Catalans aixakeuvus xD (#2)

1, 2, 3, 4, 5, 611
WiZ4rD escribió:Afegeix-me a mi també a la llista k sempre toca :

WiZ4rD - Sils - Girona

Salutacions catalans ;-)


Eps noi, crec que tu i jo ens coneixem, et cremare el teu cotxe vermell [sati]


Vagi bé [ginyo]
pechelin está baneado por "Clon para saltarse un baneo"
Si quereis pues meterme, Anna, provincia de Valencia.

Se habla castellano pero por mí no hay problema si escribís en otro idioma, os comprendo (el valenciano en las escuelas quieras o no, al final sirve de algo).
Puedes hablar en el idioma que quieras ^^ si te es mas comodo castellano pues habla ese.


Un saludo
DiGiJoS escribió:Puedes hablar en el idioma que quieras ^^ si te es mas comodo castellano pues habla ese.


Un saludo


Sip, però la resta, si es posible fem servir el català que aqui es l'unic fil on ens esta permes fer-ho sense que l'extrema dreta s'ens tiri al coll.
[Madox escribió:]

Eps noi, crec que tu i jo ens coneixem, et cremare el teu cotxe vermell [sati]


Vagi bé [ginyo]


Ara ja sabem qui es el piroman de la provincia de Girona.
keops escribió:
Sip, però la resta, si es posible fem servir el català que aqui es l'unic fil on ens esta permes fer-ho sense que l'extrema dreta s'ens tiri al coll.


Ja ho se, nomes l'he parlat en castella per respecte i perque m'entengui a la primera xD


Un saludo
cadascu pot parlar com vulgui..pero ia que estem tots els catalans aqui reunits...pos millor fer servir el catala, que es lunic fil que es pot fer sense donar el cante.. [bye]
Nomes faltaria que fins i tot en aquest fil ens diguessin en quin idioma hem de parlar.....aixi que, intentem parlar tots en Català......

No se si ho heu comentat mes enrera, pero......algú ha vist la campanya aquesta del català? La de la boca que salta? Es entre catxonda y patètica.......XD

<>

L'hauriem de fer el segon himne darrere dels Segadors....XDXD
Sasuke13 escribió:No se si ho heu comentat mes enrera, pero......algú ha vist la campanya aquesta del català? La de la boca que salta? Es entre catxonda y patètica.......XD


Doncs si, ja s'havia comentat http://www.elotrolado.net/showthread.php?postid=1702376151#post1702376151

Gerim escribió:Hi ha valencians amb ganes de jugar a futbol? Podríem fer un derbi, qui guanyi li dóna el seu nom a la llengua.


Ostia, aixo si que es una mesura estil "que n'aprenguin !" [tomaaa]

Salut i peles !
Sasuke13 escribió:Nomes faltaria que fins i tot en aquest fil ens diguessin en quin idioma hem de parlar.....aixi que, intentem parlar tots en Català......


Ho sento moltíssim, i no vull entrar en polèmiques, però aquesta frase es contradiu de cap a cap ^^, ho sonto pero és el que hi ha :P

Salut i força [beer]

PD a vore si sapunta gent a la kdd de Barcelona planificada al febrer eh cawento :p :p :p :p :-) [jaja] [jaja]
amunt el fil! k ens en nem cap avall....
Bon dia catalanss X-D
El 223!!!!! Ja estic en la llista yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Amunt els països catalans!!!!! [toctoc] [toctoc] [toctoc]
Hola, jo també entro a la llista.Soc de Manresa
elperiodico escribió:POLÈMICA LINGÜÍSTICA
L'Acadèmia Valenciana proclama la unitat de la llengua catalana

# • L'institut afirma que la llengua que es parla a València "és també la que comparteixen Catalunya, les Balears i Andorra"
# El dictamen insta els governs a harmonitzar la dualitat de l'idioma

agències

València.-- El ple de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL) ha aprovat per unanimitat un dictamen en què es reconeix que la llengua que es parla al País Valencià "és també la que comparteixen les comunitats autònomes de Catalunya, les illes Balears i el Principat d'Andorra".

El dictamen aprovat estableix que "les diferents llengües d'aquests territoris constitueixen una llengua, un mateix sistema lingüístic".

El text explica que a Espanya hi ha "dues denominacions igualment legals per designar aquesta llengua", valencià al País Valencià, i català a Catalunya i les Balears, i insta els governs autonòmics i el central que "fora d'aquest àmbit lingüístic s'harmonitzi la dualitat onomàstica de l'idioma".
Wenas , escriure aqui unes quantes coses q s'em passen pel cap ...
sobre el tema de la llenga , m'en alegro de que al final s'hagi arrivat a la "conclusio" de q es la mateixa llengua , pero el q no entenc es aquesta mania de voler dir-li d'una altre manera, es mes llavors s'hauria de denominar tb el Balear com a idioma no ?
no se tot plegat em sembla una mica absurd !
el q mes em fa "gracia" es q aki ( a barna ) ens donessin la constitució en valencià , i a Valencia les van donar TOTES ( corretgiu-me si m'equivoco ) en castellà.

una altre cosa :) algú escolta RAC 1 ? es bonissima l'emisora ! pero sobretot el Minoria Absoluta de 12-14 :)

:) a reveure !!!
Enasss jo sóc el

227. JoRdiMaTa [Barcelona]

akets catalans! 200 ehhhh

Salu2 ;)
Hola nois!!!

tres anys després..., descobreixo aquest fil.

Ja podeu apuntar un altre català, Albert de Badalona.(BCN)

Soposo que sóc el 229

Vinga, una abraçada i si feu alguna kedada...m´apunto.
Bones companys, ho he descubert d'eskitllada, no m'ho pensava pas q exisitiria aquest fil!!!

Guille d'Olot (Girona) (Suposo q 230 ja...)

Sca15, jo escolto el minoria absoluta i em diverteix un piló, en toni soler s'ho ha treballat per trobar tota aquella penya de bojos.

vinga, salut XD !!!
Des de Sabadell, Barcelona, Països Catalans.

231 potser?

salut a tots
Llista actualitzada ^^


Un saludo
sca15 escribió:una altre cosa :) algú escolta RAC 1 ? es bonissima l'emisora ! pero sobretot el Minoria Absoluta de 12-14 :)

Acabes de citar el millor programa del panorama audiovisual mundial, el gran Minoria Absoluta dirigit pel encara més gran Toni Soler, el meu idol junt amb en Miquel Calçada.

Un dia d'aquest hem de fer una mini-kdda per anar-lo a veure en directe, sí o sí?

PD: visiteu http://www.amicsrac1.net, sobretot l'apartat de fonoteca.


------

Aprofito per a saludar: "Bona nit senyors". Torno d'un viatge llampec (2 dies i una nit) a Bxl, de visita de les institucions europees organitzada per un profe de l'UAB (ja podria haver escollit una altre ciutat el molt cabrón). Però bueno, he de reconeixer que he quedat bastant bé: guia i traductor oficial de la classe, i això que aquest primer semestre no m'he passat per la uni.

I diumenge me'n vaig una setmaneta a Tenerife, de viatge de fi de carrera. Quina vida més dura que porto...
Majoria Absoluta es bonissim, la llastima es que per tema horaris no els puc escoltar. De fet, no soc massa de radio: sols MA i lo Puyal a Catalunya Radio quan jugue lo Barça.

La idea de mini-kdd es bona, despres a vere com expliquem que som un grup de catalans que participa en un forum espanyol de color verd, que la majoria mai ens hem vist en persona i que ens coneixem a traves de noms raros i d'una signatura. XD

Ei, l'apartat de fonoteca esta fantàstic [ok]. Gràcies Gerim.

Ole ole, quina vida la teva. No t'estressos! [barret]

EDIT i PD: El botonet rodó taronja de la teva firma, fa quelcom en concret o es per tocar els nassos?? :Ð
Salut!
Bones de nou... nova vida la meva, a veure si recupero les firmes i avatar aviat....
Mentres... a postejar [barret]
Salut
eTc_84 escribió:Bones de nou... nova vida la meva, a veure si recupero les firmes i avatar aviat....
Mentres... a postejar [barret]
Salut


..... Que t'han fet al nick? Per que te l'han esborrat? Ja m'ho diras per MP si vols :P


Un saludo
quelcom escribió:La idea de mini-kdd es bona, despres a vere com expliquem que som un grup de catalans que participa en un forum espanyol de color verd, que la majoria mai ens hem vist en persona i que ens coneixem a traves de noms raros i d'una signatura. XD

Ei, l'apartat de fonoteca esta fantàstic [ok]. Gràcies Gerim.

Ole ole, quina vida la teva. No t'estressos! [barret]

EDIT i PD: El botonet rodó taronja de la teva firma, fa quelcom en concret o es per tocar els nassos?? :Ð
Salut!

Suposo que el més senzill és que som un grup de fans del MA que coïncidim en uns fòrums d'internet (saludeu siusplau a tots els amics d'elotrolado.net).

Un dels millors arxius de la fonoteca és el de Maragall i les maletes.

El botonet no té cap funció en especial, només buscava alguna imatge curiosa per a colar a la dreta del número del post (això que ara s'ha posat tant de moda).


eTc, vigila amb el que dius, no siguis imbècil, ok? ;)


PD: No us preocupeu que ja enviaré una postaleta. [666]
DiGiJoS escribió:
..... Que t'han fet al nick? Per que te l'han esborrat? Ja m'ho diras per MP si vols :P


Sí, jo també m'he quedat [Alaa!] [Alaa!]
Cita de Quanto:
----------------------------------------------------------------------------
Juas Juas, desde quan Sant Celoni pertany a Girona? tants anys i ara resulta que em tenien ben enganyat

208. Eleanor (Sant Celoni-Girona)
----------------------------------------------------------------------------


DiGiJos, no et creguis en Quanto que em penso que és una dona disfrassada d'home! (dius dubtar del que diuen les noies...)

I Quanto sort en faràs que jo visqui a Sant Celoni-Girona i tu a Sant Celoni-Barcelona. Per què kan ens trobem correrà la sang! I saps a qui esquitxarem? A Kefalegereta que va ser qui em va escriure la fitxa! Jo estic empadronada al poble de Girona.

La llista actualitzada ja m'està bé,de totes maneres i perdoneu les molésties, però havia de ... [poraki] :
la venjança de les pubilles!

Visca els països catalans!!!
Gerim escribió:
eTc, vigila amb el que dius, no siguis imbècil, ok? ;)




Esta vist que a EOL, es poden crear fils os atacar i despotricar contra els catalans amb total impunitat, i com algu salti rapidament apareix la gestapo per possar ordre, evidenment contra els catalans [noop]
keops escribió:
Esta vist que a EOL, es poden crear fils os atacar i despotricar contra els catalans amb total impunitat, i com algu salti rapidament apareix la gestapo per possar ordre, evidenment contra els catalans [noop]


Quin fil? Quina sort que no l'hagi vist perque sino ara mateix el meu nick estaria esborrat i jo banejat d'EOL perque em quedaria molt agust despotricant contra tots aquells que despotriqueixin contra els catalans.


Un saludo
keops escribió:Esta vist que a EOL, es poden crear fils os atacar i despotricar contra els catalans amb total impunitat, i com algu salti rapidament apareix la gestapo per possar ordre, evidenment contra els catalans [noop]

Bé.. ho explicaré per aquí... ja de passada..
Resulta que cert personatge (aka Jayleno) porta dies postejant notícies (més d'una al día de mitja) contra el govern o contra Carod, i li vaig dir que ja cansava, que a veure si deixava de fer fils per buscar merder... arriba oskitar i em diu que jo tb cansava molt i fa l'emoticon de vomitar contra Carod (com fa sempre... però es clar, això es pot fer) i jo li dic que es cardi... i com que jo ja tenia un avís del dia del 0-4 al Sevilla del fil de Barcelonisme (tot i que vaig demanar disculpes 2 minuts després de postejar-ho, però un report de certa gent val més que el meu..), el senyor Aleju m'ha fet pagar l'ànec.
Apart, amb la firma que jo tenia... segur que només li faltava l'excusa per fer això. XD

Però bé, en aquest fil passo de fer més valoracions sobre el tema, que que em banejin a mi m'és més o menys igual, però que tanquin aquest fil com que no cawento cawento

PD: A veure si un dia d'aquests us escanejo i postejo una "joia" que vaig trobar farà uns 3 anys... ;-) i que porto sempre amb mi, a la cartera.

Salut
Que sapigues que tenies tota la rao pero que la part "te jodes" sobrava al fil De totes maneres si es veritat que hi ha moltisima gent que nomes fa que criticar a carod, molts d'ells que ni son de Catalunya. Que els importara a ells?

En fi:

[lapota] Anti-Carod

[barret]


Un saludo
DiGiJoS escribió:Que sapigues que tenies tota la rao pero que la part "te jodes" sobrava al fil De totes maneres si es veritat que hi ha moltisima gent que nomes fa que criticar a carod, molts d'ells que ni son de Catalunya. Que els importara a ells?

En fi:

[lapota] Anti-Carod

[barret]


Un saludo


Ja veus, al fil sobre l'enfonsament del carmel evidenment carregant contra ERC sense que tinguin res a veure, en especial un personatje de madrid que desconeixent totalment la politica catalana diu que som: sectaris, racistes, intransigents a mes de dir que cap politic a anat al carmel a parlar amb els veins, lo millor es que despres de deixar anar tota la seva bateria d'insults el tiu no sap ni qui governa a catalunya i quan li rebateixo tot, possa com a excusa que el conseller d'obres publiques es de ERC [qmparto] [qmparto]
eTc_84 escribió:Resulta que cert personatge (aka Jayleno) porta dies postejant notícies (més d'una al día de mitja) contra el govern o contra Carod, i li vaig dir que ja cansava, que a veure si deixava de fer fils per buscar merder... arriba oskitar i em diu que jo tb cansava molt i fa l'emoticon de vomitar contra Carod (com fa sempre... però es clar, això es pot fer) i jo li dic que es cardi... i com que jo ja tenia un avís del dia del 0-4 al Sevilla del fil de Barcelonisme (tot i que vaig demanar disculpes 2 minuts després de postejar-ho, però un report de certa gent val més que el meu..), el senyor Aleju m'ha fet pagar l'ànec.


Perdonar que hable en castellano pero me expreso bastante mejor asi.eTc aunque no te lo creas siento que te hayan expulsado,sinceramente no era mi intencion provocarte pero como ya te dije lo de "te jodes" sobraba almenos me lo podrias haber dicho por mensaje privado coño!!
En ningun caso estoy de acuerdo que algun moderador este en contra de los catalanes(entre los cuales me incluyo)

Tranquilos no voy a intervenir mas en este hilo,no es por nada,pero no vaya a ser que se tenga que chapar por algun malentendido.

Saludos.
Bueno.. oskitar, te responderé por MP esta vez ;)

Ah, ja he escanejat la imatge, a veure si us agrada ^_^

Ho poso com a link per no desquadrar el fil.
Joia ^_^
eTc_84 escribió:el senyor Aleju

Una pregunta: Alejo en català no és Aleix?

Salutacions [bye]
Sabio escribió:Una pregunta: Alejo en català no és Aleix?

Salutacions [bye]

Si... però era una mira irònic...
eTc_84 escribió:Si... però era una mira irònic...
Ah!, es que al llegir-lo vaig dubtar.

Salutacions [bye]
Mecagoncr**to eTc, ho veia venir. Ja te vas salvar pels péls al fil del Barcelonisme, pero està clar que a la proxima raca. No se exactament que ha passat, pero suposo que ja te la tenien jurada.

No pretenc donar cap lliçó pero recony, una mica d'autocensura niria be. Ja saps com son alguns, no vas neixer ahir.

Salut !
quelcom escribió:Mecagoncr**to eTc, ho veia venir. Ja te vas salvar pels péls al fil del Barcelonisme, pero està clar que a la proxima raca. No se exactament que ha passat, pero suposo que ja te la tenien jurada.

No pretenc donar cap lliçó pero recony, una mica d'autocensura niria be. Ja saps com son alguns, no vas neixer ahir.

Salut !

Bé.. a partir d'ara hauré de practicar una mica més l'autocensura.. això si... ho tindré present [angelito]
Salut
keops escribió:Esta vist que a EOL, es poden crear fils os atacar i despotricar contra els catalans amb total impunitat, i com algu salti rapidament apareix la gestapo per possar ordre, evidenment contra els catalans [noop]


Oh no, estamos perseguidos!!!! [mad][mad]

[tomaaa]
DANNY escribió:
Oh no, estamos perseguidos!!!! [mad][mad]

[tomaaa]


Em conformari amb que el moderador fos igual de dur amb qui diu que som "los sectarios, los racistas y los intransigentes " que amb el que diu "te jodes" a mi al menys em sembla molt mes greu que em diguin que soc racista, sectaria o intransigent, pero sembla que al moderador no. es clar que ja el coneixem i sabem cap a quin canto es cau.
Si, hay una persecución contra los catalanes, por eso el moderador catalan Benzo ha creado este hilo.

Fdo- An0n1m0
An0n1m0 escribió:Si, hay una persecución contra los catalanes, por eso el moderador catalan Benzo ha creado este hilo.

Fdo- An0n1m0


Ningu ha dit que hi hagi una persecucio sino que cert moderador permeteix comentaris despectius contra els catalans, pero si un salta i diu "Te jodes" automaticament apareix per banejarlo.

Millor deixem aquesta discusio pel be del fil.
keops escribió:Em conformari amb que el moderador fos igual de dur amb qui diu que som "los sectarios, los racistas y los intransigentes " que amb el que diu "te jodes" a mi al menys em sembla molt mes greu que em diguin que soc racista, sectaria o intransigent, pero sembla que al moderador no. es clar que ja el coneixem i sabem cap a quin canto es cau.


Una cosa no quita la otra, si en vez de decírselo un catalán se lo dice un andaluz habría sido lo mismo. Me parece un poco exagerada la campaña contra moderador... Y no he visto lo que pasó y me da palo mirarlo, pero si ha dicho que muchos catalanes son eso que dices, pues yo también lo pienso y soy catalán... Si ha dicho que TODOS lo somos, entonces sí es tachable y puede merecer baneo por esos insultos, si dice que "los hay", no pienso que tengas que pensar que te lo dice a tí.. Yo almenos no me siento identificado ^^

Edito: Vale, lo dejamos aquí ;)
eTc_84 escribió:PD: A veure si un dia d'aquests us escanejo i postejo una "joia" que vaig trobar farà uns 3 anys... ;-) i que porto sempre amb mi, a la cartera.

Jo en tenia un d'igual (potser el que tens era el meu XD), i també el vaig guardar uns mesos. Fins que un dia vaig pensar: si algú s'ha pres la molèstia de segellar-ho és perquè circuli!

També em va arribar un escrit amb boli (una mica cutre): "NO AL PHN". [qmparto]


PD: El que l'Alejo castiga més són les referències/insults directes a altres membres d'aquesta comunitat. I deixeu ja el putu tema, coi!

PPD: Que no estem perseguits? Mireu l'AnÒn1m com apareix de sobte a la mínima que pot. [poraki]
An0n1m0 escribió:Si, hay una persecución contra los catalanes, por eso el moderador catalan Benzo ha creado este hilo.

Fdo- An0n1m0


I aixo que te que veure? La finalitat d'aquest fil comença y acaba per reunir a tots aquells eolians de parla catalana, no son comparables.

El que em fot es veure com gent que, paraules d'ells mateixos, no coneixen RES de Barcelona i es creuen que sense saber res poden criticar i despotricar contra tot lo catala i contra tot el que tingui que veure amb ERC/Carod i dient que l'unic que diuen/fan son ximpleries i que no es preocupen per la gent. A mi aixo es una gran falta de respecte, que sabra ell? I aixo es quan argumenten alguna cosa que mes d'un nomes sap possar emoticons rient-se de Carod i ERC... aquesta gent si que es mereix un avis que l'unic que fan es ficar llenya al foc...


Un saludo
keops escribió:Ningu ha dit que hi hagi una persecucio sino que cert moderador permeteix comentaris despectius contra els catalans, pero si un salta i diu "Te jodes" automaticament apareix per banejarlo.

Dudo mucho que hayan borrado el usuario a eTc_84 sólo por decir eso (y mucho menos por ser catalán), si no recuerdo mal ya le habían avisado anteriormente.
Soc el 232, suposo :-| , amb l'enrenou m'he descomptat !!! ;-) [barret]

Premià de Mar.

Una abraçada a tots.

Don

A10
Dahn II escribió:Dudo mucho que hayan borrado el usuario a eTc_84 sólo por decir eso (y mucho menos por ser catalán), si no recuerdo mal ya le habían avisado anteriormente.

He explicat de la manera més clara possible el que va passar... si voleu comentar el tema.. en un altre fil, que aquest és el fil dels Catalans i Catalanes [barret][barret][barret]
Gràcies.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611