Catalans aixakeuvus xD (#26)

1, 2, 3, 4, 511
Gerim escribió:Avui primer dia de guanyar-me les garrofes a casa d'un amics de'n seerj fins a l'1 de novembre XD.

Has fitxat pels carlins? [sati]
Gerim escribió:Holo, jo passava aquí per a saludar. Avui primer dia de guanyar-me les garrofes a casa d'un amics de'n seerj fins a l'1 de novembre XD.

Ja no ens estimes [decaio]

per cert primer dia tambe d'angles i per fi una profe d'angles bona!!!!!! simpatica i que es fa entendre!!!!! [tadoramo]
puta pluja dels pebrots, tava al carrer i a l'horitzo del carrer veig un nuvol...(m'he arribat a pensar que era un incendi) i de cop XOF! tot xopU_U [uzi] [uzi] [uzi]
^RöKöKÿ^ escribió:puta pluja dels pebrots, tava al carrer i a l'horitzo del carrer veig un nuvol...(m'he arribat a pensar que era un incendi) i de cop XOF! tot xopU_U [uzi] [uzi] [uzi]


Encara et quedaras sense casa per inundació i llavors demanaras amb motiu XD!
Jodrrrrrrrrrrrrr, primero saliendo del camp nou escopeteados, que no se ha podido hacer ni riots a los búlgaros (que están flipando). Y ahora llego a casa y me encuentro que esto es el diluvio, todo mi escritorio mojado.


Puta lluvia de Barcelona, siempre igual, llueve poco, pero cuando llueve a lo vasco.
Cafetino escribió:Has fitxat pels carlins? [sati]
Jo sóc un professional, però no tant... ^^'

Aya_cat escribió:Ja no ens estimes [decaio]
:( És que em queda massa poc temps com per a seguir decentment l'spameig del fil.
morr escribió:Jodrrrrrrrrrrrrr, primero saliendo del camp nou escopeteados, que no se ha podido hacer ni riots a los búlgaros (que están flipando). Y ahora llego a casa y me encuentro que esto es el diluvio, todo mi escritorio mojado.


Puta lluvia de Barcelona, siempre igual, llueve poco, pero cuando llueve a lo vasco.


A mi me pasó algo parecido en agosto, estaba la ventana abierta y se mojó toda la mesa, el ampli, un ordenador, la fuente de la X360.. Tenia una regleta de esas de enchufes y estaba hasta arriba de agua. Suerte que hubo un corto y saltó la luz, sino.. a saber lo que podria haber pasado. :O
Gerim escribió:Jo sóc un professional, però no tant... ^^

El partit del cannabis? :-P


No ens deixis amb l'intriga ara XD
Gerim vas a desempeñar un carro en la cnt desgraciado?

Joder, espero que no, porque sino no vuelvo a apoyar nada suyo, lo que me faltaba contratar convergentes de tres al cuarto.
bon dia gent vinc a saludarr, tinc 1horeta per dinar i tornemi..

fins a la tarda!
Ue ja també vinc a saludar [/kurras spam mode] [sati]


Acabo d'arribar del curro, avui ha estat el dia de menjarse marrons, una mare protectora que demanava canvi de metge per la seva filla i no volia la unica opció que es podia oferir, i ha començat a rajar que ella pagava, cosa que jo he contestat que "tots paguem" pero ni puto cas i ha acabat suggerint muntar una auswitch II per netejar el poble, total que al final vindra a parlar amb el jefe xDD

I una altra demanava una cosa impossible i tot el rato rallantme que hi havia alguna manera que jo ho pogues fer, al final quan ha passat la seva infermera ha cambiat al mode bon rotllo per demanarli, pero remirant de reull com si jo fos el dolent de la pelicula... anda que la donin pel cul.

Fos per mi, posaria un carnet per punts pel sistema sanitari, els cuentistes i els que venen a buscar marrons que acabin pagant.


salut
io fins disabte no curro, menuda papa ayer y menuda papa me espera hoy xD
Cafetino escribió:Ue ja també vinc a saludar [/kurras spam mode] [sati]
jaja si ara sere lunic que spameja per aqui.. [jaja]

ia mestic estressant i tot just es el 2n dia de classe.. Crec que necesitava 1mes més de vacances per concienciarme.. [qmparto]
seerj escribió:io fins disabte no curro, menuda papa ayer y menuda papa me espera hoy xD


Has començat a anar a la uni(aka anar al bar per pendre birres fins tajarse i caure rodo)?

EDIT:
ia mestic estressant i tot just es el 2n dia de classe.. Crec que necesitava 1mes més de vacances per concienciarme..

Esta clar, que això de començar com la canalla és un puto pal.
Hauriem de buscar qui és el responsable a l'EPS de fer el calendari, i fer-li una visita per deixar-li les coses clares, que cada any la cosa va pitjor
io la uni fins octubre q no la començo jajja, ara estem aprofitant els ultims dies destiu que tenim :P

el que tinc son un parell o tres de dies de feste aquesta setmana, i els tinc q aprofitar al maxim [rtfm] xD
No, ni els carlins ni CNT (Déu me'n guardi xDDDD).
Gerim escribió:No, ni els carlins ni CNT (Déu me'n guardi xDDDD).

Pero no t'ho callis :Ð

Possibles opcions que veig:
* Partit del cannabis (abans no has dit re :p)
* Partit Pirata Espanyol
* El tipic partit de 'trabajores cabreados' que sol haver en algunes eleccions xDD


salut
Estresada el de llatí un cabron!!!!!!!!!!!

bon dia gent ala m'en vaig a repasar grrr [enfa]
Gerim escribió:No, ni els carlins ni CNT (Déu me'n guardi xDDDD).

si, no sigui que et preocupis per la gent que no aguanta injusticies xD.

estará xls de CdC o el sde CiU, está bastant clar...:P

bueno, hoy la taja empezara algo tarde, las 8 y media de la tarda, molt malament, ens fem vells ia, perdrem hora i mitja de 2x1 al valhalla...

ahir ens van posar korn i quasi ens carregem el local, xDDD. Al final, despres d'una cançó que suposo que era de nightwish li he preguntat al DJ, escolta, que teniu d'allò...com se'n diu...això, si, musica, M-U-S-I-C-A, apa, posa'ns una de let there be rock de AC/DC, sisplau. I re, ens la van possar i al final ia van començar a posar musica decent xD.
informàtica vaig perdudíssim...que si c++ que si algorismes, que si llenguatges de no se ke!! em té frustrat i nomes portem 2 dies!! [mad] [mad] [mad] [mad] [mad]
¬¬x10000000000000000000000000 k hilo más ¬¬
Jex escribió:¬¬x10000000000000000000000000 k hilo más ¬¬


molon
Jex escribió:¬¬x10000000000000000000000000 k hilo más ¬¬
esta fent spam en el nostre fil??? aquí no està permes fer spam! X-D
Jex escribió:¬¬x10000000000000000000000000 k hilo más ¬¬


:? [+risas]




esta fent spam en el nostre fil??? aquí no està permes fer spam! X-D


clar que no aqui spam mai ! XD!

per fi he acabat lu de llatí i no m'han clavat bornca del TR ^^
Jex escribió:¬¬x10000000000000000000000000 k hilo más ¬¬

envidiado [bad]

El Gerim treballarà mà amb mà amb el Boadella, de CdC xD
no os metais con el, no sabemos que grando de deficiencia psiquica puede tener, sed respetuosos y DFTT
eTc_84 escribió:El Gerim treballarà mà amb mà amb el Boadella, de CdC xD
Eh... no?
pues está claro, los convergents, los verdes de mierda, o los peperos, jajaja, a quin pitllor xD
iepp, sta mol aturat axoo, falten les noies aquuii [looco]

Avui fan la ultima llamada!!

PD: etc studiantee!
On fan la ultima llamada?
Aya_cat escribió:On fan la ultima llamada?
A3 [ginyo]
kurras escribió:A3 [ginyo]

Asiess :D

ens passem amb l'spam ?
Aya_cat escribió:Asiess :D

ens passem amb l'spam ?
No podia contestar res mes.. XD

Tens ganes de vere en Colin? [sonrisa]
kurras escribió:A3 [ginyo]

Això va cineol [looco]
no sas quantes X-D pero prefereixu en Josh Hartnett pero a falta de pa ^^




Això va cineol [looco]

shhhhh chivato
Cafetino escribió:Això va cineol [looco]

Aqui s'hi val tot.. [sonrisa]

Per cert, el dolent es en Jack Bauer, de 24! Crack!
kurras escribió:
Aqui s'hi val tot.. [sonrisa]

Per cert, el dolent es en Jack Bauer, de 24! Crack!

Ja ho sabia :P que crec que al final s'escapa oi?
Aya_cat escribió:Ja ho sabia :p que crec que al final s'escapa oi?
axoo, ves desvelant finals! [plas]
kurras escribió:axoo, ves desvelant finals! [plas]


Tu ja has dit el dulent U.u jo explico el final [ginyo]
kurras escribió:PD: etc studiantee!

He durat poc més de 3h... una d'elles vigilant una aranya tamany super size que hi havia a la cortina [mad][mad][mad]

Llàstima que no tingués cap coctel molotov per tirar-li [barret]
Jajaj a un colega mío me contaba que ha durado lo mismo 3 horas.

PD: Etcetéra, por allí por las cuevas dónde vives llueve? Es que nuestra agua viene de allí y por eso me interesa.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Acabo d'arribar del curro, avui ha estat el dia de menjarse marrons, una mare protectora que demanava canvi de metge per la seva filla i no volia la unica opció que es podia oferir, i ha començat a rajar que ella pagava, cosa que jo he contestat que "tots paguem" pero ni puto cas i ha acabat suggerint muntar una auswitch II per netejar el poble, total que al final vindra a parlar amb el jefe xDD

I una altra demanava una cosa impossible i tot el rato rallantme que hi havia alguna manera que jo ho pogues fer, al final quan ha passat la seva infermera ha cambiat al mode bon rotllo per demanarli, pero remirant de reull com si jo fos el dolent de la pelicula... anda que la donin pel cul.

Fos per mi, posaria un carnet per punts pel sistema sanitari, els cuentistes i els que venen a buscar marrons que acabin pagant.



Hey cafetino, stas currant en un CAP?¿ Oooh
tzare escribió:Hey cafetino, stas currant en un CAP?¿ Oooh

Si :p
De fet porto casi desde principis d'agost fent d'auxiliar administratiu, però demà se m'acaba el contracte per segon cop. Que el primer cop s'em va acabar un divendres al mati, i el següent dilluns a la tarda ja hi tornava a ser [+risas]

I pel que tinc parlat, es possible que si es dona el cas faci algún festiu o alguns dies sueltos.

morr escribió:PD: Etcetéra, por allí por las cuevas dónde vives llueve? Es que nuestra agua viene de allí y por eso me interesa.

A les terres de l'etçaire poc pantà veuras X-D

Que ell es de la plana de l'emporda, els més proxims de la mafia gironina coneguda als pantans som el kurras i jo, hi ha un bon trosset :p

A Girona n'ha caigut una bona, però s'hauria de mirar si ha fet el mateix a la muntanya, o sigui cap alla el pantà de Susqueda i cia

salut
morr escribió:Jajaj a un colega mío me contaba que ha durado lo mismo 3 horas.

PD: Etcetéra, por allí por las cuevas dónde vives llueve? Es que nuestra agua viene de allí y por eso me interesa.

Si plou si.. de fet han tallat carreteres i tot... [plas]
morr escribió:PD: Etcetéra, por allí por las cuevas dónde vives llueve? Es que nuestra agua viene de allí y por eso me interesa.


No dissimulis, estas patint per la integritat del teu estimat etc.


[amor]
mare meva quina papa ahir...vai acabar més enllà de Fondo de la linia roja, fins que vaig decidir agafar un metru fins a casa....xDDDDD. No se quantes birres van caure, pero tinc molts espais buits, m'enrecordo d'uns putus argentinos que nos cogieron una cerveza de moros dakestus i sen van ananr i jo cridantlos i de sobte el urbano que nos dice si hace falta gritar...puto urbano! xD Claro que hace falta gritar, un puto judio disfrazado de argentino me acaba de robar la cerveza!... en fin, a partir de ahi no me acuerdo nada...se que teniamos como 12 birras en latas de los moros que habiamos comprado regateando (4€ 6 latas mas o menos, que ahi no se puede regatear mas...), pero no me acuerdo de nada de nada...

per cert beefeater amb redbull roolz! xD
fuckin plujaa!

Portu 2 dies mullanme en el trajecte de la uni al coxe.. Sempre pillu el moment que plou mes.. [uzi] [uzi] [uzi]
kurras escribió:Portu 2 dies mullanme en el trajecte de la uni al coxe.. Sempre pillu el moment que plou mes..


buenu mira tu tens cotxe i jo avui he començat la teorica... [mamaaaaa]
oscuros escribió:

buenu mira tu tens cotxe i jo avui he començat la teorica... [mamaaaaa]

uenu pero em mullu igual xD

enu, el carnet es un pur tramit tranquii



Noiesss, sou casi les uniques que falteu per votar a misterr! [toctoc]
La Campa ia sesta estressant
A ver si me podeis arreglar esto:

Desde esta tarde (tengo timofonica) no me va ni el team speak, ni el messenger, a veces se me cuelga el guild wars, ciertas paginas de internet no mevan, no sé he probado de reiniciar el router y nada.

¿alguien sabe algo?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511