farem, es el pa que s hi dona.
Si a aquests andalusos els hi digues tot el que m'han explicat del que hi passa alla, s'em tirarien al coll més del que han fet [carcajad]
Al final es el de sempre, son més independentistes ells que nosaltres, no ens poden veure ni en pintura.
sgaesux escribió:Si a aquests andalusos els hi digues tot el que m'han explicat del que hi passa alla, s'em tirarien al coll més del que han fet [carcajad]


explica-ho! [chulito]
Hi ha algu que s'ha lluit i ha posat unes cuantes cosetes, ja estan fent una foguera per cremar-lo. [jaja]

Només l'hi ha faltat comentar algo del PER [jaja]
jajaja ja ho he vist xDD

Per cert, heu comprat moltes castanyes? :D
Paboh escribió:jajaja ja ho he vist xDD

Per cert, heu comprat moltes castanyes? :D


SI! i les reparteixo totes per el fórum [jaja]
a casa fem un mix halloweeen/castanyada

festa de disfresses amb ambientacio tetrica i tal, pero a la taula panellets, castanyes etc (a mes d'altres menjars, clar xD)
Sempre que hi ha un fil que parla malament d'alguna cosa de Catalunya o dels catalans o dels nacionalistes o el que sigui, veniu aqui a fer petar la xerrada (quin fastic d'expressio, no? XD) sobre lo dolents que son XD


Be, jo dema tindre sopar familiar amb panellets i tal, pero em fot aquesta festa perque no m'agraden ni els panellets ni les castanyes ni els boniatos (o Moniatos? XD)... Almenys el dimarts es festa i dema a la nit obriran els bars de Marina ^^
a mi els panellets no m'agraden tampoc, els moniatos i les castanyes estan be, pero me'n canso rapid, no me'n afarto pas
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11