Catalans aixakeuvus xD (#35)

17, 8, 9, 10, 11
morr escribió:Esto de la lluvia es una putada eh?. Yo estoy a "l'aguait" a ver que plan sale aunque me lo imagino.

uenu aqui de moment no plou.. pero apart d'aixo sembla que per avui no hi ha cap plan.. pude a pendre algo un ratet
Por plaza Espanya caian gotas a eso de las 18:15 Por mi zona (Vall de Hebron) estaba bastante despejado.
wenas!!!

acabo de arribar de la feina i me duxat...

- hola, que doneu algo?
- si, son productes de promoció per que...
- antoniii!!, corre vine!, que son gratis
- perqué...(dish...nose perqué explico tan...)


així unas quants cops... en fi les iaies i la seva teoria ^^
Que productos promocionabas? Hasta donde te has desplazado? :P
lodis escribió:wenas!!!

acabo de arribar de la feina i me duxat...

- hola, que doneu algo?
- si, son productes de promoció per que...
- antoniii!!, corre vine!, que son gratis
- perqué...(dish...nose perqué explico tan...)


així unas quants cops... en fi les iaies i la seva teoria ^^


Así es España, que esperabas. Aún me acuerdo, de una vez en una aglomeración en Barcelona, no me acuerdo dónde, que regalaron productos, y el populacho entre rapiña y rapiña se iba empujando, etc... La cosa fue subiendo de tono, y como en este país los cojones/ovarios es lo que manda, la cosa acabo con varios heridos -varios por arma blanca- y carga de la policia nazional.
morr escribió:
Así es España, que esperabas. Aún me acuerdo, de una vez en una aglomeración en Barcelona, no me acuerdo dónde, que regalaron productos, y el populacho entre rapiña y rapiña se iba empujando, etc... La cosa fue subiendo de tono, y como en este país los cojones/ovarios es lo que manda, la cosa acabo con varios heridos -varios por arma blanca- y carga de la policia nazional.

Diariamente veo gente que arrambla con la prensa gratuita (20 minutos, Que!, Metro y ADN mas el GOL si es lunes) para posteriormente tirarlos a la basura. De esos, muchos.

Y es que si algo es gratis la gente abusa. Si se tuviese que pagar un precio simbolico ya verias tu como la mitad ni se acercaban.

Sobra decir que cuando dan algun producto con la prensa gratuita (zumos, yogur, chocolate y hasta galletas de cereales) la gente pide mas de la cuenta.
I si els concerts son gratis no et dic com es posa la gent que malament ho vaig passar el dia de la Merce hi havia gent que volia nomes tocar els nassos [bad]
vaig a embolicar els regals x està nit.

a un poble del costat, jaja a reus ^^

degustacions de productes ^_^ (ara per la tarda: magdaleens, xocolata, palmeres, corsants...etc)

si es que cada vegada psa el mateix i cada vegada penso, no va, que la gent se sap comportar.... [+risas]
que els hi has regalat ^^??
Yo me sabria comportar hasta que has dicho chocolate. Lo siento pero ante el dejo de ser yo mismo [babas] y es que me encanta! Eso si, pediria la muestra con educacion (todas las veces que vaya porque mas de una y de dos me verias ahi xD)
Hola gent.

Info : http://cataeolonia.cjb.net/ , no funciona amb [url]www.[/url]

Crec que començarem a funcionar amb aquesta, encara que l'altre es vàlida també.

Gràcies.

Edit: Passa-ho molt bé Lodis.
Jajaja, mira que yo no soy de spamear mucho pero desde luego en el foro del amigo ciclado me estoy poniendo las botas.

PD: Una llamadita y ya tengo plan para hoy.
Cagum tot... tot el puto dia fent el treball i kan x fi lakabu ni una **** impresora amb tinta... si es q sa d ser gafe...
drknss escribió:
Cagum tot... tot el puto dia fent el treball i kan x fi lakabu ni una **** impresora amb tinta... si es q sa d ser gafe...


Eiiiiiiii oscura ponte en el foro ese que hay antes. A ver si se te pasa la bordería niña.
morr escribió:
Eiiiiiiii oscura ponte en el foro ese que hay antes. A ver si se te pasa la bordería niña.

Podrias dar ejemplo...

Dark podria ser peor no seas tan quejica :P
(nunca borres directamente algo de un disket que no hayas copiado previamente a tu ordenador. Lo que borres no ira a la papelera de reciclaje)
Jajaja, quiero ver a sgaesux (¿putaespanya?), etcétera y cafetino opinar sobre mi propuesta de retirada del burro y poner un loro.
FrutosXP escribió:Hola gent.

Info : http://cataeolonia.cjb.net/ , no funciona amb [url]www.[/url]

Crec que començarem a funcionar amb aquesta, encara que l'altre es vàlida també.

Gràcies.

Edit: Passa-ho molt bé Lodis.


Kin pal em fa registrarme... un altre dia sera, no podries agafar la bd d'usuaris de eol i posarla directament xDDD
NGC escribió:
Kin pal em fa registrarme... un altre dia sera, no podries agafar la bd d'usuaris de eol i posarla directament xDDD


Però si són cinc passos. Jo mateix vaig dir que no, i aquí em veus.
Hola, jo també soc català, de Cornellà (Barcelona), apunteume a la llista! :D
NeW DaRtH escribió:Hola, jo també soc català, de Cornellà (Barcelona), apunteume a la llista! :D

Benvingut ^^ [Ooooo]
Benvingut NeW DaRtH :-)
NeW DaRtH escribió:Hola, jo també soc català, de Cornellà (Barcelona), apunteume a la llista! :D

Holas ^_^

Que pasa, que para UNA SOLA VEZ que la de Benzo esta actualizada no se da la gente el numero? [buuuaaaa]
DiGiJoS escribió:Que pasa, que para UNA SOLA VEZ que la de Benzo esta actualizada no se da la gente el numero? [buuuaaaa]
Ens hem mal acostumat.. XD
kurras escribió:Ens hem mal acostumat.. XD

Hablando de listas, tu enlace (y el mio) estan desactualizados. Hay una lista mia hecha en el mes de noviembre. La buscaria si no fuese que hay mucho spam por ahi perdido xD

Si eso esperate al cambio de hilo y la copipasteo añadiendo al nuevo y te paso el enlace.
DiGiJoS escribió:Si eso esperate al cambio de hilo y la copipasteo añadiendo al nuevo y te paso el enlace.
Sip, millor. Posar-se a buscar-la ara podria ser un suicidi.. [tomaaa]
a veure que tampoc hi ha tant de spam el que passa es que sou vagos
Buscanos tu el enlace entonces [jaja]
Ultimament encara ha afluixat una mica..pero encara recordu quan vau fer un fil amb menys d'un dia... [burla3]
es epoca d'examen que vols >.< i digi ni boja busco l'enllaç
Ni loca? Entonces no nos llames vagos porque tu tampoco eres capaz ^_^

Kurras, aquel dia fue un caso especial. Espero nunca me lo tengas en cuenta [666]
morr escribió:Jajaja, quiero ver a sgaesux (¿putaespanya?), etcétera y cafetino opinar sobre mi propuesta de retirada del burro y poner un loro.


Fa dies que no miro el fil i nmo se de que va el tema, de totes maneres no he cregut mai en les enganxines.

Jo no tinc res en contra d'espanya, el hipocrita ploraner aqui ets tu, aixi que aquestes coses de pati de col.legi te les pots estalviar.
Uno que se va a dormir.

Y comportaros que ya teneis una edad...
morr escribió:Jajaja, quiero ver a sgaesux (¿putaespanya?), etcétera y cafetino opinar sobre mi propuesta de retirada del burro y poner un loro.

Vols una piruleta per premiar la ocurrència? [plas]
menuda papa ayer, vaya resakita...

me voy a registrar en el foro ese enga xDDD.

me da muchas weltas la cabeza y el foro ese no me deja registrarme, me dice al principio correo incorrecto y he puesto el gmail y sa quedao ahi colgao, no me deja aser ná...en fin...
Buenos dias!

Hosti que vacio ha estado esto durante esta noche. Se ha notado la falta de Lodis y Aya (te has ganado una consumicion ^^)

Seerj. Juraria yo puse la de gmail y no tuve ningun problema. Prueba con la del hotmail y si ves que no puedes habla con frutos ^_^

El foro de Sexo esta casi vacio sin temas realmente interesantes :/
morr escribió:
Menos el honor, todo se pega.

PD: Digimon, lo ha dicho en este hilo, en este se le responde, por mi parte, ya puede poner lo que quiera, no sé muy bien como va esto del ignore, pero se supone que no le tendría que leer.


No fotis que hi han ignores ???

Jo vull saber com es fa.

Per cert, no entenc perquè t'has de posar així. No crec que hagi dit pas que la gent hagi de parlar en català, simplement he fet una pregunta. ¬_¬
Ruxii escribió:
No fotis que hi han ignores ???

Jo vull saber com es fa.


Te remito aqui

Pocas veces me habian tocado los cojones tanto como esta haciendo un usuario en C/V de estos mismos foros U_U
DiGiJoS escribió:
Te remito aqui

Pocas veces me habian tocado los cojones tanto como esta haciendo un usuario en C/V de estos mismos foros U_U


I el tema del ignore on es toca ? a panel de control ?
Ruxii escribió:
I el tema del ignore on es toca ? a panel de control ?



Panel de control/Ignorados

Escribes el nombre, aceptas y ale, tio ignorado :P

EDIT: Joder como me esta fallando el teclado ultimamente... U_U
joerrr un dia que podia dormir i a les 9,30 ia tenia el pesat de l'ONO aqui a casa.. Nose que coñe ha tocat de linternet i la tele.. u.U
buenu mira, a tu no et van despertar els capullos de les companyies telefòniques per fer-te ofertes...
merda de wanadoo q no té altres coses a fer q despertar a la gent.
no, pero mha despertat la meu mare perque ella no senterava de res.. [burla3]
que em cridaveu??? jeje.

quin poc nivell de spam que he vist... ;)

aya, els regals: per ella cd original de evanescence (perquè era algo fàcil de triar, com va anar al concert...) i una tassa de felicitació així vermella amb cors i per fer la conya un boli del eeyore (el buro del winnie de pooh) amb "plumes" més aviat pelusa rosada i que quant escrius el eeyore se il·lumina (té la figureta a dalt de tot del boli amb una molla, així que també es mou) jaja

per ell: mini bossa per posari la psp, mòbil, cartera.... i un poster de piratas del caribe ^_^

a mi lo que em fot de la publicitat, son els sms a les 2 del matí de un dimarts...per matar-los.

kurras, ma mare també ho fa nena, posat-hi tu que nose que me diuen, i dic publicitat mama, penja jeje.
En digi no es creia que pogues estar snese postejar una nit ^^ demostrat que si


A mi els d'ONO tambe em van aixecar un finde U.u a les 9.30

lodis els regals estan be ^^XD! per cert no hi ha manera que ens trobem XD!
Aya_cat escribió:En digi no es creia que pogues estar snese postejar una nit ^^ demostrat que si

Una noche es facil, un mes es mas complicado. Aceptas el reto? :P

Ademas, es muy facil hablar cuando Lodis sabias de antemano que no postearia durante la noche y que yo me iria en breves. Tramposa!!

Bueno, yo voy ahora a por un GoW, un MGS3 y un KH2 (xD) 120€ en juegos. Pequeño caprichito, oye xD
DiGiJoS escribió:Una noche es facil, un mes es mas complicado. Aceptas el reto? :P


ni en sueños!!!!!! como te criticaria u.u a ¬_¬ y no soy tramposa simplemente habia mas gente en el msnger ^^
Bon dia


Vaia papa ahir, acabo d'arribar a casa xD [/seerj mode]
entrari, peor tinc que marxar aviat, a la tarda si que podrè, estic sota mínims, febre, mal de gola, tos...merda de temps...

em posaré am vicks dins el llit que demà he de estar minimament bé.

quant me enxufi sino et vec et faig perdi i et paso la resta de capis.

cafetino em de parlar ;) jeje.
Cafetino escribió:Vaia papa ahir, acabo d'arribar a casa XD [/seerj mode]
amb la taja no sabies tornar a casa?? [qmparto]
lodis escribió:entrari, peor tinc que marxar aviat, a la tarda si que podrè, estic sota mínims, febre, mal de gola, tos...merda de temps...

em posaré am vicks dins el llit que demà he de estar minimament bé.

quant me enxufi sino et vec et faig perdi i et paso la resta de capis.

cafetino em de parlar ;) jeje.

Valeee ^^ i millorat!!!! que dema portaventura
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11