Catalans aixakeuvus xD (#2)

1, 2, 3, 4, 511
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
però estan controlats


val, aixi respiro, k el vidalkuadras em fa mes por k l'ansar i el bush plegats.

Per cert, he llegit k el bonafont va superar cronikes. Aixo a nivell espanyol o nomes catalunya?
Apunteu-me a mi també!!! Jo, allà on vagi, ben català!! I orgullós!

Crec que tinc el 213, no?? Sóc de Tarragona ciutat... que per cert, he sentit comentar que aquesta genial pàgina (em refereixo a EOL) "prové" de Tarragona, no? Es a dir, que algun dels principals webmasters és de la meva ciutat, m'equivoco?? Això es un rumor que circula per Tarragona... jo només pregunto jejej

Vinga catalans!! a per ells!! [fies] [fies] [oki]

Salut! XD
tzare escribió:
Per cert, he llegit k el bonafont va superar cronikes. Aixo a nivell espanyol o nomes catalunya?
Suposo que seria a nivell espanyol. Que n'aprenguin! xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
kullons sera k entre el talante de sabateru i l'humor del bonafont l'imperi espanyol esta canviant?

de ke ens keixarem despres? dels peatges ? [sati]
Si, va ser a nivell estatal. Quina farta de riure que em vaig tenir aquest mati quan em vaig enterar. 28,6% per CM contra 31,2% de share de BF

NiCrOmAnTe, ja t'he afegit a la llista.


Un saludo
NiCrOmAnTe escribió:que per cert, he sentit comentar que aquesta genial pàgina (em refereixo a EOL) "prové" de Tarragona, no? Es a dir, que algun dels principals webmasters és de la meva ciutat, m'equivoco?? Això es un rumor que circula per Tarragona... jo només pregunto jejej

Que jo sàpiga cap dels tres administradors és tarragoní. Si no vaig errat "Gran Déu" jiXo és de València, Alejo I "El profeta de Déu en Terra" és de Saragossa i el "fill pròdig" Churly és d'Oviedo.


tzare escribió:kullons sera k entre el talante de sabateru i l'humor del bonafont l'imperi espanyol esta canviant?

de ke ens keixarem despres? dels peatges ? [sati]

Bona pregunta.
Apunteu-me arribo tard però suposo que a temps
Otro más que llega tarde (como siempre, je, je, je)

Nací en la província de Barcelona pero ahora vivo en la de Tarragona.

¡Saludos a todos, compatriotas! [oki]
Knight escribió:Nací en la província de Barcelona pero ahora vivo en la de Tarragona.


En ese caso pondre Tarragona al lado de tu nick. Te parece bien?

Por cierto, te animo a que busques la diferencia de tu post y el mio con la del resto de posteadores en este hilo ^^


Un saludo
DiGiJoS escribió:
En ese caso pondre Tarragona al lado de tu nick. Te parece bien?

Por cierto, te animo a que busques la diferencia de tu post y el mio con la del resto de posteadores en este hilo ^^


Un saludo



Doncs la veritat, si la seva llengua es el castellà, no se per que hauríem de cridar-li la atenció, carbassó de DiGiJoS, jejeje, deixa-li que parli com més a gust es trobi, re déu, :P

PD guaita, guaita guaita, que d'aqui poc hem de quedar per les birretes eh, :P
Jajaja ho deia de broma :P

I si, el dia de "les birretes" s'apropa cada vegada mes... com et van els examens? Per la part que em toca mes et val que no suspenguis perque sino la teva vida acabara de forma fulminant la proxima vegada que ens veiem. Captes? ^^


Un saludo
no't preocupis, bon home ^^, que hi ha bones noves respecte aquests temes ^^.

no home, si ja se que ho deies de broma, però com no hi havies posat emoticonos d'aquestos doncs podrien haver malinterpretacions :P

[beer]

PD mare meua quina ulureta que fot la sarsuela que esta cuinant ma mare, jojojo, me'n vai a ajudarla de seguida que sem fa la boca aigue :P

PPD Quin offtopikàs,:P xo ho tenia que dir, si no, la ulureta hauría guanyat i ara tota la terra mitjana estaría a mans de Melkor (se us en va a tots eh :P)
Wow, el "Deu" Jixo viu a València i jo sense saber´ho xD.
Potser el tinc molt a prop i no se res :-O
Ahir va guanyar el barça, hui tota la pressió pel Madrit.
Ja vorem si "els pajaritos menjen merengue" X-D
Saluts
DiGiJoS escribió:Jajajajaja molt bona xDDDDDDDDDDD

Teniente Dan, no hi ha cap problema per que siguis a la llista, al contrari, seras ben rebut :)


Un saludo




dons soc el 202, qui te actualitzar la llista????


a10
Teniente Dan escribió:dons soc el 202, qui te actualitzar la llista????


Quantes vegades haure dit que la llista actualitzada es la de la meva firma y la URL del logo d'aquest fil? Aish aish...

En fi, ets el numero 216 ok?


Un saludo
DiGiJoS escribió:Quantes vegades haure dit que la llista actualitzada es la de la meva firma y la URL del logo d'aquest fil? Aish aish...


En fi, ets el numero 216 ok?


Un saludo

jjajajajajaj et faràn tornar els cabells blancs, DiGiJoS!! XDXDXD
Salut
i com es que en Benzo no es passa per aqui? Els fa tornar a tots bojos amb la seva llista no-actualitzada...xD
Hola nois. Ja em podeu afegir a la llista, que soc català.......mes concretament d'Esplugues de Llobregat (¿algun Espluguenc per aqui?)....weno veig que som una bona colla, aixo esta molt be! VISCA CATALUNYA!
Sasuke13 escribió:Hola nois. Ja em podeu afegir a la llista, que soc català.......mes concretament d'Esplugues de Llobregat (¿algun Espluguenc per aqui?)....weno veig que som una bona colla, aixo esta molt be! VISCA CATALUNYA!


39. Albertodeoz (Esplugues del Llobregat-Barcelona)
108. Zet (Esplugues del Llobregat-Barcelona)

I tu:

217. Sasuke13 (Esplugues del Llobregat-Barcelona)


Un saludo
Parlu sense vergonya
parlu en llibertat
i si m'equivocu
torno a cumensar!


Imagen

Suposo que alguns ja la coneixeu, per als que no sols comentar que aquesta boca vibratoria que va amb corda es la nova cara visible (mes aviat boca) de la nova campanya de la Generalitat per impulsar el ús habitual de la nostra llengua.

Me semble que se'n reparteixen de forma gratuita per tot Catalunya, jo a vere si en trovo una. Pot fer realitat les meves fantasies [qmparto] [qmparto] [qmparto] [tomaaa] [tomaaa]

Proximament lo 218, qui pregunto quin numero te l'hi envio una boca d'enquestes. Pot ser pitjor que un Pitbull.

Salut [tomaaa]
Eiiiiiiiii no en s'havia res d'aquest post jo tb soc CATALA y soc de Tarragona a veure si em poses a la llisteta [ginyo]


salutacions
quelcom escribió:Parlu sense vergonya
parlu en llibertat
i si m'equivocu
torno a cumensar!


Imagen

Suposo que alguns ja la coneixeu, per als que no sols comentar que aquesta boca vibratoria que va amb corda es la nova cara visible (mes aviat boca) de la nova campanya de la Generalitat per impulsar el ús habitual de la nostra llengua.

Me semble que se'n reparteixen de forma gratuita per tot Catalunya, jo a vere si en trovo una. Pot fer realitat les meves fantasies [qmparto] [qmparto] [qmparto] [tomaaa] [tomaaa]

Proximament lo 218, qui pregunto quin numero te l'hi envio una boca d'enquestes. Pot ser pitjor que un Pitbull.

Salut [tomaaa]

Trobo bastant lamentable l'anunci i la mascota, la veritat..
m'has tret les paraules de la boca, lamentable, la veritat, es més, trobo que així no són maneres de normalitzar la llengua d'aquest pais, la veritat, tanta política acabarà per destruir el que tant ha intentat construïr la societat catalana, encara que s'hagi despertat massa tard crec jo...

Em sembla que els posibles noms son o no sé si ja sabran el nom eren, Cleca, Queta (diminutiu de boqueta) o Xerrameca, més lamentable encara...
Doncs jo no veig tant malament la campanya aquesta, s'ha d'animar la gent a fer servir el català que hi ha molta gent que el podria parlar i per tall o per si s'equivoquen no el parlen, i tambe ens hem d'acostumar a no canviar al castella quan ens parlen en castella, normalment son els andaluços que encara que han nescut aqui no son capaços de parlar la nostra llengua i som nosaltres els que canviem d'idioma quan haurien de ser ells els que facin "l'esforç" de parlar la nostra llengua i no a l'inreves.
Jo la campanya en si la veig be. Sobre l'anunci home, qüestió de gustos, aquest no m'apassiona pero per mi molt millor aquet que aquell del: "axudam, parlam am Català". Us prometo que encara no m'he trobat a ningu a qui pugui "axudar".

El fet que preocupa es que ens calgui promocionar la nostra llengüa a casa nostra. Dubto que a Paris promocionin lo frances, o a Roma l'italià. En fi, es lo que hi ha.

PD: La boca crec que es diu Queta
PD2: seerj, no fa ni un quart escoltaa 22 Acacia Avenue, ara Gangland [ok]

Salut !
Aquesta campanya de la Queta ([mad]) sembla ideada pel Moviment Ridiculista d'Alliberament Nacional (els que conèguin la Lliga Anticolonial sabran a què em refereixo).


PD:
Imagen


Imagen
- Diputat Joan, ja sap que no pot parlar en català!!
- No parlo català. Parlo parlo polac, senyoria.
- Ah!! Aquesta si és oficial. Per què m'enreda, Burrell? Continuï, continuï.


[qmparto][qmparto][qmparto]
Home si jo no poso en dubte el concepte de normalització, que trobo que almenys a nivell metropolità es molt necesàri, si no aquesta campanya que diría que quasi ridiculitza el català, per altra banda no trobo que sigui la millor campanya, hi ha molta gent tancada respecte això y amb aquesta "jogina" no la farem cambiar, la veritat...

PD que grans cançons redéu que grans cançons, Quelcom! [beer]
Ieeeeep afegiu-me a la llista!!!!!!
Wooop ! :p jo tb soc CATALA :) , de Sant Boi de Llobregat per ser exactes ;) , si que som una bona colla !!!! :) esta molt be aquest post
Gerim escribió:Aquesta campanya de la Queta ([mad]) sembla ideada pel Moviment Ridiculista d'Alliberament Nacional (els que conèguin la Lliga Anticolonial sabran a què em refereixo).


PD:
Imagen
uoo axo em recorda una canso que vaig vere no se on duns pillats..
L'estribillu deia: Jo no soc polac, jo soc català i si no tagrada que et donguin pel sac..

Durant un temps se'm va quedar el putu stribillu aquest al cap...que no parava de repetirmel.. xD

Per cert, la boca vibratoria aquesta no és la que surtia l'any passat enunciant "Dimarts d'humor" quan feien Jet Lag i Una Altra Cosa a TV3?
Tard, però mai es tard.

Sóc de Barcelona, i encara que no comparteixo cap de les idees nacionalistes que pululen per aquest post sóc català.

PD : La campanaya a favor del català lamentable, i si volen fer discriminació positiva, a veure si em podem descontar el cèntims dels meus impostos.


Boina!
Llista actualitzada amb totes les noves incorporacions.


Un saludo
morr escribió:PD : La campanaya a favor del català lamentable, i si volen fer discriminació positiva, a veure si em podem descontar el cèntims dels meus impostos.

I peatges...
Afegeix-me a mi també a la llista k sempre toca :

WiZ4rD - Sils - Girona

Salutacions catalans ;-)
morr escribió:Sóc de Barcelona, i encara que no comparteixo cap de les idees nacionalistes que pululen per aquest post sóc català.

No t'has de disculpar per no compartir certes idees dels que postejem aquí més sovint.
exacte. En principi aixo es un fil pels catalans, no pels nacionalistes independentistes només.. xDD Tots són benvinguts
Juas Juas, desde quan Sant Celoni pertany a Girona? tants anys i ara resulta que em tenien ben enganyat

...
208. Eleanor (Sant Celoni-Girona)
...

Ja se que la historia de l'Eleanor és un pel extranya, doncs ella va neixer a la provincia de Girona i va estar un llarg temps visquen allà, però ara viu a Sant Celoni, tot i que estudii a Girona.

[oki]

A veure quin dia ens veiem Eleanor.
Eleanor escribió:Primer missatget d'una pobra catalana que va perduda per l'EOL. Sóc de Girona i estic en fase d'aprenentatge! Salutacions a tothom. Us agrairia que em poseu a la llista. [+risas]
(Encara no tinc carona!)


I a la seva fitxa posa Sant Celoni doncs jo... m'he cregut el que he lleguit i... erm... aixo em servira per no creure'm mai el que digui una noia [qmparto]

En fi, llista actualitzada fins a WiZ4rD


Un saludo
Hola!!!! Els valencians tambe entrem en la llista? Si es aixi posam que soc dun poblet de valencia.
[qmparto] DiGiJoS i la geografia catalana: un amor impossible...



Que consti que jo tampoc no en tinc ni puta idea.




EDiTO: FEATHIL, clar que sí.[oki]
Gerim escribió:[qmparto] DiGiJoS i la geografia catalana: un amor impossible...


Ey! Jo he posat el que em deia Eleanor!!! Jo no en tinc la culpa! :/
Nou episodi Can Fanga?


FEATHIL, esclar que pots. Com es diu el teu poble? :P


Un saludo
Be,per concretar mes:

93. Kaworu (Barcelona) passa a ser 93. Kaworu (Hospitalet-Barcelona ). [+risas]
DiGiJoS escribió:
Ey! Jo he posat el que em deia Eleanor!!! Jo no en tinc la culpa! :/
Nou episodi Can Fanga?


FEATHIL, esclar que pots. Com es diu el teu poble? :P


Un saludo


Es diu [amor] [amor] Alberic [amor] [amor] [amor] i està perdut entre els tarongers a uns 40 KM de Valencia. B gracies per afegir-me i que engrose la llista!!!!! [Ooooo] [Ooooo]
Jo tb de Barcelona.

De Sant Just Desvern.

Venga .... un saludazo !!!! [+risas]
olee no paren de surgir catalans de per tot arreu! [barret] [barret] [barret]
DiGiJoS escribió:
I a la seva fitxa posa Sant Celoni doncs jo... m'he cregut el que he lleguit i... erm... aixo em servira per no creure'm mai el que digui una noia [qmparto]

En fi, llista actualitzada fins a WiZ4rD


Un saludo


No pasa res company. ;-)
Buf!! quina mà de catalans que hi han per aquí i ara també valencians, si tots som germans :) hehehehehe ara és quan podriem fer una macroKDD XD XD per a veure si surt XD XD
avadnc escribió:Buf!! quina mà de catalans que hi han per aquí i ara també valencians, si tots som germans :) hehehehehe ara és quan podriem fer una macroKDD XD XD per a veure si surt XD XD

Hi ha valencians amb ganes de jugar a futbol? Podríem fer un derbi, qui guanyi li dóna el seu nom a la llengua.

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=384294
Gerim escribió:Hi ha valencians amb ganes de jugar a futbol? Podríem fer un derbi, qui guanyi li dóna el seu nom a la llengua.
[qmparto] [qmparto] els politics trencantse les banyes..i mira quina solució mes facil..xD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511