Catalans aixakeuvus xD (#31)

1, 2, 3, 4, 511
eTc_84 escribió:Ha baixat el nivell d'spam de manera alarmant..

Em cridaves?
DiGiJoS escribió:Em cridaves?

No ho deia especialment per tu... [666]
eTc_84 escribió:No ho deia especialment per tu... [666]

Si es que apareixes i els spammers habituals fugen xD
Talibaaaaaaaaaaaaaaaaaaà
No veieu prision break com una serie molt limitada?

Té més d'una temporada, al final deus estar fins la polla de que no s'escapin, o poder s'escapen i segueix fora :-?
sgaesux escribió:No veieu prision break com una serie molt limitada?

Té més d'una temporada, al final deus estar fins la polla de que no s'escapin, o poder s'escapen i segueix fora :-?



Tinc entès que les temporades son curtes i no de +20 episodis com estem acostumats.

Na, estic equivocat. Acabo d'anar a la wikipedia xD
hoy me siento clasicón, me estoy bajando best of's de

bob dylan
boston
depeche mode
gypsy kings
heroes del silencio
jefferson airplane
gato perez
meat loaf
bruce springsteen
thin lizzy
grand funk railroad
twisted sister
the verve
Dio
Iggy pop
genesis
skid row
poison
ZZ top
Antonio gonzalez "El pescailla"
Gary moore
Hanoi Rocks
Jamiroquai
y el disco Hooray for Boobies de Bloodhound gang xD.

variedad ante todo [jaja]
A duras penas me suenan 5 o 6. Esto no es lo mio xD
la verdad es que con esos grupos abarco desde los 60 hasta los 90 xD.

Ahí hay grupos que van desde el rock psicodelico hasta la rumba catalana o el funk pasando por el rock progresivo, el country, el hard rock, musica electronia o el heavy metal xDDD. Pa matarme, vamos jajaja.
els gypsy kings? No ho hauria dit mai de tu xD

sgaesux escribió:No veieu prision break com una serie molt limitada?

Té més d'una temporada, al final deus estar fins la polla de que no s'escapin, o poder s'escapen i segueix fora :-?


Jo vaig per la segona temporada i em sembla moltissim més bona que la primera :P
un poco de respeto, los gypsy kings son pa irse de juerga carajo!

imagen friki de la semana, no me acuerdo donde la cojí xD:

Imagen


xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


[beer]
Hay alguna recopilación de capis de la primera temporada de Prison Break? Voy a comenzar a verla.

PD: Vaya mierda de grupos seerj.
cuestión de gustos, morr :) .
La gent a espanya que es fuma a l'hora de vendre les coses de segona mà?:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=633205

Per aquest preu tinc nou un dual core amb 2gb de ram un tft de 20'' i una bona gràfica.

Per aixo les coses de segona mà les compro al estranger.
Fot bastant mal mirar ebay usa i trobar servers duals tirats de preu... i aquí te'n poden demanar de 200 en amunt [uzi]
sgaesux escribió:La gent a espanya que es fuma a l'hora de vendre les coses de segona mà?:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=633205

Per aquest preu tinc nou un dual core amb 2gb de ram un tft de 20'' i una bona gràfica.

Per aixo les coses de segona mà les compro al estranger.
tampoco te pases, la pantalla no la incluyas xq no la conseguiras xD
eTc_84 escribió:Fot bastant mal mirar ebay usa i trobar servers duals tirats de preu... i aquí te'n poden demanar de 200 en amunt [uzi]


Mes fàstic dona veure com venen jocs de 2 ma per un preu desorbitat amb l'única intenció d'especular amb el preu com es el cas de jocs com Baten Kaitos de GC. Avui he vist un altre que venia el Metal Gear de GC a 65€ i tenia la cara dura de dir que les despeses d'enviament anaven incloses

I cuidado amb dir que el preu es massa alt que a mes et reporten a un moderador per aixafar-lis la venta.
DiGiJoS escribió:Mes fàstic dona veure com venen jocs de 2 ma per un preu desorbitat amb l'única intenció d'especular amb el preu com es el cas de jocs com Baten Kaitos de GC. Avui he vist un altre que venia el Metal Gear de GC a 65€ i tenia la cara dura de dir que les despeses d'enviament anaven incloses

I cuidado amb dir que el preu es massa alt que a mes et reporten a un moderador per aixafar-lis la venta.

És la cultura d'aquest país en general, sempre intentant estafar.
Jo he vist en altres foros un paio que venia un FX-57 per 500 € fa temps (llavors estava a 700 i pico € encara), doncs la primera oferta que li van fer era un notes que li oferia 150 € perquè deia que era el que considerava que valia allò [plas][plas]
El que em va molar va ser la resposta del venedor (crec que era l'amic del Cafetonet). Li va dir que vale, que 150 € pel FX-57 però 350 € de gastos d'enviament [qmparto][qmparto]

uO, o una 9800 pro que la venien per 140 € g.i perquè segons el venedor era del millor assamblador que hi havia hagut per ati, i que aquest assamblador ja no en feia més i tal..
seerj escribió:tampoco te pases, la pantalla no la incluyas xq no la conseguiras xD


MONIT TFT 20 ACER AL 2017 8MILI+ALTAV+PLATA 257,46 €
IVA INCLUIDO

MONIT TFT 20 ACER AL 2016 WIDE PANORAMICO 257,46 €
IVA INCLUIDO

No em passo gens, em baso en un pc a peces d'un amic, per 1200 es un bicho brutal.
a ver, pero si quieres una pantalla, asi, una placa decente, un procesador dual core decente, y una grafica decente, de los 1100 euros te pasas fijo.
seerj escribió:a ver, pero si quieres una pantalla, asi, una placa decente, un procesador dual core decente, y una grafica decente, de los 1100 euros te pasas fijo.

Bonita forma de conseguir que te digan configuracion de un PC guapo a ver si te sale mejor del que tenias pensado xD
dudo que sea mejor, si me esta diciendo que la pantalla le ha costado 250 y el ordenador en total 1200...950 es un buen precio, pero insuficiente...
seerj escribió:a ver, pero si quieres una pantalla, asi, una placa decente, un procesador dual core decente, y una grafica decente, de los 1100 euros te pasas fijo.


Si et passes es simplement per vici, per que una vegada tens fet un pc dius, ostia per una mica més tinc aixo, per una mica més tinc alló i tot se'n va de preu.
El del meu amic era inclus massa bestia, ja que tenia una PB de 150€, amb coses inutils com un firewall per hardware. 2gb de ram a 666, un dual core amd( em sembla que el 3800), un sata2 de 350gb, un tft de 19(que valia el mateix que el de 20 que he posat) i la ati que t'han dit per aqui.

Total, que allo per 1100 es una puta estafa.
y eso donde lo compró? en los mundos de yupi como minimo no? la verdad es que encontrarun ordenador que me dices a ese precio, como no sea que te follas a toda la directiva de intel, como que no.
Pcbox, i es un AMD, que son més barats, encara que els dual core diuen que son millors els intel.

Jo dic el que pots aconseguir per 1100-1200, no parlo de si es millor o pitjor que el que tu vols comprar.

pd: el monitor de 20 no es de la pcbox.
Jaja moltes vegades el concepte d'una placa decent que té la gent és mirar preus i agafar la segona més cara que troba...
Un firewall per hardware a la MB és una tonteria, dóna més problemes que solucions.
eTc_84 escribió:Un firewall per hardware a la MB és una tonteria, dóna més problemes que solucions.


es una tocada de collons enorme, no vegis el que dona pel cul als p2p i el temps que has de perdre per saber com va (que al no ser el meu pc no penso perdre)
pues no se como le salen las cuentas, yo les veo los precios mas inflados que la pcgreen...(una media de 10-20 euros mas inflados)
sgaesux escribió:es una tocada de collons enorme, no vegis el que dona pel cul als p2p i el temps que has de perdre per saber com va (que al no ser el meu pc no penso perdre)

Apart que em sona que donava problemes en el tràfic de paquets en general... no sé, no en gasto d'això XD
seerj mira pccomponentes.com a veure si tb és més car que pcgreen :)
canviant de tema.... diuen que al final hi haurà... CIU+ERC [flipa]
Te ja tens el que volies:

REF. PRODUCTOS PRECIO CANTIDAD TOTAL
10115 CAJA SEMITORRE SOLARIS NEGRA LED AZUL LAT.TRANSP. 70,19 1 70,19 €
12110 CPU AMD AM2 ATHLON 64 3800+ D-CORE 168,21 1 168,21 €
5167 REFRIG. K8 ARCTIC COOLING SILENCER64 ULTRA TC 11,25 1 11,25 €
11111 PLACA AM2 ASUS M2N-SLI DELUXE DDR2 PCX 147,17 1 147,17 €
1775 MEMORIA 1 GB DDR2 667 G-SKILL 116,23 2 232,46 €
1482 SVGA 512MB ATI SAPPHIRE X1600PRO PCX 122,92 1 122,92 €
13151 DISCO 320 GB SATA2 MAXTOR 7200 16MB 99,45 1 99,45 €
2738 REG.LG DVD-R/+RW GSA-H10A 16X DL NEGRA BULK 30,87 1 30,87 €
1668 MON. 19´´ LG L1917S-GN TFT GRIS 214,17 1 214,17 €
1528 TECLADO INAL.+RAT.OPT.LABTEC MEDIA 14,77 1 14,77 €

TOTAL PRESUPUESTO : 1111,46 €

més o menys era aixo.
home, la grafica no es re del altre mon (creo yo), es mes be dulentilla, pero lo demes, el mon de AMD no els conec, a que equival un 3800? jo esq le fotut masa frikades, t. sonido, mas disco duro, una caja cara con tres ventiladores...a part de que el teu presupost no te font d'alimentacio :P

[beer]

por cierto, ESPERO QUE SEA CIUU-ERC.
Basicamente, por que nos guste o no, CIU ha de gobernar (han ganado ellos).
Basicamente por que el PSC no daba ni un duro por el tripartit segun el señor montilla.
Basicamente por que no quiero a un montilla como president.
La grafica es una basura.. bueno, no tant com les *300 i *400 però no és gama alta com pot ser una 7900* o una x1900*

Una placa 150 € [flipa][flipa]
Una de les més comprades, la DualSata2 en valia 65, i anava prou bé.

D'altra banda, llàstima, pensava que C's entrarien al govern [666]

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1705883648#post1705883648
etc, mi placa me cuesta unos 167, es una P5B Deluxe, por que ya la compro pensando en el futuro xD.
Merda, ara diuen d'un tripartit a la radio xD
eTc_84 escribió:seerj pijo XD

Un altre? Es reprodueixen per espores? (quasi que millor no dic res sobre el tema Asus... xD)

sgaesux, el PC que s'anava a comprar Seerj es bastant millor que el que tu li recomanes. No ja tan sols per el tema processador i gràfica sinó que, em sembla recordar, que el de Seerj tenia DOS discs durs (el que ja no se es si en el pressupost de Seerj ell contava amb un monitor TFT xD)

A mi també m'agradaria CiU+ERC
Sapphire Radeon X1900GT 256mb por 195 € o GeCube Radeon X1900XT 256mb por 254 €, creeis que vale la pena la diferencia entre ambas y el coste o no?

OTRO TRIPARTIT NO, POR FAVOR.
seerj escribió:Sapphire Radeon X1900GT 256mb por 195 € o GeCube Radeon X1900XT 256mb por 254 €, creeis que vale la pena la diferencia entre ambas y el coste o no?
Mira esto
xo no surt a 256 la XT...val tan la pena la diferencia com er pagar 60 euros de mes o no?
Si la tarjeta me la comprara con la intencion de que me dure lo maximo posible si lo pagaria pero como tu intencion es jubilarla cuando las dx10 esten al alcance de la mayoria con cualquiera de las dos podras jugar a todo lo actual y todo lo que venga a un año vista por lo que, en tu caso, me quedaria con la GTO
eTc_84 escribió:El que em va molar va ser la resposta del venedor (crec que era l'amic del Cafetonet). Li va dir que vale, que 150 € pel FX-57 però 350 € de gastos d'enviament [qmparto][qmparto]

Amic meu no ho és pas


Que malament.... tripartit, però veient lo malament que ha anat l'últim cop, i que el Montilla em cau com el cul, hauria apostat per CiU+ERC i tenir el primer president guapo de la generalitat de la història xDD
e-noticies escribió:Imagen


Esquerra farà Montilla president

El PSC i Esquerra han tancat ja l'acord pel qual José Montilla serà el nou president de la Generalitat en substitució de Pasqual Maragall. L'acord arriba només 24 hores després que Josep-Lluís Carod-Rovira anunciés que mantenia les "portes obertes a possibles pactes de govern" amb CiU arran de al seva reunió dissabte amb el candidat de la federació nacionalista, Artur Mas.


Ja tornem a tenir tripartit, l'únic bo d'això es que a les pròximes eleccions el psc perdrà uns quants escons mes a favor dels "ciudadanos" [mad] i ja no sumaran per un altre tripartit, per cert diuen Carod, apart de 2 del govern podria fer de portaveu del govern, ja ens podem anar preparant.
ETC, de pijo nada, si volges una placa de 60 euros em compraba un mierdi pack de esos q promociona mediamarket cada mes...

por otro lado, la GTO x lo visto es la mejor opcion, asi que me quedare con ella, a ver si asi rascando rascando, me quedo con un presupuesto decente (no creo que baje de los 1300 lamentablemente...). Seguro que se me verá i me verá de puta madre todo no diji? no veré mucha diferencia comparada con la XT, no?


EDIT: PUTO MONTILLA Y PUTO CARLOS ROVIRA (como lo llaman en mi pueblo de murcia xD)!!!
seerj escribió:ETC, de pijo nada, si volges una placa de 60 euros em compraba un mierdi pack de esos q promociona mediamarket cada mes...

Una placa de 60 euros no té perquè ser dolenta..

Cafetino escribió:Amic meu no ho és pas

[poraki][poraki]
hola gent!!
vaja veig que seguiu amb l'spam, jo he aprofitat el diumenge per llegir, estudiar, veure els meus avis i recordar la infancia [risita] ales sus deixu q seguiu fent spam.


Digi 10 min i ja tendre la de saw III en mis manos
eTc_84 escribió:Una placa de 60 euros no té perquè ser dolenta..
no, xo si que ho sera mes que una de 160 xD
seerj escribió:no, xo si que ho sera mes que una de 160 XD

Que conste que la de 160 te la dije pensando que te pillabas dos discos duros y hacer un RAID. Si te vas a pillar solo uno de la placa podras rascar algo mas.

Aya, yo ya hace dos dias que la tengo, o sea que... (a ver si te vienes a verla!!!)
DiGiJoS escribió:
Aya, yo ya hace dos dias que la tengo, o sea que... (a ver si te vienes a verla!!!)

Hecho pero tu pones las palomitas tambien [ayay]
Aya_cat escribió:

Hecho pero tu pones las palomitas tambien [ayay]

Ok, nos pillamos unas palomitas grandes ^_^
bua Montilla presi?? [burla3]



Per cert, ia me autofelicitat pero ho poso aqui tb..

Avui faig 4 ANYS A EOL!! [fies]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511