Catalans aixakeuvus xD (#31)

Vida de estudiante... os quejais por vicio! xD

Uno aqui escaqueandose del trabajo como puede y mirando el reloj a ver cuando llegan las 18h para largarse a su casa. Aunque no se por que extraño motivo se me esta haciendo el dia bastante corto, por suerte ^^

Bueno, se acabo el gandulear. Voy a trabajar 5 minutillos mas y luego vuelvo xD
bueno, me voy a pasar por una tienda x debajo de mi casa y depende lo que me digan me voy a sepulveda a x los perifericos y a por la fuente y por la noche pido en alternate la grafica, ^^

cuanto tiempo he de esperar para que me traiga algo alternate? como me lo traen? y lo importante, como se les paga?
Sobre tu primera pregunta no puedo responderte porque en mi caso me llamaron a los pocos dias para decirme que no tenian stock de lo que queria (cabrones U_U) pero suele ser cuestion de dias. El envio es certificado (hay varios tipos para escoger) y tambien te dan la posibilidad de pagar contrareembolso por si no te fias de pagar antes de tener el articulo en la mano.
Aquí un altre català de Girona, apunteu-me a la llista, merci ;)
Benvingut

PS: mare meva un altre de girona, al final s'acabarà dient "gironins aixakeuvus xD" jjejee
son la mafia, poc a poc van entran i llavors...invasió!!! ^_^ (amb carinyu e?) jeje.


dma ja tindré el mbl nou!!!

mode pija on: és una monada!! mode pija off.
i a més els nostres vots valen més [poraki], encara que no podem suplir la quantitat de gent que va votar Montilla a Barcelona..
Girona Nord-Est Rocks!

lodis escribió:mode pija on: és una monada!! mode pija off.

El que està en negreta crec jo que es sobreentenia [jaja]
me estoy rayando con lo del PC de nuevo xDD, creo que lo voy a dejar estar hasta el mes que viene...puta mierda de indeciso que soy xD
es pq kedi constància ^^
seerj escribió:me estoy rayando con lo del PC de nuevo xDD, creo que lo voy a dejar estar hasta el mes que viene...puta mierda de indeciso que soy xD

Tiu.. escolta una mica de Gipsy Kings i et distreus... perquè si li vas donant voltes, no t'acabaràs comprant res..

Han arribat les hordes d'spammers... [666]

PD: Abans que parlàveu de gent de Girona... algú recorda el Gran Mestre hgc? També era de Girona, i era la canya XDXDXD
Se'l troba a faltar en alguns fils... [burla3]
lodis escribió:[pos eso] mafia spamer al poder

^^ i aquesta prove de tots els racons ^^
res de centralismes en el nord ^_^
lodis escribió:res de centralismes en el nord ^_^
a Barcelona i Tarragona hi han spammers ^^i les millors



que humil oi?
kan rebi el sobre ja te avissaré!!

o ten retorno o kedem jeje

moltisim ^_^
DiGiJoS escribió:Os aburris?

nops^^
Nono... yo estoy como vosotras...

Aunque tampoco es que realmente me importe...
percer mas de ocntar una cosa XD
DiGiJoS escribió:Nono... yo estoy como vosotras...

Aunque tampoco es que realmente me importe...

Pues parece que si ^^
Modo cotilla ON

Cuenta cuenta
Aya_cat escribió:qui ha d'explicar?

Tu, yo a esa no le explico nada de mi vida, es una desconocida
¿? que no as llegir aya?? jeje
he editat que l'has enviat banas que jo
lodis escribió:¿?

Es verdad, no te conozco... o si??

Y que cerca he estado... algo positivo tenia que tener no entrar al salon.
DiGiJoS escribió:Tu, yo a esa no le explico nada de mi vida, es una desconocida

[qmparto][qmparto]

Potser gràcies a això pots seguir spamejant ^^

Edit: bulla bulla! [sati]
pos sino me epxlikas nada pa q me hablas por el msn? si te aburres es tu problema
lodis escribió:pos sino me epxlikas nada pa q me hablas por el msn? si te aburres es tu problema

s'avorreix ^^

alo de quin dia t'he d'explicar
el dia 3 la foto akella ;)
lodis escribió:si te aburres es tu problema

Cuando realmente me aburra tranquila, no seria contigo con quien estuviese hablando

eTc_84 que va a haber bulla, un simple pataleo y ya. Aun no ha comprendido que el trono top-spam tiene un nuevo rey [fies]
DiGiJoS escribió:eTc_84 que va a haber bulla, un simple pataleo y ya. Aun no ha comprendido que el trono top-spam tiene un nuevo rey [fies]

jaja el tron top-spam del vell continent és meu [looco], abans del desembarcament de les noves generacions spamerils i de l'evolució d'EOL cap a un lokamagazine ^^
kin record tenies etc?? esq sempre parlaven del teu tron...^_^
lokamagazine¬¬

lodis: explicat i superat ^^ clar que hi han altres coses que no esmentare aqui perque no vull
eTc_84 escribió:jaja el tron top-spam del vell continent és meu [looco], abans del desembarcament de les noves generacions spamerils i de l'evolució d'EOL cap a un lokamagazine ^^

Nos estamos haciendo viejos, si nos descuidamos a la minima ya las tienes intentando subirte a la chepa... respeto, eso es lo que les falta y no tanto spam...
aya, jo ja sas q hi ha coses q paso ^_^
jo ara estic aprenent a passar ^^



m'ha costat XD!
es lo q te la edat ^_^ et fas bella i aprens [qmparto]

edit: i els estrelletes del fil x a kan?? altre el vam tancar sense ^_^
DiGiJoS escribió:Nos estamos haciendo viejos, si nos descuidamos a la minima ya las tienes intentando subirte a la chepa... respeto, eso es lo que les falta y no tanto spam...

Cert, s'han criat a base d'spam i llavors passa el que passa :-|

lodis escribió:kin record tenies etc?? esq sempre parlaven del teu tron...^_^

100 i escaig posts.. però era l'època on no hi havia tant d'spam brut i gratuit [ginyo].
Desconec si érem més postejant habitualment aquí llavors, quan l'enfermero i el keops passaven habitualment per aquí [barret]

Aya_cat escribió:lokamagazine¬¬

Alguna cosa a confessar? XDXDXD
El merder que hi va haver amb algunes l0kAs i gent d'aquí temps enrere.. [qmparto][qmparto], perquè uns quants d'aquí es van infiltrar en aquell foro i la liaven molt [reojillo]


http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=503858
Edit: Resultats d'aquell fil:
eTc_84 104
kurras 59
NGC 51
morr 41
seerj 37
Cafetino 26
keops 24
Gerim 24
macarrone 21
Ruxii 16

Per cert, un altre que ens ha abandonat que era habitual és el politoxicòleg Gerim... i del macarrone tampoc ni rastre..
O l'amic de l'Aya, el noi del nick extrany [sati]
exacte, com els bons vins q am el tems milloren ^_^

per aixó e posat el emoticon jajaja

sa kedat am lo dle nik raro, pobre xiket
se m'oblidaba...


[align=center]ESTE JUEVES, FIESTA EN LA UAB

[align=left]Jajaja, menuda papa bestial xD
[/align][/align]
Aish etc al menos yo tengo el honor de tener el top-spam en el primer hilo de catalans ^^
d'on és la festa seerj?? de kina uni???XD
Universitat Autonoma de Barcelona, lo curiòs es que les barrakes les munten al costat de la meva facultat, no te perdua jajaja, y por la nosheeee, techno de ese royo rave, o eso espero, como el año pasado xD.
només hi ha una, o dic x el tamany de la lletra ^_^
Si en vez de "DE" pones "EN" habra menos lios :P
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711